Foto?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
APK, wil jij Sjon niet hebben?
Jullie passen wel bij elkaar
Allebei gek als een deur, maar stiekem best heel leuk.
Ja, doe eens een foto?quote:
Faal!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, harige hollander met dikke (gejatte) wagen en een voornaam die ik niet meer weet maar die bij mijn ouders in het geheugen gegrift staat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kale mountainbiker met een klein rugzakje die Thomas heet? Duitser?
Neequote:
Oh, er is nu een Thomas-oplichter actief bij bed&breakfastsquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, harige hollander met dikke (gejatte) wagen en een voornaam die ik niet meer weet maar die bij mijn ouders in het geheugen gegrift staat.
Laatst had ie hem veranderd en toen had ie in 2 posts 2 verschillende ava's!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Tombo, je moet gewoon een kwartier lang naar de ava van APK blijven staren.
Non-stop. Dan zie je het vast!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Tombo, je moet gewoon een kwartier lang naar de ava van APK blijven staren.
Non-stop. Dan zie je het vast!
Nou dan heb je hem toch gezien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laatst had ie hem veranderd en toen had ie in 2 posts 2 verschillende ava's!
Alleen daarom al wil ik langskomen, zodat ik zie hoe je eruit zietquote:
Nee, dat was deze en die lelijke rokende manquote:
Jij glittah girrrrl.quote:
'loquote:
Wanneer ben jij jarig?quote:
Was ze echt jarig?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag was ze jarig!
En ze kreeg een Samsung!
APKquote:
Nee want dan moet ik een hele serie kijken voor steeds maar 1 liedjequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys, als je Glee leuk vindt, heb je Pushing Daisies dan gezien?
Das ook met zingen maar dan maar 1 liedje per ep.
Hara vandaag jarig?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag was ze jarig!
En ze kreeg een Samsung!
Ja dat! En Puck (?)quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik een hele serie kijken voor steeds maar 1 liedje
En Glee an sich vind ik niet zoveel aan (behalve die leraar dan) maar daar zitten dan nog veel liedjes in
Haha die leraar vind ik prut.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik een hele serie kijken voor steeds maar 1 liedje
En Glee an sich vind ik niet zoveel aan (behalve die leraar dan) maar daar zitten dan nog veel liedjes in
Nou, ze pmde gister iets en toen dacht ik het, maar ik heb gezocht en toen kon ik het niet vindenquote:
Greys..... liegt?quote:
Omdat ik bang was dat het vandaag wasquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die ene die die andere bezwangerd heeft?
Hahahaaaapeekaa!quote:
Joh dr staan dr zat al, zoek maar ffquote:
Whut? Echt?quote:
Ik zal eens een proefaflevering kijkenquote:Maar Pushing Daisies is zoooooo leuk
Nee, weet je wat het met die leraar is? Als ie staat te dansen dan dan.. moet ik met mn hoofd in de oven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Echt?Cute!
[..]
Ik zal eens een proefaflevering kijken
Omdat je die telefoon kreeg en daarom gefeliciteerd werdquote:
Whahahahahahahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, weet je wat het met die leraar is? Als ie staat te dansen dan dan.. moet ik met mn hoofd in de oven.
En hij heeft een wannabe hazelip. Echt.
Brrr.
Welke?quote:
1 wel, 2 nog niet. die vind ik nog te duur.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
Pushing Daisies is geweldig Greys, en t zijn maar 2 seizoenen.
Ik heb ze op dvd
Dit lijkt niet eens op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik bang was dat het vandaag was
Ik kijk het niet vaak genoeg, want ik heb hem nog nooit zien dansen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, weet je wat het met die leraar is? Als ie staat te dansen dan dan.. moet ik met mn hoofd in de oven.
En hij heeft een wannabe hazelip. Echt.
Brrr.
Fair enoughquote:
Jaweeeeeeel, in het begin!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk het niet vaak genoeg, want ik heb hem nog nooit zien dansen.
Thank God
Die met George Lazenby denk ik, want ik herken hem nietquote:
Ik heb in totaal misschien 2,5 aflevering gezienquote:
quote:
Jawelquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is deze voor ons![]()
Of is die met die gitaar Puck niet?
Ik ging net kijken en inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die met George Lazenby denk ik, want ik herken hem niet
Goed he, iemand niet kennen en wel weten wie het isquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ging net kijken en inderdaad.![]()
Ik was al helemaal blij dat het een jaren 60 film was. Teleurstelling.
Hahaha!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt even mijn favoriet vanavond.
Sorry
Ik doe niets!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb in totaal misschien 2,5 aflevering gezien
En nee, je hoeft het dans gedeelte niet voor me op te zoeken.
Laat me maar in de waan
Nou!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed he, iemand niet kennen en wel weten wie het is
Je bent té goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik doe niets!
Ik laat je ook in de waan dat McArmy een lekker ding is
Ik heb ook dorst en honger, maar Nelis houdt me op de bankquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou!![]()
Ik heb dorst. En trek. En een koude voet.
Maar er ligt een kat zo lekker knus weggezakt op mijn onderbenen.![]()
*Poging doet*quote:
een zwabber-oplichter?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, er is nu een Thomas-oplichter actief bij bed&breakfasts
Wij moeten écht gaan samenwonen. Kunnen we samen afzien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook dorst en honger, maar Nelis houdt me op de bank
je bedoelt die laatste toch? one line?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
zwabje, had je dat pukkelpopfilmpje met die gave gitaar nog gezien?
Met Greys en dan bij Ing in een barbapapahuisquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij moeten écht gaan samenwonen. Kunnen we samen afzien.
Uhm, ff kijken, volgens mij was het die dr na ...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bedoelt die laatste toch? one line?
een fender telecaster is da, echt de oer-electrische gitaar, een ontwerp van meer dan 50 jaar oud ofzo
Whut?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met Greys en dan bij Ing in een barbapapahuis
Bij o-hons!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whut?
Ik ben er een avond niet en ik word direct uit huis geplaatst?![]()
Hi all
Nee! Jij had toch een kavel in de buurt waar je wilde dat wij gingen wonen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whut?
Ik ben er een avond niet en ik word direct uit huis geplaatst?![]()
Hi all
Vet he!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, das een gibson firebird, en inderdaad een gave gitaar
volgens mij is zij trouwens een vrij klein vrouwtje, want zo groot is die gitaar nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Das dezelfde guitaar, die vind ik het fijnst klinken
Nog niet, maar ik maak wel aanstalten. Trust!quote:
Succes met de aanstalten en weltrusten!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik maak wel aanstalten. Trust!
Ze is vooral erg dunquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij is zij trouwens een vrij klein vrouwtje, want zo groot is die gitaar niet
Reuze-gezelligquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef tombolafan het volgende:
Ing, hoe was het met de collega's? (er bleef er toch 1 slapen?)
Oh já joh?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
Heuj, ik zie nu pas dat in het clipje van Lily de dirigent dezelfde is, die kale, als bij Robbie in Albert Hall.
En 14 katten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie net dat DTH progressie maakt; ze hebben nu maar 1 hond afgeschreven
quote:
Ik heb echt een hekel aan de Muppets eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, morgenavond 20:30, muppets wizard of oz![]()
met quentin tarantino ergens er in ook nog
Het had zo gekundquote:
awesomequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan de Muppets eigenlijk![]()
Ik ga je nog ff Polly dr minst toegankelijke nummer schenken.
Ook over een Billy.
Polly, die chihuahua van die vriend, is naar PJ Harvey genoemd trouwens![]()
En als Polly kuren krijgt zingen we dit liedje voor dr altijd
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesus, saaaaaaaaaaaaaaaaaave meeeeeeeeeequote:
Deze, waar die dirigent zo fijn uit zijn stekker gaatquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef APK het volgende:
Welke clip was dat dan van Robbie in the Royal Albert Hall
OMG Jane Horrocks , Bubbles van AbFabquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze, waar die dirigent zo fijn uit zijn stekker gaat
Alsof je dat niet wist
Die hoor ik voor het eerst!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Greys het volgende:
Deze, waar die dirigent zo fijn uit zijn stekker gaat
Alsof je dat niet wist
Maar zie je nou dat die dirigent dezelfde is als bij Lily, draak?quote:
Lang geleden wel eens gezien geloof ik jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG Jane Horrocks , Bubbles van AbFab![]()
ken je Little Voice, die film van dr, die vind je geniaal Greys!!!!!!
Die heb ik geluisterd, vergeten te zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vanmiddag een toffe Lily, acapella, LDN
Jaaaa Little Voicequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG Jane Horrocks , Bubbles van AbFab![]()
ken je Little Voice, die film van dr, die vind je geniaal Greys!!!!!!
Die heb ik in de bios gezien en ik heb ook de dvdquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaa Little Voice![]()
Met Ewan McGregor![]()
Oh ik vond m leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik geluisterd, vergeten te zeggen.
Ik vond eerlijk gezegd alleen het refrein leuk a-capella.
De coupletten vond ik een beetje boring
Ik heb de dvd ook, de engelse en toen bij blokker de Nlse versie uit de bakken gered voor 1,50quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien en ik heb ook de dvd
quote:
whehehequote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Niks voor jou?
Oh leuk linkje RHCP PJ Harvey:
![]()
Klikquote:
ja het topic wordt bijna onleefbaar iedere vrijdagavondquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
Kolere, zijn jullie daar nog steeds mee bezig?
Belle gaat nooit vervelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik rook, drink, Facebook, schrijf, praat en luister Bif Naked.quote:
quote:
Toevallig, ik hetzelfde behalve dat laatstequote:Op zaterdag 27 november 2010 01:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik rook, drink, Facebook, schrijf, praat en luister Bif Naked.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik rook, drink, Facebook, schrijf, praat en luister Bif Naked.
Ja daar!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zegt iets over namen.
Ik vraag waar dan. In je foon, bedoelde je toch?
ja!quote:
Wat drink jijquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Toevallig, ik hetzelfde behalve dat laatste
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
ja!
Ik kan MP3'tjes gewoon naar mijn foon slepen, kan Hara ook nu!![]()
Doe je nog een mooi liedje?
Ergens half december oid?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:51 schreef Greys het volgende:
Oeh ik ga zussie zondag eens flink uithoren over dr mystery man
18 december!quote:
Uiteraard!quote:
Norahquote:
Wtfquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
18 december!
Ik ben er zenuwachtiger voor dan zij, da's nog het ergste
Nice!quote:Uiteraard!
Welke praatjes geloof je geen reet van?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Norah
*Klik*
En ik geloof geen reet van die praatjes
Ze zijn er heilig van overtuigd dat het niet gaat tegenvallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WtfIk zou alle kleuren van de regenboog schijten als ik je zus was
Al is het maar omdat het irl wel tegen moeten vallen, dus bang dat dat inderdaad zo is
quote:Nice!
Val jij tegen IRL?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:57 schreef Harajuku. het volgende:
WtfIk zou alle kleuren van de regenboog schijten als ik je zus was
Al is het maar omdat het irl wel tegen moeten vallen, dus bang dat dat inderdaad zo is
Wel als ik zoiets zou doen. Dat idealiseer je alles, dat kan alleen maar tegenvallen.quote:
Laat ze lekker, ze geloven er blijkbaar hard en vast inquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel als ik zoiets zou doen. Dat idealiseer je alles, dat kan alleen maar tegenvallen.
Oh nee hè.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:06 schreef Greys het volgende:
Maar welke praatjes geloof je nou niet APK?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Norah
*Klik*
En ik geloof geen reet van die praatjes :+
Ik ga het gewoon even proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Lekker hoor, weekendje niksen (vind ik ten minstequote:Op zaterdag 27 november 2010 09:11 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, gaat wel. Stom lichaamVerder een weekendje met niks gepland, behalve de tegelzetter die straks komt. We zouden gaan zwemmen vanavond maar Christan is niet in orde, dus doen we nu maar gewoon niks
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb gedroomd dat ik moest kiezen of ik bij een van die Saunders-broers of bij die ene met die baard in bed ging slapen
Ik kijk niet eens VOH maar ik krijg er NOG nachtmerries van
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:50 schreef Cat22 het volgende:
Fillumpkuh.![]()
WAARSCHUWING! Katten die kleine donzige![]()
eten! Als je dat niet fijn vindt om te zien: niet klikken.
[ link | afbeelding ]
Het enige wat ik erover te zeggen heb.... mannen.
Nee gelukkig niet. Maar ik weet niet wat er nog aan onderzoeken komt. Als ze er veel willen doen heb je kans dat ik alsnog de sigaar benquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:27 schreef Cat22 het volgende:
Lekker hoor, weekendje niksen (vind ik ten minste). En straks een mooie badkamerT.
Balen van je stomme lichaam though. Maar je hebt dus niet in het ziekenhuis hoeven blijven?
Allebei die kerels keken me aan alsof ik gek was.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die kop van Satsu in het begin is net Nelis: "okee, bedankt voor het kuiken, maar nu eten graag"
Heerlijk
Da's nog een grens te ver voor mij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Mijn moeder knipte ze altijd in stukken. Liep dat eigeel er zo lekker uit
Ik wil ook sneeuw.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:13 schreef Nonneke het volgende:
![]()
SneeuW
![]()
![]()
alleen jammer dat ik zo het konijnenhok moet schoonmaken
Sjefke eet ook die van Nelis op altijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Allebei die kerels keken me aan alsof ik gek was.Maar zo'n
ga ik dus echt niet hakken voor ze.
![]()
Yoko heeft vandaag topdag: 2![]()
verorberd (nummer drie heb ik maar weggehaald). Daarna kregen de heren hun ontbijt: mevrouw moest buiten blijven, kreeg ze de deur open dus volgens mij heeft ze daar ook nog heerlijk bij meegesmuld.
Krijg jij vandaag een nieuw konijn?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:13 schreef Nonneke het volgende:
![]()
SneeuW
![]()
![]()
alleen jammer dat ik zo het konijnenhok moet schoonmaken
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Krijg jij vandaag een nieuw konijn?
Leuk!quote:
Ja, dat is dubbelfijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:31 schreef Nonneke het volgende:
Ja ik hoop dat ze het allebei net zo leuk vinden als vorige week (toen hebben ze gedate)
Ze is hardstikke lief en tam ook, dus voor ons ook nog leuk![]()
http://www.huizepluis.nl/?q=node/1505
Niet echt veel sneeuwquote:
Die is van gisteren, zal wel weer even terug gaan naar bed om te kijken of ik nog wat vogeltjes kan vangen met sneeuwquote:
Etenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wat lief![]()
zit er eten in of is dat zn nestje ?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Morrrrrning![]()
Zo eerst even het huis opruimen (confetti knallers zijn 's nachts leuker dan de volgende ochtend) en dan gaan we vanmiddag lekker ergens High Tea-en
Ja, zekerquote:
Well hellooooooo APKtjequote:
In de tuin, voor de vogeltjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, zekerHeb alleen veel te veel eten over
Er zitten twee fazanten in m'n achtertuinquote:
Dinsdagquote:
Foto!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er zitten twee fazanten in m'n achtertuin![]()
Ik ga ff douchen
Twee maar? Hier zitten veel te veel van die pokkebeestenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:59 schreef Goodbye het volgende:
Er zitten twee fazanten in m'n achtertuin![]()
Dus jullie hebben nog overlap ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Als jij mij dan ook een kaartje stuurt vanuit Thailand?quote:
Geen idee, volgens mij niet. Hij doet ook meer de culturele kant van Egypte volgens mij, terwijl ik voor het duiken gaquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus jullie hebben nog overlap ook
Zitten jullie bij elkaar in de buurt?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de Towerbridge gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor je zoon of..?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Neequote:
Waar is dat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:49 schreef Ml-etje het volgende:
Vogelvoertableautje gescoordecht overal staat aanbieding op
Geen idee waar ie zit, hij ging iig naar die piramides waar rellen zijn dacht ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij niet. Hij doet ook meer de culturele kant van Egypte volgens mij, terwijl ik voor het duiken ga
WHOEHOE!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Net bericht van Redcat: Thabith is gisteren al geplaatst!
Dat is snel, wat fijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Foto gisteravond al gemaild.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHOEHOE!
Vandaar dat ze niet op de site van het asiel stond
Asiel al gebeld over een foto van Bella?
Dat vraagt om taart!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Hoor ik hier taart?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat vraagt om taart!
[ afbeelding ]
Intratuinquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Voel jij je aangesproken dan?quote:
Ik heb er met chocolaaaaaa.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:49 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, taart!Ik heb kruidnoten, wie wil er een handje?
[ afbeelding ]
quote:
Oh wauwquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:54 schreef Pagan het volgende:
Alles zit hier prachtig onder de rijp.
[ afbeelding ]
Oeh fijn Cat, Whoopje ging net op haar bipje over de tegels glijdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:45 schreef Cat22 het volgende:
Taart!![]()
Ik ben toch ook een dom mens: gisteren had ik parelhoenhartjes uitgelegd om ze in porties te verdelen. Ik ben ermee bezig en uiteraard komt er dan wat kattigs meekijken. Omdat knullie Satsu vanmorgen waarschijnlijk niet veel heeft gegeten gooide ik de plastic verpakking in de afwasbak zodat hij die kon aflikken.
Maar ik had kunnen weten dat hij zijn prooi greep en drupdrupdrupdrup door de woonkamer ging sjouwen.![]()
Maar goed dat ik dit weekend nog moet dweilen.
Oeh mooi!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:54 schreef Pagan het volgende:
Alles zit hier prachtig onder de rijp.
[ afbeelding ]
Soms hebben ze hun momenten he?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:53 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaay for Thabith!
Het kind is keilief en loopt al een uur non stop met de ballon te sjouwen
Wanneer komen jullie hier dan eens taart halen, kopje koffie of thee erbij?quote:
Oei dat hij dat vol houdt!quote:
quote:
Vanaf de bank genomen, en Jamie maar kopjes tegen de lens geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Vanaf de bank genomen, en Jamie maar kopjes tegen de lens geven.
Ah, de Ridder Grootkruis in de Orde van Oranje-Nassau. De man heeft er vier kabinetten in 8 jaar doorgejast en krijgt als dank deze hoogste onderscheiding.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
huisdieren.
Elies komt hier straks langs, kwam er net achter dat de tuinmannen bijna de trommel leeg hadden en dat Whoopje zich ongeveer 100x uitgeschudt heeft![]()
Las net in mijn mail dat ik best kans heb dat ik Balkenende nog eens voor een collegezaal tref.
Goed plan.quote:
quote:
Hihi inderdaad blijf het echt een heul klein mannetje vinden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ah, de Ridder Grootkruis in de Orde van Oranje-Nassau. De man heeft er vier kabinetten in 8 jaar doorgejast en krijgt als dank deze hoogste onderscheiding.
De waarde van die onderscheiding devalueert nog sneller als de euro.
Jaaa, ik wilquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie hier dan eens taart halen, kopje koffie of thee erbij?
Ja idd het is weer zoverquote:
Ik wil een houtkachel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |