quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef borisz het volgende:
Klein stukje geschreven over de pizzeria van donderdag in het betreffende topic.
Proost!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. toch maar een portje denk ik.. heb zin in iets zoets.
OMG neequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Voor Bluezz:
Misschien een idee voor het koor? 3 solisten.
Lekker, ik ga ook zo een vinootje doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. toch maar een portje denk ik.. heb zin in iets zoets.
Geen ervaring mee met Ierse whiskies. Geen idee.quote:
Ik vind het lekker, maar niet heel bijzonder. Ik houd wel erg van ierse whisky's.quote:
Toch zitten die best wel in jouw hoek volgens mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen ervaring mee met Ierse whiskies. Geen idee.
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Schilderij hangt op goeie hoogte trouwens![]()
De net-niet-Lapo hunterquote:
Daar ben ik dan niet bang voor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoop dat hij in gevecht-situaties iets minder vaak mis schiet
Vandaag ook, Mopperpee miste op één post na de Lapoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gister was er iets en ik moest ook even aan hem denken.
Proost! Op Braam!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, op Braam dan maar
* Sunnythesun heft glas
HOE'A HOE'A HOE'A
Toch wel een beetje op Braam he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef borisz het volgende:
Heb nu een dubbele kasteel ingeschonken. Ofwel Kasteelbier Donker.
Wat een zoete dubbel
Zie editquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toch wel een beetje op Braam he?![]()
Ja, dat doen we.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:
Zijn we op Braam aan het proosten? Dan moet ik nog wel een glaasje inschenken....
Als ze nu ook nog kon zingen was het helemaal fijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
Jennifer heeft een engelengezichtje. Wat een poppetje is het.
Van 1 slaap je goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef z80 het volgende:
net terug van sporten.
laat ik maar geen whisky inschenken, dat gaat niet goed op een compleet lege maag.
Eerst iets lekkers etenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef z80 het volgende:
net terug van sporten.
laat ik maar geen whisky inschenken, dat gaat niet goed op een compleet lege maag.
Ik fiets tegenwoordig met een regenbroek, houdt wind en kou tegen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst iets lekkers eten
Ik ben een beetje lui geworden, moet morgen 15 minuten fietsen naar een feestje en eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in met die kou en alles
Maar ik fiets met een stel jongens, wil er nog wel een beetje leuk uitzienquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik fiets tegenwoordig met een regenbroek, houdt wind en kou tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |