quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef borisz het volgende:
Klein stukje geschreven over de pizzeria van donderdag in het betreffende topic.
Proost!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. toch maar een portje denk ik.. heb zin in iets zoets.
OMG neequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Voor Bluezz:
Misschien een idee voor het koor? 3 solisten.
Lekker, ik ga ook zo een vinootje doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. toch maar een portje denk ik.. heb zin in iets zoets.
Geen ervaring mee met Ierse whiskies. Geen idee.quote:
Ik vind het lekker, maar niet heel bijzonder. Ik houd wel erg van ierse whisky's.quote:
Toch zitten die best wel in jouw hoek volgens mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen ervaring mee met Ierse whiskies. Geen idee.
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Schilderij hangt op goeie hoogte trouwens![]()
De net-niet-Lapo hunterquote:
Daar ben ik dan niet bang voor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoop dat hij in gevecht-situaties iets minder vaak mis schiet
Vandaag ook, Mopperpee miste op één post na de Lapoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gister was er iets en ik moest ook even aan hem denken.
Proost! Op Braam!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, op Braam dan maar
* Sunnythesun heft glas
HOE'A HOE'A HOE'A
Toch wel een beetje op Braam he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef borisz het volgende:
Heb nu een dubbele kasteel ingeschonken. Ofwel Kasteelbier Donker.
Wat een zoete dubbel
Zie editquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toch wel een beetje op Braam he?![]()
Ja, dat doen we.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:
Zijn we op Braam aan het proosten? Dan moet ik nog wel een glaasje inschenken....
Als ze nu ook nog kon zingen was het helemaal fijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
Jennifer heeft een engelengezichtje. Wat een poppetje is het.
Van 1 slaap je goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef z80 het volgende:
net terug van sporten.
laat ik maar geen whisky inschenken, dat gaat niet goed op een compleet lege maag.
Eerst iets lekkers etenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef z80 het volgende:
net terug van sporten.
laat ik maar geen whisky inschenken, dat gaat niet goed op een compleet lege maag.
Ik fiets tegenwoordig met een regenbroek, houdt wind en kou tegen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst iets lekkers eten
Ik ben een beetje lui geworden, moet morgen 15 minuten fietsen naar een feestje en eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in met die kou en alles
Maar ik fiets met een stel jongens, wil er nog wel een beetje leuk uitzienquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik fiets tegenwoordig met een regenbroek, houdt wind en kou tegen.
Helden zijn hetquote:
Geef ze een knietje steerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ben gaar van vandaag (moet nog 6x2 uur = 12 uur scannen en er komen elke week 3 knieën bij) maar ga zo toch maar ff L. meeten en naar de Salsa club....
Groot gelijk! Knieen irl zijn ook belangrijk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ben gaar van vandaag (moet nog 6x2 uur = 12 uur scannen en er komen elke week 3 knieën bij) maar ga zo toch maar ff L. meeten en naar de Salsa club....
Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij is dat weer een ander.......quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Maar is L. nu het rare meisje?
Nee, L. is denk ik nog het normaalste van het stel... Ze lijkt een beetje hier op:quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Maar is L. nu het rare meisje?
+1 scherp krakquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat weer een ander.......![]()
Ze lijkt op Aure?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, L. is denk ik nog het normaalste van het stel... Ze lijkt een beetje hier op:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat ze wel even kunstzinnig is als Aurequote:
Ow die heb ik dan helemaal gemist?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, L. is denk ik nog het normaalste van het stel... Ze lijkt een beetje hier op:
[ afbeelding ]![]()
Pssst..dat is geen meisje, dat is een konijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Vier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow die heb ik dan helemaal gemist?
Dus er zijn er nu 3?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssst..dat is geen meisje, dat is een konijn
Krak, wist jij dat dat nummer een speciale betekenis heeft?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Het een leidt tot het ander.... Van de Green Fields of France tot The Flowers of the Forest.
Waarschuwing: Doedelzakken!![]()
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Flowers_of_the_Forestquote:Due to the content of the lyrics and the reverence for the tune, it is one of the few tunes that many pipers will only perform at funerals or memorial services, and only practice it in private or to instruct other pipers.
bron: http://en.wikisource.org/wiki/For_the_Fallenquote:They went with songs to the battle, they were young,
Straight of limb, true of eye, steady and aglow.
They were staunch to the end against odds uncounted;
They fell with their faces to the foe.
They shall grow not old, as we that are left grow old,
Age shall not weary them, nor the years condemn.
At the going down of the sun and in the morning
We will remember them.
Player.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Vier!
T. is hootersmeisje
L. is kunstzinnige meisje
M. is rare meisje met haar tong in mijn mond
en J. is de beste vriendin van L. en tevens mijn salsa 3 partner en volgens L. vind ze me leuk maar ik merk daar weinig van
M ontmaskerdquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Vier!
T. is hootersmeisje
en J. is de beste vriendin van L. en tevens mijn salsa 3 partner en volgens L. vind ze me leuk maar ik merk daar weinig van
Who cares, met 10 man scoorden ze ookquote:
Aha.........quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vier!
T. is hootersmeisje
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krak, wist jij dat dat nummer een speciale betekenis heeft?
[..]
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Flowers_of_the_Forest
The Royal Scots Dragoon Guards hebben het nummer ook uitgevoerd met het derde en vierde couplet van het gedicht "For The Fallen":
[..]
bron: http://en.wikisource.org/wiki/For_the_Fallen
/nutteloze weetjes over muziek
Fuck. Helwemaal gemist en niet aan gedacht, maar even via TT de stand bekeken.quote:
Je kan dus eigenlijk niet zo goed tegen doedelzakken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan eigenlijk niet zo goed tegen schotse en ierse volksmuziek
Suprise suprisequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Fuck. Helwemaal gemist en niet aan gedacht, maar even via TT de stand bekeken.
Ouderwets avondje NAC dus weer.
Stiekem vind ik dat toch altijd erg leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Ik kan eigenlijk helemaal niet tegen volksmuziek en ook niet tegen volksdansen en line-dansen.
Line dansen, dat is ergquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Ik kan eigenlijk helemaal niet tegen volksmuziek en ook niet tegen volksdansen en line-dansen.
Buikdansen is wat anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
Stiekem vind ik dat toch altijd erg leuk
Linedance:quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat toch altijd erg leuk
Volgens mij vooral erg populair in jullie contreien toch?quote:
Ja? Daar zou je dan wel weer naar willen kijken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Buikdansen is wat anders natuurlijk.
Oh ja?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij vooral erg populair in jullie contreien toch?
Hey, weer wakkertjes?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan dus eigenlijk niet zo goed tegen doedelzakken?
We wonen in Twente, niet in Texas ouwequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij vooral erg populair in jullie contreien toch?
Als je een keer in deze buurt bent gaan we kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Sarabi het volgende:
Ja? Daar zou je dan wel weer naar willen kijken?
Ik kreeg gisteren te horen dat we misschien in meerder theaters door heel NL gaan optreden
Niet alles, maar veel welquote:
Het zal nog wel even duren maar ik hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je een keer in deze buurt bent gaan we kijken.
Ik krijg bij line-dansen altijd associaties met in Westernkleding gehulde Tukkers. Weet ook niet waarom.quote:
Ik juist eerder in Westernkleding gehulde Brabos of Limbo's eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg bij line-dansen altijd associaties met in Westernkleding gehulde Tukkers. Weet ook niet waarom.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik juist eerder in Westernkleding gehulde Brabos of Limbo's eerlijk gezegd
Maar als ik dit lees.. http://www.tctubantia.nl/regio/almelo/article2421034.ecequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg bij line-dansen altijd associaties met in Westernkleding gehulde Tukkers. Weet ook niet waarom.
Nee. Nog niet geslapenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, weer wakkertjes?
Nee, de kilts zijn tot daar aan toe, maar die pijpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |