Dames slaan, walgelijk.quote:
hoezo? ben je niet trots op je 38k posts?quote:
Walgelijk dat je mij niet als vriend beschouwt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Nou ja ik heb geen vrienden dus ik zou het weten. Ik gokte maar wat.
Niet blank.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tis weer eens niet goed genoeg voor Mouzert hoor
LOLquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet blank.
Niet blond.
Geen blauwe ogen.
3 strikes out!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet blank.
Niet blond.
Geen blauwe ogen.
3 strikes out!
Als ze dat wel had, kwam ze weer niet door je driehoek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet blank.
Niet blond.
Geen blauwe ogen.
3 strikes out!
Bij haar zal het niet uitmaken hoe licht/donker de foto wordt genomen.quote:
Ben niet zo weg van Megan maar hier is ze wel leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
niet blond.
SHE'S OUT.
Blauwe ogenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
niet blond.
SHE'S OUT.
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, iedereen die doet alsof ze de lekkerste ter wereld isquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben niet zo weg van Megan maar hier is ze wel leuk
Waarom ben jij een optima failma himself?quote:
Waarom ben je zo chago?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom ben jij een optima failma himself?
Ik vind d'r ook niet zo eigenlijk. Maar op deze foto wel. Ik ga d'r steeds meer waarderen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, iedereen die doet alsof ze de lekkerste ter wereld is![]()
ken chimi's die ik 10 keer liever zou geven.
Megan Foxquote:
Die foto's die jij plaatste zijn wel leuk ja. In Transformers 1 was ze ook leuk. Maar tis wat Laki zegt, zo heel bijzonder is ze niet op zich.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook niet zo eigenlijk. Maar op deze foto wel. Ik ga d'r steeds meer waarderen.
Mouzur heeft z'n toekomst gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef MouzurX het volgende:
TEH FUCK!!!
http://dollforum.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=31921
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |