Welke bedoel je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:21 schreef golfer het volgende:
En je hebt een leuke moeder, Sun.
Die ene foto staat nog op mijn netvlies.
t'is misschien ff graaien na die douchequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef golfer het volgende:
Oh, je plasser werkt nog wel, ondanks de hete thee erover heen?
Het mooie dikke buikje van jou!quote:
ROFL!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef rijsttafel het volgende:
, dus verzin zelf maar een goede TT
Daar was ik al bang voorquote:
Moet hem wel gelijk gevenquote:
Godzijdank heb ik die net gemist.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef golfer het volgende:
Oh, je plasser werkt nog wel, ondanks de hete thee erover heen?
Kan 'm nu toch niet meer edittenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ROFL!
Doe dat dalijk zelf als je klaar bent!
Ongezelligertquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga nu echt eens richting bed, ik ben al weer dik over mijn deadline voor vandaag
Die was echt prachtig door je Pa van haar gemaakt.quote:
Zeg dat nou niet, dan schenk ik weer een Whisky in en komt het morgen niet goed met mequote:
Zeg dat nou niet, dan schenk ik weer een Whisky in en komt het morgen niet goed met mequote:
ja, nja ik vind het ook een prachtige foto hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was echt prachtig door je Pa van haar gemaakt.![]()
en ja, ik vind zwangere vrouwen zo mooi![]()
Ongezelligertquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga nu echt eens richting bed, ik ben al weer dik over mijn deadline voor vandaag
Wij zijn dan ook van de dutjes na het eten, anders zou ik om 2300 al comateus zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:

ja.. maar we zijn eigenlijk veel te moe om uberhaupt nog wakker te kunnen zijn.. bizar
De mods wel als je het vraagt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kan 'm nu toch niet meer editten
en we moeten morgen nog tafeltjes shoppen..quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan schenk ik weer een Whisky in en komt het morgen niet goed met me
Wauw wat zei ik daarbovenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:

ja.. maar we zijn eigenlijk veel te moe om uberhaupt nog wakker te kunnen zijn.. bizar
Heb nog steeds niet geslapen op de nieuwe bankquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook van de dutjes na het eten, anders zou ik om 2300 al comateus zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |