Kom maar naar beneden en sla je slagquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef rival het volgende:
Hallo, is hier nog plek voor 1 extra persoon?
FB vond ik idd best leuk. Maar soms is het beter zulke dingen even niet te hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hyves begrijp ik
Maar fb is opzich wel prima en handig.
*zichzelf dubbel vouwtquote:
Hee, wij waren toch alleen in het achterkamertje?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef STING het volgende:
[..]
Kom maar naar beneden en sla je slag
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef STING het volgende:
[..]
Blijf het maar proberen, wij kijken wel toe en moedigen je gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
*zichzelf dubbel vouwt
Tadaaa! Het lukt niet
Ik heb mensen met zo'n smartphone (en dus met internetaansluiting) totaal los zien gaan. Als ze dan bij je zijn om wat te drinken gaan ze dat als eerste op facebook zetten. Lekker sociaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
FB vond ik idd best leuk. Maar soms is het beter zulke dingen even niet te hebben.
Sorry, ik zal Fok even uitzetten, schat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, wij waren toch alleen in het achterkamertje?
Gun ons ook iets jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef xFriendx het volgende:
Van mij hoeft die foto niet zo, als ik op Samzz d'r billen mag krabbelen is een foto voor mij overbodig
Goed zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik zal Fok even uitzetten, schat.
Beneden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat je er teveel tijd in gaat steken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
FB vond ik idd best leuk. Maar soms is het beter zulke dingen even niet te hebben.
Niet doen hoor. Daar staan hele smerige foto'squote:
Vreselijk programmaquote:
Vergeet je cam nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die gun-factor wel
Nu ff douchen
Zulke mensen ken ik niet. Zo ben ik ook niet. Maar het is een makkelijke manier om in de gaten te houden wat anderen doen, daar wil ik het niet voor gebruiken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mensen met zo'n smartphone (en dus met internetaansluiting) totaal los zien gaan. Als ze dan bij je zijn om wat te drinken gaan ze dat als eerste op facebook zetten. Lekker sociaal.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ff douchen
*note to self, gebruik watervaste pen*quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ff douchen
Losgaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mensen met zo'n smartphone (en dus met internetaansluiting) totaal los zien gaan. Als ze dan bij je zijn om wat te drinken gaan ze dat als eerste op facebook zetten. Lekker sociaal.
Wanneer gaan we eigenlijk naar Purmquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ff douchen
ja op mijn mobhiel ook :"e:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet doen hoor. Daar staan hele smerige foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |