Daar heb ik me wel eens gesnedenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
toch niet dat velletje tussen je vingers he..?
dat zou trouwens wel heel raar moeten lopen als je je daar per ongeluk snijdt met een stuk papier, maar dat terzijde..
Petromedia?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
Zou wel een streek zijn om nu MYV te bellen en vragen voor Petromedia. En het gesprek af te sluiten met vuige telefoonseks. Jammer dat ik dat niet wil.
quote:Petromedia (Greek: Ptr, modern Petro in Turkey) was founded in 712/11 BC as a Megarian colony and, in early Antiquity, was called Astacus (lobster).[1] After being destroyed by Lysimachus,[2] it was rebuilt by Petromedes I of Bithynia in 264 BC under the name of Petromedia, and has ever since been one of the most important cities in northwestern Asia Minor.
IK ZEI TOCH DAT IK HIER NIEMAND KON VERTROUWENquote:
Oh. Ik heb je nummer wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
(je had ja moeten zeggen om m te pesten)
autsj..quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Daar heb ik me wel eens gesnedenKutplek
Haaiquote:
hoihoiquote:
Ja, Petromedia. Wat allemaal een grap is natuurlijk. Want de werkelijke terminologie is Petroische content natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:10 schreef Beach het volgende:
Ik stuur net een sms naar Flips maar ik kreeg:"Wie ben jij en hoe kom jij aan mn nr :S"
Dan is mijn doe geluktquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi
jouw UI doet me altijd denken aan een bekende politicus uit de jaren 40
Charlie Chaplin was geen politicusquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi
jouw UI doet me altijd denken aan een bekende politicus uit de jaren 40
Zeg het toch in Petrogliefen, dat verstaan we toch allemaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, Petromedia. Wat allemaal een grap is natuurlijk. Want de werkelijke terminologie is Petroische content natuurlijk.
Het is echt een kutgevoel. Niet echt heel pijnlijk maar echt een naar gevoel. (Lekker duidelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
autsj..
ik alleen 1x om te testen hoeveel pijn het zou doen.
best veel was het antwoord
Doe niet zo grappig dangquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:10 schreef Beach het volgende:
Ik stuur net een sms naar Flips maar ik kreeg:"Wie ben jij en hoe kom jij aan mn nr :S"
Ik petrollebol met mijn schatje zonder woorden. Tekens evenmin. Dat is liefde, dat ontstijgt zelfs muziek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zeg het toch in Petrogliefen, dat verstaan we toch allemaal.
een "crap, waarom wou ik dit ook weten"quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het is echt een kutgevoel. Niet echt heel pijnlijk maar echt een naar gevoel. (Lekker duidelijk)
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef MYV het volgende:
Oke dinges mt je moeilijke username, klaar
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik je nu vertrouwen.
[..]
Om jezelf lachen is altijd slechte humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach je moet alles een keer gedaan hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
een "crap, waarom wou ik dit ook weten"-gevoel
ook niet als je echt heel grappig bent..? Soms verras ik mezelf met mijn gedachtesquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik je nu vertrouwen.
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Ik voel me nog vereerder dan netquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:16 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]Tommy Cooper
dat in combinatie met jouw naam doet me denken aan zijn kaarttruc
Waar moet ik kijken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef MYV het volgende:
Oke dinges mt je moeilijke username, klaar
IK EIS CENSUUR!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:18 schreef MYV het volgende:
320158:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je bent dus nu ben je een troll-boterhamhoofdding
Je vergeet mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:18 schreef MYV het volgende:
320158:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je bent dus nu ben je een troll-boterhamhoofdding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |