Dan moet je nog wel een stukkie lopenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga uit van Purmerend. Zonder iets erachter dus.
Niet goed?
Gewoon: Piemels!quote:
quote:
Ja, zie welquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar ik moet me er toch een beetje uitlullen he
jij mij ook nietquote:
Je kunt er weinig aan doen hequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jij mij ook niet
er zit dan wel een grote kern van waarheid in, maar ik kan het met een lach brengen
Mijn voeten zijn helemaal naar de tering. Gister brakke stapschoenen aan maar ik had mijn laatste bus naar huis gemist (met een half uurquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel een stukkie lopen
Da's toch wel zo'n kansloos woordquote:
Penis is leuker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's toch wel zo'n kansloos woord
zag er prima uit, voor zover ik dat kon beoordelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hij schijnt niet verkeerd te zijn
Zo'n ding heet een pikquote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Maar wees blij, er zijn ergere dingen die iemand je kan noemen
Ach, 3 verschillende woorden voor iets leuksquote:
en heel veel wil ik er ook niet aan veranderen.quote:
Genotsknots klinkt dan beterquote:
Ben ik ook. *houdt deur voor je open*quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptMaar ik ga er even vanuit dat jij wel een heer bent.
Als het maar doet waar het voor gemaakt is, kan het mij niet schelen hoe je het noemtquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zag er prima uit, voor zover ik dat kon beoordelen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en heel veel wil ik er ook niet aan veranderen.
Soastokquote:
Maar, waar moet ik heen danquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ben ik ook. *houdt deur voor je open*
Nou, sommige woorden zijn allerminst opwindendquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het maar doet waar het voor gemaakt is, kan het mij niet schelen hoe je het noemt
quote:
That depends he...quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, sommige woorden zijn allerminst opwindend
zo af en toe een stap inhouden bij het rondje naar de auto deed ook wonderenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk wel een aantal keren langsgelopen om buiten te roken he..
quote:
Klokkenspelquote:
Ja dat had ik niet door natuurlijk, verdwaald als ik wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo af en toe een stap inhouden bij het rondje naar de auto deed ook wonderen![]()
ik moest echt heel hard lachenquote:
Oeh, spannendquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Uhh.. het achterkamertje van de rechtszaal?
zo schattigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat had ik niet door natuurlijk, verdwaald als ik was
kef kefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |