Dat vind ik ook wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik vind het raar eigenlijk dat de andere auto's die meedoen aan zo'n race al van te voren vastgesteld zijn. Ik deed net een Europese klassiekerrace voor auto's tot 1980, maar de enige auto die ik heb die aan die specs voldeed was een Lamborghini Countach. Sta je daar tussen de Volkswagens en Alfa Romeo-tjes
hmm..quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef LangeJan het volgende:
Ben trouwens aangenaam verrast door de menudeuntjes. Hoorde zojuist een Hammond B3 voorbij komen![]()
De muziek van de intro echter...Alsof er een malloot op een piano aan het hengsten is. Het zal vast heel "diep" zijn, die deuntjes en degene die het speelt conservatorium afgestudeerd, maar dan nog
In opties en dan bij de stuurwielen kijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef Splobber het volgende:
Kan je ook ergens de stuurbekrachtiging of force feedback instellen? Ik ben dat nog niet tegenkomen :|
Dealerships zijn allemaal premium. De Used Cars dealership is alleen standaard.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Kun je ook bij de dealer al zien of de wagen premium of standard is? Ik moet mijn eerste wagentje kopen en wil natuurlijk niet zo'n crappy standaard zonder interieur hebben.
Misschien ben ik debiel maar ik kan dat hele opties niet vindenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef bjorntju het volgende:
[..]
In opties en dan bij de stuurwielen kijken.
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Splobber het volgende:
[..]
Misschien ben ik debiel maar ik kan dat hele opties niet vinden
Echt, hoe heb ik dat over het hoofd gezien? Bedankt iigquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef bjorntju het volgende:
[..]
HahaAls je in het menu bent (waar A-Spec, B-Spec is enz. ) Staat links onder een soort van tandwiel icoontje als het goed is. Dat is het opties menu
Omdat er toen nog niks over een staking bekent wasquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waarom heb je dan niet gewoon gekozen om 'm op te halen bij de FRS?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef Griebus het volgende:
Ik vind het lastig om geld uit te geven aan nieuwe auto's. Ik weet niet goed welke auto beter is en hou m'n geld liever in mijn pocket
Ja, en het stelt geen kut voor. Je kiest hoeveel secties je baan heeft. Hoe scherp de bochten zijn van elke sectie en klik op generate. Dat is je baan dan.quote:
Omdat USAquote:
ik snap het niet ik heb bij beginner en die daarna alles goud. (ok ik rij met een stuurtje maar mijn broertje die rijdt met de DS3 en ook hij heeft goud.)quote:
En ik daarmee steeds de pilonnen omver rijdquote:Op zondag 28 november 2010 00:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Omdat het logge wagens zijn die knetterhard gaan?
De binnenbochten zijn goed te doen, alleen die buitenbochten zijn een pijn in de aarsquote:Op zondag 28 november 2010 00:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En ik daarmee steeds de pilonnen omver rijd
Die buitenbochten, daar raak ik dus enigszins gefrustreerd vanquote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef deepart het volgende:
[..]
De binnenbochten zijn goed te doen, alleen die buitenbochten zijn een pijn in de aars
Haha, mensen met een stuur hebben daarop inderdaad een voordeel. Alleen ga ik niet voor een spel een stuur van 100 euro aanschaffen. Volgens mij zijn er ook dingen om op je l3 en r3 te zetten om beter te sturen. Iemand enig idee wat voor dingen het zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die buitenbochten, daar raak ik dus enigszins gefrustreerd van
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ja, en het stelt geen kut voor. Je kiest hoeveel secties je baan heeft. Hoe scherp de bochten zijn van elke sectie en klik op generate. Dat is je baan dan.
Dat was toch allang bekend? Het is vanaf dat het aangekondigd werd altijd een Course Generator geweest, en geen complete track editor zoals Modnation Racers bv.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef SanAnt het volgende:
Dus het ligt niet aan mij ik dacht ff zandfoort te maken !!
Maar het is een K^T![]()
![]()
![]()
Systeem
Ja, dat is nogal een apart verhaaltje. Meneer Bugatti is geboren in Milaan en dus een Italiaan.quote:
Ja dat vind ik ook een minpuntje, man oh man ik heb zitten schaterlachen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik vind het raar eigenlijk dat de andere auto's die meedoen aan zo'n race al van te voren vastgesteld zijn. Ik deed net een Europese klassiekerrace voor auto's tot 1980, maar de enige auto die ik heb die aan die specs voldeed was een Lamborghini Countach. Sta je daar tussen de Volkswagens en Alfa Romeo-tjes
Je hebt waarschijnlijk de amateur Special vrij gespeeld.. De beginner is met die busjes, de amateur doe je met een Elise.quote:Op zondag 28 november 2010 03:24 schreef Braddie het volgende:
Ik ben nu level 9, had iets van 3 levels terug die Top Gear Test Track vrij gespeeld, maar geen idee waar die precies staat nu..
Als je bij specials kijkt dan zie je 'm wel staan. De level 4 special met die VW busjes moet je winnen om 'm in Arcade modus te kunnen spelen voor o.a. Time Trialquote:Op zondag 28 november 2010 03:24 schreef Braddie het volgende:
Ik ben nu level 9, had iets van 3 levels terug die Top Gear Test Track vrij gespeeld, maar geen idee waar die precies staat nu..
Wellicht al antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef beetotheizzo het volgende:
Nog meer mensen problemen met de tijd en datum instellingen??
Heb het in de XMB veranderd en de tijdzone op GMT+1 amsterdam gezet en nog geeft ie aan dat het niet goed is...vond het eerst niet boeiend maar erger me er steeds meer aan, en dan vooral dat ik het niet goed krijg....help...iemand???
Dan moet je zeker alles op goud halen? Dat kan nog wel eens lastig worden aangezien ik niet zo'n racewagen heb net als de rest. Heb wel een opgefokte Lambo LP-640, misschien kan die het een beetje bijhoudenquote:Op zondag 28 november 2010 02:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal een apart verhaaltje. Meneer Bugatti is geboren in Milaan en dus een Italiaan.
Hij vestigde zijn fabriek in Molsheim, wat toendertijd in 1909, Duits grondgebied was.
Tegenwoordig is Molsheim Frans grondgebied.
Begin jaren negentig is Bugatti overgenomen door een groep Italianen die de EB110 hebben gemaakt en vanaf 1998 is het concern in handen van Volkswagen.
De fabriek staat echter nog steeds in Molsheim, en zodoende is Bugatti dus een Frans merk.
Je wint de Veyron door het GT wereldkampioenschap te winnen. Hij heeft dan iets van 980 PK maar met uitlaat en inlaat modificaties, chiptuning en olie verversen kom je op 1239 pk.
Je kan geen turbo of motor upgrades doen.
Je moet het kampioenschap voldoen, krijg je ook extra credits aan het einde voor.quote:Op zondag 28 november 2010 11:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dan moet je zeker alles op goud halen? Dat kan nog wel eens lastig worden aangezien ik niet zo'n racewagen heb net als de rest. Heb wel een opgefokte Lambo LP-640, misschien kan die het een beetje bijhouden
Edit: maakt het nog uit of je het kampioenschap doet of gewoon de races 'los'?
Bij rally moet je de tractioncontrol en stability management (esp en dat soort crap) uitzetten.quote:Op zondag 28 november 2010 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
Rally is soms nog best lastig trouwens, op de een of andere gare manier zijn de auto's daar allemaal sneller dan de mijne
LOL was de muziek van Gran Turismo zelf pikquote:Op zondag 28 november 2010 00:53 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen met muziek tijdens het rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |