Meer dan je sterkte wensen kan ik niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het wil niet echt smaken vandaag.
En ik krijg het niet warm.
Als jij dat wil...quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer dan je sterkte wensen kan ik niet.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef RealZeus het volgende:
En het erge is: onbewust blijf ik hopen.
En vaak naar mijn telefoon kijken in de hoop dat ze me een berichtje stuurt met dat ze er zo aan komt.
Echt, kutzooi.
love that songquote:
Ik heb iets gemistquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het.
En vaak naar mijn telefoon kijken in de hoop dat ze me een berichtje stuurt met dat ze er zo aan komt.
Echt, kutzooi.
Yup en yup. Hij's geweldig!quote:
Ja, dat wil ik. Vampiers zijn fascinerendquote:
Verder dan een beetje bijten ga ik niet hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat wil ik. Vampiers zijn fascinerend
Ik ga niet spitten, maar kan wel iets vermoedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het staat wel ergens in het vorige topic en anders het topic daarvoor.
Dat bijten is het fascinerende aan vampiersquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder dan een beetje bijten ga ik niet hoor.
Wat fascineert jou?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
Dat bijten is het fascinerende aan vampiers
Aan het bijten bedoel ik.quote:
Zoek afleidingquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het.
Echt, kutzooi.
Door zachtjes bijten voel ik zo'n fijne tinteling door m'n lichaamquote:
Oorlel bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door zachtjes bijten voel ik zo'n fijne tinteling door m'n lichaam
dat je kippenvel en heel je huid zeg maar op scherp staat voor de volgende aanrakingquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat je kippenvel en heel je huid zeg maar op scherp staat voor de volgende aanraking?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
Vraag je man maar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga niet spitten, maar kan wel iets vermoeden
Ja datquote:
+1quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja datAls ik ergens geil van wordt, is het dat wel
Ja, gffr, na deze portie vlammetjes sleep ik Air mee naar bed hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ondertussen al gebeurdquote:
Als ik ergens raad mee weet is dat het wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ja datAls ik ergens geil van wordt, is het dat wel
enjoyquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, gffr, na deze portie vlammetjes sleep ik Air mee naar bed hoor
MissM is een gelukkige vrouw vanavondquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik ergens raad mee weet is dat het wel!
Al bijna 5 jaar elke dagquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
MissM is een gelukkige vrouw vanavond
Klinkt goed. Ik ben al helemaal in de mood!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef MissMSX het volgende:
Ja, gffr, na deze portie vlammetjes sleep ik Air mee naar bed hoor
Bier, RealZeus, bier, veel bier, nu!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
Als ik momenteel iets niet ben is het wel geil.
Maar ik moet m'n pa nog bellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ben al helemaal in de mood!
I know it's hardquote:
Of wodkaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bier, RealZeus, bier, veel bier, nu!
kijk in je groentenla!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
ben aan de 43quote:
No way, dan zit ik straks te janken voor de computer,quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst nog ff geil MSN'en met Samzz en dan neem ik je straks extra goed te grazen.quote:
Als je genoeg drinkt niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
No way, dan zit ik straks te janken voor de computer,
WTFquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst nog ff geil MSN'en met Samzz en dan neem ik je straks extra goed te grazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |