quote:
Je komt wel mee toch? I'm a bit scared of the darkquote:
Geven dames hun borsten ook wel eens namen eigenlijk? Joop en Ted ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef dawg het volgende:
mijn pitbull. zo noem ik hem altijd.niks neukstaaf, piemel, pikkie, grote prins, of wat nog meer.
Nou ik niet iigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geven dames hun borsten ook wel eens namen eigenlijk? Joop en Ted ofzo
Ik bescherm je wel ja..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je komt wel mee toch? I'm a bit scared of the dark
Ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De mijne heten Et en Tet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van mij heten Titi en Titaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doen de vriendjes vaak wel. Is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen die hun piemeltje een naam geven zijn wel zoooooooooooooooooooo kansloos
En er dan tegen pratenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen die hun piemeltje een naam geven zijn wel zoooooooooooooooooooo kansloos
Vernoemdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne heten Et en Tet.
Bonuspunten voor degenen die weten naar wie ze vernoemt zijn
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen de vriendjes vaak wel. Is mijn ervaring.
Whaahha en dan vreemd vinden waarom ze single zijnquote:
de MI: samen heel gezellig ergens binnen, opeens loopt hij naar de deur om deze voor je open te doen waar je dan heel onnozel bij kijkt, van "waar moet ik naartoe". daarom.quote:
een hele schattige handicapquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
heul niet schattig, het is een handicap ja
Jij ging toch weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |