quote:
Jaaaaaaaaa, Daydreamer van Adele ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Joan vind ik het leukst van deze lading hoor![]()
Laat dr es een mooi Joni Mitchel nr doen, en die nieuwe van Adele, deze kan echt echt zingen
Da's misschien wel de beste zangeres van allemaalquote:
Zij is erg leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's misschien wel de beste zangeres van allemaal
Maar qua persoon vind ik haar zo nietsig, zo saaiShary-An is dan zo'n lekkere idioot
Ik ook van jou.quote:
quote:
Nee maar het is wel tof dat ze ze in The Voice hebben gewoonquote:
Martijn heeft borsten in dat shirtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het shirt van Martijn ernstiger.
Hij heeft ook veel last van onzekerheid, daarom wilde hij ook liever niet meer solo optreden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
Ze klinken nog prima na al die jaren
Of je d'r van houdt of niet. Ze staan er wel goed.
Vond Robbie wel een beetje onzeker, maar dat kwam vast door die kutmicrofoon die hij halverwege weg smeet.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel last van onzekerheid, daarom wilde hij ook liever niet meer solo optreden.
Ik vind Robbie leuk
Oprah is er de meest invloedrijke vrouw van Amerika mee gewordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Als die Shemsi wéér gaat janken dan moet ze er echt uit
Die heeft nog geen optreden gedaan zonder te snotteren.
Het is een beetje een one trick pony, maar ik vind hem echt enorm leukquote:
Ik vind het tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Tof, het nr van Roel in de reggae uitvoering![]()
Truequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Oprah is er de meest invloedrijke vrouw van Amerika mee geworden
Ja, origineel!quote:
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef senesta het volgende:
Hihihi, Samara heeft weer niet het einde van De Voice gehaald, ik hoorde zachtjes gesnurk naast me
Erhm... jaquote:
jeeeee ik ben het vet vaak met Greys eens hoor, dat jij ineens een meeloper bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef senesta het volgende:
Oh wat eng, oh-oh is het eens met zowel Greys als mij
Hm mjah, dat dan weer niet.quote:
* senesta raapt onderkaak weer opquote:
Voor een nachtje toch wel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm mjah, dat dan weer niet.
Ik vind hem adorable en best good looking, maar het is toch niet helemaal mijn type om te 'doen'![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jeeeee ik ben het vet vaak met Greys eens hoor, dat jij ineens een meeloper bent
Neuh echt nietquote:
Bwahahahaha, Senesquote:
Gaan we dan in Den Helder boodschappen doen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet dringend weer een week Texel boeken, ga je mee?
Ik snap het wel hoor!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh echt niet
Ik vind het totáál niet lelijk, zelfs echt wel cute. Maar toch vind ik hem niet eh... lekker. Ofzo.
Weet niet hoe ik het uit moet leggen
Baby, get me een jointjuuuuuuuhuuuuuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Joh voor een keer ja, niet voor altijd, ik moet niet zo een blowende nietsnut op de bank hebben liggen hoor
Ja precies.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor!
Ik moet minstens een klik hebben met iemand voor ik het bed in duik met m
Nee bij de super de boer in de Koog!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahahaha, Senes
Nee. Je mag hem hebben
[..]
Gaan we dan in Den Helder boodschappen doen?
Niet de auto uit de lijn halen dan he?
Ik kijk niet, dus ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies.
En ik vind hem wel cute/mooi, maar niet *roarrrrrr*. Ofzo
Het gaat over dezequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk niet, dus ik weet niet eens waar het over gaat
Maar zelfs als ik in eerste instantie *roarrrrrrrr* Denk en hij heeft geen inhoud dan houdt het nog op
Ik ben een koukleum, dus als het mooier weer isquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee bij de super de boer in de Koog!
Wanneer gaan we???
Laatste week van april of eerste van oktober, die twee weken zijn altijd primaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum, dus als het mooier weer is![]()
Oh ieuw!quote:
Nee dat zeggikquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ieuw!
Daar denk ik al niet eens "iets" bij
Dat baardje!
Oh, okquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat zeggik
Ik vind hem echt vreselijk sympathiek en ik denk dat andere dames hem vast heel aantrekkelijk vinden, maar ik vind hem niet sekseh
Nee, oh-oh willumquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok
Ik dacht dat je hem wel lekker vond
Ja nee dat probeer ik nou heel de tijd uit te leggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok
Ik dacht dat je hem wel lekker vond
Hoeveel mogen er weg dan? Want die Jennifer vond ik ook vreselijk. En Joan....maar dat is wishfull thinking zeker?quote:
Oh ja okee, ik vind hem ook totaal niet mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee dat probeer ik nou heel de tijd uit te leggen
Ik vind hem niet lelijk. Zelfs wel 'mooi'. En heel sympathiek.
Maar niet aantrekkelijk/lekker. Daarom zou ik hem niet 'doen', waar we het net over hadden.
Snap je het nog?
Ah nee, gun oh-oh en mij Joan nog een tijdjequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoeveel mogen er weg dan? Want die Jennifer vond ik ook vreselijk. En Joan....maar dat is wishfull thinking zeker?
Ja, twee per jurylid in de sing off. Waarvan er eentje uit gaat per coach.quote:
Ik weet ieg wie er staatquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Ah, het jurkje leidt voldoende af van het gedoe met het oog
Ze heeft best een heel goed figuur, Beyonce achtigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Die jurk is errug onflateus ja![]()
Holy moly
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
TROL IN DE KELDER!!!!!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Vind dat ze bij haar keuze zoals ze toen deed beter pastequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Ze mogen hier toch echt redelijk veel zelf kiezen qua nummers, vergeleken met andere shows. En als dat niet je ding is dan moet je natuurlijk niet mee doen
Tattoo-ben?quote:
Mlquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind dat ze bij haar keuze zoals ze toen deed beter paste
En ik van de vader van Benquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Battlefield, gruwelijk nummer, why?
En ik ben fan van de moeder van Ben
Die hele familie is te leukquote:
Zou je hem doen?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ineens last van mn stuitje, waar gaat dat nou weer over
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je met je bipsebaps ergens op gestuiterd?
Niet doenerig maar wel hyperquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ook niet
Ik ben niet zo doenerig
Daar zit nogal een verschil in hoor, in de context waarin we 'doen' gebruiken hierquote:
Allebei wel eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:
wie van die twee zou jij nu ook alweer wel doen?
Echt johquote:
Niet doenerig noemt ze datquote:
Ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
Ik moet in december met Samara naar een podotherapeut. Daar had ik nou echt nog nooit van gehoord
Nee, echt nietquote:
Ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
Ik moet in december met Samara naar een podotherapeut. Daar had ik nou echt nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
Normaal vind ik jonkies echt niet interessant.
Maar die twee vind ik echt wel leuk. Voor een keertje dan hoor![]()
Och lieverdquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
*baal*![]()
Ik weet dat het wennen is, dit is net nadat ze in het asiel is gedropt en ze zit hier gewoon veel beter op haar plek om een nieuwe baas te vinden, maar kijk nu naar die bange oogjes.![]()
[ afbeelding ]
Het liefste had ik haar nu meteen weer opgehaald. Bij Limoen wist ik dat dit ging gebeuren, maar ik had gehoopt dat Bella minder van slag zou zijn. Ik vraag me af hoe het met Thabith gaat.
Had ik maar niet op de site gekeken.
Hielspoor. Sneu hoor, doet echt heel veel zeer.quote:
Ja nee johquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahaha en wil je dan in de sandwich of doe je ze liever los van elkaar?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahaha en wil je dan in de sandwich of doe je ze liever los van elkaar?
Oh bah...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Hielspoor. Sneu hoor, doet echt heel veel zeer.
Au das pijnlijk ja, zooltjes dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Hielspoor. Sneu hoor, doet echt heel veel zeer.
Die veren? Die heb ik ook nog ergensquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, daarvoor moet mijn moeder ook altijd naar de podoloog, die heeft van die metalen zooltjes nu.
Ja van die rare dubbele dingen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die veren? Die heb ik ook nog ergens
quote:
Bron: http://www.lopenzonderpij(...)el-hak-hielpijn.htmlquote:Wat is een hielspoor?
Een hielspoor (medische term: spina calcaneï) is een aanhangsel aan het hielbot dat zich gevormd heeft door kalkafzetting aan de hiel. De hielspoor zelf veroorzaakt geen pijn. Er zijn talloze mensen die onwetend met een hielspoor rondlopen, zonder dat het pijn of irritatie oplevert.
Men heeft pas last van hielspoor als het weefsel en botvlies er omheen ontstoken raakt.
De term hielspoor wordt vaak gebruikt om diverse problemen in de hiel aan te duiden. Men kan ook gewoon last van pijn in de hiel hebben, zonder dat er zich dus botaansporing heeft gevormd.
Wat is Fasciitis Plantaris?
Fasciitis Plantaris is Latijn voor ontsteking van de Plantar Fascia. Onder de voet loopt een vezelband (of peesplaat) vanaf de tenen naar het hielbot - de zogenaamde Plantar Fascia. Fasciitis Plantaris wordt ook wel peesplaatontsteking genoemd.
Door overbelasting (teveel lopen, rennen, sporten, lang staan enz.) wordt de vezelband/peesplaat onder de voet voortdurend uitgerekt. De aanhechting van het weefsel aan het hielbot komt hierdoor onder grote spanning te staan en het botvlies gaat ontsteken. De ontsteking leidt to pijn en irritatie en vaak ontstaat er na verloop van tijd een botaansporing - een hielspoor.
In feite is een hielspoor dus niet de aanleiding tot irritatie of pijn maar veelal het gevolg.
Lees hier meer over Fasciitis Plantaris..
Wat zijn de kenmerken van hielspoor?
Hielspoor wordt gekenmerkt door een felle, aanhoudende pijn onder de hiel, vooral bij het opstaan in de ochtend of na langdurig zitten. Lees hier verder...
Wat zijn de oorzaken van hielspoor?
De hoofdoorzaak van hielspoor en pijn in de hielen is Fasciitis Plantaris (peesplaatontsteking). Factoren die de kans op Fasciitis Plantaris vergroten zijn leeftijd (hielspoor komt zeer vaak voor bij 50-plussers), lichaamsgewicht, activiteiten (sport of beroep) en een verkeerd looppatroon (overpronatie). Lees hier verder...
Wat is de beste behandeling voor hielspoor?
Tijdelijke pijnverlichting van hielspoor is mogelijk met Paracetamol, ijs, massage etc. Maar om echt van een hielspoor af te komen is het belangrijk om de oorzaak van hielspoor te behandelen!
Ze wilden eerst met rust laten herstellen maar ze ging steeds meer op haar tenen lopen om de hiel te ontzien. Nu doet haar voorvoet ook enorm zeer omdat ze die overbelast. Het gaat dus niet zo. Ik heb dus vanmorgen weer gebeld en een doorverwijzing gekregen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Au das pijnlijk ja, zooltjes dus.
Hopen dat het geen dik gebeuren wordt is echt lastig met schoenen.
Simon nog wel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik neem mijn mening over Nick terug
Ik zou hem niet doen.
Maar Tori en Heather kunnen ook uithalen, als het moet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh en nu vind ik Jennifer dus echt wel gewoon heel erg goed hoor, zo achter de piano, ik hou daar wel van.
Maar ik ben ook wel fan van zangeressen als Tori Amos en Heather Nova en zo.
Ik vond haar stukken beter dan Neukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Dat stemmetje van Jennifer ben ik echt zó zat
Maar allejezus, wat een mooie vrouw is het.
Samen klinken ze voor geen meter.
Je banden verweken als voorbereiding op.... Ow nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Simon nog wel?
Cat, ik heb zomaar last van mn stuitje, wat heb ik?
Ja dat zie je vaak heb zelf een ontstoken bal van de voet gehad en dan was rechts en dan links ontstoken. Sneu joh zo jong al!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.lopenzonderpij(...)el-hak-hielpijn.html
[..]
Ze wilden eerst met rust laten herstellen maar ze ging steeds meer op haar tenen lopen om de hiel te ontzien. Nu doet haar voorvoet ook enorm zeer omdat ze die overbelast. Het gaat dus niet zo. Ik heb dus vanmorgen weer gebeld en een doorverwijzing gekregen.
Nou dat vind ik dus echt mooi, haar uiterlijk en die hele fragiele stem, het is een goed plaatje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Tori en Heather kunnen ook uithalen, als het moet.
Zij niet.
Het is wel een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien, die Jennifer.
Dat doe ik nooit!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je banden verweken als voorbereiding op.... Ow nee.![]()
Geen idee, teveel op je luie gat gezeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Die ondergeschilderde klauw om dat schoudertje van Wendy
Je kunt ook Top Gear meekijken met moi.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef APK het volgende:
*Ook maar even aanzet dan om mee te praten*
Oud of nieuw?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt ook Top Gear meekijken met moi.
Je hebt Robbie gemistquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef APK het volgende:
*Ook maar even aanzet dan om mee te praten*
Nieuw.quote:
Ja! Beetje nerveus in het begin, kreeg halverwege andere microfoon en hij mikte de slechte microfoon gewoon over zijn schouderquote:
Was die betaalbare Lamborghini nog wat, of niet?quote:
Robbie, nerveus?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Beetje nerveus in het begin, kreeg halverwege andere microfoon en hij mikte de slechte microfoon gewoon over zijn schouder
Uhm.... ja.... met een half oog kijken en zo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Was die betaalbare Lamborghini nog wat, of niet?
Oh, dus jij keek ook niet echtquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Uhm.... ja.... met een half oog kijken en zo.Ik lette vooral op wanneer zre door de sneeuw schoven.
Ik was gewoon te lui om 'Tombolafan en Cat22, kom even in het Farmville topic' te typenquote:
Oeh, goed verzonnen, zo snapt ie nooit waar het echt om gaatquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon te lui om 'Tombolafan en Cat22, kom even in het Farmville topic' te typen
En dan wordt de liefdeloze boos.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon te lui om 'Tombolafan en Cat22, kom even in het Farmville topic' te typen
Die is er heul nietquote:
Heb je al een virtuele tractor?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Een combine joh, een tractor is zooooooooooooo 2009quote:
Misschien leest hij terug.quote:
Dat schijnt vies tegen te vallen zie ik bij mijn ex schoonzusquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
JOY![]()
Ik kan morgen uitslapen, het kind komt pas na elven, want de moeder logeert ergens anders omdat ze het zelf te vroeg vond om al de honden uitgelaten te hebben en het kind klaar te hebben, dus degene waarbij ze logeert komt het kind brengen![]()
God god en wat wil van dr vent af en alleen gaan wonen met kind en honden
'Ne rozze.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wavoor een kleur trekker hedde gai?
Oeh, gelukkig maar.quote:
Van een week?quote:
Gade mee naor boite, brommers kiekn?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wavoor een kleur trekker hedde gai?
aHEM!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van een week?
Wie is er nou zo gek
Ik moest eerst ook denken "waarom noemt Cat APK nou liefdeloos?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig maar.
Ik voelde mij al aangesproken
ja, wat voor ontzettende sneuneus zou dat nou doen he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van een week?
Wie is er nou zo gek
Nee, kijk maar naar Heather, daar word je vast ook vrolijk van !quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:47 schreef APK het volgende:
oh-oh, heb je nog een mooie foto van de honden om mij op te vrolijken?![]()
![]()
Ik ken de namen nog niet, maar dat schijnt wel te komen
oeh, yes please!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gade mee naor boite, brommers kiekn?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, wat voor ontzettende sneuneus zou dat nou doen he?
Tja, zij wel weg hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat schijnt vies tegen te vallen zie ik bij mijn ex schoonzus
Dat doet tombo niet heur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
'Heather'quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar Heather, daar word je vast ook vrolijk van !
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!iedereen is dood, einde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
In een spoiler graag.quote:
Als een man wint ben ik rijk, anders verlies ik een tientjequote:
De finale gaat dat om, toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Als een man wint ben ik rijk, anders verlies ik een tientje
Weet je uberhaupt welke van de twee dat is?quote:
Vast Nick met een D.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt welke van de twee dat is?
Of een heel andere Nick zeker
Ja, hopelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
De finale gaat dat om, toch?
Dat duurt nog wel even. Maar Ben gaat winnen
Foto?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Weet je uberhaupt welke van de twee dat is?
Of een heel andere Nick zeker
Ohquote:
nicequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuuuuuu weer Marco.
Zwabber, voor jou:
Ze is zo goed met gitaar vind ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nice![]()
en ze speelt een fender jaguar
Misschien heeft ze er al eentje met smiley-verjaardags-ballonquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef APK het volgende:
Ik was dus echt oprecht toen ik een foto van de hondjes van oh-oh wilde zien.
Maakt mij altijd vrolijk!
Ja, jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er al eentje met smiley-verjaardags-ballon
met dr lelijke rotbroekjequote:
Ja jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef APK het volgende:
Ik was dus echt oprecht toen ik een foto van de hondjes van oh-oh wilde zien.
Maakt mij altijd vrolijk!
Ja zegquote:
Serieus, ik laat ze vaak aan mijn collega/vriendin zien en die lacht zich ook de tering!quote:
Nee idd geen traan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
Nou hup, janken.
Nu is het terecht en dan doet ze het niet
oh oh agreesquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Misschien is Sarina een betere zangeres, maar oh oh oh wat heeft deze een fijne sound.
Anders, origineel. Ik hou d'r van
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil Joan ook door als Esther dan niet dr uit kan
Ik heb het begin niet meegekregen, maar ik moet altijd lachenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik vond de hondjes van oh-oh eerst vreselijk (en da's geen geheim) en nu vind ik ze gewoon bijna echt mooi. En vooral leuk, met die kuif en sokken![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet meegekregen, maar ik moet altijd lachen
Volgens mij is ze gek als een deur, en ze maakt mooie foto's
Dus het gaat niet om de hondjes maar om oh-oh?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet meegekregen, maar ik moet altijd lachen
Volgens mij is ze gek als een deur, en ze maakt mooie foto's
Ja!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
Cat! Waren jouw ouders niet ooit opgelicht door een logee?
Ja dat riep ik dus precies hetzelfde hier vanmiddag.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Whut...
Er is sperma aan de binnenkant van de mond van Milly gevonden, maar er is geen bewijs dat de penis in de mond is geweest, dus geen verkrachting?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Whut...
Er is sperma aan de binnenkant van de mond van Milly gevonden, maar er is geen bewijs dat de penis in de mond is geweest, dus geen verkrachting?
Nee, hondjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus het gaat niet om de hondjes maar om oh-oh?
Die is niet gek als een deur. Die is best heel leuk, ook al konden we soms elkaars bloed wel drinken
Kale mountainbiker met een klein rugzakje die Thomas heet? Duitser?quote:
Oh, dus niet helemaal teruggelezenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat riep ik dus precies hetzelfde hier vanmiddag.
Belachelijk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Zwab. op de cd is dit een duet met Tom York.
Ze heeft een relatie gehad met Nick Cave trouwens, wat een vrolijke boel zal dat geweest zijn
\jsquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bedoel je niet Tom Yorke trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |