quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Fallen, doe mij 'ns wat the Cure tips?
* Kuukske is wel nieuwsgierig.
Engel!quote:
Buhbye!quote:
Weetnognietquote:
Voor jezelf? Om te lezen als vermaak of informatief?quote:
Voor mezelf, vermaak voor in de treinquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor jezelf? Om te lezen als vermaak of informatief?
Suikerquote:
Oehw. Ehm.. Harry potter deel 81.798 offuhh.. Fallen, leuk boek. Echt. Maar misschien niet iets voor jou. Nieuwe Buren? Euhh.. Hm.quote:
Ik heb er al 1 in m'n hoofd die ik wil lezen maar weet de titel nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suiker.
[..]
Oehw. Ehm.. Harry potter deel 81.798 offuhh.. Fallen, leuk boek. Echt. Maar misschien niet iets voor jou. Nieuwe Buren? Euhh.. Hm.
Oh handigquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:04 schreef Poit het volgende:
Ik heb er al 1 in m'n hoofd die ik wil lezen maar weet de titel niet
Da's snel!quote:
Ik denk bij V&D, en als je in A'dam woont natuurlijk in de shop zelf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dames, ik heb Blond Amsterdam advies nodig. Zijn die Sinterklaasmokken nog ergens te krijgen?
V&D denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dames, ik heb Blond Amsterdam advies nodig. Zijn die Sinterklaasmokken nog ergens te krijgen?
Pff, kijk maar op m'n Facebook.. Heb zelf geen cameraquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Before and after pictures or it didn't happen.
quote:
Ik ga wel een rondje door de stad scheuren, vier winkels in de buurt hebben die meukquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk bij V&D, en als je in A'dam woont natuurlijk in de shop zelf.
Bij ons heeft de Trendhopper ook Blond, maar ikweet niet of dat overal zo is.
Oh, klinkt wel aardig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
http://www.bol.com/nl/s/a(...)tml?_requestid=34083
Deze ga ik zoeken
Ehm, weet je hoeveel foto's daar staan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
Pff, kijk maar op m'n Facebook.. Heb zelf geen camera
Tsk. Facebook. Ik ben anti die generatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, kijk maar op m'n Facebook.. Heb zelf geen camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |