Ik denk toch dat een Balkenende of een Rutte of een willekeurige topambtenaar heel wat minder in huis heeft dan, pak hem beet, een Iraanse kerngeleerde. Ik vraag me af wat er om gaat in zo'n knappe kop als ie aan een kernkop voor Ahmedinejad zit te sleutelen. Ik kan me er niets bij voorstellen namelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dezelfde soort mensen als die in de overheid zitten?
Net zoals dat de Saudi's nog altijd de grootste geldschieter van AlQaida zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het staat nu alleen vast.
Bevestiging is de sleutel bij deze documenten, geen ontkenning meer.
We mogen liegen en bedriegen omdat jij sommige mensen minderwaardig vindt.quote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Rookert het volgende:
Vraag me af of de wereld sommige waarheden aan kan.
Ach, afhankelijk van 't geloof in de eigen regering is dat op zoveel manieren te legitimeren; een kernwapen hoeft bovendien helemaal niet gebruikt te worden om toe te voegen aan de (waargenomen) macht van een land.quote:Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat een Balkenende of een Rutte of een willekeurige topambtenaar heel wat minder in huis heeft dan, pak hem beet, een Iraanse kerngeleerde. Ik vraag me af wat er om gaat in zo'n knappe kop als ie aan een kernkop voor Ahmedinejad zit te sleutelen. Ik kan me er niets bij voorstellen namelijk.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We mogen liegen en bedriegen omdat jij sommige mensen minderwaardig vindt.
Ok, duidelijk.
Op sommige gebieden zijn mensen idd minderwaardig, jij wilt ook geen domme sjonnie met geen greintje relativeringsvermogen als leider lijkt me, daar heb je je minderwaardigheid al.quote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We mogen liegen en bedriegen omdat jij sommige mensen minderwaardig vindt.
Ok, duidelijk.
Ik snap heel goed dat er heel veel geheim gehouden wordt onder het mom van " andere mensen kunnen dat niet aan".quote:
Ik ook.quote:Op zondag 28 november 2010 20:46 schreef Monidique het volgende:
Ik ben benieuwd naar de berichten over Irak, van vóór de Westerse agressie. Ook die van rond 9/11.
Ik wil dat een overheid bestuurt op basis van feiten en noodzakelijkheid. Ik heb verder alleen vertrouwen in het egoïsme van de mens.quote:Op zondag 28 november 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op sommige gebieden zijn mensen idd minderwaardig, jij wilt ook geen domme sjonnie met geen greintje relativeringsvermogen als leider lijkt me, daar heb je je minderwaardigheid al.
Waarom te groot en te veel? Ik kan toch zelf bepalen hoeveel en hoe snel ik lees?quote:Denk dat het te groot en teveel is om ineens vrij te laten. Dan nog te bedenken dat er er honderdduizenden andere artikelen worden vrijgegeven.
Noodzakelijkheid is al subjectief.quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil dat een overheid bestuurt op basis van feiten en noodzakelijkheid. Ik heb verder alleen vertrouwen in het egoïsme van de mens.
[..]
Waarom te groot en te veel? Ik kan toch zelf bepalen hoeveel en hoe snel ik lees?
Mogelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef druide het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de VS bewust N-Korea zal provoceren, om met een oorlog het publiek weer in slaap te sussen.
Weer een zogenaamde linkse held ontmaskerd als één van hun.quote:7.48pm:
The Democratic chairman of the Senate foreign relations committee, John Kerry, rejects comparisons with the leak of the Pentagon papers during the Vietnam war.
This is not an academic exercise about freedom of information and it is not akin to the release of the Pentagon Papers, which involved an analysis aimed at saving American lives and exposing government deception. Instead, these sensitive cables contain candid assessments and analysis of ongoing matters and they should remain confidential to protect the ability of the government to conduct lawful business with the private candor that's vital to effective diplomacy.
Ja, Amerika gaat snel weer in een oorlog stappenquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef druide het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de VS bewust N-Korea zal provoceren, om met een oorlog het publiek weer in slaap te sussen.
Daar ontkom je simpelweg niet aan. Hoezeer ik daarmee ook dergelijke praktijken líjk toe te laten.quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil dat een overheid bestuurt op basis van feiten en noodzakelijkheid. Ik heb verder alleen vertrouwen in het egoïsme van de mens.
Dat, plus, hoe zou een oorlog 'het publiek in slaap sussen'?quote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, Amerika gaat snel weer in een oorlog stappen
Publiek gaat aan de poorten van Capitol Hill/White House kloppen dan. Niet te verkopen die hap.quote:Op zondag 28 november 2010 20:56 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dat, plus, hoe zou een oorlog 'het publiek in slaap sussen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |