Precies, wat een kutklacht zeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:38 schreef Muta het volgende:
of je moet wel een kaartje kopen omdat je er anders geen hebt, wel eens over nagedacht?
Het gaat voor die mensen misschien niet om de 20 euro maar is het een principekwestie. En trouwens, als de minister het niet erg vind wat loop en dan te zeuren. Onterecht klacht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef Yreal het volgende:
Ik verwonder me er elk jaar weer over, maar dit jaar is het wel heel extreem. Wie de fuck gaat er nou 165 euro betalen zonder dat er ook maar 1 optreden bekend is?
En dan iedereen maar roepen dat ze het allemaal nu kopen omdat je dan geen 19% btw betaalt.. Als je door die 20 euro extra een maand droog brood moet eten moet je sowieso niet 4/5 dagen gaan feesten.
Dat zou pas creatief ondernemerschap zijn!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef Geo3kant het volgende:
Haha en dan mag je 3 dagen op het terrein en er komen geen bands, hebben ze flink geld verdiend en ze doen niks fout.. want jij koopt een zak lucht!
Of gewoon drie dagen lang cd's draaien en dat een DJ noemen. Kun je flink cashen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef Geo3kant het volgende:
Haha en dan mag je 3 dagen op het terrein en er komen geen bands, hebben ze flink geld verdiend en ze doen niks fout.. want jij koopt een zak lucht!
Dat zou de ultieme scam zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef Geo3kant het volgende:
Normale mensen gaan niet naar Lowlands, alleen linkse hippies en ander werkschuw tuig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:59 schreef Terloops het volgende:
erger vind ik dit: Lowlands kaarten op marktplaats.nl voor 300 euro
Ik heb geen kaartje om dat ik zoals ieder normaal mens aan het werk was tijdens de voorverkoop.
Lowlands staat vaak toch wel garant voor goede bands/dj's/sfeer, dus daar vertrouwen de meeste mensen wel op.
Ik 13.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:30 schreef Beach het volgende:
Ik heb 12 kaartjes gekocht en ga ze lekker doorverkopen voor het dubbele.
TS weet ook wel dat heel "alternatief" Nederland stijve tepels krijgt van Lowlands en bang is van de BTW verhoging maar heeft geen enkele behoefte om naar Lowlands te gaan omdat ik nog nooit een line-up heb gezien die ik 165 euro waard vindt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
TS dacht: "Ik koop wel een kaartje als er wat meer bekend is!"
precies, en zeker dit jaar. want mensen die wél werken voor hun geld waren op het werk ten tijde van de voorverkoopquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Normale mensen gaan niet naar Lowlands, alleen linkse hippies en ander werkschuw tuig.
dus wij betalen al je loon (nouja, loonquote:
Die hebben dan ook hun kaarten via internet gekocht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:41 schreef Shispeed het volgende:
[..]
precies, en zeker dit jaar. want mensen die wél werken voor hun geld waren op het werk ten tijde van de voorverkoop
Principekwestie? Het principe dat de overheid het grote kwaad is zeker. De Mojo bazen hebben het festival immers zelf ook weer met ¤10 in prijs verhoogd dit jaar, bijna evenveel als de BTW verhoging. Maar de argumenten tegen de verhoging van de ticketprijzen gelden niet voor Mojo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het gaat voor die mensen misschien niet om de 20 euro maar is het een principekwestie. En trouwens, als de minister het niet erg vind wat loop en dan te zeuren. Onterecht klacht.
TS kijkt alleen maar bandjes op festivals.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
TS weet ook wel dat heel "alternatief" Nederland stijve tepels krijgt van Lowlands en bang is van de BTW verhoging maar heeft geen enkele behoefte om naar Lowlands te gaan omdat ik nog nooit een line-up heb gezien die ik 165 euro waard vindt.
Naar lowlands gaan voor de kunst? De lezing? nigga pleasequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TS kijkt alleen maar bandjes op festivals.
Welke oorlog heb je het over?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dus wij betalen al je loon (nouja, loon) want normale mensen werken rond de tijd van de verkoop. en dan ga je ook nog eens werkende mensen enorm veel geld laten neertellen?
![]()
met jou gaan we de oorlog winnen, jij gaat ons land vooruit helpen maat
TS kan alleen lol hebben op een festival bij optredensquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Naar lowlands gaan voor de kunst? De lezing? nigga please
165 euro om lol te hebben op een campingquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TS kan alleen lol hebben op een festival bij optredens
Dat is het enige waar deze gekte aan bijdraagt idd. Jammer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:11 schreef Jahr00n het volgende:
Er komen toch nooit leuke artiesten, maar heb dit jaar wel 10 kaarten kunnen regelen. Mooi verkopen.
Dan kun je net zo goed gewoon in je eigen tuin een barbecue en een paar kratjes bier zetten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
165 euro om lol te hebben op een camping![]()
Dan ga je met je vrienden naar de camping om de hoek, kost het je 20 euro
En dan kun je zelf ook nog chille muziek aanzetten. Die schreeuwbands zit ook niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:13 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gewoon in je eigen tuin een barbecue en een paar kratjes bier zetten.
Precies , daarom ga ik dus inderdaad voor de muziek naar festivalsquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:13 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gewoon in je eigen tuin een barbecue en een paar kratjes bier zetten.
Inderdaad en dan kun je nog naar binnen als het regent. En je zit niet tussen de zwetende stinkende duwende mensen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En dan kun je zelf ook nog chille muziek aanzetten. Die schreeuwbands zit ook niemand op te wachten.
Ja idd, ik heb ook gehoord dat de sfeer heel erg agressief is door al het drugsgebruik etc. Op een festival als Mysteryland is het allemaal wat beter geregeld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
Inderdaad en dan kun je nog naar binnen als het regent. En je zit niet tussen de zwetende stinkende duwende mensen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:29 schreef afcajos het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest en op voorhand lijkt het me ook niet mijn ding. Toch ga ik er dit jaar heen omdat iemand een kaartje voor mij heeft geregeld. Wie wil mij aanraken.
Ja laatste jaren alleen nog maar vechtpartijen en dergelijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb ook gehoord dat de sfeer heel erg agressief is door al het drugsgebruik etc. Op een festival als Mysteryland is het allemaal wat beter geregeld.
al zetten ze een cassettebandje op, ik vermaak me prima.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:31 schreef willemwaus het volgende:
Al is d'r geen muziek, ik vermaak me wel op de camping
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |