Welke bedoel je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:21 schreef golfer het volgende:
En je hebt een leuke moeder, Sun.
Die ene foto staat nog op mijn netvlies.
t'is misschien ff graaien na die douchequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef golfer het volgende:
Oh, je plasser werkt nog wel, ondanks de hete thee erover heen?
Het mooie dikke buikje van jou!quote:
ROFL!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef rijsttafel het volgende:
, dus verzin zelf maar een goede TT
Daar was ik al bang voorquote:
Moet hem wel gelijk gevenquote:
Godzijdank heb ik die net gemist.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef golfer het volgende:
Oh, je plasser werkt nog wel, ondanks de hete thee erover heen?
Kan 'm nu toch niet meer edittenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ROFL!
Doe dat dalijk zelf als je klaar bent!
Ongezelligertquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga nu echt eens richting bed, ik ben al weer dik over mijn deadline voor vandaag
Die was echt prachtig door je Pa van haar gemaakt.quote:
Zeg dat nou niet, dan schenk ik weer een Whisky in en komt het morgen niet goed met mequote:
Zeg dat nou niet, dan schenk ik weer een Whisky in en komt het morgen niet goed met mequote:
ja, nja ik vind het ook een prachtige foto hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was echt prachtig door je Pa van haar gemaakt.![]()
en ja, ik vind zwangere vrouwen zo mooi![]()
Ongezelligertquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga nu echt eens richting bed, ik ben al weer dik over mijn deadline voor vandaag
Wij zijn dan ook van de dutjes na het eten, anders zou ik om 2300 al comateus zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:

ja.. maar we zijn eigenlijk veel te moe om uberhaupt nog wakker te kunnen zijn.. bizar
De mods wel als je het vraagt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kan 'm nu toch niet meer editten
en we moeten morgen nog tafeltjes shoppen..quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan schenk ik weer een Whisky in en komt het morgen niet goed met me
Wauw wat zei ik daarbovenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:

ja.. maar we zijn eigenlijk veel te moe om uberhaupt nog wakker te kunnen zijn.. bizar
Heb nog steeds niet geslapen op de nieuwe bankquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook van de dutjes na het eten, anders zou ik om 2300 al comateus zijn
En zo mooi passend in het tijdsbeeld. Maar jammer voor haar..ik val niet op van die vreselijk ouwe vrouwen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:
ja, nja ik vind het ook een prachtige foto hoor
Hiquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
En zo mooi passend in het tijdsbeeld. Maar jammer voor haar..ik val niet op van die vreselijk ouwe vrouwen.
10 jaar jonger dan jij vind je te oud?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En zo mooi passend in het tijdsbeeld. Maar jammer voor haar..ik val niet op van die vreselijk ouwe vrouwen.
op de foto was ze 27quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Tav en Sun!
Zei Krak streng.Oh ik kan niet streng zijn!
Al gauw wel, ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef TAV74 het volgende:
10 jaar jonger dan jij vind je te oud?
NEeeee het wordt net gezelligquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef TAV74 het volgende:
Ok Krak, ik ga al.
Tot morgen allemaal
NEEEEEEEEEEEE verlaat ons nietquote:
nee, het wás gezelligquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
NEeeee het wordt net gezellig
Ach gos. Nou ja, gelukkig is de enige echte baas in jullie huishouden Sam.quote:
Rustig, rustig, we zijn er nog......quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
NEeeee het wordt net gezellig
Welterusten dan maarquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, het wás gezellig![]()
Truste allemaaaaal!!!![]()
Yeah!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Rustig, rustig, we zijn er nog......
van gister bedoel jequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
Owja dat is wel een tof nummertjequote:
Jullie herman?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Shit onze Herman v Veen is net naar bed
Gaat 't al weer beter krak? Ik haat het ook om post open te maken hoorquote:
Nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tav, die kan een geweldige HvV neerzetten
Komt Anne bij hem tevoorschijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:44 schreef rijsttafel het volgende:
Nu ben ik benieuwd![]()
Als Tav kon toveren, kon toveren, kon toveren..
Dan?
Best fijn om te weten dat ik niet de enige ben!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gaat 't al weer beter krak? Ik haat het ook om post open te maken hoorWEet niet waarom. Heb altijd zoiets van: Pfff laat me is met rust bemoeials
![]()
En dan blijk je ineens je huur niet betaald te hebben enzo, maar goed
Sinds ik de NEE NEE sticker heb, is er ook geen dwang meer om de brievenbus open te maken, want hij raakt niet vol meer zo.. Dat is al helemaal erg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Best fijn om te weten dat ik niet de enige ben!
Waarom een contrast Bluezz?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
krak met haar hardrock liefdes zo'n prachtig contrast vind ik altijd![]()
Wij gaan nog even een nightcap doen met een aflevering River Cottage op de dvd
Trusten alvastquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik probeer wat ik hier post qua liedjes een beetje in de algemene smaak te postenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook die sticker, maar de rekeningen komen dus wel. Die moet ik dus wel openmaken en betalen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sinds ik de NEE NEE sticker heb, is er ook geen dwang meer om de brievenbus open te maken, want hij raakt niet vol meer zo.. Dat is al helemaal erg.![]()
De bovenburen van mij hebben overigens hetzelfde want die brievenbus overstroomt al helemaal
Als je er eenmaal aan begint is er geen fluit aan! Heb ik mezelf aangeleerd. Toch altijd weer ff die stap zetten om de brievenbus open te makenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ook die sticker, maar de rekeningen komen dus wel. Die moet ik dus wel openmaken en betalen.
Waarom? Soms hoor ik hier liedjes die ik anders niet tegen zou komen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik probeer wat ik hier post qua liedjes een beetje in de algemene smaak te posten
Alvast voor de Kerst dan:quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom? Soms hoor ik hier liedjes die ik anders niet tegen zou komen.
En soms post ik liedjes die ik leuk vind en die anderen, waar ik het nooit van zou verwachten, het ook leuk vinden.
Dat weet ik. Maar die stap is soms groot.....quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je er eenmaal aan begint is er geen fluit aan! Heb ik mezelf aangeleerd. Toch altijd weer ff die stap zetten om de brievenbus open te makenJe weet maar nooit wat je daar aantreft.
Vorige keer een financiële meevaller aangetroffen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar die stap is soms groot.....
Dat jaquote:
Ik ook, energie. Wel minder dan begroot.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vorige keer een financiële meevaller aangetroffen.
En een dode wasbeer
Eindejaarsbonus die ik niet had verwacht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook, energie. Wel minder dan begroot.
Die is al van vorig jaar toch?quote:
nee joh, zo kansloos slecht dat het weer leuk isquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die is al van vorig jaar toch?
Zo treurig slecht
Ja!quote:
de hit van dit jaar is:quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja!![]()
Rijst, als ouwe hardrocker vind ik het geweldig!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee joh, zo kansloos slecht dat het weer leuk is
Kan echt niet naar zulke dingen luisterenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja!![]()
Rijst, als ouwe hardrocker vind ik het geweldig!
Mijn zus vertelde me ooit over een liedje: lik eens lekker aan m'n lolly, daar doet me dit aan denken.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zus vertelde me ooit over een liedje: lik eens lekker aan m'n lolly, daar doet me dit aan denken.![]()
Snap ik ook wel, maar dan kan het nog wel kutmuziek zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
Rijst, die Satansint is een grap!
Alleen die armbanden al....
Ik weet niet hoe oud dat nummer is.....quote:
Volgens mij is dit een versie met wat extra boemboem, maar het nummer is wel al oud, ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud dat nummer is.....
Ze vertelde het 20 jaar gelden denk ik...
Hmm, niet mijn smaak...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar dan kan het nog wel kutmuziek zijn![]()
Effe om dat te compenseren:
Dit vind je wel vet!quote:
Krak vind hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef flying-dutchman het volgende:
dit vind krak zeker wel vet schat ik in
niet zo diepzinnig doen, het is laatquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:17 schreef krakkemieke het volgende:
Misschien ook wel omdat de tekst past als je gepest bent.
Waar gaat dat over? Ja,ik ben ouderwets.quote:
Trusten!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
niet zo diepzinnig doen, het is laat(lig al in bed, zo beginnen met trainen voor het kampioenschap comapatiënt imiteren)
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waar gaat dat over? Ja,ik ben ouderwets.
Geen idee, ben niet scherp genoeg om dat nu te ontcijferenquote:With my perceptions in a mix
Down twenty miles through the sticks
To the cloudy town of Hellview: Population 96
Excessive vacancy, well maybe
In the shadow of an eye
All the strangers pass through
Where the rules just don't apply
At the fork turn left a store
But on the right stay free from sight
'Cause 96 quite bitter beings
Like to stack the bodies high
The only way to ever leave is
Overflooded by the storm