Dat lijkt me waarschijnlijkquote:Op zondag 28 november 2010 16:15 schreef Hajko het volgende:
[..]
Iemand van binnen uit die de bestanden heeft meegenomen neem ik aan
Dat is iets wat je nooit te weten zal komen. Heel misschien als degene die dit naar buiten heeft gebracht opgepakt is.quote:Op zondag 28 november 2010 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me waarschijnlijk
Is alleen de vraag onder welke omstandigheden dat precies gegaan is.
Op welke landen de documenten die gelekt gaan worden betrekking hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat moet het plaatje voorstellen?
bikkel..quote:Op zondag 28 november 2010 16:13 schreef Hajko het volgende:
[..]
Het staat op een buitenlandse server waarmee ik via een beveiligde verbinding verbonden ben
Dat is fijn voor je, doe Ga de groeten wanneer hij (of zij?) je je broodje komt brengen.quote:
Wie is Ga?quote:
Lady Gaga?quote:
Waarom menen overheden recht te hebben geheim te houden hoe ze hun bevolking "dienen"quote:Op zondag 28 november 2010 13:32 schreef Dagonet het volgende:
En waarom menen mensen recht te hebben op dat soort informatie?
Maar hadden ze dat ook gekregen als het geweld nooit was begonnen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor de Koerden hebben juist meer rechten gekregen nadat het PKK geweld was opgehouden.
Dan zullen ze wel flink met die bondgenoten hebben lopen Fokken.quote:and jeopardize U.S. relations with its allies.
En toch moet het. Overheden met geheimen moeten met de billen bloot.quote:Op zondag 28 november 2010 17:27 schreef Boekenwurm het volgende:
En net als met de vorige keer is het twee dagen in het nieuws en gaat dan alles weer door zoals vanouds.
Waarom? Wat een onzin. Totale openheid van zaken leidt alleen maar tot meer problemen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En toch moet het. Overheden met geheimen moeten met de billen bloot.
Roepen die overheden niet de hele tijd dat dat soort aanvallen niet netjes en zelfs gevaarlijk zijn?quote:mass distributed denial of service attack.
Ik vind het maar lomp, ze kunnen aanvallen wat ze willen, het gaat hen echt niet lukken om de publicatie te stoppen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Roepen die overheden niet de hele tijd dat dat soort aanvallen niet netjes en zelfs gevaarlijk zijn?
NOG meer problemen? Ik stem voor bestuurders en betaal hun salaris, maar ik mag niet weten wat ze doen? En als ik het wel weet is de wereld een NOG slechtere plaats? Nee, daar trap ik niet in. Bewijs het maar. Leg alle geheimen maar bloot en dan gaan we zien of je gelijk hebt.quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom? Wat een onzin. Totale openheid van zaken leidt alleen maar tot meer problemen.
Nee, ja kan die documenten gewoon naar journalisten mailen, of in het ergste geval, op de post doen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het maar lomp, ze kunnen aanvallen wat ze willen, het gaat hen echt niet lukken om de publicatie te stoppen.
Echte geheimen zijn saai. Alleen in Hollywood zijn spannende geheimen die de wereld veranderen als ze exposed worden.quote:Op zondag 28 november 2010 17:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Nou begin toch we benieuwd te worden nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |