http://tickets-kaartjes.m(...)c%3D&fta_ind=16&fs=1quote:Aangezien het uitverkocht is en er veel neppers actief zijn die fake tickets verkopen, let op!!!
Ik ben al jaren (en zonder klachten) gecontroleerd verkoper, dus bij mij ben je zeker van je zaak.
Doe je goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef Jahr00n het volgende:
Heb net al weer 12 kaarten kunnen kopen. Die gaan allemaal voor rond de 320 euro weg.
Waarom belachelijk? Marktwerking. Ergens is veel vraag en het aanbod is laag. Mensen die vervolgens 5 kaartjes kopen en daarvan 3 verkopen voor een hoge prijs zijn juist slim. Niet belachelijk. Als ik het geld had om in één keer zoveel kaarten te kopen zou ik het ook doen. Kwijt raken doe je ze toch wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:49 schreef Shispeed het volgende:
echt te belachelijk vol woorden, die mensen moeten ze al hun tickets afpakken. dus ook hun eigen ticket
nee dat is gewoon misbruik maken van de situatie. een hoop mensen krijgen niet eens de kans om een kaartje te kopen omdat ze moeten werken of omdat ze er niet tussen kunnen komen. die mensen kopen meteen alle kaartjes op zodat mensen die geen mogelijkheid hadden op een kaartje te kopen aangewezen zijn op extreem dure kaartjes van de handelarenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom belachelijk? Marktwerking. Ergens is veel vraag en het aanbod is laag. Mensen die vervolgens 5 kaartjes kopen en daarvan 3 verkopen voor een hoge prijs zijn juist slim. Niet belachelijk. Als ik het geld had om in één keer zoveel kaarten te kopen zou ik het ook doen. Kwijt raken doe je ze toch wel.
Dat verteld een hoop over jou.quote:Marktwerking. Ergens is veel vraag en het aanbod is laag. Mensen die vervolgens 5 kaartjes kopen en daarvan 3 verkopen voor een hoge prijs zijn juist slim. Niet belachelijk. Als ik het geld had om in één keer zoveel kaarten te kopen zou ik het ook doen. Kwijt raken doe je ze toch wel.
Suck it in, wet van vraag en aanbod. Nederland heeft nog geen hersenen bijgekregen om net als duitsland max afname p.p 2 tickets te maken, dus leef er maar mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef fonsoy het volgende:
Terechte klacht, ik wilde ook net een kaartje kopen. Twee uur was het al uitverkocht. Ja hoor!!
Als ik ze koop heb ik er toch voor betaald?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Geld verdienen aan een product dat niet van jou isEcht.
Volgens mij bedoel je als je ze koopt zijn ze van jou.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik ze koop heb ik er toch voor betaald?
Dat geeft je niet automatisch recht om er geld aan te verdienen. Hoe vind jij trouwens dat al die serienummers van doorverkopers ongeldig worden gemaakt? Vind je dat ook onterecht dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik ze koop heb ik er toch voor betaald?
Nee, vind ik terecht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dat geeft je niet automatisch recht om er geld aan te verdienen. Hoe vind jij trouwens dat al die serienummers van doorverkopers ongeldig worden gemaakt? Vind je dat ook onterecht dan?
Tering zeg. En dan is het raar dat het zo snel uitverkocht isquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef genakt het volgende:
ken ook iemand die had 12 kaarten bij elkaar terwijl hij zelf nog en eens gaat
tering flikker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |