quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef borisz het volgende:
Klein stukje geschreven over de pizzeria van donderdag in het betreffende topic.
Proost!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. toch maar een portje denk ik.. heb zin in iets zoets.
OMG neequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Voor Bluezz:
Misschien een idee voor het koor? 3 solisten.
Lekker, ik ga ook zo een vinootje doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. toch maar een portje denk ik.. heb zin in iets zoets.
Geen ervaring mee met Ierse whiskies. Geen idee.quote:
Ik vind het lekker, maar niet heel bijzonder. Ik houd wel erg van ierse whisky's.quote:
Toch zitten die best wel in jouw hoek volgens mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen ervaring mee met Ierse whiskies. Geen idee.
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Schilderij hangt op goeie hoogte trouwens![]()
De net-niet-Lapo hunterquote:
Daar ben ik dan niet bang voor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoop dat hij in gevecht-situaties iets minder vaak mis schiet
Vandaag ook, Mopperpee miste op één post na de Lapoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gister was er iets en ik moest ook even aan hem denken.
Proost! Op Braam!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, op Braam dan maar
* Sunnythesun heft glas
HOE'A HOE'A HOE'A
Toch wel een beetje op Braam he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef borisz het volgende:
Heb nu een dubbele kasteel ingeschonken. Ofwel Kasteelbier Donker.
Wat een zoete dubbel
Zie editquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toch wel een beetje op Braam he?![]()
Ja, dat doen we.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:
Zijn we op Braam aan het proosten? Dan moet ik nog wel een glaasje inschenken....
Als ze nu ook nog kon zingen was het helemaal fijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
Jennifer heeft een engelengezichtje. Wat een poppetje is het.
Van 1 slaap je goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef z80 het volgende:
net terug van sporten.
laat ik maar geen whisky inschenken, dat gaat niet goed op een compleet lege maag.
Eerst iets lekkers etenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef z80 het volgende:
net terug van sporten.
laat ik maar geen whisky inschenken, dat gaat niet goed op een compleet lege maag.
Ik fiets tegenwoordig met een regenbroek, houdt wind en kou tegen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst iets lekkers eten
Ik ben een beetje lui geworden, moet morgen 15 minuten fietsen naar een feestje en eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in met die kou en alles
Maar ik fiets met een stel jongens, wil er nog wel een beetje leuk uitzienquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik fiets tegenwoordig met een regenbroek, houdt wind en kou tegen.
Helden zijn hetquote:
Geef ze een knietje steerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ben gaar van vandaag (moet nog 6x2 uur = 12 uur scannen en er komen elke week 3 knieën bij) maar ga zo toch maar ff L. meeten en naar de Salsa club....
Groot gelijk! Knieen irl zijn ook belangrijk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ben gaar van vandaag (moet nog 6x2 uur = 12 uur scannen en er komen elke week 3 knieën bij) maar ga zo toch maar ff L. meeten en naar de Salsa club....
Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij is dat weer een ander.......quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Maar is L. nu het rare meisje?
Nee, L. is denk ik nog het normaalste van het stel... Ze lijkt een beetje hier op:quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Maar is L. nu het rare meisje?
+1 scherp krakquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat weer een ander.......![]()
Ze lijkt op Aure?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, L. is denk ik nog het normaalste van het stel... Ze lijkt een beetje hier op:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat ze wel even kunstzinnig is als Aurequote:
Ow die heb ik dan helemaal gemist?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, L. is denk ik nog het normaalste van het stel... Ze lijkt een beetje hier op:
[ afbeelding ]![]()
Pssst..dat is geen meisje, dat is een konijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Vier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow die heb ik dan helemaal gemist?
Dus er zijn er nu 3?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssst..dat is geen meisje, dat is een konijn
Krak, wist jij dat dat nummer een speciale betekenis heeft?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Het een leidt tot het ander.... Van de Green Fields of France tot The Flowers of the Forest.
Waarschuwing: Doedelzakken!![]()
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Flowers_of_the_Forestquote:Due to the content of the lyrics and the reverence for the tune, it is one of the few tunes that many pipers will only perform at funerals or memorial services, and only practice it in private or to instruct other pipers.
bron: http://en.wikisource.org/wiki/For_the_Fallenquote:They went with songs to the battle, they were young,
Straight of limb, true of eye, steady and aglow.
They were staunch to the end against odds uncounted;
They fell with their faces to the foe.
They shall grow not old, as we that are left grow old,
Age shall not weary them, nor the years condemn.
At the going down of the sun and in the morning
We will remember them.
Player.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Vier!
T. is hootersmeisje
L. is kunstzinnige meisje
M. is rare meisje met haar tong in mijn mond
en J. is de beste vriendin van L. en tevens mijn salsa 3 partner en volgens L. vind ze me leuk maar ik merk daar weinig van
M ontmaskerdquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Vier!
T. is hootersmeisje
en J. is de beste vriendin van L. en tevens mijn salsa 3 partner en volgens L. vind ze me leuk maar ik merk daar weinig van
Who cares, met 10 man scoorden ze ookquote:
Aha.........quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vier!
T. is hootersmeisje
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krak, wist jij dat dat nummer een speciale betekenis heeft?
[..]
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Flowers_of_the_Forest
The Royal Scots Dragoon Guards hebben het nummer ook uitgevoerd met het derde en vierde couplet van het gedicht "For The Fallen":
[..]
bron: http://en.wikisource.org/wiki/For_the_Fallen
/nutteloze weetjes over muziek
Fuck. Helwemaal gemist en niet aan gedacht, maar even via TT de stand bekeken.quote:
Je kan dus eigenlijk niet zo goed tegen doedelzakken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan eigenlijk niet zo goed tegen schotse en ierse volksmuziek
Suprise suprisequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Fuck. Helwemaal gemist en niet aan gedacht, maar even via TT de stand bekeken.
Ouderwets avondje NAC dus weer.
Stiekem vind ik dat toch altijd erg leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Ik kan eigenlijk helemaal niet tegen volksmuziek en ook niet tegen volksdansen en line-dansen.
Line dansen, dat is ergquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Ik kan eigenlijk helemaal niet tegen volksmuziek en ook niet tegen volksdansen en line-dansen.
Buikdansen is wat anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
Stiekem vind ik dat toch altijd erg leuk
Linedance:quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat toch altijd erg leuk
Volgens mij vooral erg populair in jullie contreien toch?quote:
Ja? Daar zou je dan wel weer naar willen kijken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Buikdansen is wat anders natuurlijk.
Oh ja?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij vooral erg populair in jullie contreien toch?
Hey, weer wakkertjes?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan dus eigenlijk niet zo goed tegen doedelzakken?
We wonen in Twente, niet in Texas ouwequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij vooral erg populair in jullie contreien toch?
Als je een keer in deze buurt bent gaan we kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Sarabi het volgende:
Ja? Daar zou je dan wel weer naar willen kijken?
Ik kreeg gisteren te horen dat we misschien in meerder theaters door heel NL gaan optreden
Niet alles, maar veel welquote:
Het zal nog wel even duren maar ik hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je een keer in deze buurt bent gaan we kijken.
Ik krijg bij line-dansen altijd associaties met in Westernkleding gehulde Tukkers. Weet ook niet waarom.quote:
Ik juist eerder in Westernkleding gehulde Brabos of Limbo's eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg bij line-dansen altijd associaties met in Westernkleding gehulde Tukkers. Weet ook niet waarom.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik juist eerder in Westernkleding gehulde Brabos of Limbo's eerlijk gezegd
Maar als ik dit lees.. http://www.tctubantia.nl/regio/almelo/article2421034.ecequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg bij line-dansen altijd associaties met in Westernkleding gehulde Tukkers. Weet ook niet waarom.
Nee. Nog niet geslapenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, weer wakkertjes?
Nee, de kilts zijn tot daar aan toe, maar die pijpen![]()
Jup. Over het algemeen geldt: knal er een doedelzak in of een Viool en het isquote:
Nee, dan is het carnavalquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik juist eerder in Westernkleding gehulde Brabos of Limbo's eerlijk gezegd
Oh maar dit doet weer anders vermoeden: http://www.scdf.nl/Ik%20w(...)ance%20Nederland.htmquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar als ik dit lees.. http://www.tctubantia.nl/regio/almelo/article2421034.ece
Spammert.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
Yuri van Gelder niet naar WK #3 Yuri gebruikte weer een lijntje.
Altijd weer die Brabo's.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh maar dit doet weer anders vermoeden: http://www.scdf.nl/Ik%20w(...)ance%20Nederland.htm
Brabo's FTW![]()
De moeite waard om even terug te halen: de edit. good for youquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel even kunstzinnig is als Aure
Nu je het zegt, denk dat L een ENFJ isZe is gewoon aardig
Leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Sarabi het volgende:
Ja? Daar zou je dan wel weer naar willen kijken?
Ik kreeg gisteren te horen dat we misschien in meerder theaters door heel NL gaan optreden
De onze ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
ZoCD voor morgen in de auto is gefikt: de CD's van Agnes Obel, Kamelot, Hooverphonic, Ilse deLange, Joe Satriani en Star One zullen goed klinken
quote:
De namen van die clubsquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh maar dit doet weer anders vermoeden: http://www.scdf.nl/Ik%20w(...)ance%20Nederland.htm
Brabo's FTW![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
De onze ook.
Staat een half nummer op voor de hele weg naar de supermarkt en terug.
Ik verwar inderdaad regelmatig de Achterhoek met Tukkerland.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelderland (die kunnen er ook wat van hoor, misschien was je in de war met de Achterhoek),
Terecht hoor. Wist voor ik hier ging wonen ook het verschil niet. En het klinkt ook allemoal h't zulfde..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwar inderdaad regelmatig de Achterhoek met Tukkerland.
Allebei natuurlijk het verre oosten voor mij met boerenkinkels.
30 januari 2011 's avonds vrijhouden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef Sarabi het volgende:
Oke Fok! doet raar want ik zie nu TAV met de avatar van B en die vraagt of ik ook fan ben......
Maarja ik wil ook komen kijken
Dat kan zomaar hoor, Tav is muh broertjequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef Sarabi het volgende:
Oke Fok! doet raar want ik zie nu TAV met de avatar van B en die vraagt of ik ook fan ben......
Doe ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
30 januari 2011 's avonds vrijhouden.
How cutequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan zomaar hoor, Tav is muh broertje
Dat kan maar zo natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
How cutedus die ontmoet ik dan ook?
India Ariequote:
Zo min mogelijk, schat.quote:
Wel graag iets van kleren inderdaad....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar maar maar al die fansIk krijg het nu al spanish benauwd
Wat moet ik áán
Ik heb wel eens betere nummers van hem gehoordquote:
Lief liedje vind ik dat, met een mooie tekst.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa India Arie, alleen al voor haar naam is ze leuk
Van wie, deze Arie is een vrouw hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wel eens betere nummers van hem gehoord
Deze?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb wel eens betere nummers van hem gehoord
Komt ze weer met de rukplaat van Golfer aanquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef TAV74 het volgende:
Komt ze weer met de rukplaat van Golfer aan
Santana, babyquote:
Satrianiquote:Tis gewoon mooi... oh en Satriani is lekker Pee
Morgen een druk program?
Stiekem krijg ik soms nog wel iets meequote:
Mwha..ik ga meer voor deze:quote:
Chat Kroegerquote:
In het standaard Nickelback-werk wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Chat Kroegerecht.. wat een lozer vind ik dat.. en hij zingt ook nog lelijk
Ik erger me te veel aan hem om het nummer nog goed te kunnen beoordelen vrees ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het standaard Nickelback-werk wel jaIk vind dit een erg tof nummer zo!
Stom nummer, wat doet Santana daar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het standaard Nickelback-werk wel jaIk vind dit een erg tof nummer zo!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik erger me te veel aan hem om het nummer nog goed te kunnen beoordelen vrees ik
Gitaar spelen misschienquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stom nummer, wat doet Santana daar?
gitaar spelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stom nummer, wat doet Santana daar?
Ja. Het was voor mij ook ff een openbaring hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
kan ie dat dan?? Nooit geweten
heeft ie vast lang op geoefend dan, dit nummerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Het was voor mij ook ff een openbaring hoor
Zou je denken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heeft ie vast lang op geoefend dan, dit nummer
Lekker shoppen voor haar casaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
hobbels vandaag nog gezien op t werk
Trusten!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Sarabi het volgende:
blah heb echt opeens een slecht humeur
ik ga maar naar bed toe
http://humortv.vara.nl/ca.43595.kleine-saar.htmlquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Sarabi het volgende:
ik ga maar naar bed toe
Waarom danquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Sarabi het volgende:
ik ga maar naar bed toe
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://humortv.vara.nl/ca.43595.kleine-saar.html
Een bepaalde aanleiding voor dat slechte humeur?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Sarabi het volgende:
ik ga maar naar bed toe
blijft ook verreweg het tofste nummer van ze imo. het nieuwere en nieuwste werk is best aardig maar mist een rauw randje waardoor het me snel verveelt..quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
Het nummer waardoor ik ooit Santana heb leren kennen en vanaf dat moment echt fan van hem ben geworden:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=707835
Dat hebben wij vrouwen niet nodigquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Een bepaalde aanleiding voor dat slechte humeur?
Of je leest even terug....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
Het nummer waardoor ik ooit Santana heb leren kennen en vanaf dat moment echt fan van hem ben geworden:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=707835
Das waar.......het ligt ook wel gewoon aan mezelf waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat hebben wij vrouwen niet nodig![]()
heel handig
In die tijd kon je op dat nummer zo lekker met een rolletje King in je broek met meisjes in de dancing (later disco) 'slijpen'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
blijft ook verreweg het tofste nummer van ze imo.
Toch niet die Ramon hequote:
Je weet toch dat ik jouw posts standaard oversla en niet terug lees?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
Of je leest even terug....
Waar is de facepalm smiley?
En dat had ik nou met dat nummer van Bluezz. Dat was echt veel te soft zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
het nieuwere en nieuwste werk is best aardig maar mist een rauw randje waardoor het me snel verveelt..
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch niet die Ramon heIk zal hem wel ff leren joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga iig nu slapenTot morgenochtend, mensen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Vond dan ook alleen maar India leuk daar aan jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat had ik nou met dat nummer van Bluezz. Dat was echt veel te soft zeg
ze kwam aan mijn kassa afrekenen, was vanmiddag zoooo druk dus was kapot, dus heel routinematig: goedenavond (keek naar de band en was aan t scannen) en toen klonk er echt een hele vrolijke Hohoi, echt zo van hey die kent me ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker shoppen voor haar casaOok nog gesproken
Je reageert!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jouw posts standaard oversla en niet terug lees?
Ik heb dan ook geen rauwrandjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
En dat had ik nou met dat nummer van Bluezz. Dat was echt veel te soft zeg
Oeps...betrapt.quote:
Jullie hebben de bank aangetrokkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:
truste slapers![]()
denk dat wij maar gewoon op de bank blijven slapen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jullie hebben de bank aangetrokken![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke mompelt iets over staken en zilveren kogels
Oh! Dank je!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vind het zo leuk dat je zo veel humor hebt de laatste tijd
![]()
Ja echtquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! Dank je!
Ik twijfel er nog wel eens aan...
Oh wat leuk!
Over die advertenties? We kijken niet, kan geen discussie meer aan deze week geloof ikquote:
Ja, Leuk. Een slim fotomodel met humor die aan die reclame meedeed versus een typische (Vlaamse) feministe.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Over die advertenties? We kijken niet, kan geen discussie meer aan deze week geloof ik
Echt Krak, het lijkt wel of er een nieuwe Krak is opgestaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Oh! Dank je!
Ik twijfel er nog wel eens aan...
Oh wat leuk!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Dexter heeft z'n killroom hier midden op de dansvloer opgezet![]()
*insert wasbeer
Maar het gaat nu even minder. En dan is jullie commentaar wel heel welkom. Maar het lijkt dan ook of ik het niet verdien. Omdat ik dingen laat sloffen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt Krak, het lijkt wel of er een nieuwe Krak is opgestaan
Die "feministe" bij P&W
Volgens mij is het Masuka.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
*insert wasbeer
Vind je anders aardig goed op dreef vanaafquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar het gaat nu even minder. En dan is jullie commentaar wel heel welkom. Maar het lijkt dan ook of ik het niet verdien. Omdat ik dingen laat sloffen.
OMG, klinkt als top tvquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Leuk. Een slim fotomodel met humor die aan die reclame meedeed versus een typische (Vlaamse) feministe.
Je mag ook beste even wat minder vrolijk en gezellig doen in de SC hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Maar het gaat nu even minder. En dan is jullie commentaar wel heel welkom. Maar het lijkt dan ook of ik het niet verdien. Omdat ik dingen laat sloffen.
Ik moet nog zoveel regelen en ik durf niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind je anders aardig goed op dreef vanaaf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel regelen en ik durf niet.
*proest*quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig was ik vanochtend het zonnetje van slowchat toen ik het hele Lowlands kaarten debacle op indrukwekkende wijze wist te relativeren
Da's lief!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mag ook beste even wat minder vrolijk en gezellig doen in de SC hoor.
Ik heb vandaag ook nog even wat frustraties over een bepaalde instelling en de komende nieuwe lichamelijke onderzoeken geplaatst.
Ach ja.. wat is nou eigenlijk 'normaal'? En wie, hier in de SC, heeft daar nu geen moeite mee??quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's lief!
Maar ik vind sommige dingen moeilijk die 'normaal' zijn.
Naja.
Eh, laat ik het zo zeggen: Ik was onder de indruk van je.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig was ik vanochtend het zonnetje van slowchat toen ik het hele Lowlands kaarten debacle op indrukwekkende wijze wist te relativeren
Hier is het al snel normaal jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
En we zijn allemaal in deze slowchat hartstikke normaal.
Nou ja, bijna allemaal dus.
Echt wel, daarom woon ik ook op een bank en ben ik vergroeid met mijn laptopquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
En we zijn allemaal in deze slowchat hartstikke normaal.
Nou ja, bijna allemaal dus.
Post openmaken enzo, da's best normaal toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach ja.. wat is nou eigenlijk 'normaal'? En wie, hier in de SC, heeft daar nu geen moeite mee??
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Post openmaken enzo, da's best normaal toch?
De telefoon opnemen, de deur opendoen en bellen ook. En ik haat het alledriequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Post openmaken enzo, da's best normaal toch?
Maar je doet het wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De telefoon opnemen, de deur opendoen en bellen ook. En ik haat het alledrie
Meestal, niet altijd.quote:
Ik haat het niet, maar ik bepaal zelf wel, afhankelijk van mijn bui, of ik opneem of open doe.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef TAV74 het volgende:
De telefoon opnemen, de deur opendoen en bellen ook. En ik haat het alledrie
Deurbel heb ik echt een hekel aan, bij telefoon is het meer afhankelijk van mijn bui inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik haat het niet, maar ik bepaal zelf wel, afhankelijk van mijn bui, of ik opneem of open doe.
Ik heb een brievenbusfobie.quote:
Welke, dan zet ik hem ook ff op, de nieuwequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Now Playing: Jamiroquaivoor Bluezzie..
jij hebt overál een hekel aan wat je leven ongewenst binnendringtquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deurbel heb ik echt een hekel aan, bij telefoon is het meer afhankelijk van mijn bui inderdaad.
nee oudje.. we hebben de nieuwe niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke, dan zet ik hem ook ff op, de nieuwe![]()
Ik wil zo graag voor ik dood ga naar een concert
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jij hebt overál een hekel aan wat je leven ongewenst binnendringtWaarom je mij zo leuk vond is me nog steeds een raadsel
slaat overigens niet op jou hoor Bluezz, in dit gevalquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee oudje.. we hebben de nieuwe niet.
Ik gok zo dat je zijn leven gewenst binnendrong?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jij hebt overál een hekel aan wat je leven ongewenst binnendringtWaarom je mij zo leuk vond is me nog steeds een raadsel
Wij hebben nog ouderwets een vaste lijn, maar daar staat standaard het antwoordapparaat op aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef TAV74 het volgende:
Deurbel heb ik echt een hekel aan, bij telefoon is het meer afhankelijk van mijn bui inderdaad.
Whaaaaaaa hahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
*insert wasbeer
nou.. niet echt.. althans, de situatie die ik mee bracht was niet handig..quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok zo dat je zijn leven gewenst binnendrong?
Luister summertime dus ik hoor niksquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
slaat overigens niet op jou hoor Bluezz, in dit geval
Maar hij drong toch bij jouw binnen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kon het allemaal niet echt relaxed en begrijpend lezen @ work maar het was een rampje die LL kaarten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef TAV74 het volgende:
Overmacht! Liefde!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nou.. niet echt.. althans, de situatie die ik mee bracht was niet handig..
haha, ik kwam ook al met zo'n lekkere situatie aankakken bij golferquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Geweldige serie ook!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
Tröckener Kecks -het komt nooit meer goed.
Geweldig nummer, was ooit de begintune van In voor en tegenspoed, serie met Rijk de Gooijer als vreselijk onredelijke oude knorrige man
Jaaaaaa leuk was dahquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
Tröckener Kecks -het komt nooit meer goed.
Geweldig nummer, was ooit de begintune van In voor en tegenspoed, serie met Rijk de Gooijer als vreselijk onredelijke oude knorrige man
Achteraf had ik nog teveel bagage en te weinig zelf in mijn relaties na de scheiding.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat absoluut ja.. want ik zat er ook niet bepaald op te wachten eigenlijk![]()
Ach, ik had er wel een lichte depressie voor overquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja toch wel ja?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, ik had er wel een lichte depressie voor over
Ik moest nog scheiden en de hele shit door toen ik golfer tegenkwamquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Achteraf had ik nog teveel bagage en te weinig zelf in mijn relaties na de scheiding.
je ging vreemd!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest nog scheiden en de hele shit door toen ik golfer tegenkwam![]()
Was bij ons echt favoriet, mijn vader vond die serie helemaal da bomb (dat was toen nogquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaa leuk was dah
Rijk is nu zelf een grumpy ol' korsakov heb ik begrepen
herkenbaar -scheiden + kids.. gelukkig...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij liegt het! Hij wil die bank houden!
Grapje!
Ik had geen kids, wilde hij ook niet. Maar ik voelde me zoo gedumpt!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil de autoquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef golfer het volgende:
Oke', krijgt hij de bank.
Voor Sam regelen we een omgangsregeling.
De Ikea-tafel is voor jou.
Verder nog iets?
Had ie een ander?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik had geen kids, wilde hij ook niet. Maar ik voelde me zoo gedumpt!
Ik werd in theorie verlaten, maar daar waar ik opgelucht in een leeg huis thuis kwam zat mss. Ex er wat minder gelukkig bijquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had ie een ander?
Gedumpt voelen, lijkt me echt vreselijk.... ik was 2X degene die weg ging...
Ik heb het 3X gelezen broer, maar ik heb de zin nog niet helemaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef TAV74 het volgende:
Ik werd in theorie verlaten, maar daar waar ik opgelucht in een leeg huis thuis kwam zat mss. Ex er wat minder gelukkig bij
Toch klopt de zin primaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het 3X gelezen broer, maar ik heb de zin nog niet helemaal
Ik ben in het verleden altijd gedumpt. Dus zelf opstappen is bijna een half jaar niet in me opgekomen en daarna moest ik nog een half jaar zwoegen over die drempel te stappenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had ie een ander?
Ow Nirvana, ik heb ooit die unplugged CD gekocht, prachtigquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had indertijd heel lang de volgende nickname op MSN: Won't you believe, it's just my luck!
Toevallig speelt het nummer waar ik het uit had toen, nu op de Ipod![]()
Hij was 2 x vreemd gegaan, maar dat snapte ik nog. Maar opeens was hij weg, hij zei niks, ik wist wel waar hij was. Hij was bij een vriendin van ons, althans ik dacht dat het een vriendin was.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had ie een ander?
Niet zo strengquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef TAV74 het volgende:
Toch klopt de zin primaBeter je best doen
Die kan ik niet meer zo goed horen, maar is best mooi ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow Nirvana, ik heb ooit die unplugged CD gekocht, prachtig
Allang, ik las nl misschienquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef TAV74 het volgende:
Oh Bluezzie: Mss. Ex = Misses Ex, misschien snap je hem dan wel
Ik heb hem in die tijd teveel gedraaid.. zo lekker depri sfeertjequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Die kan ik niet meer zo goed horen, maar is best mooi ja.
Vind Bleach en Heart Shaped Box nog steeds de tofste platen die me het langste boeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk voelde ik me heel opgelucht. Het ging al lang niet goed. Ik wist pas hoe klote ik me voelde toen het over was.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden altijd gedumpt. Dus zelf opstappen is bijna een half jaar niet in me opgekomen en daarna moest ik nog een half jaar zwoegen over die drempel te stappen
Vreemdgaan. Zo van voor 1985.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef krakkemieke het volgende:
Hij was 2 x vreemd gegaan, maar dat snapte ik nog. Maar opeens was hij weg, hij zei niks, ik wist wel waar hij was. Hij was bij een vriendin van ons, althans ik dacht dat het een vriendin was.
Daar is hij ook mee getrouwd.
Wat raar dat ie ineens 'weg' wasquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef krakkemieke het volgende:
Hij was 2 x vreemd gegaan, maar dat snapte ik nog. Maar opeens was hij weg, hij zei niks, ik wist wel waar hij was. Hij was bij een vriendin van ons, althans ik dacht dat het een vriendin was.
Daar is hij ook mee getrouwd.
En als ik hem tegenkom is het ook leuk. Het is een leuke vent.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Uiteindelijk voelde ik me heel opgelucht. Het ging al lang niet goed. Ik wist pas hoe klote ik me voelde toen het over was.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem in die tijd teveel gedraaid.. zo lekker depri sfeertje
Herkenbaar. Heb in die zelfde tijd (tussen mijn 14e en 18e) ook heel veel nummers zelf geschreven. Daarna ging het beter met me dus lukte het niet meer. Daarna trouwens kortstondig zó slecht dat er helemaal niets meer uit kwam, maar okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trek je broek maar uit knul, dan kijkt de swester er even naarquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef rijsttafel het volgende:
Exen enzoander onderwerp
!
Ik besloot net een sloot kokendhete thee over m'n been heen te gooien.
Koelen! Koud water!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef rijsttafel het volgende:
Exen enzoander onderwerp
!
Ik besloot net een sloot kokendhete thee over m'n been heen te gooien.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem in die tijd teveel gedraaid.. zo lekker depri sfeertje
Oh, muziek gaat met al mijn stemmingen mee, zeker de depressieveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik snap mensen ook nooit die muziek niet leuk vinden omdat het niet vrolijk cq te depressief zou zijn
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ja mam. Al onder de douche gestaan. K..k..koudquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trek je broek maar uit knul, dan kijkt de swester er even naar
Koelen he
Nou vergeet je weer die Nquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef TAV74 het volgende:
Oh, muziek gaat met al mijn stemmingen mee, zeker de depressieveik snap mensen ook ooit die muziek niet leuk vinden omdat het niet vrolijk cq te depressief zou zijn
Zo klein?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef rijsttafel het volgende:
Ja man. Al onder de douche gestaan. K..k..koud
wat is klein?quote:
dat ligt aan mijn toetsenbordquote:
Hoe lang? Brandt het nog?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja mam. Al onder de douche gestaan. K..k..koud
Ja, dat had ik dus ook. Ben een weekendje naar mijn moeder geweest, die heeft me min of meer gezegd dat wát ik ook besloot ik altijd bij haar terecht kon. En toen was het in een paar uur gedaan. Ben naar huis gereden, heb het verteld, spullen gepakt en weer naar mijn moeder gereden. Klaar, over en uit. En mijn ex dacht toen nog dat ik, als ik eenmaal even alleen woonde, het wel weer met hem op kon pakken. Die had totaal onderschat hoe ver ik van hem verwijderd was geraakt in de voorgaande periode. Die dacht dat het goed was dat ik allemaal nieuwe vrieden maakte en veel dingen zonder hem wilde ondernemenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Uiteindelijk voelde ik me heel opgelucht. Het ging al lang niet goed. Ik wist pas hoe klote ik me voelde toen het over was.
Als ik minder in m'n vel zit schrijf ik kutnummers, maar die helpen meer dan de nummers die ik schrijf als het goed gaat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb in die zelfde tijd (tussen mijn 14e en 18e) ook heel veel nummers zelf geschreven. Daarna ging het beter met me dus lukte het niet meer. Daarna trouwens kortstondig zó slecht dat er helemaal niets meer uit kwam, maar ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |