Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wilquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wil
Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef Pagan het volgende:
Nee, ons huis is het enige in het blok waar de schoorsteen is weggesloopt.
Een schouw waar je een hele os ik kunt braden is wat te groot hier in de kamer. Daarbij is het zielig om Elies boven het vuur te hangen.
quote:
Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Er is net een schaap uit de wei gehaald. Omdat ze een misgeboorte krijgtBevalling is 4 weken te vroeg begonnen.
Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.
Hihi Elies en een os
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.
Het is nu 21 graden en helemaal niet vies warm vergeleken met 21 graden met gewone verwarmingquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat een heerlijke haarden.Mijn ouders hebben ook een kachel, altijd lekker grillen in de winter.
![]()
Balen van de misgeboorte Rewino, maar anders was het een decemberlammetje geweest. Is ook erg vroeg, toch?
OP zonder glitters!
Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.quote:
jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.
Nee, volgens de schapenmeneer bevallen ze allemaal in december. De lammetjes kunnen na een paar weken al gewoon de wei in met hun moeders. Ze krijgen dan wel een "huisje" om in te kunnen schuilen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:59 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.
Maar nu lammeren? In de winter joh? Dat is sowieso wel een foutje dan?
Wij hebben deze:quote:
DOE DAN NU JE MASKER!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga dadelijk een badje vol laten lopen.
Games werk doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Tombolala wat ben jij aan het doen vandaag?
quote:
Vind het ook best bijzonder maar anderen zullen aan het elkaar nooit gezien feit voorbij gaan denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar hebben de mensen uit Amsterdam en Utrecht e.o. sneeuw gehad vandaag?Ik las dat het daar sneeuwde vandaag.
En even iets in de groep gooien, wat vinden jullie:
Ik sprak zussie vanmorgen. Die vent die ze dus nog nooit gezien heeft maar wel al maanden dagelijks spreekt gaat ze dus 18 december voor het eerst zien, dan is hij weer in het land, terug uit Afghanistan. Maar nu zijn mijn ouders dus 40 jr getrouwd en zij hebben van hem een kaart met een uitgebreid verhaal er op gekregen om ze te feliciteren enzo. Hij had het adres aan mijn zus gevraagd.
En mijn zus mailt ook al uitgebreid met zijn zus enzo. En iedereen (incl. mijn ouders) schijnen dat allemaal doodnormaal te vinden. Ben ik nou zo vreemd dat ik dat echt héél raar vind allemaal?![]()
Ja, dat weet ik, ik had beloofd dat ik zou helpen herinnerenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed idee!
![]()
Ik denk er altijd pas aan als ik al in het water lig.![]()
Ik smeer mijn masker trouwens pas als ik in bad lig, veel minder kruimels in huis.
mwoah, valt mee. Er is blijkbaar iets tussen die twee zonder dat ze elkaar ontmoet hebben. Dat kan. En blijkbaar hebben meerdere mensen daar al een goed gevoel over en is er wederzijdse betrokkenheid. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om in zoiets naar een of andere norm te beoordelen, aangezien ik knap raar ben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar hebben de mensen uit Amsterdam en Utrecht e.o. sneeuw gehad vandaag?Ik las dat het daar sneeuwde vandaag.
Ik sprak zussie vanmorgen. Die vent die ze dus nog nooit gezien heeft maar wel al maanden dagelijks spreekt gaat ze dus 18 december voor het eerst zien, dan is hij weer in het land, terug uit Afghanistan. Maar nu zijn mijn ouders dus 40 jr getrouwd en zij hebben van hem een kaart met een uitgebreid verhaal er op gekregen om ze te feliciteren enzo. Hij had het adres aan mijn zus gevraagd.
En mijn zus mailt ook al uitgebreid met zijn zus enzo. En iedereen (incl. mijn ouders) schijnen dat allemaal doodnormaal te vinden. Ben ik nou zo vreemd dat ik dat echt héél raar vind allemaal?![]()
Laat ze lekker relatietje spelen johquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Heel klein beetjequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet alleen om het 'relatietje' spelen, maar ook om het feit dat ze het adres van mijn ouders aan 'vreemden' geeftquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef APK het volgende:
[..]
Laat ze lekker relatietje spelen joh
Als het niets wordt hebben ze in ieder geval iets geleerd
Kijk eens goed naar de OPquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat een heerlijke haarden.Mijn ouders hebben ook een kachel, altijd lekker grillen in de winter.
![]()
Balen van de misgeboorte Rewino, maar anders was het een decemberlammetje geweest. Is ook erg vroeg, toch?
OP zonder glitters!
Enne..quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, ik had beloofd dat ik zou helpen herinneren
Ja wacht...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Enne..
Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Altijd binnen de lijntjes kleuren en op de paden blijven klinkt dan wel goed,
maar af en toe wil je gewoon over het hele vel krassen en het bos in rennen.
Ja maar jij bent leuk raarquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah, valt mee. Er is blijkbaar iets tussen die twee zonder dat ze elkaar ontmoet hebben. Dat kan. En blijkbaar hebben meerdere mensen daar al een goed gevoel over en is er wederzijdse betrokkenheid. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om in zoiets naar een of andere norm te beoordelen, aangezien ik knap raar ben.
Is jouw zus over het algemeen een beetje naief of kan ze dingen wel redelijk inschatten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet alleen om het 'relatietje' spelen, maar ook om het feit dat ze het adres van mijn ouders aan 'vreemden' geeftIk ben met dat soort dingen misschien iets te paranoia.
Wisten je ouders dat hij hen een kaart ging sturen? Want ik snap je punt. Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn adres naar de mij nog onbekende partner van een familielid ging. Hoe close je zus en vriend ook zijn, jij kent hem helemaal nog niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wacht...
Máár.... dat bracht ik misschien niet helemaal duidelijk net...
Ik vind het feit dat ze elkaar al zo leuk vinden zonder elkaar gezien te hebben wel leuk juist.
Daar kan ik me ook wel e.e.a. bij voorstellen. Echt. Dat heeft wel wat.
Maar adressen van familie uitdelen gaat mij gewoon te ver. Dat is het eigenlijk waar ik over val.
Straks heeft ze hem mijn adres ook gegeven
Ja, dat verrast me dan wel weer van je.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent leuk raar![]()
En anderen zullen mij van tijd tot tijd ook heel raar vinden (hell, ik ging ook samenwonen met iemand die ik een paar dagen kende en kocht een huis zonder het ooit gezien te hebben...) maar ik val over het adres geven. Maar daar zal ik dan wel te paranoia in zijn
Nou nee dat is wel een beetje Greysquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent leuk raar![]()
En anderen zullen mij van tijd tot tijd ook heel raar vinden (hell, ik ging ook samenwonen met iemand die ik een paar dagen kende en kocht een huis zonder het ooit gezien te hebben...) maar ik val over het adres geven. Maar daar zal ik dan wel te paranoia in zijn
Ze kan dingen over het algemeen wel redelijk inschatten (en werkt bij de politie en al haar collega's weten er ook al van en dat schrok hem niet af dus zal hij wel weinig te verbergen hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Is jouw zus over het algemeen een beetje naief of kan ze dingen wel redelijk inschatten?
Wat verrast je dan van me? Die impulsieve rare acties, of dat ik me dan nu zorgen maak om dat adres?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat verrast me dan wel weer van je.Vind ik eerder bij mij passen.
Dat adres natuurlijk! Van je impulsieve acties ben ik inmiddels op de hoogte.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
!
Wat verrast je dan van me? Die impulsieve rare acties, of dat ik me dan nu zorgen maak om dat adres?
Ik denk dat het wel scheelt als je ouders wisten dat ze hun adres heeft gegeven? Is dat zo? en aan de andere kant, met het adres van iemand kun je vrij weinig natuurlijk...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan dingen over het algemeen wel redelijk inschatten (en werkt bij de politie en al haar collega's weten er ook al van en dat schrok hem niet af dus zal hij wel weinig te verbergen hebben) maar ik ben altijd al over-protective geweest naar haar toe. Dat is ooit wel eens een paar keer nodig geweest ook, mijn ouders en ik zijn wel eens 's nachts gebeld door een ziekenhuis dat we er met spoed naar toe moesten komen, dus wellicht dat het daardoor komt ook dat ik alles wat ze doet met een vergrootglas zou willen bekijken. Ik probeer het ook niet te doen en ik heb ook geen negatief woord gezegd vanmorgen (echt niet...) maar ze hoorde het aan mijn stem en aan de aarzelingen aan de telefoon dat ik dat van die kaart maar raar vond, dus dat viel niet helemaal lekker
Ja, ik wil altijd de hele zooi beschermen, zo ben ik altijd geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou nee dat is wel een beetje Greysvoor jezelf heb je er minder moeite mee dan voor je ouders uit bescherming denk ik?
Oh ja, gelezen, maar vergeten te antwoorden nogquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat adres natuurlijk! Van je impulsieve acties ben ik inmiddels op de hoogte.![]()
Heb je je PM gelezen?
Nee dat wisten ze niet, was een verrassingquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel scheelt als je ouders wisten dat ze hun adres heeft gegeven? Is dat zo? en aan de andere kant, met het adres van iemand kun je vrij weinig natuurlijk...
Ik zie haar morgen en we hingen ook niet echt op met ruzie, dus dat komt wel goedquote:Desnoods stuur je een berichtje dat je een beetje verbaasd was maar dat je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten dus dat je het niet zo goed kan inschatten (ofzo)?
Nee, bemoeien niet, maar je mening geven kan wel toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wil altijd de hele zooi beschermen, zo ben ik altijd geweest.
Als een pitbull om de familie heenVeel te overdreven altijd, weet ik. Ook dat ik mijn moeder toen niet durfde te bellen toen ik zelf het z'huis in moest toen, omdat ik niet wilde dat ze zich zorgen maakte
Ik sla daarin door. Wil ze gewoon nooit verdriet doen, op welke manier dan ook.
En als ik haar dan vraag 'wat als het tegenvalt, de 18e december, heb je dan geen klotekerst enzo?' dan zegt zij 'Neuh, dan heb ik het toch leuk gehad de afgelopen maanden?'. Maar daar geloof ik gewoon geen ruk van, dat ze daar dan zo makkelijk over denkt.
Arghhhhhhhh ik moet me er ook gewoon niet mee bemoeien
Ja okee, je kan wel veel met een adres, maar staan je ouders ook niet in het telefoonboek bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat wisten ze niet, was een verrassing
Maar zij vonden het hartstikke leuk. Ik ben de enige die het niet snapt.
En met het adres van iemand kan je álles
[..]
Ik zie haar morgen en we hingen ook niet echt op met ruzie, dus dat komt wel goed
Dat laatste is het ook een beetjequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij maak je je teveel zorgen Greysie.![]()
Je zus is een grote meid en mocht ze 7 sloten tegelijk inlopen, dan kun je dat toch niet voorkomen (niet dat ik zeg dat dat gaat gebeuren natuurlijk!). Maar als je er voor haar kunt zijn als het niet zou gaan zoals ze had gehoopt, dan is ze vast heel blij met haar zus.
Ja, maar hij had van mij nog helemaal niet hoeven weten waar ze wonen, uberhauptquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, je kan wel veel met een adres, maar staan je ouders ook niet in het telefoonboek bijvoorbeeld?
Zo'n scherven-opveeg-moment kan soms ook de katalysator zijn tot verandering.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is het ook een beetje
Dat ik er áltijd ben als het mis gaat. Maar dat ik me verder nooit ergens mee mag bemoeien.
Dat vind ik lastig
Maar jullie hebben allemaal gelijk
Ze zoeken het maar uit ook en als het mis gaat veeg ik de scherven wel weer op
Oh, dat ken ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is het ook een beetje
Dat ik er áltijd ben als het mis gaat. Maar dat ik me verder nooit ergens mee mag bemoeien.
Dat vind ik lastig
Maar jullie hebben allemaal gelijk
Ze zoeken het maar uit ook en als het mis gaat veeg ik de scherven wel weer op
Daar is zij weer niet zo goed in, een tegenstrijdige mening aanhoren zonder boos te wordenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat ken ikHeb ik ook met mn zusje
Maar goed, dat hoort erbij, ze moet er zelf achter komen... En je mag je mening wel geven vind ik, want je bent haar zus.
Da's inderdaad helemaal aan haarquote:Maar of ze er iets mee doet is een tweede
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze nu gewoon verplicht zijn te trouwen en babies te gaan maken.
Ook als het tegenvalt. De groeten, mijn ouders hopen daar nu al op natuurlijk, dan maken ze het maar waar ook
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is zij weer niet zo goed in, een tegenstrijdige mening aanhoren zonder boos te wordenOok al breng je het nog zo voorzichtig.
Ik doe zelfs zelden wat anderen zeggenquote:Da's inderdaad helemaal aan haarIk doe ook niet altijd wat iedereen zegt
Kiekeboe!quote:
Heb je dan soms een klein stemmetje in je achterhoofd dat je waarschuwt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan dingen over het algemeen wel redelijk inschatten (en werkt bij de politie en al haar collega's weten er ook al van en dat schrok hem niet af dus zal hij wel weinig te verbergen hebben) maar ik ben altijd al over-protective geweest naar haar toe. Dat is ooit wel eens een paar keer nodig geweest ook, mijn ouders en ik zijn wel eens 's nachts gebeld door een ziekenhuis dat we er met spoed naar toe moesten komen, dus wellicht dat het daardoor komt ook dat ik alles wat ze doet met een vergrootglas zou willen bekijken. Ik probeer het ook niet te doen en ik heb ook geen negatief woord gezegd vanmorgen (echt niet...) maar ze hoorde het aan mijn stem en aan de aarzelingen aan de telefoon dat ik dat van die kaart maar raar vond, dus dat viel niet helemaal lekker
Mis je je redcatjes al?quote:
Dat valt best mee. Ik weet dat ze lieve baasjes hebben en ik zie dat mijn eigen cats deze situatie toch net wat prettiger vinden.quote:
Dat is waar, dat is waar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik weet dat ze lieve baasjes hebben en ik zie dat mijn eigen cats deze situatie toch net wat prettiger vinden.
Alleen jammer van Bella, die zat gisteren wel heel bang in de lens te kijken.![]()
Maar had je al gezien dat Thabith dezelfde dag al een huis had gevonden?
Ik was helemaal blij. En vind het heel lief van de coördinator dat ze me gemaild had. Doen ze normaal niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is waar, dat is waar.
En dat had ik meegekregen ja, hoe tof
Nee joh, doe ik maandagavond wel hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was helemaal blij. En vind het heel lief van de coördinator dat ze me gemaild had. Doen ze normaal niet.
En, ben je al bezig met inpakken?![]()
Ik ga me dadelijk opdoffen. Jan Smit wacht op me!
Het scheelt dat het daar warmer is dan hier, hoef je niks voor te wassen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, doe ik maandagavond wel hoorHoef ook pas rond negen uur 's ochtends weg van huis ofzo. Heerlijk
![]()
Veel plezier vanavond bij Jan
Ow, dat moet je mij niet vragen.quote:
Harry Potterquote:
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Ik ga even voor je kijken, waar ga je heen, De Munt?
Nee, tegen APKquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
Ik trek richting Eindhoven, en of andere sporthal.
Grappig, hier in Weird heb je ook De Munt.quote:
Nee, naar de hangmatquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga even voor je kijken, waar ga je heen, De Munt?
Aaaah, dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grappig, hier in Weird heb je ook De Munt.
Oooooh, daar ben ik altijd slecht inquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, naar de hangmat
Hoeft dus niet echt recent te zijn
Daarom vraag ik het ook aan jouquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
Oooooh, daar ben ik altijd slecht inIk vind zoveel films leuk
Nou, laat me even nadenken..quote:
Ja, iets met veel schieten en ontploffingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
Romantische feel good filmpjes
* 500 days of summer
* The blind side
* He's just not that into you
* Definitely, Maybe
* Over her dead body
Zo, nu even nadenken over een andere categorie
Ow bah!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, laat me even nadenken..
Wat heb ik toch een tyfus hekel aan de gourmetplaat schoonmaken. Vooral als dat pas de volgende dag is.
Maoam eten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, iets met veel schieten en ontploffingen
Hai beebquote:
Ik denk niet meer zo goed na om een uur of tweequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow bah!
Volgende keer diezelfde avond/nacht in de week leggen. Dat scheelt de volgende dag een hoop.
Oh leuk! En was het ook lekker?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hai beeb![]()
Ik heb vanmiddag een High Tea gedaan in onze Marketierstad, was leuk joh!
Was lekker ja, was in dat kasteel. Mooie locatie dus ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk! En was het ook lekker?
Gaan we daar een keer heen als je terug bent van je vakantie!
Dan ga je later op de avond toch snacken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef Goodbye het volgende:
Het was wel enorm veel trouwens. Ik had ontbeten met een mandarijn en niet geluncht en we gingen toen om half 2 die High Tea doen. Moet nu nog niet aan avond eten denken
Lekker gezondquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je later op de avond toch snacken?
'500 days of summer' of 'He's not that into you' lijkt mij wel lekker hersenloos zaterdagavondvermaakquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Damnit, had net een heel rijtje films getypt![]()
Inside man, misschien is dat iets voor je? En als je een flauwe film met veel ontploffingen en tieten enzo wil, moet je dus "The Other Guys" gaan kijken![]()
En verder houd ik van de klassiekers als Gladiator, Se7en, The bone collector, Blood Diamond.. Zoiets?
Kun je zo (on)gezond maken als je wil natuurlijk.quote:
Ja hieroquote:
Doe je dat echt, ja?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ja hiero
Moet toch uit beleefdheid al die trailers kijken
Ja, precies. Zijn echt leuk hoor. Die laatste heb ik al vijf keer gezienquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
'500 days of summer' of 'He's not that into you' lijkt mij wel lekker hersenloos zaterdagavondvermaak
Ik heb nog chips in huisquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je zo (on)gezond maken als je wil natuurlijk.
Dat klinkt als een homosuele pornofilmquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik vond Inside Man zelf erg tof, laatst voor een tweede keer gezien. Ik was het einde toch vergeten
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat klinkt als een homosuele pornofilm
Ik denk dat ik ook 'He's just not that into you' ga kijkenquote:
Nou, veel plezier dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat klinkt als een homosuele pornofilm
Waren in elk geval ja, maar die hebben zo'n knipperlicht relatie volgens mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook 'He's just not that into you' ga kijken
Omdat MET DREW!
En die gast waarmee ze in die andere film speelt.
Zijn die nou in het echt ook met elkaar? Ja he? Of wáren, in elk geval?
Nou serieus, ik vond het een leuke film!quote:
Ohquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waren in elk geval ja, maar die hebben zo'n knipperlicht relatie volgens mij![]()
Was dat die met Ryan Reynolds? Met die drie vrouwen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef Goodbye het volgende:
Die Definitely, Maybe was trouwens ook leuk, toch Greys?
Dat gesjouw met dat kind lijkt mij niksquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef Goodbye het volgende:
Die Definitely, Maybe was trouwens ook leuk, toch Greys?
Ja, die ja!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
OhEven opzoeken hoe het nu gaat dan
[..]
Was dat die met Ryan Reynolds? Met die drie vrouwen?
Die was leuk ja
Maar maar maar, het is met Isla Fischerquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gesjouw met dat kind lijkt mij niks
Van Spike Lee, toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:
Nou serieus, ik vond het een leuke film!
Oké, nou, dan kijk je hem zondag. Serieuze dag is dat tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Van Spike Lee, toch?
Misschien iets te serieus voor een doordeweekse zaterdagavond
Als je de verwarming iets te hoog zet smelt al het plastic in haar gezichtquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar maar maar, het is met Isla Fischerdat werkt bij mijn vriend altijd
![]()
Nee vond ik ook, maar dat kind heeft maar een kwartiertje speeltijd ofzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat gedoe met dat kind trouwens ook het minst aan die hele film
Maar zonder dat kind konden ze de rest van het verhaal er niet aan ophangen
Die grote negerin (mag je zulks nog zeggen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister The Voice gemist trouwens, wie zijn er uit?
Que? Volgens mij heeft zij geen plastische chirurgie gedaan hoor!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Als je de verwarming iets te hoog zet smelt al het plastic in haar gezicht
Geniaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Als je de verwarming iets te hoog zet smelt al het plastic in haar gezicht
Ja, ik weet ook nooit of je dat nou mag zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die grote negerin (mag je zulks nog zeggen tegenwoordig?) met dat wilde kapsel. Ondanks het feit dat ze het echt heel goed deed. Zonde. En die jankmuil. Shemsi
Ik heb zo'n gevoel dat ze elkaar op het eind toch krijgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
Oké, nou, dan kijk je hem zondag. Serieuze dag is dat toch![]()
Ga je vanavond maar He's just not that into you kijken
Wel die uit Shopaholic, niet die uit Leap Year. Die laatste is een anderequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
Is die Isla nou ook weer degene uit Leap Year?
Of is dat die uit Shopaholic?
Of zijn dat allebei dezelfde personen? Ik weet dat nooit, volgens mij zijn er twee die op elkaar lijken, of niet? En volgens mij heb ik dit zelfs al eens eerder gevraagd
Ja, maar zooooooo'n film is het niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ze elkaar op het eind toch krijgen
Veel plezierquote:
Ruilen?quote:
Roooooooooooooosanneeeeeeequote:
Ik zal speesjaal een extra grote handtas meenemen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Roooooooooooooosanneeeeeee![]()
Kijk of je Simon of desnoods Nick voor me nee terug kunt smokkelen!
Ze gaat toch naar Jan? Die zingt over Lauraquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Roooooooooooooosanneeeeeee![]()
Kijk of je Simon of desnoods Nick voor me nee terug kunt smokkelen!
Misschien zitten Nick of Simon wel in een hoekje verstopt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze gaat toch naar Jan? Die zingt over Laura
Ja joh, wordt vast gezellig, ik moet me alleen van de bank af hijsen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Veel plezier Cat!
Wedden dat het veel leuker is dan je denkt?
Oh jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze gaat toch naar Jan? Die zingt over Laura
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Ml!
Oh, was JIJ die vrouw die vlak voor sluitingstijd boodschappen deed!!!!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
AaPeeKaaaaaaaaaaa, zullen we dezelfde film gaan kijken vanavond?
En dan tegelijk?
En dan evalueren?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Doe je dan wel iets moois aan ipv dat paars-groene joggingpak om het een beetje stijl te geven?
Whiihhiihhiihhihiihhhiquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Senesta!
Zwab!
Rewimo!
@APK, paars-groen?
Dat doet me denken aan Vicky Pollard
Maar zou APK dat ook weten?quote:
Volgens mij ga ik toch maar alleen kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
@APK, paars-groen?
Dat doet me denken aan Vicky Pollard
Ik betaal mijn vakanties van 'wedden' op dat soort dingen.quote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik betaal mijn vakanties van 'wedden' op dat soort dingen.![]()
Maar dat vinden vrouwen altijd erg niet boeiend, behalve als het om het ESF gaat
Year but no but year but....quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik toch maar alleen kijken![]()
[ afbeelding ]
Handelen in aandelen of weddenschappen is ook hard werk hoor, op zaterdagavond met een glaasje wijn erbijquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Doe je goedMijn vriend begeeft zich op de Chinese aandelen markt, kan hij ook met gemak zijn vakanties van betalen
![]()
Ik moet er gewoon hard voor werken
Ja, poeh!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Handelen in aandelen of weddenschappen is ook hard werk hoor, op zaterdagavond met een glaasje wijn erbij
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Handelen in aandelen of weddenschappen is ook hard werk hoor, op zaterdagavond met een glaasje wijn erbij
Nee, want je bestelt ook nooit Chinees van de Chinees vijf minuten verder op wat ze dan moeten komen brengen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef Qwea het volgende:
ik bestel echt nooooit eten, maar ik heb eten besteld![]()
Spareribs. Over een 45 min hiero
Welke is dit?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef APK het volgende:
Dat uploaden schiet ook niet echt op
[ afbeelding ]
Volgens mij wil niemand die film zien
Effe trailers kijken....quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik nou Ratatouille of The Bourne Identity ga kijken
quote:
ik heb Sin City maar weer eens opgezetquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik nou Ratatouille of The Bourne Identity ga kijken
Wie wil die nou niet zien?quote:
Ja, die heb ik net nog gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb Sin City maar weer eens opgezet
Ratatouille is een kinderfilm, dus ik zou ongezien voor die andere gaanquote:
Ik vind heel veel kinderfilms nog leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ratatouille is een kinderfilm, dus ik zou ongezien voor die andere gaan
Goeie film, ben ik een keer bij in slaap gevallen in het vliegtuigquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
Maar zeg je nou dat je The Bourne Identity niet kent? Ik denk dat dat het ook wordt, trouwens.
Hahahahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Goeie film, ben ik een keer bij in slaap gevallen in het vliegtuig
oke, ZELDEN DANquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, want je bestelt ook nooit Chinees van de Chinees vijf minuten verder op wat ze dan moeten komen brengen!
en je moet rata kijken!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, want je bestelt ook nooit Chinees van de Chinees vijf minuten verder op wat ze dan moeten komen brengen!
quote:
Ik onthoud gewoon alles wat je zegtquote:
Ik ken echt geen een liedje van hemquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
Maar dannnnnnnn volg je haar bééheeeenennnnnnnnnnn
Zou Cat al staan te wapperen bij Jan?
Ik moest gewoon echt even nadenken voor een nummer van Jan Smit, ik vergis me steeds in nummers van N&S![]()
En dat was nog een Yolanthe liedje ook, volgens mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
Maar dannnnnnnn volg je haar bééheeeenennnnnnnnnnn
Zou Cat al staan te wapperen bij Jan?
Ik moest gewoon echt even nadenken voor een nummer van Jan Smit, ik vergis me steeds in nummers van N&S![]()
Oh balen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Nog niet bijgelezen, dus ik knal er ff lekker in![]()
Vanochtend behangen bij zusje en tevens m'n auto weer opgehaald.
Auto klaar, Ingetje blij.
Rij ik met zusje van een parkeerterrein af, worden we vol in de linkerflank van de auto geraakt door een vrouw die ons niet gezien had ivm beslagen ramen.
Niet gek veel schade, maar wel een beschadigde velg en lakschade op de bumper en wielkas.
Ze gaf gelukkig direct toe dat ze fout zat, maar ik baaaaaal als een stekkert nu![]()
Kan ik op zaterdagavond verzekeringsdingen gaan regelen...gezellig![]()
Hier nog nieuws?
Ja, Ingetje heeft haar auto in puin geredenquote:
'Ze had een vriendin beloofd mee te gaan'quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken echt geen een liedje van hem
Waarom moest Cat daar naar toe eigenlijk, of was het vrijwillig?
Nee, ik stond bijna stil, maar voor me stond een auto en naast me was water en ik zag het aankomen, maar ik kon geen kant op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh balen!Verder geen last van de klap? Of ging het niet zo hard op het parkeerterrein?
Jaquote:
Oh bah, dat kan ik me wel voorstellen, jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik stond bijna stil, maar voor me stond een auto en naast me was water en ik zag het aankomen, maar ik kon geen kant op.
Heb wel staan shaken als een klein kind![]()
Maar goed...wel hele leuke kleren gekocht en nieuwe schoenen.
En eindelijk een nieuwe telefoon....een roze Samsung StarT
Waarom is 'beloofd' eigenlijk met een 'd'quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
'Ze had een vriendin beloofd mee te gaan'
Omdat ik het zegquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom is 'beloofd' eigenlijk met een 'd'
De 'f' zit toch in dat kofschipding?
Dat ook! Maar 'omdat ik het zeg' lijkt me belangrijkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft het iets met 'beloven' te maken?
quote:Of het voltooid deelwoord eindigt op een d of een t, wordt bepaald door de slotklank van de stam. De stam van een werkwoord kan worden bepaald door -en van de infinitief af te nemen. Als die klank een stemloze medeklinker is, dan is de verledentijdsuitgang -te(n) en de uitgang van het voltooid deelwoord -t. In alle andere gevallen krijgen we -de(n) en -d.
Om te bepalen of de medeklinker stemloos of stemhebbend is, kunnen we gebruikmaken van de ezelsbrug van 't kofschip (of 't fokschaap). In deze woorden zitten alle stemloze medeklinkers van het Nederlands die op het einde van de stam kunnen voorkomen, te weten: [t], [k], [f], [s], [ch] en [p]. Ook de [sj] (zoals in ramsjen) behoort tot de stemloze medeklinkers. Alle andere medeklinkers en alle klinkers zijn stemhebbend. Als we de regel van 't kofschip op beloven toepassen, volgt daaruit dat dit zwakke werkwoord met -de wordt vervoegd. De stam is immers [beloov]. Het voltooid deelwoord van beloven is beloofd, maar de persoonsvorm van de tweede en derde persoon enkelvoud is belooft.
Kan ook zo maar een potentieel PVV-kamerlid die op hondjes piest zijn hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ergens snap ik je wel maar je zusje werkt bij de politie en d'r marinier bij de defensie beide gescreend lijkt me.
Hm... true.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:
@greys je gaf ook je adres aan mij terwijl je mij niet kende.
Hoop het ook!quote:Ergens snap ik je wel maar je zusje werkt bij de politie en d'r marinier bij de defensie beide gescreend lijkt me.
Ik hoop voor hun en jullie dat de 1e kennismaking goed bevalt en het geen teleurstelling wordt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:54 schreef APK het volgende:
Ik ga even snel een schoonheidsslaapje doen voor mijn spannende date vanavond
Zwarte laarzen met een hakkie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh bah, dat kan ik me wel voorstellen, ja![]()
En wat voor schoenen? Ik heb mijn leren laarzen met hak van 11 centimeter eindelijk binnenEn ik kan er op lopen, gelukkig, dus ik houd ze
![]()
EN IK HAD OOK BIJNA EEN SAMSUNG GEHAD, JA
Euhm...Milly?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen Ing. Beide geen last verder?
@greys je gaf ook je adres aan mij terwijl je mij niet kende. Ergens snap ik je wel maar je zusje werkt bij de politie en d'r marinier bij de defensie beide gescreend lijkt me.
Ik hoop voor hun en jullie dat de 1e kennismaking goed bevalt en het geen teleurstelling wordt.
Iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Maar wat een gedoe Ing, daar zit je lekker op te wachten idd als je auto net weer helemaal goed is
Lekker snuggerquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Schoonzus dacht gisteren dat we nog een katje zouden krijgen na het zien van de geboorteflikken.
Slapie doen?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
vanaf visite, leuke foon Ing!
Was het geen harde klap Ing
echoquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Hoi, ik lees zo terug en klets mee, nog even werken
Hé leuk, voorprogrammaquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef senesta het volgende:
Filmpje staat er eindelijk:
Mijn smilies doen het niet
Nou hequote:
Ze vinden het hier nu nog erg leuk gelukkig maar ik zet hem ook niet elke dag neer hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het ziet er echt heel erg leuk uit Senes![]()
Misschien toch eens overwegen ondanks de prijs. Maar mijn dikke doet alles voor eten en de dunne kijkt er niet naar om dus ik twijfel nog.
Ik doe meestal allebeiquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Met elke dag is de lol er snel af denk ik.
Zet je dan geen bakje brokjes neer als je het board hebt staan of zijn het snoepjes?
Ach so.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik doe meestal allebei![]()
Ze krijgen hier vers. Als dagelijkse brok krijgen ze Arcana naast het versvlees.
Ze vinden de RC Maine Coon brokken erg lekker dus die gebruik ik voor het bord. En ik doe er snoepjes tussen dus een ideale combi
Al die liedjes van Jan gaan over hetzelfde tijdstipquote:
Ik ben stiekem ook trots op mezelf.quote:
Japs. En ze moduleren allemaal (= gaan een toon omhoog bij het laatste refrein)quote:Op zondag 28 november 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al die liedjes van Jan gaan over hetzelfde tijdstip
Als de morgen is gekomen
Als de nacht verdwijnt
Als de avond dan voorbij is
Monique vond ik wel leukquote:Op zondag 28 november 2010 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook trots op mezelf.
[..]
Japs. En ze moduleren allemaal (= gaan een toon omhoog bij het laatste refrein)![]()
Wel grappig dat je na één couplet alles kunt meezingen, ook al heb je het nummer nog nooit gehoord.
Frans Duyts was... tja...![]()
Zussie Moniek was ik ook niet echt van onder de indruk.
Jan is een lieve jongen, kletste ook met het publiek maar moet lekker bij zijn nederlandstalige ding blijven, want dat kan hij goed. En niet proberen The summer of 69 te zingen. Da bekt gewoon niet.![]()
En we hebben een beebiefoto gezien. Awwwww!
Waar?quote:
Ik weet niet meer wat ze nu zong, maar het paste totaal niet bij haar stem. Terwijl ze leuk kan zingen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Monique vond ik wel leuk
Ook lekker simpel
Net 5quote:Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar?![]()
Wel een leuke dit keer? *hoopt*
Oeh! Da's een leuke, heb ik al een paar keer gezien. Geen idee of ik het ga redden tot het einde maar ik kan het allicht proberen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net 5
The man with the golden gun
Gezellie.quote:Op zondag 28 november 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ze tot nu toe nog niet af kunnen kijken nee
Maar ik doe mee met pogen
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
Cat? Heb jij een paars-groen joggingpak aan nu?
Goedzo, gaan wij in stijl kijken, itt greesquote:
Was Greys zo stijlloos dan? *gaat teruglezen*quote:Op zondag 28 november 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedzo, gaan wij in stijl kijken, itt grees
Volgens APK, dus het zal wel meevallenquote:Op zondag 28 november 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was Greys zo stijlloos dan? *gaat teruglezen*
quote:Ik ben gehuld in een stijlvolle blauwe pyjama en de set wordt gecompleteerd met een prachtige roze met rode fleece ochtendjas.
Dat (van die vriendin dus) was écht waar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
'Ze had een vriendin beloofd mee te gaan'
Uhuh, ze durfde niet te zeggen dat ze in slaapzak voor de ticket booth had gelegen denk ik![]()
Nee, jij hangt in je mantelpakje op de bank zeker.quote:Op zondag 28 november 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens APK, dus het zal wel meevallen
[..]
Gewoon in mn gewone klerenquote:Op zondag 28 november 2010 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, jij hangt in je mantelpakje op de bank zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 28 november 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon in mn gewone klerenGewone kleren zijn geen lekkere hangkleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet cat proof.
Als ik thuis hang is het óf in pyjama, óf in joggingpak (heel beschaafd grijs of wit).Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh, ik hang ook wel in spijkerbroek hoorquote:Op zondag 28 november 2010 00:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewone kleren zijn geen lekkere hangkleren.En niet cat proof.
Als ik thuis hang is het óf in pyjama, óf in joggingpak (heel beschaafd grijs of wit).
quote:Op zondag 28 november 2010 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik hang ook wel in spijkerbroek hoor
quote:
Ik dacht dat deze mocht!quote:
Sean Connery natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 00:45 schreef tombolafan het volgende:
Cat, snel antwoorden: Wie is DE James Bond
quote:Op zondag 28 november 2010 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er nog hoor. Of wéér eigenlijk
Bij paps en mams frietjes gegeten. En dat betekent: happie snuf, bakkie pleur en een zoete bek toeDus dat wordt stuiteren vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |