quote:
Jaaaaaaaaa, Daydreamer van Adele ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Joan vind ik het leukst van deze lading hoor![]()
Laat dr es een mooi Joni Mitchel nr doen, en die nieuwe van Adele, deze kan echt echt zingen
Da's misschien wel de beste zangeres van allemaalquote:
Zij is erg leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's misschien wel de beste zangeres van allemaal
Maar qua persoon vind ik haar zo nietsig, zo saaiShary-An is dan zo'n lekkere idioot
Ik ook van jou.quote:
quote:
Nee maar het is wel tof dat ze ze in The Voice hebben gewoonquote:
Martijn heeft borsten in dat shirtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het shirt van Martijn ernstiger.
Hij heeft ook veel last van onzekerheid, daarom wilde hij ook liever niet meer solo optreden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
Ze klinken nog prima na al die jaren
Of je d'r van houdt of niet. Ze staan er wel goed.
Vond Robbie wel een beetje onzeker, maar dat kwam vast door die kutmicrofoon die hij halverwege weg smeet.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel last van onzekerheid, daarom wilde hij ook liever niet meer solo optreden.
Ik vind Robbie leuk
Oprah is er de meest invloedrijke vrouw van Amerika mee gewordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Als die Shemsi wéér gaat janken dan moet ze er echt uit
Die heeft nog geen optreden gedaan zonder te snotteren.
Het is een beetje een one trick pony, maar ik vind hem echt enorm leukquote:
Ik vind het tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Tof, het nr van Roel in de reggae uitvoering![]()
Truequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Oprah is er de meest invloedrijke vrouw van Amerika mee geworden
Ja, origineel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |