nou:quote:
niceee . dat was ook ons plan voor aankomend jaar aangezien we vorig jaar terug van sziget na twee dagen er wel weer tegen aan konden . maarjaaaaquote:
geen idee of een nummer 2x te gebruiken is oid, dus als iemand die toch al een ticket heeft zn 11 cijferige kortingscode wil sturen kan ik dat allicht nog proberen. thnx!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:01 schreef savale het volgende:
[..]
nou:
¤ 10,- korting op je Lowlandskaartje
Hallo xxxx,
Helaas, er zijn geen CJP-kortingscodes meer beschikbaar.
kaarten zijn er nog wel... dus als iemand wel de kortingscode heeft maar niet gebruikt dan is er dus nog wel een kaart. snap?
wtf dat is knap lulligquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:01 schreef savale het volgende:
[..]
nou:
¤ 10,- korting op je Lowlandskaartje
Hallo xxxx,
Helaas, er zijn geen CJP-kortingscodes meer beschikbaar.
kaarten zijn er nog wel... dus als iemand wel de kortingscode heeft maar niet gebruikt dan is er dus nog wel een kaart. snap?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef julian6 het volgende:
was deze al voorbij gekomen? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dramatisch is het toch ook weer niet? Er komen vast nog heel wat kansen voorbij om aan een kaartje te komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef savale het volgende:
ja goed ziek van dit... wordt voor t eerst er niet bij zijn sinds jaren... als iemand nog zo'n 11 cijferig ding heeft probeer ik dat graag nog even. thnx
Er komen echt nog wel kaartjes in de verkoop als er weer kaartjes van handelaren ongeldig zijn verklaard. Op die manier is Brother_52 al 2x alsnog aan een kaartje gekomen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit zal nu wel standaard blijven. Dat betekent voor mij dat het hoofdstuk Lowlands nu afgesloten is. Hier heb ik geen zin in.
Het gaat erom dat het gewoon zot is, dat het zo snel uitverkoopt. Is hype-gedrag. Persoonlijk vind ik het doodzonde dat de die-hards om deze reden de boot missen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zijn de mensen zonder kaartje altijd degenen die er plotseling klaar mee zijn en alles commerciële troep vinden en het verschrikkelijk vinden dat festivals uitverkopen zonder line-up?
thnx, misschien iemand anders die zn 11 cijferige code heeft onthouden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb mijn code niet meer..
anders had ik je zeker willen helpen!
die-hards zitten om 11 uur stipt gewoon klaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er komen echt nog wel kaartjes in de verkoop als er weer kaartjes van handelaren ongeldig zijn verklaard. Op die manier is Brother_52 al 2x alsnog aan een kaartje gekomen!
[..]
Het gaat erom dat het gewoon zot is, dat het zo snel uitverkoopt. Is hype-gedrag. Persoonlijk vind ik het doodzonde dat de die-hards om deze reden de boot missen.
Zegt mejuffrouw ik ga voor het eerstquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die-hards zitten om 11 uur stipt gewoon klaar.
Wat een onzin. Bij die die-hards zitten zat hardwerkende mensen die niet 2 uur achter hun pc kunnen gaan zitten om kaartjes te bemachtigen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die-hards zitten om 11 uur stipt gewoon klaar.
ookal ging ik voor de tiende keer...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zegt mejuffrouw ik ga voor het eerst
CJP kaart kopen. Die is slechts 15 euro, maar je krijgt 10 euro korting, dus uiteindelijk is het maar 5 euro extra.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Maarten1 het volgende:
goed, ik was ook aan het werk en heb de boot gemist, en ik baal wel een beetje
hoe kan ik het beste een kaartje bemachtigen, gewoon lowlands.nl in de gaten houden?
hoe weet ik wanneer er weer kaarten vrijkomen?
Wie ben jij om voor een ander te bepalen of het wel/niet moeilijk is?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ookal ging ik voor de tiende keer...
Als je echt per se een kaartje wilt, dan vind je echt wel een manier hoor. Vrienden die kopen, vrij nemen.. Tis niet zo moeilijk.
Dan moet je wachten tot die kaart bezorgd word. Dat duurt minstens 4 dagen en tegen die tijd zijn de tickets al lang en breed weg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
CJP kaart kopen. Die is slechts 15 euro, maar je krijgt 10 euro korting, dus uiteindelijk is het maar 5 euro extra.
www.festivalinfo.nl in de gaten houden en/of je inschrijven voor de nieuwsbrief van lowlands, zodat je een email krijgt als er weer kaarten in de verkoop gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Maarten1 het volgende:
goed, ik was ook aan het werk en heb de boot gemist, en ik baal wel een beetje
hoe kan ik het beste een kaartje bemachtigen, gewoon lowlands.nl in de gaten houden?
hoe weet ik wanneer er weer kaarten vrijkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |