Deja vú.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
ene Rivalo stuurde net Goatse naar me via een direct message, erg aardig
dacht ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef Djahani het volgende:
Eindelijk een goede OP.
Raadsel :
Wat is een turk op school?goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
die zie ik echt veel te vaak voorbijkomenquote:
Inderdaad. Bah.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die zie ik echt veel te vaak voorbijkomen
wat ga je nuttigen?quote:
er is ook een vast sticky topic in ONZ, de kruidenmengers ofzo, met allemaal zulk soort mensenquote:
lekkerquote:
kon niks beters vinden, sorry man.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een kanker OP weer met "BIER EN TIETEN!!11!!11!"Paupers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
WAAR?!?!quote:
Ga je ook nog cammen vannacht?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hooooi![]()
[..]
Booooh lekker
[..]
Jaaaaaaaa![]()
Vang het op in een potjequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Lysdexie het volgende:
godverdomme mijn scheet stinkt echt naar schijt
Hahaha even wachten dus! Maar des te lekkerder is het hoor!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Duurt alleen nog evenStaat net in de oven
Het is nu al vannachtquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als vannacht niet om 3 uur is, cam ik
Viespeuk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hahaha even wachten dus! Maar des te lekkerder is het hoor!![]()
Ik had zaterdag lasagne, alleen was ik een beetje dronken.
Dus rode smurrie op het aanrecht, op de tafel, op de grond....![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Die ene waar iedereen nu mee probeert te praten.
omgomogogogogomg, je bent het eerste meisje waar ik tegen praat sinds m'n 12e [mama niet inbegrepen]quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Die ene waar iedereen nu mee probeert te praten.
Zonde man..om lasagne te eten als je dronken bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hahaha even wachten dus! Maar des te lekkerder is het hoor!![]()
Ik had zaterdag lasagne, alleen was ik een beetje dronken.
Dus rode smurrie op het aanrecht, op de tafel, op de grond....![]()
Habbo allez.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef Dyll het volgende:
Wie heeft er zin om Runescape te spelen? WoW mag ook.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omgomogogogogomg, je bent het eerste meisje waar ik tegen praat sinds m'n 12e [mama niet inbegrepen]
Ik heet Brenwin, houdt jij ook zo van LARPEN?
Ik moest veel te hard lachen terwijl ik dat nu niet kanquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omgomogogogogomg, je bent het eerste meisje waar ik tegen praat sinds m'n 12e [mama niet inbegrepen]
Ik heet Brenwin, houdt jij ook zo van LARPEN?
Op dit moment zit iedereen opquote:
HOI MYV!!!quote:
kom runescape spelen world 1 ik heb full saradomin en heb nog 37 dagen membquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef Dyll het volgende:
Wie heeft er zin om Runescape te spelen? WoW mag ook.
geniaal lied, blijft een gouwe ouwequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef 78RPM het volgende:
[..]
ooooooh dan krijg ik balle in me buik!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kom runescape spelen world 1 ik heb full saradomin en heb nog 37 dagen memb
Runescapequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kom runescape spelen world 1 ik heb full saradomin en heb nog 37 dagen memb
Hoi MYV ik ben HappyBobquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef MYV het volgende:
Hee een hele kudde nieuwe baggeraars.
Hoin ik ben MYV
Waar is die man? Ik wil em op de cam zien blozenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef Oceanview het volgende:
ik kreeg een lievv smsje van Beach
Ik ben niet nieuw hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef MYV het volgende:
Hee een hele kudde nieuwe baggeraars.
Hoin ik ben MYV
Dag Meid, Doei meidquote:
hij is gaan slapenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar is die man? Ik wil em op de cam zien blozen
Snel weg hierquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Met de baggerlijke groetjes van Sararaats.
Jaa ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Wie van jullie heeft er een kaartje voor Lowlands?
Ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
je vergeet de spatiesquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef -Engel- het volgende:
N*O*A*O*C*O*H*O*T*O*B*O*A*O*G*O*G*O*E*O*R*O*
Hi mensjesssssssssssssssssssssssssss
Leegte in mijn hartquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef MYV het volgende:
Lowlands, ik wou, ik had kaarten, bijna.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom hier inderdaad nooit meer.
Ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Pezuquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef PeZu het volgende:
sletten en slettinnen, ik kom de hele tent bakken en maak je klaar met slagroom in je ogen
BEACHquote:
hoihoiquote:
trustenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
maar ik ga slapen
bedankt Flippiee en Beach
doeidoeiquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
maar ik ga slapen
Ik doe mijn bek niet meer open....quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef PeZu het volgende:
sletten en slettinnen, ik kom de hele tent bakken en maak je klaar met slagroom in je ogen
Goed Goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoihoi
hoe is het met MYV?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
maar ik ga slapen
Ik ben jaloers manquote:
Slaap lekker ocean!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
maar ik ga slapen
quote:
Moe van de kou (hele dag buiten geweest), maar verder best oké ja!quote:
hoihoiquote:
Kan gebeuren en mooizoquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Moe van de kou (hele dag buiten geweest), maar verder best oké ja!
echt?quote:
goei'nmorgenquote:
flipsebipsquote:
quote:
je weet niet wat je mist, net eclair hapjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik doe mijn bek niet meer open....
Aha.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze mensen zijn mijn beste vriendjes
PEZUquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
flipsebips
[..]
[..]
je weet niet wat je mist, net eclair hapjes
ja zo zou je het ook kunnen noemenquote:
die kunne daar toch inzitten jonguhquote:
Wat een ideeën manquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kunne daar toch inzitten jonguh
frambozen met slagroomquote:
Ik heb hier nog een bus klaar staanquote:
ik wil je wel leren kennen, je lijkt me wel aardigquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:19 schreef bramhim250 het volgende:
Ben ik de enige die niemand kent? Niet gelijk bashen!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik dacht "wat gaat het traag vandaag hier", maar ik zat blijkbaar op de vorige pagina bij de laatste post..
Hoi ik ben Tinos! Wie ben jij?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:19 schreef bramhim250 het volgende:
hoe erg niet ken je iedereen? als in "nooit gezien" of "nooit zien posten"quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:19 schreef bramhim250 het volgende:
De wereld is weer plat jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een bus klaar staanDit wordt een feestje om nooit te vergeten
Ben!quote:
jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:19 schreef bramhim250 het volgende:
Danyal maar we noemen hem bramhim?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:21 schreef bramhim250 het volgende:
Nein ik post hier heel soms in grote intervals... Aangenaam ik ben Danyal.
STERRENSTOFOHMEGODPRACHTIGNUMMERquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
De wereld is weer plat ja
Op je bolle bips na
Golflengte afstand
Van je hemellichaam
praktisch internagelactisch
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
De wereld is weer plat ja
Op je bolle bips na
Golflengte afstand
Van je hemellichaam
praktisch internagelactisch
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik wil je wel leren kennen, je lijkt me wel aardig
Fkking gare profielnaam.... I know.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Danyal maar we noemen hem bramhim?
ah oke. klinkt logischquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Fkking gare profielnaam.... I know.
maar wel gezelligquote:
Hi LMN.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ah oke. klinkt logisch
ik ben LMN, aangenaam
iedereen is aan het hengelen in de clubquote:
waarom schieten er nou allemaal gore gedachtes door mijn hoofd als verklaring van dat verband om haar hand..?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze zichzelf regelmatig lelijk maakt omdat ze in een kutband speelt die domme "black metal" muziek maakt. Onvoorstelbaar.
nice onequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze zichzelf regelmatig lelijk maakt omdat ze in een kutband speelt die domme "black metal" muziek maakt. Onvoorstelbaar.
ben je iig niet meer de enige die niemand kentquote:
Omdat jij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
waarom schieten er nou allemaal gore gedachtes door mijn hoofd als verklaring van dat verband om haar hand..?
Ja gelijk een stuk beter.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ben je iig niet meer de enige die niemand kentvind je het al gezelliger
koningquote:
Hoe oud ben je?quote:
truequote:
het lijkt wel die lamme zak van een broer van kk keesquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
http://94.100.123.173/116(...)65777364_5_RI1j.jpeg
5 december --> 20quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Als ik zo vrij mag zijn om te vragen
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
het lijkt wel die lamme zak van een broer van kk kees
Ik doe 3 mavoquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef bramhim250 het volgende:
En jullie studeren ook allemaal al toch?
Ik ben heel lief hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]
true
jouw ui is wel liefjij vast ook trouwens, maar dat weet ik dan weer niet.
ik 3 havoquote:
in dat geval, wat een goed passende uiquote:
en je bent 20, de aanhouder wintquote:
hij is gewoon een klare lamlulquote:
Te gek, we matchenquote:
quote:
ik smoltquote:
Beter dan een sok in je kutquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef computer.nerd het volgende:
[..]
Gat, ik het een kut in mijn sok....
ik wil een haaiquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
Ik heb zin om te tekenen, wie heeft er een verzoekje voor in haar/zijn fobo.
okee okee okeequote:
heb je al een keer gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
ik heb nog totaal geen foboquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
ik wil een tekening van jou zelfquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
maar ze hebben een slechte reputatiequote:
Niet bij mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ze hebben een slechte reputatie
Lijkt me wel tof jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
Ik zou nog wel eens met haaien willen zwemmen
ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
Dan ga ik liever bungeejumpenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
Volgens mij zijn er maar een paar soorten die wat agressiever zijn dan de rest, die moet je vermijden. En die grote witte haaien sowieso.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ik ook![]()
en dan niet in zo'n kooi, alhoewel ik daar misschien achteraf nog wel eens spijt van zou kunnen krijgen..![]()
dat lijkt me echt zo ongelooflijk koewl!quote:
zwemmen met haaien geeft een intensere kickquote:
Op de to do list gezet voor de zomervakantiequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar een paar soorten die wat agressiever zijn dan de rest, die moet je vermijden. En die grote witte haaien sowieso.
Maar met de rest kan je gewoon zwemmen
parachute springen is ook echt heel erg vetquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo ongelooflijk koewl!
dat staat gewoon boven aan mijn to do list
parachutespringen lijkt me ook echt onwijs gaav
Zanger Petro en Cesar Freelancer die seks hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
En ik danquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef bramhim250 het volgende:
Heey peepz ik ga.. tis mooi geweest zo.
Nice meeting you; Famousman&LMN
Ben jij mij?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo ongelooflijk koewl!
dat staat gewoon boven aan mijn to do list
parachutespringen lijkt me ook echt onwijs gaav
trusten/veel plezier met Southpark kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef bramhim250 het volgende:
Thanks!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
trusten/veel plezier met Southpark kijken
zul je net zien dat er een agressieveling langs komt als ik daar aan het dobberen benquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar een paar soorten die wat agressiever zijn dan de rest, die moet je vermijden. En die grote witte haaien sowieso.
Maar met de rest kan je gewoon zwemmen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef bramhim250 het volgende:
Van hetzelfdequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef bramhim250 het volgende:
waar is ie danquote:
niet zo ongeduldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |