Hij heeft vervolgens ook toegang tot jouw PC óf hij vindt het opwindend of iets dergelijks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Nee dat heeft hij dan nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij heeft vervolgens ook toegang tot jouw PC
In dat geval zit TS momenteel met zijn broek op zijn knieën.quote:
In dat geval:quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
In dat geval zit TS momenteel met zijn broek op zijn knieën.
Hou ons op de hoogte van je bevindingen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef jason8100 het volgende:
ik wil ook wel
weet nog wel wat leuks XD
en ik ben niet bang dat hij toegang tot mijn pc krijgt via teamviewer tenzij hij omdraaien doet ofzo maar dat klik je zo weg
modjes slapen al denk ik!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
This topic walks out the hand!![]()
Hehehe:quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Hij heeft er al vaker last van gehad:
Wie wil toegang en controle over mijn computer ?
wie wil toegang tot mijn computer ?
quote:
omgquote:
is goed:Dquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte van je bevindingen!
iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar wat zit er nu eigenlijk achter, een fetisj?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |