Hoe meer rottende Lowlandsbandjes om je pols, des te eerder je een kaartje mag aanschaffen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef peaceman het volgende:
die-hards zouden best voorrang mogen krijgen.
je kaartjes bewaren lijkt mij afdoendequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe meer rottende Lowlandsbandjes om je pols, des te eerder je een kaartje mag aanschaffen?
En een heel rijk verleden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
55.000 kaarten verkopen voor ¤ 165,- per stuk voor een festival waarvan slechts de locatie en datum bekend is. In 2 uur. Belachelijk.
En wie kennen dat verleden? Juist de die-hards!quote:
Ik bewaar helemaal niks. Maar ik hoef ook niet zo nodig voorrang. Het enige vervelende vind ik het grote aantal dat op Marktplaats weer voor achterlijke prijzen verkocht zal gaan worden. Die mensen mogen ze van mij een ip-ban geven op ticketmaster/livenation.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kaartjes bewaren lijkt mij afdoende
*hug*quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
maar ik snap het niet he..
iedereen verheerlijkt de lowlands veteranen en diehards, maar jullie waren ooit ook newbies. heet me welkom..
Ik vind het jammer voor degene die geen kaartje konden halen en al die jaren zijn gegaan, maar op = op en dat wist je van tevoren. Je had het kunnen verwachten.
we zitten maar te dollen johquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
iedereen verheerlijkt de lowlands veteranen en diehards, maar jullie waren ooit ook newbies. heet me welkom..
Ik vind het jammer voor degene die geen kaartje konden halen en al die jaren zijn gegaan, maar op = op en dat wist je van tevoren. Je had het kunnen verwachten.
Spreek jou over 10 nog wel als je een vaste baan hebt en je een vrije dag moet nemen om een festival kaartje te kopen. Ik vind lowlands geweldig dus ik had mijn shit geregeld. Maar denk is na, je koopt een kaartje voor 170 euro pop en je bent nog nooit geweest. Natuurlijk wil je een eerste keer gaan maar je weet niks wat er komen zal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat een geweldige tijd was dat, dat je niet wist wat het was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Spreek jou over 10 nog wel als je een vaste baan hebt en je een vrije dag moet nemen om een festival kaartje te kopen. Ik vind lowlands geweldig dus ik had mijn shit geregeld. Maar denk is na, je koopt een kaartje voor 170 euro pop en je bent nog nooit geweest. Natuurlijk wil je een eerste keer gaan maar je weet niks wat er komen zal.
Dat het zo snel zou gaan, had bijna niemand verwacht. Het is alleen helaas niet voor iedereen mogelijk om zomaar een vrije dag te nemen of op het werk kaartjes te regelen. Dus voor die mensen vind ik het wel jammer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat ik al zei. De relaxte mensen hebben geen kaartje. Weet niet eens zeker of ik ga.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Spreek jou over 10 nog wel als je een vaste baan hebt en je een vrije dag moet nemen om een festival kaartje te kopen. Ik vind lowlands geweldig dus ik had mijn shit geregeld. Maar denk is na, je koopt een kaartje voor 170 euro pop en je bent nog nooit geweest. Natuurlijk wil je een eerste keer gaan maar je weet niks wat er komen zal.
Elke newbie is welkom, maar daarom mogen 'veteranen' het toch wel jammer vinden dat er echte die-hards niet kunnen komen doordat LL om 1 of andere gekke reden een hype is geworden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Lowlands is voor mij vooral ook een festival waar we met een stel vrienden samenkomen en flink gaan partyen. Als je met een grote groep gaat met veel werkende vrienden is het nu toch wel vrij moeilijk voor iedereen om een kaart te fixen. Het sociale (ontbrekende) element dat voor ons onlosmakelijk is verbonden met lowlands in oogschouw nemende, hebben wij het er ook al over om volgend jaar voor een ander festival te gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat ik al zei. De relaxte mensen hebben geen kaartje. Weet niet eens zeker of ik ga.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was de 1e die je welkom heette, Gewoonfaye.
Jeweetwel, iets met een nieuwe natte gleuf ofzo.
Correct. Hipster-vrienden van me gingen naar Fool's Gold tijdens QOTSA. Want "FOOLS GOLD". Dat is hipstergedrag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |