quote:
ik smoltquote:
Beter dan een sok in je kutquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef computer.nerd het volgende:
[..]
Gat, ik het een kut in mijn sok....
ik wil een haaiquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
Ik heb zin om te tekenen, wie heeft er een verzoekje voor in haar/zijn fobo.
okee okee okeequote:
heb je al een keer gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
ik heb nog totaal geen foboquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
ik wil een tekening van jou zelfquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
maar ze hebben een slechte reputatiequote:
Niet bij mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ze hebben een slechte reputatie
Lijkt me wel tof jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
Ik zou nog wel eens met haaien willen zwemmen
ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
Dan ga ik liever bungeejumpenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
Volgens mij zijn er maar een paar soorten die wat agressiever zijn dan de rest, die moet je vermijden. En die grote witte haaien sowieso.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ik ook![]()
en dan niet in zo'n kooi, alhoewel ik daar misschien achteraf nog wel eens spijt van zou kunnen krijgen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |