abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:45:44 #1
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89222902

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK

2pp0kgm.gifcaro_ava.jpgrkbviq.jpg
JJH_TAXI-1.gifmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpg
zara.jpglandal%201.jpgavatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGjapie1.jpgIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje

[ Bericht 51% gewijzigd door Pagan op 27-11-2010 13:51:48 ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_89222977
Heb je geen schoorsteen oid Pagan?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_89223027
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:43 schreef Pagan het volgende:

[..]

Ik wil een houtkachel.
Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wil O+
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_89223061
OP *O*
En een kloon! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:54:22 #5
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89223161
Nee, ons huis is het enige in het blok waar de schoorsteen is weggesloopt.
Een schouw waar je een hele os ik kunt braden is wat te groot hier in de kamer. Daarbij is het zielig om Elies boven het vuur te hangen. :+
pi_89223222
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wil O+
:D net zoiets als Oblivion dus.

Als wij weer wat gespaard hebben komt er misschien we een gemetselde openhaard O+
Mijn Mr krijgt als het goed is een all in salaris dus dan heeft hij geen losse overuren meer maar een vast salaris dat is een stuk safer en durf ik wat meer te doen.
pi_89223244
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef Pagan het volgende:
Nee, ons huis is het enige in het blok waar de schoorsteen is weggesloopt.
Een schouw waar je een hele os ik kunt braden is wat te groot hier in de kamer. Daarbij is het zielig om Elies boven het vuur te hangen. :+
Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.
Hihi Elies en een os :o
pi_89223262
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
OP *O*
En een kloon! :o
:W Tombolala wat ben jij aan het doen vandaag?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 13:58:24 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89223319
Er is net een schaap uit de wei gehaald. Omdat ze een misgeboorte krijgt :{ Bevalling is 4 weken te vroeg begonnen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89223381
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Er is net een schaap uit de wei gehaald. Omdat ze een misgeboorte krijgt :{ Bevalling is 4 weken te vroeg begonnen.
Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.
Maar nu lammeren? In de winter joh? Dat is sowieso wel een foutje dan?
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:00:26 #11
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89223402
Zoiets kacheltje is :9~

zaterdag 27 november 2010 @ 14:02:03 #12
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89223458
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.
Hihi Elies en een os :o
Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.
pi_89223554
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef Pagan het volgende:

[..]

Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.

De onze, oh en Whoopie vindt hem te warm.
pi_89223773
Wat een heerlijke haarden. O+ Mijn ouders hebben ook een kachel, altijd lekker grillen in de winter. :Y

Balen van de misgeboorte Rewino, maar anders was het een decemberlammetje geweest. Is ook erg vroeg, toch?

OP zonder glitters! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89223825
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat een heerlijke haarden. O+ Mijn ouders hebben ook een kachel, altijd lekker grillen in de winter. :Y

Balen van de misgeboorte Rewino, maar anders was het een decemberlammetje geweest. Is ook erg vroeg, toch?

OP zonder glitters! *O*
Het is nu 21 graden en helemaal niet vies warm vergeleken met 21 graden met gewone verwarming O+
pi_89223859
Zou iets voor Poeska zijn. Die ligt hier hele dagen te grillen voor de gashaard, die ouwe tostiepoes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_89223883
en wat is dat oblivionding?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_89223927
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
en wat is dat oblivionding?
Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.
pi_89224420
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.
jaaaaaaaaa
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_89224493
Ik ga dadelijk een badje vol laten lopen. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 14:35:06 #21
13151 crew  Rewimo
pi_89224526
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:59 schreef Ml-etje het volgende:

Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.
Maar nu lammeren? In de winter joh? Dat is sowieso wel een foutje dan?
Nee, volgens de schapenmeneer bevallen ze allemaal in december. De lammetjes kunnen na een paar weken al gewoon de wei in met hun moeders. Ze krijgen dan wel een "huisje" om in te kunnen schuilen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 14:36:46 #22
13151 crew  Rewimo
pi_89224574
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:00 schreef Pagan het volgende:
Zoiets kacheltje is :9~

[ afbeelding ]
Wij hebben deze:

Heerlijk! O+

Inmiddels staat er een grote boekenkast omheen gebouwd :)
pi_89224739
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga dadelijk een badje vol laten lopen. O+
DOE DAN NU JE MASKER! :o
pi_89224762
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:W Tombolala wat ben jij aan het doen vandaag?
Games werk doen ;)
pi_89224821
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

DOE DAN NU JE MASKER! :o
:D Goed idee! :*

Ik denk er altijd pas aan als ik al in het water lig. :@
Ik smeer mijn masker trouwens pas als ik in bad lig, veel minder kruimels in huis. ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 14:47:23 #26
163650 Greys
pi_89224830
Nog niet teruggelezen, maar hebben de mensen uit Amsterdam en Utrecht e.o. sneeuw gehad vandaag? :o Ik las dat het daar sneeuwde vandaag.

En even iets in de groep gooien, wat vinden jullie:
Ik sprak zussie vanmorgen. Die vent die ze dus nog nooit gezien heeft maar wel al maanden dagelijks spreekt gaat ze dus 18 december voor het eerst zien, dan is hij weer in het land, terug uit Afghanistan. Maar nu zijn mijn ouders dus 40 jr getrouwd en zij hebben van hem een kaart met een uitgebreid verhaal er op gekregen om ze te feliciteren enzo. Hij had het adres aan mijn zus gevraagd.
En mijn zus mailt ook al uitgebreid met zijn zus enzo. En iedereen (incl. mijn ouders) schijnen dat allemaal doodnormaal te vinden. Ben ik nou zo vreemd dat ik dat echt héél raar vind allemaal? :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89224920
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar hebben de mensen uit Amsterdam en Utrecht e.o. sneeuw gehad vandaag? :o Ik las dat het daar sneeuwde vandaag.

Ik sprak zussie vanmorgen. Die vent die ze dus nog nooit gezien heeft maar wel al maanden dagelijks spreekt gaat ze dus 18 december voor het eerst zien, dan is hij weer in het land, terug uit Afghanistan. Maar nu zijn mijn ouders dus 40 jr getrouwd en zij hebben van hem een kaart met een uitgebreid verhaal er op gekregen om ze te feliciteren enzo. Hij had het adres aan mijn zus gevraagd.
En mijn zus mailt ook al uitgebreid met zijn zus enzo. En iedereen (incl. mijn ouders) schijnen dat allemaal doodnormaal te vinden. Ben ik nou zo vreemd dat ik dat echt héél raar vind allemaal? :@ :D
Vind het ook best bijzonder maar anderen zullen aan het elkaar nooit gezien feit voorbij gaan denk ik.
pi_89224932
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:D Goed idee! :*

Ik denk er altijd pas aan als ik al in het water lig. :@
Ik smeer mijn masker trouwens pas als ik in bad lig, veel minder kruimels in huis. ^O^
Ja, dat weet ik, ik had beloofd dat ik zou helpen herinneren :D
pi_89224963
quote:

mwoah, valt mee. Er is blijkbaar iets tussen die twee zonder dat ze elkaar ontmoet hebben. Dat kan. En blijkbaar hebben meerdere mensen daar al een goed gevoel over en is er wederzijdse betrokkenheid. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om in zoiets naar een of andere norm te beoordelen, aangezien ik knap raar ben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:53:30 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_89224998
quote:

Laat ze lekker relatietje spelen joh :D
Als het niets wordt hebben ze in ieder geval iets geleerd :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_89225000
quote:

Heel klein beetje :Y

Ik weet het niet. Ik vind het aan de ene kant heel attent dat ie dat doet, en dat ze elkaar zo leuk vinden dat ze dus ook elkaars familie willen leren kennen. :Y

Maar ik snap best dat je het raar vindt dat dit allemaal gebeurt zonder dat ze elkaar ooit gezien hebben. Maar het KAN niet anders, ze kunnen elkaar niet eerder zien, en ik denk dat zij zich al ZO verbonden voelen dat ze het asociaal over vinden komen als ze het niet doen :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 14:54:29 #32
163650 Greys
pi_89225035
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef APK het volgende:

[..]

Laat ze lekker relatietje spelen joh :D
Als het niets wordt hebben ze in ieder geval iets geleerd :P
Het gaat niet alleen om het 'relatietje' spelen, maar ook om het feit dat ze het adres van mijn ouders aan 'vreemden' geeft :@ Ik ben met dat soort dingen misschien iets te paranoia.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:54:51 #33
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89225040
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:

OP zonder glitters! *O*
Kijk eens goed naar de OP >:)
pi_89225043
quote:

Enne..

Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Altijd binnen de lijntjes kleuren en op de paden blijven klinkt dan wel goed,
maar af en toe wil je gewoon over het hele vel krassen en het bos in rennen.
pi_89225049
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, ik had beloofd dat ik zou helpen herinneren :D
O+

Badderen wordt uitgesteld, er liggen 2 katten op schoot te vrijen. O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 14:56:30 #36
163650 Greys
pi_89225087
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Enne..

Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Altijd binnen de lijntjes kleuren en op de paden blijven klinkt dan wel goed,
maar af en toe wil je gewoon over het hele vel krassen en het bos in rennen.
Ja wacht... :D

Máár.... dat bracht ik misschien niet helemaal duidelijk net...
Ik vind het feit dat ze elkaar al zo leuk vinden zonder elkaar gezien te hebben wel leuk juist.
Daar kan ik me ook wel e.e.a. bij voorstellen. Echt. Dat heeft wel wat.

Maar adressen van familie uitdelen gaat mij gewoon te ver. Dat is het eigenlijk waar ik over val.
Straks heeft ze hem mijn adres ook gegeven :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 14:58:05 #37
163650 Greys
pi_89225137
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

mwoah, valt mee. Er is blijkbaar iets tussen die twee zonder dat ze elkaar ontmoet hebben. Dat kan. En blijkbaar hebben meerdere mensen daar al een goed gevoel over en is er wederzijdse betrokkenheid. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om in zoiets naar een of andere norm te beoordelen, aangezien ik knap raar ben.
Ja maar jij bent leuk raar :+
En anderen zullen mij van tijd tot tijd ook heel raar vinden (hell, ik ging ook samenwonen met iemand die ik een paar dagen kende en kocht een huis zonder het ooit gezien te hebben...) maar ik val over het adres geven. Maar daar zal ik dan wel te paranoia in zijn :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:58:30 #38
6941 APK
Factual, I think.
pi_89225151
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Greys het volgende:

Het gaat niet alleen om het 'relatietje' spelen, maar ook om het feit dat ze het adres van mijn ouders aan 'vreemden' geeft :@ Ik ben met dat soort dingen misschien iets te paranoia.
Is jouw zus over het algemeen een beetje naief of kan ze dingen wel redelijk inschatten?
pi_89225163
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja wacht... :D

Máár.... dat bracht ik misschien niet helemaal duidelijk net...
Ik vind het feit dat ze elkaar al zo leuk vinden zonder elkaar gezien te hebben wel leuk juist.
Daar kan ik me ook wel e.e.a. bij voorstellen. Echt. Dat heeft wel wat.

Maar adressen van familie uitdelen gaat mij gewoon te ver. Dat is het eigenlijk waar ik over val.
Straks heeft ze hem mijn adres ook gegeven :{
Wisten je ouders dat hij hen een kaart ging sturen? Want ik snap je punt. Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn adres naar de mij nog onbekende partner van een familielid ging. Hoe close je zus en vriend ook zijn, jij kent hem helemaal nog niet.
pi_89225190
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Greys het volgende:

[..]

En anderen zullen mij van tijd tot tijd ook heel raar vinden (hell, ik ging ook samenwonen met iemand die ik een paar dagen kende en kocht een huis zonder het ooit gezien te hebben...) maar ik val over het adres geven. Maar daar zal ik dan wel te paranoia in zijn :)
Ja, dat verrast me dan wel weer van je. ;) Vind ik eerder bij mij passen. :')
pi_89225253
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou nee dat is wel een beetje Greys ;) voor jezelf heb je er minder moeite mee dan voor je ouders uit bescherming denk ik?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:03:30 #42
163650 Greys
pi_89225299
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef APK het volgende:

[..]

Is jouw zus over het algemeen een beetje naief of kan ze dingen wel redelijk inschatten?
Ze kan dingen over het algemeen wel redelijk inschatten (en werkt bij de politie en al haar collega's weten er ook al van en dat schrok hem niet af dus zal hij wel weinig te verbergen hebben :+ ) maar ik ben altijd al over-protective geweest naar haar toe. Dat is ooit wel eens een paar keer nodig geweest ook, mijn ouders en ik zijn wel eens 's nachts gebeld door een ziekenhuis dat we er met spoed naar toe moesten komen, dus wellicht dat het daardoor komt ook dat ik alles wat ze doet met een vergrootglas zou willen bekijken. Ik probeer het ook niet te doen en ik heb ook geen negatief woord gezegd vanmorgen (echt niet...) maar ze hoorde het aan mijn stem en aan de aarzelingen aan de telefoon dat ik dat van die kaart maar raar vond, dus dat viel niet helemaal lekker :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:04:07 #43
163650 Greys
pi_89225314
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, dat verrast me dan wel weer van je. ;) Vind ik eerder bij mij passen. :')
Wat verrast je dan van me? Die impulsieve rare acties, of dat ik me dan nu zorgen maak om dat adres? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89225355
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef Greys het volgende:

[..]
!
Wat verrast je dan van me? Die impulsieve rare acties, of dat ik me dan nu zorgen maak om dat adres? :P
Dat adres natuurlijk! Van je impulsieve acties ben ik inmiddels op de hoogte. _O-

Heb je je PM gelezen?
pi_89225367
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze kan dingen over het algemeen wel redelijk inschatten (en werkt bij de politie en al haar collega's weten er ook al van en dat schrok hem niet af dus zal hij wel weinig te verbergen hebben :+ ) maar ik ben altijd al over-protective geweest naar haar toe. Dat is ooit wel eens een paar keer nodig geweest ook, mijn ouders en ik zijn wel eens 's nachts gebeld door een ziekenhuis dat we er met spoed naar toe moesten komen, dus wellicht dat het daardoor komt ook dat ik alles wat ze doet met een vergrootglas zou willen bekijken. Ik probeer het ook niet te doen en ik heb ook geen negatief woord gezegd vanmorgen (echt niet...) maar ze hoorde het aan mijn stem en aan de aarzelingen aan de telefoon dat ik dat van die kaart maar raar vond, dus dat viel niet helemaal lekker :@
Ik denk dat het wel scheelt als je ouders wisten dat ze hun adres heeft gegeven? Is dat zo? en aan de andere kant, met het adres van iemand kun je vrij weinig natuurlijk... :*
Desnoods stuur je een berichtje dat je een beetje verbaasd was maar dat je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten dus dat je het niet zo goed kan inschatten (ofzo)?
pi_89225411
Maar krijg je het niet aan haar uitgelegd Greys?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:07:52 #47
163650 Greys
pi_89225439
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nou nee dat is wel een beetje Greys ;) voor jezelf heb je er minder moeite mee dan voor je ouders uit bescherming denk ik?
Ja, ik wil altijd de hele zooi beschermen, zo ben ik altijd geweest.
Als een pitbull om de familie heen :D Veel te overdreven altijd, weet ik. Ook dat ik mijn moeder toen niet durfde te bellen toen ik zelf het z'huis in moest toen, omdat ik niet wilde dat ze zich zorgen maakte :') Ik sla daarin door. Wil ze gewoon nooit verdriet doen, op welke manier dan ook.

En als ik haar dan vraag 'wat als het tegenvalt, de 18e december, heb je dan geen klotekerst enzo?' dan zegt zij 'Neuh, dan heb ik het toch leuk gehad de afgelopen maanden?'. Maar daar geloof ik gewoon geen ruk van, dat ze daar dan zo makkelijk over denkt.

Arghhhhhhhh ik moet me er ook gewoon niet mee bemoeien :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:09:17 #48
163650 Greys
pi_89225475
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat adres natuurlijk! Van je impulsieve acties ben ik inmiddels op de hoogte. _O-

Heb je je PM gelezen?
Oh ja, gelezen, maar vergeten te antwoorden nog :@
Ik ben vandaag wel vrij veel online ja, dus geef maar een gil en als ik er niet ben heb ik gewoon pech! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:10:59 #49
163650 Greys
pi_89225511
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel scheelt als je ouders wisten dat ze hun adres heeft gegeven? Is dat zo? en aan de andere kant, met het adres van iemand kun je vrij weinig natuurlijk... :*
Nee dat wisten ze niet, was een verrassing :+
Maar zij vonden het hartstikke leuk. Ik ben de enige die het niet snapt.

En met het adres van iemand kan je álles :o

quote:
Desnoods stuur je een berichtje dat je een beetje verbaasd was maar dat je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten dus dat je het niet zo goed kan inschatten (ofzo)?
Ik zie haar morgen en we hingen ook niet echt op met ruzie, dus dat komt wel goed ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:11:53 #50
163650 Greys
pi_89225536
Ja sorry, carry on met jullie normale gesprekken :+
Ik heb weer heel het topic overhoop gehaald :')

Conclusie: ik heb me een pietsie aangesteld.
Oke, duidelijk :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89225542
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, ik wil altijd de hele zooi beschermen, zo ben ik altijd geweest.
Als een pitbull om de familie heen :D Veel te overdreven altijd, weet ik. Ook dat ik mijn moeder toen niet durfde te bellen toen ik zelf het z'huis in moest toen, omdat ik niet wilde dat ze zich zorgen maakte :') Ik sla daarin door. Wil ze gewoon nooit verdriet doen, op welke manier dan ook.

En als ik haar dan vraag 'wat als het tegenvalt, de 18e december, heb je dan geen klotekerst enzo?' dan zegt zij 'Neuh, dan heb ik het toch leuk gehad de afgelopen maanden?'. Maar daar geloof ik gewoon geen ruk van, dat ze daar dan zo makkelijk over denkt.

Arghhhhhhhh ik moet me er ook gewoon niet mee bemoeien :X
Nee, bemoeien niet, maar je mening geven kan wel toch? :)
En als zij hem vindt tegenvallen heeft zij waarschijnlijk niet zo'n rotkerst, als het andersom is is het kutter ;)

Toen ik iets had met een bezette man gaf ook iedereen (zusjes, moeder, vriendinnen) gewoon zn mening hier hoor, en tuurlijk wil je niet altijd alles horen, maar het houdt je wel alert (zolang je niet gaat zeggen "zie je wel" is er niks aan de hand :+ )
pi_89225556
Volgens mij maak je je teveel zorgen Greysie. :*

Je zus is een grote meid en mocht ze 7 sloten tegelijk inlopen, dan kun je dat toch niet voorkomen (niet dat ik zeg dat dat gaat gebeuren natuurlijk!). Maar als je er voor haar kunt zijn als het niet zou gaan zoals ze had gehoopt, dan is ze vast heel blij met haar zus. :Y
pi_89225578
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat wisten ze niet, was een verrassing :+
Maar zij vonden het hartstikke leuk. Ik ben de enige die het niet snapt.

En met het adres van iemand kan je álles :o

[..]

Ik zie haar morgen en we hingen ook niet echt op met ruzie, dus dat komt wel goed ;)
Ja okee, je kan wel veel met een adres, maar staan je ouders ook niet in het telefoonboek bijvoorbeeld?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:13:58 #54
163650 Greys
pi_89225599
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij maak je je teveel zorgen Greysie. :*

Je zus is een grote meid en mocht ze 7 sloten tegelijk inlopen, dan kun je dat toch niet voorkomen (niet dat ik zeg dat dat gaat gebeuren natuurlijk!). Maar als je er voor haar kunt zijn als het niet zou gaan zoals ze had gehoopt, dan is ze vast heel blij met haar zus. :Y
Dat laatste is het ook een beetje :@
Dat ik er áltijd ben als het mis gaat. Maar dat ik me verder nooit ergens mee mag bemoeien.
Dat vind ik lastig ;)

Maar jullie hebben allemaal gelijk *O*
Ze zoeken het maar uit ook en als het mis gaat veeg ik de scherven wel weer op O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:14:44 #55
163650 Greys
pi_89225619
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja okee, je kan wel veel met een adres, maar staan je ouders ook niet in het telefoonboek bijvoorbeeld?
Ja, maar hij had van mij nog helemaal niet hoeven weten waar ze wonen, uberhaupt _O-
En onze achternaam is er eentje die dezelfde is als tienduizenden anderen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89225629
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ik er áltijd ben als het mis gaat. Maar dat ik me verder nooit ergens mee mag bemoeien.
Dat vind ik lastig ;)

Ze zoeken het maar uit ook en als het mis gaat veeg ik de scherven wel weer op O+
Zo'n scherven-opveeg-moment kan soms ook de katalysator zijn tot verandering. ;)
pi_89225654
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat vind ik lastig ;)

Oh, dat ken ik _O- Heb ik ook met mn zusje :Y
Maar goed, dat hoort erbij, ze moet er zelf achter komen... En je mag je mening wel geven vind ik, want je bent haar zus. Maar of ze er iets mee doet is een tweede :+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:17:40 #58
163650 Greys
pi_89225693
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, dat ken ik _O- Heb ik ook met mn zusje :Y
Maar goed, dat hoort erbij, ze moet er zelf achter komen... En je mag je mening wel geven vind ik, want je bent haar zus.
Daar is zij weer niet zo goed in, een tegenstrijdige mening aanhoren zonder boos te worden :P Ook al breng je het nog zo voorzichtig.

quote:
Maar of ze er iets mee doet is een tweede :+
Da's inderdaad helemaal aan haar :Y Ik doe ook niet altijd wat iedereen zegt :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89225694
je bedoelt het lief Greys daar gaat het om :* ben off heb nog steeds geen huiswerk gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:19:01 #60
163650 Greys
pi_89225725
Ik vind eigenlijk dat ze nu gewoon verplicht zijn te trouwen en babies te gaan maken.
Ook als het tegenvalt. De groeten, mijn ouders hopen daar nu al op natuurlijk, dan maken ze het maar waar ook _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:19:34 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_89225738

Hallo :7
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:21:11 #62
163650 Greys
pi_89225789
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]

:o De dikke! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89225811
:D hihihi
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze nu gewoon verplicht zijn te trouwen en babies te gaan maken.
Ook als het tegenvalt. De groeten, mijn ouders hopen daar nu al op natuurlijk, dan maken ze het maar waar ook _O-
pi_89225821
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar is zij weer niet zo goed in, een tegenstrijdige mening aanhoren zonder boos te worden :P Ook al breng je het nog zo voorzichtig.

Ik ook niet hoor _O-
Maar goed, ik hou daardoor niet minder van mijn ouders en zusjes enzo ;)
quote:
Da's inderdaad helemaal aan haar :Y Ik doe ook niet altijd wat iedereen zegt :+
Ik doe zelfs zelden wat anderen zeggen _O-
pi_89225842
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]

Kiekeboe! _O-
pi_89226533
Bad. :W
pi_89226608
Bios :W
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 16:06:16 #68
163650 Greys
pi_89226808
Boodschappen :W

Oh nee, die heb ik net gedaan :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89227236
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je dan soms een klein stemmetje in je achterhoofd dat je waarschuwt?

Ik zou trouwens ook niet zomaar adressen van anderen geven, tenzij die anderen ervan weten en er toestemming voor hebben gegegeven.

En nu naar schoonmoeder. :W
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 16:26:13 #70
13151 crew  Rewimo
pi_89227269
Doif :D

Greys, het is haar leven, zij moet haar eigen fouten maken. En misschien is dit geen fout, je weet maar nooit. Ik ben ook via de mail verliefd geworden op qltel - al hadden we elkaar al wel 1x ontmoet :D Maar na een week en 70 mailtjes stond ie op de stoep en nu zijn we al bijna 11 jaar bij elkaar *;

En weet je, je houdt het toch niet tegen...

Van dat adres begrijp ik wel, dat had ik denk ik ook niet zo prettig gevonden. Maar die kaart vind ik dan wel weer erg attent.
pi_89228559
Joeoeoeoehoeeeeee :W *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89228653
Graaaaavity O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89228719
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Joeoeoeoehoeeeeee :W *O*
:W :W :W
pi_89228733
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:W :W :W
Mis je je redcatjes al? *;
pi_89228807
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mis je je redcatjes al? *;
Dat valt best mee. Ik weet dat ze lieve baasjes hebben en ik zie dat mijn eigen cats deze situatie toch net wat prettiger vinden.
Alleen jammer van Bella, die zat gisteren wel heel bang in de lens te kijken. :{
Maar had je al gezien dat Thabith dezelfde dag al een huis had gevonden? O+
pi_89228896
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat valt best mee. Ik weet dat ze lieve baasjes hebben en ik zie dat mijn eigen cats deze situatie toch net wat prettiger vinden.
Alleen jammer van Bella, die zat gisteren wel heel bang in de lens te kijken. :{
Maar had je al gezien dat Thabith dezelfde dag al een huis had gevonden? O+
Dat is waar, dat is waar.

En dat had ik meegekregen ja, hoe tof O+
pi_89229114
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is waar, dat is waar.

En dat had ik meegekregen ja, hoe tof O+
Ik was helemaal blij. En vind het heel lief van de coördinator dat ze me gemaild had. Doen ze normaal niet.

En, ben je al bezig met inpakken? :+

Ik ga me dadelijk opdoffen. Jan Smit wacht op me! _O-
pi_89229165
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik was helemaal blij. En vind het heel lief van de coördinator dat ze me gemaild had. Doen ze normaal niet.

En, ben je al bezig met inpakken? :+

Ik ga me dadelijk opdoffen. Jan Smit wacht op me! _O-
Nee joh, doe ik maandagavond wel hoor :P Hoef ook pas rond negen uur 's ochtends weg van huis ofzo. Heerlijk O+

Veel plezier vanavond bij Jan B-)
pi_89229324
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee joh, doe ik maandagavond wel hoor :P Hoef ook pas rond negen uur 's ochtends weg van huis ofzo. Heerlijk O+

Veel plezier vanavond bij Jan B-)
Het scheelt dat het daar warmer is dan hier, hoef je niks voor te wassen. :Y

En Jan.... ik zit nu zo lekker op de bank. :') Maar vanavond zal het vast gezellig worden. Misschien moet ik nog even wat nummers doornemen of zo! :D
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:28:18 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_89229354
Gb, weet je nog een leuke film? 8}
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:28:56 #81
6941 APK
Factual, I think.
pi_89229382
Cat mag ook, natuurlijk *;
pi_89229452
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:28 schreef APK het volgende:
Cat mag ook, natuurlijk *;
Ow, dat moet je mij niet vragen. _O-

Al heb ik vanmiddag Hitchikers guide through the galaxy gekeken. Altijd erg vermakelijk.
pi_89229454
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:28 schreef APK het volgende:
Gb, weet je nog een leuke film? 8}
Harry Potter :+

Ik ga even voor je kijken, waar ga je heen, De Munt?
pi_89229469
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Harry Potter :+

Heb je het tegen mij?
Ik trek richting Eindhoven, en of andere sporthal.
pi_89229488
Ik ben gisteren naar The other guys geweest, die was echt héél flauw :') Maar ik kon er nog wel om lachen :P
pi_89229508
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij?
Ik trek richting Eindhoven, en of andere sporthal.
Nee, tegen APK ;)
pi_89229573
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, tegen APK ;)
Grappig, hier in Weird heb je ook De Munt.
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:37:02 #88
6941 APK
Factual, I think.
pi_89229658
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:

Nee, naar de hangmat :D
Hoeft dus niet echt recent te zijn :+
pi_89229659
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Grappig, hier in Weird heb je ook De Munt.
Aaaah, dat wist ik niet! :7
pi_89229719
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef APK het volgende:

[..]

Nee, naar de hangmat :D
Hoeft dus niet echt recent te zijn :+
Oooooh, daar ben ik altijd slecht in :P Ik vind zoveel films leuk *)
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:39:14 #91
6941 APK
Factual, I think.
pi_89229747
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:

Oooooh, daar ben ik altijd slecht in :P Ik vind zoveel films leuk *)
Daarom vraag ik het ook aan jou :P
pi_89230294
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:39 schreef APK het volgende:

[..]

Daarom vraag ik het ook aan jou :P
Nou, laat me even nadenken..

Wat heb ik toch een tyfus hekel aan de gourmetplaat schoonmaken. Vooral als dat pas de volgende dag is :') .
pi_89230390
Romantische feel good filmpjes
* 500 days of summer
* The blind side
* He's just not that into you
* Definitely, Maybe
* Over her dead body

Zo, nu even nadenken over een andere categorie :+
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:59:19 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_89230439
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
Romantische feel good filmpjes
* 500 days of summer
* The blind side
* He's just not that into you
* Definitely, Maybe
* Over her dead body

Zo, nu even nadenken over een andere categorie :+
Ja, iets met veel schieten en ontploffingen :D
pi_89230461
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, laat me even nadenken..

Wat heb ik toch een tyfus hekel aan de gourmetplaat schoonmaken. Vooral als dat pas de volgende dag is :') .
Ow bah!

Volgende keer diezelfde avond/nacht in de week leggen. Dat scheelt de volgende dag een hoop. ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:00:15 #96
163650 Greys
pi_89230469
En tieten en helikopters!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89230475
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, iets met veel schieten en ontploffingen :D
Maoam eten. :7
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:00:32 #98
163650 Greys
pi_89230480
Oh :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:00:53 #99
163650 Greys
pi_89230490
Gb! O+ :W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89230627
Damnit, had net een heel rijtje films getypt :'(

Inside man, misschien is dat iets voor je? En als je een flauwe film met veel ontploffingen en tieten enzo wil, moet je dus "The Other Guys" gaan kijken :P

En verder houd ik van de klassiekers als Gladiator, Se7en, The bone collector, Blood Diamond.. Zoiets? :P
pi_89230649
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
Gb! O+ :W
Hai beeb O+

Ik heb vanmiddag een High Tea gedaan in onze Marketierstad, was leuk joh! :Y
pi_89230669
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow bah!

Volgende keer diezelfde avond/nacht in de week leggen. Dat scheelt de volgende dag een hoop. ^O^
Ik denk niet meer zo goed na om een uur of twee :') Wilde alleen maar m'n bedje induiken O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:07:22 #103
163650 Greys
pi_89230699
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hai beeb O+

Ik heb vanmiddag een High Tea gedaan in onze Marketierstad, was leuk joh! :Y
Oh leuk! En was het ook lekker? :9
Gaan we daar een keer heen als je terug bent van je vakantie! :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:07:45 #104
163650 Greys
pi_89230711
Ik ga ook even films zoeken :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89230720
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh leuk! En was het ook lekker? :9
Gaan we daar een keer heen als je terug bent van je vakantie! :Y
Was lekker ja, was in dat kasteel. Mooie locatie dus ook O+

Kunnen we daarna gelijk doorrollen naar de Marketier mhehehe, want dat stond er ook nog zag ik!
pi_89230750
Het was wel enorm veel trouwens. Ik had ontbeten met een mandarijn en niet geluncht en we gingen toen om half 2 die High Tea doen. Moet nu nog niet aan avond eten denken _O-
pi_89230805
The Social Network vond ik trouwens ook erg leuk. Geen schieten en tieten, though.
pi_89230855
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef Goodbye het volgende:
Het was wel enorm veel trouwens. Ik had ontbeten met een mandarijn en niet geluncht en we gingen toen om half 2 die High Tea doen. Moet nu nog niet aan avond eten denken _O-
Dan ga je later op de avond toch snacken? :+
pi_89230891
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan ga je later op de avond toch snacken? :+
Lekker gezond :P
pi_89230897
WAAR IS APK NOU? :(
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:14:25 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_89230907
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Damnit, had net een heel rijtje films getypt :'(

Inside man, misschien is dat iets voor je? En als je een flauwe film met veel ontploffingen en tieten enzo wil, moet je dus "The Other Guys" gaan kijken :P

En verder houd ik van de klassiekers als Gladiator, Se7en, The bone collector, Blood Diamond.. Zoiets? :P
'500 days of summer' of 'He's not that into you' lijkt mij wel lekker hersenloos zaterdagavondvermaak :P
pi_89230915
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekker gezond :P
Kun je zo (on)gezond maken als je wil natuurlijk. :6
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:15:48 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_89230948
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:13 schreef Goodbye het volgende:
WAAR IS APK NOU? :(
Ja hiero :P
Moet toch uit beleefdheid al die trailers kijken ~:)
pi_89230988
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef APK het volgende:

[..]

Ja hiero :P
Moet toch uit beleefdheid al die trailers kijken ~:)
Doe je dat echt, ja?

Ik vond Inside Man zelf erg tof, laatst voor een tweede keer gezien. Ik was het einde toch vergeten :P
pi_89230996
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef APK het volgende:

[..]

'500 days of summer' of 'He's not that into you' lijkt mij wel lekker hersenloos zaterdagavondvermaak :P
Ja, precies. Zijn echt leuk hoor. Die laatste heb ik al vijf keer gezien :@
pi_89231019
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kun je zo (on)gezond maken als je wil natuurlijk. :6
Ik heb nog chips in huis :7

Maar ook nog wel soep en brood enzo :P Zou eigenlijk boerenkool gaan eten vanavond, maar dat wordt het maar niet :')
pi_89231023
Greeeeeeys, vind je al wat? :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:20:02 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_89231048
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:

Ik vond Inside Man zelf erg tof, laatst voor een tweede keer gezien. Ik was het einde toch vergeten :P
Dat klinkt als een homosuele pornofilm :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:20:33 #119
163650 Greys
pi_89231068
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:20:51 #120
163650 Greys
pi_89231081
Met veel wind en vooral Fransmannen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89231107
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef APK het volgende:

[..]

}:|

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:22:05 #122
163650 Greys
pi_89231119
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Greeeeeeys, vind je al wat? :P
Ik denk dat ik ook 'He's just not that into you' ga kijken :P

Omdat MET DREW! O+
En die gast waarmee ze in die andere film speelt.
Zijn die nou in het echt ook met elkaar? Ja he? Of wáren, in elk geval?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89231130
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef APK het volgende:

[..]

Nou, veel plezier dan. :7
pi_89231156
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook 'He's just not that into you' ga kijken :P

Omdat MET DREW! O+
En die gast waarmee ze in die andere film speelt.
Zijn die nou in het echt ook met elkaar? Ja he? Of wáren, in elk geval?
Waren in elk geval ja, maar die hebben zo'n knipperlicht relatie volgens mij :P

Vanavond op tv trouwens: The Bourne Identity en Ratatouille O+
pi_89231166
Die Definitely, Maybe was trouwens ook leuk, toch Greys? O+
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:24:21 #126
6941 APK
Factual, I think.
pi_89231199
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:21 schreef Goodbye het volgende:
}:|

Zwarte Pieten! 8} 8} 8} 8} 8}
pi_89231222
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:24 schreef APK het volgende:

[..]

Zwarte Pieten! 8} 8} 8} 8} 8}
Nou serieus, ik vond het een leuke film!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:25:12 #128
163650 Greys
pi_89231227
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waren in elk geval ja, maar die hebben zo'n knipperlicht relatie volgens mij :P
Oh :D Even opzoeken hoe het nu gaat dan :+

quote:
Was dat die met Ryan Reynolds? Met die drie vrouwen?
Die was leuk ja :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:25:54 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_89231241
quote:
Dat gesjouw met dat kind lijkt mij niks :D
pi_89231258
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh :D Even opzoeken hoe het nu gaat dan :+

[..]

Was dat die met Ryan Reynolds? Met die drie vrouwen?
Die was leuk ja :Y
Ja, die ja! :Y
pi_89231269
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:25 schreef APK het volgende:

[..]

Dat gesjouw met dat kind lijkt mij niks :D
Maar maar maar, het is met Isla Fischer :Y dat werkt bij mijn vriend altijd :+
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:27:01 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_89231273
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:

Nou serieus, ik vond het een leuke film!
Van Spike Lee, toch?
Misschien iets te serieus voor een doordeweekse zaterdagavond :P
pi_89231296
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:27 schreef APK het volgende:

[..]

Van Spike Lee, toch?
Misschien iets te serieus voor een doordeweekse zaterdagavond :P
Oké, nou, dan kijk je hem zondag. Serieuze dag is dat toch (8>

Ga je vanavond maar He's just not that into you kijken *;
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:28:30 #134
163650 Greys
pi_89231312
Ik vond dat gedoe met dat kind trouwens ook het minst aan die hele film :')
Maar zonder dat kind konden ze de rest van het verhaal er niet aan ophangen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89231317
Ik heb gister The Voice gemist trouwens, wie zijn er uit?
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:28:59 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_89231330
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar maar maar, het is met Isla Fischer :Y dat werkt bij mijn vriend altijd :+
Als je de verwarming iets te hoog zet smelt al het plastic in haar gezicht :D
pi_89231336
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat gedoe met dat kind trouwens ook het minst aan die hele film :')
Maar zonder dat kind konden ze de rest van het verhaal er niet aan ophangen _O-
Nee vond ik ook, maar dat kind heeft maar een kwartiertje speeltijd ofzo :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:29:24 #138
163650 Greys
pi_89231341
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister The Voice gemist trouwens, wie zijn er uit?
Die grote negerin (mag je zulks nog zeggen tegenwoordig? :P ) met dat wilde kapsel. Ondanks het feit dat ze het echt heel goed deed. Zonde. En die jankmuil. Shemsi *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89231361
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef APK het volgende:

[..]

Que? Volgens mij heeft zij geen plastische chirurgie gedaan hoor!

Toch? :o
pi_89231377
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef APK het volgende:

[..]

Geniaal _O-

:W trouwens ik was vandaag de dame die net voor sluitingstijd boodschappen deed :@
Heb wel de halve tuin ingericht O+ volgende week kerstrozen scoren enz
pi_89231389
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Die grote negerin (mag je zulks nog zeggen tegenwoordig? :P ) met dat wilde kapsel. Ondanks het feit dat ze het echt heel goed deed. Zonde. En die jankmuil. Shemsi *O*
Ja, ik weet ook nooit of je dat nou mag zeggen :') Maar lijkt me niet denigrerend en ik snap gelijk wie je bedoelt :P

En fijn dat Shemsi er uit ligt *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:30:57 #142
163650 Greys
pi_89231401
Is die Isla nou ook weer degene uit Leap Year?
Of is dat die uit Shopaholic?
Of zijn dat allebei dezelfde personen? Ik weet dat nooit, volgens mij zijn er twee die op elkaar lijken, of niet? En volgens mij heb ik dit zelfs al eens eerder gevraagd :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:31:43 #143
163650 Greys
pi_89231418
:W Ml!
Oh, was JIJ die vrouw die vlak voor sluitingstijd boodschappen deed!!!! :o

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:31:55 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_89231428
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:

Oké, nou, dan kijk je hem zondag. Serieuze dag is dat toch (8>

Ga je vanavond maar He's just not that into you kijken *;
Ik heb zo'n gevoel dat ze elkaar op het eind toch krijgen _O-
pi_89231429
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
Is die Isla nou ook weer degene uit Leap Year?
Of is dat die uit Shopaholic?
Of zijn dat allebei dezelfde personen? Ik weet dat nooit, volgens mij zijn er twee die op elkaar lijken, of niet? En volgens mij heb ik dit zelfs al eens eerder gevraagd :@
Wel die uit Shopaholic, niet die uit Leap Year. Die laatste is een andere :P
pi_89231441
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb zo'n gevoel dat ze elkaar op het eind toch krijgen _O-
Ja, maar zooooooo'n film is het niet. 8-)
pi_89231597
Off to Jan! :W
pi_89231606
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Veel plezier oO/
pi_89231623
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Veel plezier oO/
Ruilen? _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:38:57 #150
163650 Greys
pi_89231634
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Roooooooooooooosanneeeeeee *O* _O-

Kijk of je Simon of desnoods Nick voor me nee terug kunt smokkelen! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89231650
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zal speesjaal een extra grote handtas meenemen. ^O^
pi_89231670
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze gaat toch naar Jan? Die zingt over Laura :7
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:40:23 #153
163650 Greys
pi_89231681
... en ik bedoelde 'mee' natuurlijk, niet 'nee' :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:40:39 #154
163650 Greys
pi_89231686
Veel plezier Cat!
Wedden dat het veel leuker is dan je denkt? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89231697
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Misschien zitten Nick of Simon wel in een hoekje verstopt. :D Ik zal grondig gaan zoeken. :Y
pi_89231721
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Veel plezier Cat!
Wedden dat het veel leuker is dan je denkt? :P
Ja joh, wordt vast gezellig, ik moet me alleen van de bank af hijsen.

En dat doe ik NU!

:W :W :W :W :W
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:42:17 #157
163650 Greys
pi_89231737
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh ja :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 18:42:42 #158
13151 crew  Rewimo
pi_89231753
Have fun, Cat! :D
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 18:42:43 #159
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89231755
:W
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:42:54 #160
163650 Greys
pi_89231763
AaPeeKaaaaaaaaaaa, zullen we dezelfde film gaan kijken vanavond? :+
En dan tegelijk?
En dan evalueren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89231788
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja :')
:+
pi_89231890
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
:W Ml!
Oh, was JIJ die vrouw die vlak voor sluitingstijd boodschappen deed!!!! :o

_O-
_O- kon die mensen vroegah toen ik nog een jong Ml-etje was wel wat doen ;)
pi_89231909
Have fun Cat! Het is leuk echt :Y
  Designer zaterdag 27 november 2010 @ 18:47:48 #164
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_89231921
ahoi!

na een dag hard werken lekker aan de bami-sateschotel, sambal eitje en pisang goreng :9
🐙
pi_89231933
:W Senes en lekker Zwab!
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:52:45 #166
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232067
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:42 schreef Greys het volgende:

AaPeeKaaaaaaaaaaa, zullen we dezelfde film gaan kijken vanavond? :+
En dan tegelijk?
En dan evalueren?
:o
Doe je dan wel iets moois aan ipv dat paars-groene joggingpak om het een beetje stijl te geven? :+
pi_89232123
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:52 schreef APK het volgende:

[..]

:o
Doe je dan wel iets moois aan ipv dat paars-groene joggingpak om het een beetje stijl te geven? :+
:D :'( :D

Ja, dof je eens op Greys :7
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 18:54:34 #168
163650 Greys
pi_89232128
:W Senesta!
:W Zwab!
:W Rewimo!

@APK, paars-groen?
Dat doet me denken aan Vicky Pollard _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89232149
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
:W Senesta!
:W Zwab!
:W Rewimo!

@APK, paars-groen?
Whiihhiihhiihhihiihhhi _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 18:55:30 #170
13151 crew  Rewimo
pi_89232155
Paarsgroen = Wimbledon volgens mij :+
pi_89232182
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Maar zou APK dat ook weten? :+
pi_89232199
Ik heb de hele tijd het idee dat ik een pm heb, maar dat is dat logootje dat fok de beste nieuwssite van 2010 is :') :D
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:58:08 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232230
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef Greys het volgende:

@APK, paars-groen?
Volgens mij ga ik toch maar alleen kijken _O-

zaterdag 27 november 2010 @ 19:00:51 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232302
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef Goodbye het volgende:

Maar zou APK dat ook weten? :+
Ik betaal mijn vakanties van 'wedden' op dat soort dingen. :7
Maar dat vinden vrouwen altijd erg niet boeiend, behalve als het om het ESF gaat :+
pi_89232368
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:00 schreef APK het volgende:

[..]

Ik betaal mijn vakanties van 'wedden' op dat soort dingen. :7
Maar dat vinden vrouwen altijd erg niet boeiend, behalve als het om het ESF gaat :+
Doe je goed :+ Mijn vriend begeeft zich op de Chinese aandelen markt, kan hij ook met gemak zijn vakanties van betalen :')

Ik moet er gewoon hard voor werken }:|
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:05:10 #176
163650 Greys
pi_89232430
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Rewimo het volgende:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:05:36 #177
163650 Greys
pi_89232438
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:58 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij ga ik toch maar alleen kijken _O-

[ afbeelding ]
Year but no but year but....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:05:59 #178
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232451
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:03 schreef Goodbye het volgende:

Doe je goed :+ Mijn vriend begeeft zich op de Chinese aandelen markt, kan hij ook met gemak zijn vakanties van betalen :')

Ik moet er gewoon hard voor werken }:|
Handelen in aandelen of weddenschappen is ook hard werk hoor, op zaterdagavond met een glaasje wijn erbij :7
pi_89232462
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef APK het volgende:

[..]

Handelen in aandelen of weddenschappen is ook hard werk hoor, op zaterdagavond met een glaasje wijn erbij :7
Ja, poeh! :D
pi_89232469
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef APK het volgende:

[..]

_O- staat ook nog op mijn verlanglijstje maar kan me er maar niet toe zetten :)
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:07:30 #181
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232491
quote:
Gatverdamme :{w
pi_89232534
Ik zit nog te twijfelen of ik nou Ratatouille of The Bourne Identity ga kijken :+
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:10:46 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89232583
ik bestel echt nooooit eten, maar ik heb eten besteld :@

Spareribs. Over een 45 min hiero :@
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:11:35 #184
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232612
Dat uploaden schiet ook niet echt op :+

Volgens mij wil niemand die film zien :o
pi_89232621
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef Qwea het volgende:
ik bestel echt nooooit eten, maar ik heb eten besteld :@

Spareribs. Over een 45 min hiero :@
Nee, want je bestelt ook nooit Chinees van de Chinees vijf minuten verder op wat ze dan moeten komen brengen! :+
pi_89232631
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef APK het volgende:
Dat uploaden schiet ook niet echt op :+

[ afbeelding ]

Volgens mij wil niemand die film zien :o
Welke is dit?
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:12:14 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232640
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik nou Ratatouille of The Bourne Identity ga kijken :+
Effe trailers kijken....
pi_89232656
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef APK het volgende:

[..]

Effe trailers kijken....
B-)
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:12:56 #189
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232668
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Welke is dit?
He's just not that into you. ~:)
  Designer zaterdag 27 november 2010 @ 19:13:10 #190
266257 crew  DeZwabber
pi_89232679
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
ik heb Sin City maar weer eens opgezet :7
🐙
pi_89232692
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef APK het volgende:

[..]

He's just not that into you. ~:)
Wie wil die nou niet zien? :o
pi_89232701
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:13 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ik heb Sin City maar weer eens opgezet :7
Ja, die heb ik net nog gezien. :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:14:25 #193
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232720
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef Goodbye het volgende:

B-)
Ratatouille is een kinderfilm, dus ik zou ongezien voor die andere gaan :P
pi_89232752
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:14 schreef APK het volgende:

[..]

Ratatouille is een kinderfilm, dus ik zou ongezien voor die andere gaan :P
Ik vind heel veel kinderfilms nog leuk :') Van dat soort animatie dan enzo. Geen rare Mega Mindy fratsen ofzo. }:|

Maar zeg je nou dat je The Bourne Identity niet kent? Ik denk dat dat het ook wordt, trouwens.
pi_89232785
Ratatouille krijgt trouwens een hoger cijfer op IMDB dan The Bourne Identity :D (8,1 versus 7,7)
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:16:57 #196
6941 APK
Factual, I think.
pi_89232799
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:

Maar zeg je nou dat je The Bourne Identity niet kent? Ik denk dat dat het ook wordt, trouwens.
Goeie film, ben ik een keer bij in slaap gevallen in het vliegtuig :7
pi_89232856
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:16 schreef APK het volgende:

[..]

Goeie film, ben ik een keer bij in slaap gevallen in het vliegtuig :7
Hahahaha _O-

Ik ben laatst in slaap gevallen bij 3:10 to Yuma. Maar dat was een western, dus dan mag het :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:19:43 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89232897
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, want je bestelt ook nooit Chinees van de Chinees vijf minuten verder op wat ze dan moeten komen brengen! :+
oke, ZELDEN DAN :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:20:05 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89232911
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

en je moet rata kijken!
pi_89232927
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

oke, ZELDEN DAN :P
~O>
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:21:06 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89232951
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

~O>
bitch
pi_89233010
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

bitch
Ik onthoud gewoon alles wat je zegt O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:38:28 #203
163650 Greys
pi_89233535
Maar dannnnnnnn volg je haar bééheeeenennnnnnnnnnn

Zou Cat al staan te wapperen bij Jan?
Ik moest gewoon echt even nadenken voor een nummer van Jan Smit, ik vergis me steeds in nummers van N&S :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:39:53 #204
6941 APK
Factual, I think.
pi_89233570
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:

Ik moest gewoon echt even nadenken voor een nummer van Jan Smit, ik vergis me steeds in nummers van N&S :')
Ik ken echt geen een liedje van hem :+
Waarom moest Cat daar naar toe eigenlijk, of was het vrijwillig? :+
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:40:27 #205
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89233590

Nog niet bijgelezen, dus ik knal er ff lekker in :+
Vanochtend behangen bij zusje en tevens m'n auto weer opgehaald.
Auto klaar, Ingetje blij.
Rij ik met zusje van een parkeerterrein af, worden we vol in de linkerflank van de auto geraakt door een vrouw die ons niet gezien had ivm beslagen ramen.
Niet gek veel schade, maar wel een beschadigde velg en lakschade op de bumper en wielkas.
Ze gaf gelukkig direct toe dat ze fout zat, maar ik baaaaaal als een stekkert nu :X
Kan ik op zaterdagavond verzekeringsdingen gaan regelen...gezellig :')

Hier nog nieuws? :7
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_89233595
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:

En dat was nog een Yolanthe liedje ook, volgens mij B-)
pi_89233631
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:

Nog niet bijgelezen, dus ik knal er ff lekker in :+
Vanochtend behangen bij zusje en tevens m'n auto weer opgehaald.
Auto klaar, Ingetje blij.
Rij ik met zusje van een parkeerterrein af, worden we vol in de linkerflank van de auto geraakt door een vrouw die ons niet gezien had ivm beslagen ramen.
Niet gek veel schade, maar wel een beschadigde velg en lakschade op de bumper en wielkas.
Ze gaf gelukkig direct toe dat ze fout zat, maar ik baaaaaal als een stekkert nu :X
Kan ik op zaterdagavond verzekeringsdingen gaan regelen...gezellig :')

Oh balen! :o Verder geen last van de klap? Of ging het niet zo hard op het parkeerterrein? :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:42:25 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_89233657
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:

Ja, Ingetje heeft haar auto in puin gereden :o
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:42:37 #209
163650 Greys
pi_89233667
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ken echt geen een liedje van hem :+
Waarom moest Cat daar naar toe eigenlijk, of was het vrijwillig? :+
'Ze had een vriendin beloofd mee te gaan' :7

Uhuh, ze durfde niet te zeggen dat ze in slaapzak voor de ticket booth had gelegen denk ik :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:42:58 #210
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89233674
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh balen! :o Verder geen last van de klap? Of ging het niet zo hard op het parkeerterrein? :P
Nee, ik stond bijna stil, maar voor me stond een auto en naast me was water en ik zag het aankomen, maar ik kon geen kant op.
Heb wel staan shaken als een klein kind :@

Maar goed...wel hele leuke kleren gekocht en nieuwe schoenen.
En eindelijk een nieuwe telefoon....een roze Samsung StarT :7
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:43:13 #211
163650 Greys
pi_89233681
Ing! :o
Is je bipsebaps nog heel? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:43:49 #212
163650 Greys
pi_89233700
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:

een roze Samsung StarT :7
Een roze! O+

*traantje wegpinkt van trots*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:44:00 #213
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89233706
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Ing! :o
Is je bipsebaps nog heel? :o
Ja _O-

Eerste zorg was Zusje, die met der dikke buikie naast me zat.
pi_89233716
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Nee, ik stond bijna stil, maar voor me stond een auto en naast me was water en ik zag het aankomen, maar ik kon geen kant op.
Heb wel staan shaken als een klein kind :@

Maar goed...wel hele leuke kleren gekocht en nieuwe schoenen.
En eindelijk een nieuwe telefoon....een roze Samsung StarT :7
Oh bah, dat kan ik me wel voorstellen, ja :*

En wat voor schoenen? Ik heb mijn leren laarzen met hak van 11 centimeter eindelijk binnen :7 En ik kan er op lopen, gelukkig, dus ik houd ze *O*

EN IK HAD OOK BIJNA EEN SAMSUNG GEHAD, JA :'(
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:44:43 #215
163650 Greys
pi_89233735
Maar wat een gedoe Ing, daar zit je lekker op te wachten idd als je auto net weer helemaal goed is :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 19:45:17 #216
13151 crew  Rewimo
pi_89233756
O ing, wat eng :{ Gelukkig dat jullie zelf niks hebben. Balen van je auto natuurlijk! En gefeliciteerd met je nieuwe telefoon :)
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:45:34 #217
6941 APK
Factual, I think.
pi_89233770
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:42 schreef Greys het volgende:

Waarom is 'beloofd' eigenlijk met een 'd' :?
De 'f' zit toch in dat kofschipding?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:47:11 #218
163650 Greys
pi_89233819
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom is 'beloofd' eigenlijk met een 'd' :?
De 'f' zit toch in dat kofschipding?
Omdat ik het zeg O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89233840
Balen Ing. Beide geen last verder?
@greys je gaf ook je adres aan mij terwijl je mij niet kende. Ergens snap ik je wel maar je zusje werkt bij de politie en d'r marinier bij de defensie beide gescreend lijkt me.
Ik hoop voor hun en jullie dat de 1e kennismaking goed bevalt en het geen teleurstelling wordt.
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:49:09 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_89233899
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef Greys het volgende:

Omdat ik het zeg O+
Heeft het iets met 'beloven' te maken? :+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:49:42 #221
163650 Greys
pi_89233929
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:49 schreef APK het volgende:

[..]

Heeft het iets met 'beloven' te maken? :+
Dat ook! Maar 'omdat ik het zeg' lijkt me belangrijker O+

quote:
Of het voltooid deelwoord eindigt op een d of een t, wordt bepaald door de slotklank van de stam. De stam van een werkwoord kan worden bepaald door -en van de infinitief af te nemen. Als die klank een stemloze medeklinker is, dan is de verledentijdsuitgang -te(n) en de uitgang van het voltooid deelwoord -t. In alle andere gevallen krijgen we -de(n) en -d.

Om te bepalen of de medeklinker stemloos of stemhebbend is, kunnen we gebruikmaken van de ezelsbrug van 't kofschip (of 't fokschaap). In deze woorden zitten alle stemloze medeklinkers van het Nederlands die op het einde van de stam kunnen voorkomen, te weten: [t], [k], [f], [s], [ch] en [p]. Ook de [sj] (zoals in ramsjen) behoort tot de stemloze medeklinkers. Alle andere medeklinkers en alle klinkers zijn stemhebbend. Als we de regel van 't kofschip op beloven toepassen, volgt daaruit dat dit zwakke werkwoord met -de wordt vervoegd. De stam is immers [beloov]. Het voltooid deelwoord van beloven is beloofd, maar de persoonsvorm van de tweede en derde persoon enkelvoud is belooft.
:7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:51:19 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_89233977
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:

Ergens snap ik je wel maar je zusje werkt bij de politie en d'r marinier bij de defensie beide gescreend lijkt me.
Kan ook zo maar een potentieel PVV-kamerlid die op hondjes piest zijn hoor :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:51:56 #223
163650 Greys
pi_89234005
quote:
@greys je gaf ook je adres aan mij terwijl je mij niet kende.
Hm... true.
Maar ik gaf mijn eigen adres aan 'een vreemde'.
Zij gaf het adres van een ander (mijn ouders) aan 'een vreemde' :+

quote:
Ergens snap ik je wel maar je zusje werkt bij de politie en d'r marinier bij de defensie beide gescreend lijkt me.
Ik hoop voor hun en jullie dat de 1e kennismaking goed bevalt en het geen teleurstelling wordt.
Hoop het ook! :D
En als het goed bevalt dan zal ik er niets van zeggen, zélfs als ik het zelf een eikel zou vinden :P

Hoe gaat het met jou? Voel je je al iets beter?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:54:43 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_89234071
Ik ga even snel een schoonheidsslaapje doen voor mijn spannende date vanavond *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 19:55:33 #225
163650 Greys
pi_89234100
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:54 schreef APK het volgende:
Ik ga even snel een schoonheidsslaapje doen voor mijn spannende date vanavond *O*
:+

Dan ga ik vast mijn paars-groene joggingpak zoeken! :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:00:23 #226
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89234272
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh bah, dat kan ik me wel voorstellen, ja :*

En wat voor schoenen? Ik heb mijn leren laarzen met hak van 11 centimeter eindelijk binnen :7 En ik kan er op lopen, gelukkig, dus ik houd ze *O*

EN IK HAD OOK BIJNA EEN SAMSUNG GEHAD, JA :'(
Zwarte laarzen met een hakkie. :)

11 cm, mijn hemel :D
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:01:10 #227
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89234294
quote:
Balen Ing. Beide geen last verder?
@greys je gaf ook je adres aan mij terwijl je mij niet kende. Ergens snap ik je wel maar je zusje werkt bij de politie en d'r marinier bij de defensie beide gescreend lijkt me.
Euhm...Milly? :')

Greys, ik vind het ook raar hoor :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 20:02:11 #228
163650 Greys
pi_89234327
Yay, gelukkig Ing! :D Dan viel ik me niet helemáál para _O-

Doe eens een foto van je roze mobielert? *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:02:18 #229
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89234332
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Maar wat een gedoe Ing, daar zit je lekker op te wachten idd als je auto net weer helemaal goed is :{
Idd :')
Maar goed, we hebben zelf niets gelukkig.
Had weinig zin meer in winkelen daarna, maar ik moest echt wat nieuws.
Dus in recordtempo een kapitaal uitgegeven :+
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:03:44 #230
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89234377

Met tutsjjjscreen, qwerty en camera 8-)
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 20:04:31 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89234396
Leuk Ing!
Leuk kleurtje ook :Y
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 20:12:11 #232
13151 crew  Rewimo
pi_89234669
Leuke foon :)

Aangezien ik niks anders doe dan bellen en een sporadisch sms-je heb ik maar een simpel mobieltje. Maar dit soort toestelletjes zijn wel leuk speelgoed natuurlijk :Y
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:12:45 #233
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89234693
Tnx :)

Ik ga er zo es ff lekker mee pielen en proberen enzo.
Dat viel vanmiddag allemaal ff tegen :+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 20:21:11 #234
163650 Greys
pi_89235000
Leuk Ing! O+ Veel plezier er mee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:26:12 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89235162
Ik lees laarzen, ik moet gvd laarzen. Ben bij ALLE schoenen winkels hier geweest, dolcis, van haren, ziengs, scapino, koppen schoenen, echt ALLES.

GEEN LAARZEN!

Ja, Ziengs had geniale laarzen, maat 42,41 en 39. Terwijl ik dus maat 40 nodig had }:| Normaal 42 :')

Alkmaar gebeld, hebben ze heel die fucking lijn niet! AAAARG
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:26:36 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_89235179
Kusje op het kontje van ing
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 20:27:10 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89235198
Wat is het stil eigenlijk :o Op MSN is ook niemand :o
pi_89235287
Ik ben momenteel sowieso geen leuk gezelschap volgens mij

Schoonzus dacht gisteren dat we nog een katje zouden krijgen na het zien van de geboorteflikken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 20:36:43 #239
13151 crew  Rewimo
pi_89235519
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Schoonzus dacht gisteren dat we nog een katje zouden krijgen na het zien van de geboorteflikken.
Lekker snugger :D

Ik lig maar weer eens plat. Ik ben het zo zat :(
pi_89235800
Ik ben ook nog zo jong he.
Beterschap wanneer moet je weer terug naar het z-huis.
Ik wil ook gaan liggen maar op dit moment nog niet zo'n goed idee. Dus nog maar even wachten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 21:01:33 #241
13151 crew  Rewimo
pi_89236251
Weet ik niet. Van de week maar weer overleggen met de huisarts.

Ben je nog steeds zo beroerd? :{
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:11:23 #242
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89236609
:O
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89236650
yep. Wel zonder :r maar dat kost me wel veel moeite.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 21:29:08 #244
13151 crew  Rewimo
pi_89237258
Jakkes. Ik ben maar 1x misselijk geworden (van de notenkraam op de markt). Dus ik had mazzel ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 21:29:23 #245
13151 crew  Rewimo
pi_89237265
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef ElisaB het volgende:
Slapie doen?
pi_89237276
:W vanaf visite, leuke foon Ing!
Was het geen harde klap Ing
pi_89237316
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef ElisaB het volgende:
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:32:05 #248
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89237375
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
:W vanaf visite, leuke foon Ing!
Was het geen harde klap Ing

Nee, viel mee gelukkig ;)
Hier ook visite :W
pi_89238282
:W Hoi, ik lees zo terug en klets mee, nog even werken :X
pi_89239353
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
:W Hoi, ik lees zo terug en klets mee, nog even werken :X
echo 9.gif
  Designer zaterdag 27 november 2010 @ 22:22:02 #251
266257 crew  DeZwabber
pi_89239409
echo
🐙
  Designer zaterdag 27 november 2010 @ 22:22:21 #252
266257 crew  DeZwabber
pi_89239426
maar ik ga wel slapen, ben deaud
🐙
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:23:40 #253
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89239483
Tombooo w/
pi_89239526
lalalalalala
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 22:27:01 #255
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89239596
Filmpje staat er eindelijk:
Mijn smilies doen het niet :o
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 22:29:52 #256
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89239690
Zonde dat hij zo donker is -O-
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:30:03 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_89239698
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef senesta het volgende:
Filmpje staat er eindelijk:
Mijn smilies doen het niet :o
Hé leuk, voorprogramma :P
pi_89239727
Het ziet er echt heel erg leuk uit Senes O+
Misschien toch eens overwegen ondanks de prijs. Maar mijn dikke doet alles voor eten en de dunne kijkt er niet naar om dus ik twijfel nog.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:30:41 #259
6941 APK
Factual, I think.
pi_89239728
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:29 schreef senesta het volgende:
Zonde dat hij zo donker is -O-
Wat een vrolijk muziekje :D
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:33:03 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_89239800
Mijn date is te laat }:| :N
pi_89239827
Late date nog APK
The way you rock'n'roll
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 22:33:53 #262
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89239830
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef APK het volgende:

[..]

Wat een vrolijk muziekje :D
Nou he :P

Ik had Youtube een liedje laten kiezen :D
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 22:34:46 #263
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89239864
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het ziet er echt heel erg leuk uit Senes O+
Misschien toch eens overwegen ondanks de prijs. Maar mijn dikke doet alles voor eten en de dunne kijkt er niet naar om dus ik twijfel nog.
Ze vinden het hier nu nog erg leuk gelukkig maar ik zet hem ook niet elke dag neer hoor.
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:37:18 #264
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89239933
pi_89239941
Met elke dag is de lol er snel af denk ik.

Zet je dan geen bakje brokjes neer als je het board hebt staan of zijn het snoepjes?
The way you rock'n'roll
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 22:40:23 #266
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89240025
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Met elke dag is de lol er snel af denk ik.

Zet je dan geen bakje brokjes neer als je het board hebt staan of zijn het snoepjes?
Ik doe meestal allebei :D
Ze krijgen hier vers. Als dagelijkse brok krijgen ze Arcana naast het versvlees.
Ze vinden de RC Maine Coon brokken erg lekker dus die gebruik ik voor het bord. En ik doe er snoepjes tussen dus een ideale combi :D
pi_89240078
Er is leven *O*
En ik ga die Teenage Dream niet luisteren want ik heb goede herinneringen aan het liedje :6
pi_89240199
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik doe meestal allebei :D
Ze krijgen hier vers. Als dagelijkse brok krijgen ze Arcana naast het versvlees.
Ze vinden de RC Maine Coon brokken erg lekker dus die gebruik ik voor het bord. En ik doe er snoepjes tussen dus een ideale combi :D
Ach so.

Ik heb meestal brokjes staan de hele dag dus ik zou er echt snoepjes o.i.d. in moeten leggen willen ze niet denken ja dag, da's meer van hetzelfde :{w :P
The way you rock'n'roll
pi_89242951
:W :W ALS DE MORGEN IS GEKOOOOOOMEN! :W :W
  zondag 28 november 2010 @ 00:00:52 #270
33954 ElisaB
pi_89243014
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Heb je het overleefd :o

Knapperd O+
pi_89243046
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Al die liedjes van Jan gaan over hetzelfde tijdstip _O-

Als de morgen is gekomen
Als de nacht verdwijnt
Als de avond dan voorbij is

:|W
pi_89243236
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Heb je het overleefd :o

Knapperd O+
Ik ben stiekem ook trots op mezelf. B-)

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Al die liedjes van Jan gaan over hetzelfde tijdstip _O-

Als de morgen is gekomen
Als de nacht verdwijnt
Als de avond dan voorbij is

Japs. En ze moduleren allemaal (= gaan een toon omhoog bij het laatste refrein) :')

Wel grappig dat je na één couplet alles kunt meezingen, ook al heb je het nummer nog nooit gehoord.

Frans Duyts was... tja... :|W
Zussie Moniek was ik ook niet echt van onder de indruk.
Jan is een lieve jongen, kletste ook met het publiek maar moet lekker bij zijn nederlandstalige ding blijven, want dat kan hij goed. En niet proberen The summer of 69 te zingen. Da bekt gewoon niet. :7

En we hebben een beebiefoto gezien. Awwwww! _O-
pi_89243398
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben stiekem ook trots op mezelf. B-)

[..]

Japs. En ze moduleren allemaal (= gaan een toon omhoog bij het laatste refrein) :')

Wel grappig dat je na één couplet alles kunt meezingen, ook al heb je het nummer nog nooit gehoord.

Frans Duyts was... tja... :|W
Zussie Moniek was ik ook niet echt van onder de indruk.
Jan is een lieve jongen, kletste ook met het publiek maar moet lekker bij zijn nederlandstalige ding blijven, want dat kan hij goed. En niet proberen The summer of 69 te zingen. Da bekt gewoon niet. :7

En we hebben een beebiefoto gezien. Awwwww! _O-
Monique vond ik wel leuk :Y
Ook lekker simpel :+
pi_89243404
JAMES BOND WEER *O*
pi_89243424
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
JAMES BOND WEER *O*
Waar? :o

Wel een leuke dit keer? *hoopt*
pi_89243461
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Monique vond ik wel leuk :Y
Ook lekker simpel :+
Ik weet niet meer wat ze nu zong, maar het paste totaal niet bij haar stem. Terwijl ze leuk kan zingen. :Y Beetje zielig dat ze helemaal uit Volendam op en neer is gekomen voor 3 liedjes. :')
pi_89243497
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Waar? :o

Wel een leuke dit keer? *hoopt*
Net 5
The man with the golden gun
pi_89243525
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Net 5
The man with the golden gun
Oeh! Da's een leuke, heb ik al een paar keer gezien. Geen idee of ik het ga redden tot het einde maar ik kan het allicht proberen.
pi_89243621
Ik heb ze tot nu toe nog niet af kunnen kijken nee _O-
Maar ik doe mee met pogen :+
pi_89243655
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ze tot nu toe nog niet af kunnen kijken nee _O-
Maar ik doe mee met pogen :+
Gezellie. O+

Is Eliesje ook nog bij ons? :D
pi_89243692
Cat? Heb jij een paars-groen joggingpak aan nu? :+
pi_89243912
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
Cat? Heb jij een paars-groen joggingpak aan nu? :+
Nee. _O-
pi_89244048
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee. _O-
Goedzo, gaan wij in stijl kijken, itt grees 8-)
pi_89244076
Hoewel ik Greys en APK hier heul niet heb zien posten hoe de film was, misschien zijn ze wel in slaap gevallen omdat het een slechte film was _O-
pi_89244220
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Goedzo, gaan wij in stijl kijken, itt grees 8-)
Was Greys zo stijlloos dan? *gaat teruglezen*

Ik ben gehuld in een stijlvolle blauwe pyjama en de set wordt gecompleteerd met een prachtige roze met rode fleece ochtendjas. :P
pi_89244301
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Was Greys zo stijlloos dan? *gaat teruglezen*
Volgens APK, dus het zal wel meevallen :+
quote:
Ik ben gehuld in een stijlvolle blauwe pyjama en de set wordt gecompleteerd met een prachtige roze met rode fleece ochtendjas. :P
pi_89244430
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Uhuh, ze durfde niet te zeggen dat ze in slaapzak voor de ticket booth had gelegen denk ik :P
Dat (van die vriendin dus) was écht waar. :(
En zij vond het nog echt leuk ook nog. _O- Ik heb haar al medegedeeld dat ik het een prima ervaring vond voor een keertje, maar dat ze de volgende keer een ander slachtoffer mag zoeken. Ik voel me in deze context toch niet zo thuis tussen kinderen, blingbling, zilveren handtasjes, bejaarden en verstandelijk gehandicapten.
pi_89244441
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Volgens APK, dus het zal wel meevallen :+

[..]

Nee, jij hangt in je mantelpakje op de bank zeker. :{w
pi_89244540
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee, jij hangt in je mantelpakje op de bank zeker. :{w
Gewoon in mn gewone kleren :6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89244600
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Gewoon in mn gewone kleren :6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewone kleren zijn geen lekkere hangkleren. :N En niet cat proof.
Als ik thuis hang is het óf in pyjama, óf in joggingpak (heel beschaafd grijs of wit).
pi_89244686
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gewone kleren zijn geen lekkere hangkleren. :N En niet cat proof.
Als ik thuis hang is het óf in pyjama, óf in joggingpak (heel beschaafd grijs of wit).
Oh, ik hang ook wel in spijkerbroek hoor :Y
pi_89244743
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, ik hang ook wel in spijkerbroek hoor :Y
pi_89244833
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 00:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:o niet mijn foto zomaar posten o|O
pi_89244848
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:o niet mijn foto zomaar posten o|O
Ik dacht dat deze mocht! :o
pi_89244866
Cat, snel antwoorden: Wie is DE James Bond O+
pi_89244882
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:45 schreef tombolafan het volgende:
Cat, snel antwoorden: Wie is DE James Bond O+
Sean Connery natuurlijk. :9
pi_89244895
Met Roger Moore als goede tweede.
  zondag 28 november 2010 @ 00:46:22 #298
33954 ElisaB
pi_89244920
Ik ben er nog hoor. Of wéér eigenlijk :D

Bij paps en mams frietjes gegeten. En dat betekent: happie snuf, bakkie pleur en een zoete bek toe :X Dus dat wordt stuiteren vannacht ;)
pi_89244949
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Sean :9~
Roger :9
George :r
Timothy :)
Pierce :{
Daniel :|W
pi_89244959
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er nog hoor. Of wéér eigenlijk :D

Bij paps en mams frietjes gegeten. En dat betekent: happie snuf, bakkie pleur en een zoete bek toe :X Dus dat wordt stuiteren vannacht ;)
*O*
Kijk je ook James?
pi_89244965
En Sean voor president *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: