Alles. Nog veel kinderboeken, maar ook steeds meer 'volwassenen'boeken. Heb afgelopen week Liefdesdood gelezen.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en die nienke is gewoon zus en dochter van..Zus én dochter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk eerder klein dochter van piet en dochter van Peterquote:
Dat blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe het daar zit is nog waziger dan in de familie de mol.
Ohja.. dat geloof ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk eerder klein dochter van piet en dochter van Peter
Okee, toen ik 15 was las ik regelmatig Terlouw of Hartman, ken je die schrijvers?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles. Nog veel kinderboeken, maar ook steeds meer 'volwassenen'boeken. Heb afgelopen week Liefdesdood gelezen.
Ik hoop zo dat je dat gewoon blijft doen en niet kapot laat maken door een FOK!verslaving ofzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik heb soms wat tijd te kort ja.
ah, yes, Maarten 't Hart schrijft leuke boekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, toen ik 15 was las ik regelmatig Terlouw of Hartman, ken je die schrijvers?
Liefdesdood ken ik niet, ik lees regelmatig thrillers, maar ook van Maarten ;t Hart kan ik genieten
Kinderboeken als in Carry Slee? Of iets anders?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles. Nog veel kinderboeken, maar ook steeds meer 'volwassenen'boeken. Heb afgelopen week Liefdesdood gelezen.
Als fok je eenmaal gegrepen heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je dat gewoon blijft doen en niet kapot laat maken door een FOK!verslaving ofzo![]()
Zeker! Ik heb eergisteren De Voorspelling nog voorgesteld aan iemand op FOK! die een boek zocht. En Jan Terlouw is gewoon een goede schrijver.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, toen ik 15 was las ik regelmatig Terlouw of Hartman, ken je die schrijvers?
Liefdesdood ken ik niet, ik lees regelmatig thrillers, maar ook van Maarten ;t Hart kan ik genieten
Ja. ik heb er het laatste 1.5 jaar slechts 4 boeken van gelezen, en dei bavielen echt goed. Misschen over een tijdje weer 1 herlezen. Heb er 3 in eigen bezit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ah, yes, Maarten 't Hart schrijft leuke boeken
Het Diner.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb eergisteren De Voorspelling nog voorgesteld aan iemand op FOK! die een boek zocht. En Jan Terlouw is gewoon een goede schrijver.
Ik vind Herman Koch een van de leukste 'volwassenen'schrijvers.
Ik snap wat je bedoelt. Voor je het weet ben je een Tong 80, Yvonne of Fles.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu wel te redden is hoor
Maar je snapt wat ik bedoel toch?
Okee, ik heb het veelgeprezem Het Diner van Koch gelezen, maar dat viel me eigenlijk een beetje tegen, geen slecht boek, maar ik had niet iets van WOWquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb eergisteren De Voorspelling nog voorgesteld aan iemand op FOK! die een boek zocht. En Jan Terlouw is gewoon een goede schrijver.
Ik vind Herman Koch een van de leukste 'volwassenen'schrijvers.
De laatste tijd niet meer, heb die allemaal wel voort gehad. Maar nog wel veel Jacques Vriens enzo, enbij vind Nanda Roep heel leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kinderboeken als in Carry Slee? Of iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |