Roel vindt haar timing van internationale klassequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en die mag ze best voor zichzelf houden
Wel haar beste optreden tot nu toe.
Maar dan wat is ze bizar slecht met haar timing
Naarmate de avond vordert worden de posts ook steeds hilarischer!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoonn kijken met een slok drank op.
"Je moet er van houden..." Er moet daar achter de schermen iets aan de hand zijn, want ze won haar eerste battle ook al op beschamende wijze. Toen zong ze gewoon gigantisch vals, terwijl haar tegenstandster vrij zuiver en voluit zong. En toch won ze. Die battle had dus helemaal niet gehouden hoeven worden. Al had die Jennifer een 1,5 minuut durende scheet in de microfoon gelaten, dan had ze nog gewonnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef Breekfast het volgende:
Dit programma is dus totaal niet serieus meer te nemen.
Die Jennifer was gewoon bar en bar slecht. Nog niet eens waardig genoeg voor een karaoke avond.
Angela die dit een fantastische stem vind
Ik dacht al dat er iets met "internationaal" zou komen ...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Roel vindt haar timing van internationale klasse
Hij was heel eigen.... knettervals namelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef Maartel het volgende:
Voor in de reclame
Wat nou 'hele eigen versie van Jennifer'??
Ik kijk eigenlijk liever Popstars, als programma vind ik dat leuker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef miieejj het volgende:
ik denk dat jullie liever dit kijken dan popstars of een ander soort sbs6 programma
Gebeurd ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Adele moet een keer komen optreden bij Tvoh!
Uhuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Desondanks moet Joan winnen, ze is echt geweldig.
Dat helpt niet, ik heb al een fles achterover geslagen van ellendequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoonn kijken met een slok drank op.
In januari komt ze bij The Voice.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Ze komt toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef miieejj het volgende:
ik denk dat jullie liever dit kijken dan popstars of een ander soort sbs6 programma
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In januari komt ze bij The Voice.
Jeeeeej!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In januari komt ze bij The Voice.
poppppstarssquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk liever Popstars, als programma vind ik dat leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |