Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
Dr vrienden zijn ook allemaal alternatief ofzo?
Goed samengevat Koenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
Byebye Sarina
Terecht, qua optredens vandaay
Wendy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Studiotje het volgende:
Laten we 1 ding zeker stellen!:
Gelukkig hebben we Jennifer nog
fixed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy ziet er zwanger uit van de zijkant
Nogmaals bedankt en tot de volgende keerquote:
lachengierenbrullenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Studiotje het volgende:
Ja hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
eens, waren in het andere team er die er veeeeeeeel meer aan toe warenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef grazz het volgende:
jammer dat zon toptalent eruit moet zeg...
ja nou, o wat zijn we heden blijquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Studiotje het volgende:
Ja en belachelijk dat Joan door isquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Belachelijk nog steeds dat Jennifer door is
EN DAT ZEG JE NU PAS!@@@@@quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
ik ook, het is afgelopen namelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Oliviertje1994 het volgende:
NEEEEE! Ik stop nu met kijken.
Waarom? Hij isquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word zo moe van Ben Saunders favorietenpositie.
Dat is versnelt of echt zo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef idiot---boy het volgende:
TVOH zorgt voor totale gekte in heel Nederland
Need I say more?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, het is afgelopen namelijk
Dat kan 'm nog wel eens de kop kosten denk ik...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind 'm niet zó ontzettend speciaal en goed. Typische artiest waar ik nooit meer naar ga luisteren.quote:
Ik denk dat hij gaat winnen. Maar we zullen het zienquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan 'm nog wel eens de kop kosten denk ik...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Bedankt allen... het was weer gezellig
Slaap lekker en tot volgende week
Zowiezo de hele Saunders mania, broertje Dean die bij Popstars al tot winnaar gepushed wordtquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij ook bedankt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Kim is ook wel erg goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat winnen. Maar we zullen het zienZou leuk zijn als hij 2e wordt
dean is gewoon goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowiezo de hele Saunders mania, broertje Dean die bij Popstars al tot winnaar gepushed wordt
"En anoniem in een FoBo kijken is wel zó sneuquote:
volgens mij is ie best een aardige gast IRLquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is niet iemand die ik graag in het donker tegen zou komen
Mja, hij lag er bij de audities van the Voice wel meteen uitquote:
Alsof de concurrentie hoog isquote:
dat was niet Dean... maar z'n andere broerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, hij lag er bij de audities van the Voice wel meteen uit.
Des te sneuer is hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"En anoniem in een FoBo kijken is wel zó sneu"...
En dan vervolgens zelf geen foto's in je FOTOboek hebben
Ja, en daar was hij helemaal niet zo goed...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat was niet Dean... maar z'n andere broer
Ik heb vorige week vreemd genoeg meer genoten, betere optredens... had ik niet verwacht.quote:
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat was niet Dean... maar z'n andere broer
Zullen we een lied opnemen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef Cee het volgende:
Trouwens, als je in NL op iTunes op 1 staat is dat ook weer niet een mega-prestatie; bij 60 downloads op 1 dag sta je al makkelijk in de top 10.
Zelfs Lange Frans staat op 2.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef Cee het volgende:
Trouwens, als je in NL op iTunes op 1 staat is dat ook weer niet een mega-prestatie; bij 60 downloads op 1 dag sta je al makkelijk in de top 10.
Ik ook gek genoeg. Deze avond was vermoeiendquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vreemd genoeg meer genoten, betere optredens... had ik niet verwacht.
Meike, Leonie, Kim...
Die komt ook niet in de buurt van Ben. Maar popstars kan hij wel winnen, want daar loopt geen echt talent rond.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Zing een liedje voor me, Frans. Ookal is het in het Frans." Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zelfs Lange Frans staat op 2.
Deanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... ik kom alleen ff niet zo snel op zn naam
zie boven, dat was Dean niet. Ook lastig, met 2 talentenjachten tegelijk meedoenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Zehra het volgende:
[..]
Die komt ook niet in de buurt van Ben. Maar popstars kan hij wel winnen, want daar loopt geen echt talent rond.
Dean is een performer, charmant, leuk en klinkt beter dan z'n broer, die ook nog eens gruwelijk verlegen/ongemotiveerd isquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowiezo de hele Saunders mania, broertje Dean die bij Popstars al tot winnaar gepushed wordt
Gevonden! In mijn schoenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan mijn afstandsbediening niet vinden!
Jamiequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie boven, dat was Dean niet. Ook lastig, met 2 talentenjachten tegelijk meedoen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gevonden! In mijn schoen. Onder mijn horloge die daar ook op een of andere manier in terecht is gekomen.
Dat staat me ook een beetje tegen, die lakse houding. En ik snap dat veel mensen dat juist supergekgaaf vinden, iemand die er een beetje met de pet naar lijkt te gooien, maar mij irriteert hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dean is een performer, charmant, leuk en klinkt beter dan z'n broer, die ook nog eens gruwelijk verlegen/ongemotiveerd is
Daarom heb ik ook weinig met Ben.
Ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Dean is veeeel veelzijdiger als Ben,
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dean is een performer, charmant, leuk en klinkt beter dan z'n broer
Je valt teveel voor de Popstars ophemelmachine.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Ben tatoeert, doet vechtsport, rijdt op een motor, zingt super en is een coole gast..quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
klinkt het daardoor beter?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je valt teveel voor de Popstars ophemelmachine.
Valt wel te twisten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja over smaak valt niet te twisten.
Jennifer
Leoniequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Des te sneuer is het![]()
Ik vind jou vervelend Leonie
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef wizarddragon het volgende:
Dean is zo slecht gecast voor popstars. Het is net een vieze man in een poel van 16-jarigen.
Ik denk dat er qua stem bedoeld wordtquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ben tatoeert, doet vechtsport, rijdt op een motor, zingt super en is een coole gast..
Hoe veelzijdig wil je zijn??
popstars is voor mensen die in andere talentenjachten kansloos zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef wizarddragon het volgende:
Dean is zo slecht gecast voor popstars. Het is net een vieze man in een poel van 16-jarigen.
ik kijk er nauwelijks naar ivm ander prg op de maandag, maar zo slecht vond ik het dit jaar nietquote:
Ik heb even jullie konfursaaasssie gemist, maar maiduh mag ik tussen jullie in? Ah toeeeeeeee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We houden contact! Hier moeten we iets mee
Ja, ik wist het, maar toch. Veelzijdig = veelzijdigquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat er qua stem bedoeld wordt. Het is niet "The meeste hobby's die een persoon kan hebben of Holland".
Ah kükchen natuurlijk, maar dan moet m'n duet-partner het er mee eens zijn! Gaan we gezellig als trio kufferen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb even jullie konfursaaasssie gemist, maar maiduh mag ik tussen jullie in? Ah toeeeeeeee?
Pfa, in jouw Feaubeau kun je niet eens reagerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
LeonieIk vind jou cute hoor
Ik ben ook veelzijdig. Voorkant, achterkant, bovenkant, onderkant en binnenkantquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ik wist het, maar toch. Veelzijdig = veelzijdig
idd, Jennifer telt voor 10quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar is The Voice tegenwoordig ook wel toereikend voor
Ciaotjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef fratsman het volgende:
Was weer leuk mensen! Tot volgende week!
Das ook zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar is The Voice tegenwoordig ook wel toereikend voor
A chick's what we needquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb even jullie konfursaaasssie gemist, maar maiduh mag ik tussen jullie in? Ah toeeeeeeee?
En anders is Wendy er nog wel. Of de regie, of de redroom, of Jeroen, of gekke familieleden, of... of.....quote:
Trustenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid mensen!
Welterusten!![]()
![]()
![]()
![]()
En extra veel van alle kanten dus dubbel veelzijdig tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook veelzijdig. Voorkant, achterkant, bovenkant, onderkant en binnenkant. Volgend seizoen meedoen
!
Truste Joooo-piquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Welterusten!![]()
![]()
![]()
![]()
Neverquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef Rauzer het volgende:
Leonie en Miauw, sitting in a tree...!
Twitterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En anders is Wendy er nog wel. Of de regie, of de redroom, of Jeroen, of gekke familieleden, of... of.....
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Welterusten!![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, ik ben heel breed georiënteerd!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En extra veel van alle kanten dus dubbel veelzijdig toch?
Dag Joooo-pi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Welterusten!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe wel een beetje shoop-shoop-shoopidoo zachtjes op de achtergrond en laat jullie 2 tôppertjûs stralenquote:
Whuuutquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Lutte het volgende:
Ik ga slapen! Het was gezellig deze avond!Moet nu weer twee weken op rij missen.
Maak ik je nu nog steeds boos ja? Kalmeer toch even, het is weekend!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfa, in jouw Feaubeau kun je niet eens reageren![]()
Je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan Leonie.
Maar misschien is dat een goed teken
Weltrusten Luttequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Lutte het volgende:
Ik ga slapen! Het was gezellig deze avond!Moet nu weer twee weken op rij missen.
Dag Lutte!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Lutte het volgende:
Kerstquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dag Lutte!Tot over 2 weken (damn, dan is het al bijna Kerst
).
Is het al Rome-tijd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Lutte het volgende:
Ik ga slapen! Het was gezellig deze avond!Moet jullie nu weer twee weken op rij missen.
Echt he. Sowieso, t-shirtjes onder colbertjes.... mwah...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef wizarddragon het volgende:
Die diepe V-halsjes kan echt niet meer Martijn.
Ah, dacht dat je echt weg was...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen de vrijdagen hoor! Alleen dan mis ik wel de VOH-Live's.
Ik ben niet boos maar jou haat ik nu echt gewoon.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef Zehra het volgende:
PSV ook nog verloren. Mijn avond kan niet meer stuk
Kut hequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef Maartel het volgende:
Waarom zo'n beperkte selectie op itunes? Ik wil Joan's Walking In Memphis...
Alleen de goede nummers komen op iTunes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef Maartel het volgende:
Tsja, je moet je potentiele winnar toch promoten hequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef Maartel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben niet boos maar jou haat ik nu echt gewoon.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe wel een beetje shoop-shoop-shoopidoo zachtjes op de achtergrond en laat jullie 2 tôppertjûs stralen
Jij maakt me wildquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maak ik je nu nog steeds boos ja? Kalmeer toch even, het is weekend!![]()
Ik heb geen fotoboek overigens, ook niet nodig want ik zet geen foto's op Fok!
maar een goed teken ja? Vertel me meer!
Omdat je op Leonie Sazias lijkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef leolinedance het volgende:
Waarom noemen jullie mij Leonie trouwens
Je bent nog PSV fan ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben niet boos maar jou haat ik nu echt gewoon.
Omdat appelquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef leolinedance het volgende:
Waarom noemen jullie mij Leonie trouwens
Miauwquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat appel![]()
altijd al willen zeggen
Bedankt voor de tip, kan ik rekening mee houden met het kijkcijfervoorspeltopicquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Guanabana het volgende:
Ze hebben in ieder geval een kijker minder.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, kan ik rekening mee houden met het kijkcijfervoorspeltopic!
Rauzer je bent weer heerlijk scherpquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, kan ik rekening mee houden met het kijkcijfervoorspeltopic!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen de goede nummers komen op iTunes.
truste Erikquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Trusten liefjes en stouterds!
Slaap lekker Erik. Leuk je weer gezien te hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt hèquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rauzer je bent weer heerlijk scherp
Slaap lekker knuffeltjequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:
Slaap lekker allebeiquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook, trusten/fijne avond nog en tot de volgende week![]()
![]()
Daar hebben we Jennifer voorquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
Eigenlijk had ik ook wel gewild dat eerst alle kerels eruit gekegeld worden en dan pas de meiden
het oog, weet je
2, jamie en deanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef wizarddragon het volgende:
Tering.. hoeveel broers heeft die man wel?
Welke?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:12 schreef amaranta het volgende:
Wie was die gladiator die steeds in beeld kwam?
Was gewoon een vriend/familie lid..quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:12 schreef amaranta het volgende:
Wie was die gladiator die steeds in beeld kwam?
Gordonquote:Gordon: ‘Jennifer Ewbank zingt vals’
Gordon: ‘Jennifer Ewbank zingt vals’
Gordon begrijpt niet waarom zangeres Jennifer Ewbank het zo ver schopt in de talentenjacht The Voice of Holland op RTL 4. Hij vindt dat de zus van de bekende muziekproducent John Ewbank buitengewoon vals zingt. Dat zei Gordon woensdag in RTL Boulevard.
Als het aan Gordon ligt, is het vrijdag 'exit' voor Ewbank. "Het is mijn vak. Als ik iemand vals hoor zingen, dan zeg ik dat gewoon. Ik vind het onbegrijpelijk dat Jennifer Ewbank daar in zit en Sarina naar huis moet", zegt hij.
Volgens Gordon zijn de coaches van The Voice niet deskundig. "Als mijn collega's dan zeggen dat ze de enige is die zuiver zingt, dan zit ik thuis van… Ik heb echt mensen gebeld van: 'Heb ik het nou verkeerd gehoord?'"
Albert Verlinde is het eens met Gordon. "Het is vreemd dat als je thuis zit te luisteren en het vals is en de mensen in de studio zeggen dat het fantastisch is."
The Voice-coach Angela Groothuizen neemt het op voor Ewbank. "Het is een bijzonder
Bartquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
Jij snapt 'm
Ik ben nu alvast een Bart spandoek aan het maken
WZJSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:34 schreef iBenny het volgende:
Bart gaat The Voice winnen... kan niet anders met dit talent
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje, zit je al klaar met je fansjaal?
Wat denk je, zou hij dan in het geheim ook sms'en maar dan voor Jennifer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet mijn telefoonkaart ook even opwaarderen... ik heb zo'n geheim telefoontje weetje.... En mijn man mag niet weten dat ik zoveel op Bart stem
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WZJSThank God It's FridaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Geen ideequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je, zou hij dan in het geheim ook sms'en maar dan voor Jennifer?
Oh jaaaaaaaquote:
Okay dan is het goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar hij kijkt VOH niet
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef Deceit het volgende:
Dat hij er maar lekker uit mag vandaag!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:20 schreef Studiotje het volgende:
Wat een spanning en sensatie nu al!
Zal er iemand vanavond een sinterklaas liederke zingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |