nee idd, is altijd vies en zurigquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jus uit pak is nooit lekker
Ik drink nooit wodka
Die semi-verse van de Aldi is lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee idd, is altijd vies en zurig
Topic Titlequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef Aterlucis het volgende:
Kweet dit klingt stom, maar wat is een TT![]()
Klingt is nog veel stommerquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef Aterlucis het volgende:
Vetgedrukte klinkt stommer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef Aterlucis het volgende:
Ik las eerst ook Klingonquote:
Gelukkig was ik niet de enige met die gedachte.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klingt is nog veel stommer
TT = topictitel
Trek!! Star Trek!!quote:
Jij moet weten dat de Klingons van Star Trek zijn.quote:
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet weten dat de Klingons van Star Trek zijn.
Achzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klingt is nog veel stommer
TT = topictitel
Hé, een zevenentachtiger in het topic!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Achzo![]()
Mja,ik maak wel vaker typos, dat vind ik al niet meer zo erg
Haha, is dat zo erg dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, een zevenentachtiger in het topic!
Dat zou wel moetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Achzo![]()
Mja,ik maak wel vaker typos, dat vind ik al niet meer zo erg
Iets op tegen!!?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, een zevenentachtiger in het topic!
Ze komen los hahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, nu krijg je ze bij bosjes.
Haha, Ukki!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, anders heb ik zelf geen bestaansrecht.
Krijg ik een boete als ik ze tog maak?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, anders heb ik zelf geen bestaansrecht.
Hoi mededraak.
Ik wilde nog "hoi draak" zeggen maar ik dacht dat kan fout gaan.quote:
Ik heb nog geen post zonder gezien van jequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Krijg ik een boete als ik ze tog maak?
Vind ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
Leuk dat er ook niemand tijd heeft voor me.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Krijg ik een boete als ik ze tog maak?
Hoop jequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een lief, schattig konijntje
Geloof ik
Ik zal mijn best doen er geen meer te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog geen post zonder gezien van je
Dus zou wel moeten, dan leer je het misschien af
Oh, kom je op visite?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, was het maar zo'n feest, stap net in de trein richting Enschede, vanaf Schiphol.
Dan kan je best poepenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, was het maar zo'n feest, stap net in de trein richting Enschede, vanaf Schiphol.
87 is toch het jaar van de schattige konijntjes?quote:
Mijn god, kan je niet tegen een grapje?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zwijg n00b, als je niet weet waar het over gaat.
Nice savequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde nog "hoi draak" zeggen maar ik dacht dat kan fout gaan.
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
Leuk dat er ook niemand tijd heeft voor me.
Nee, vandaag niet nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Mijn god, kan je niet tegen een grapje?
Oja, daar hoor ik ook bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
87 is toch het jaar van de schattige konijntjes?
Er is een verschil tussen kunnen en willen he. Ik wil daar namelijk de tijd en rust voor nemen. Poepen is een kunst. En ik kan niet al mijn spullen meenemen, dus dat kan dan gejat worden enzo.quote:
Vandaag niet nee, en daar heeft hij best reden toequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Mijn god, kan je niet tegen een grapje?
Ik kom uit Eindhovenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé AL, vertel eens wat over jezelf. Waar kom je vandaan ofzo?
Oeh, jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi medekonijntjeZullen we wiebelen?
Ik ben een Paardquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
87 is toch het jaar van de schattige konijntjes?
Doe nou mee met het grapjeeeeeeequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kunnen en willen he. Ik wil daar namelijk de tijd en rust voor nemen. Poepen is een kunst. En ik kan niet al mijn spullen meenemen, dus dat kan dan gejat worden enzo.
@Samzz, richting Enschede he, ik stap over in Amersfoort. Heb andere afspraken
Daarom moet je ook het invalidentoilet pakken. Daar kun je zelfs een rolstoel in kwijt als je wilt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kunnen en willen he. Ik wil daar namelijk de tijd en rust voor nemen. Poepen is een kunst. En ik kan niet al mijn spullen meenemen, dus dat kan dan gejat worden enzo.
@Samzz, richting Enschede he, ik stap over in Amersfoort. Heb andere afspraken
* sluit ook aan en wiebelt meequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi medekonijntjeZullen we wiebelen?
Hoezo meteen in de stress?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik weer
rij ik helemaal alleen op de weg, tot er ineens een woutenwagen voor me rijdt, ik meteen in de stress. Dat went ook maar niet, zwetende handjes
Zal wel lekker slapen worden vannacht
Haha, dat had ik ook al gelezen. Maar dacht ik geef geen kommentaar, zodat ik hem niet per ongeluk nog meer van streek maakquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaag niet nee, en daar heeft je best reden toevoor RZ in de herhaling
Wat is er zo eng aan een politiewagen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik weer
rij ik helemaal alleen op de weg, tot er ineens een woutenwagen voor me rijdt, ik meteen in de stress. Dat went ook maar niet, zwetende handjes
als het om een fokster gaat, net als bij jou, is het nooit slim om open en bloot frustraties eruit te gooien. vind ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, op dit moment ben ik ook dramatisch. Mag ik ook even?
Het is maar een pliesie wagen jonguh, gewoon gassen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik weer
Oeh, jij komt ook uit dat jaar? Zullen we een groepje oprichten?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* sluit ook aan en wiebelt mee
Ik voel me ook nooit fijn met zo'n wagen in de buurt. Het gevoel dat je *iets* eventueel fout doet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er zo eng aan een politiewagen...
Welke neprelatiequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neehee, want ik doe niet mee aan neprelaties
Ik moet zeggen dat dat wel heel lekker kan zijn ja!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef RealZeus het volgende:
Eigenlijk heb ik er geen geld voor, maar ik ga zo toch een stuk autorijden. Als ik iets nodig heb is dat het wel.
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk... Oh wachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, jij komt ook uit dat jaar? Zullen we een groepje oprichten?
Haha, een groepje van haasjes?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, jij komt ook uit dat jaar? Zullen we een groepje oprichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |