Poeder, dat had ik nou niet achter je gezocht!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ok, dus kisten met spikes aan en een baan door die dikke wijven trappen
bedankt Kuuk
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.
Moeten we het dit topic nog over games hebben trouwens?
en anders ga ik gewoon naar de Trendhopper!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Poeder, dat had ik nou niet achter je gezocht!
Graag gedaan.
Ja ik vraag het maar hoor.quote:
Dat is gewaagd op zaterdagquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
en anders ga ik gewoon naar de Trendhopper!
Games?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.
Moeten we het dit topic nog over games hebben trouwens?
niet in Hooglandquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik vraag het maar hoor.
[..]
Dat is gewaagd op zaterdag.
Ja je weet wel. Van dat digitale vermaak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Poit het volgende:
Games?
Oeh, over games gesproken. Krijg net een belletje dat ik de bordspellen van iBood al binnen zijn
Oh. Dat had iemand me wel even mogen vertellen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
niet in Hoogland
Oh en algemene ongeschreven regel in de GAM SC is dat het hier over alles behalve games gaat
Als ik tevreden ben over het resultaat vind ik het prima.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef Laniboekje het volgende:
Poit, wil jij ook naakt aan mijn muur hangen?
Gitaar? Keyboard? Drums? Zang?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja je weet wel. Van dat digitale vermaak.
Ik zat gisteren te zwoegen op RB3 op Hard maar ik ben echt een mietje. Ik kan dat niet.
Gitaar.quote:
Eerder opstaanquote:
Ga je me ophangen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik tevreden ben over het resultaat vind ik het prima.
In ruil wil ik dan jou naakt aan mijn muur..
Neu, je mag op de rand van m'n bank staan, leunend tegen de muur.quote:
Oh mooi, dan hoeven we niet te vechten over wie wat doet bij een RB-meet.quote:
Okay, cool.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Neu, je mag op de rand van m'n bank staan, leunend tegen de muur.
Vrouwen horen te zingen trouwensquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mooi, dan hoeven we niet te vechten over wie wat doet bij een RB-meet.
Is ook makkelijker als ik een knuffel wilquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Is ook makkelijker als ik een knuffel wil
Há, je wil mij niet aan het zingen hebben. Overigens zou ik daar niet zoveel moeite mee hebben mits de rest dronken is.quote:
Ik weet zeker dat ik daar veul beter in ben!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben heul goed in knuffelen.
Dan zing ik wel weer met m'n goude strotjequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há, je wil mij niet aan het zingen hebben. Overigens zou ik daar niet zoveel moeite mee hebben mits de rest dronken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |