Gelukkig heb ik al een kaartje, maar vorig jaar kreeg ik met mijn museumjaarkaart ook geen korting. Aangezien ik vandaag voor de klas stond ben ik iemand eeuwig dankbaar..... tenminste tot eind augustus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan geen CJP aanvragen toch? Ik ben prehistorisch
Omdat ze anders wel een kaartje gekocht hadden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zijn de mensen zonder kaartje altijd degenen die er plotseling klaar mee zijn en alles commerciële troep vinden en het verschrikkelijk vinden dat festivals uitverkopen zonder line-up?
Neequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef julian6 het volgende:
was deze al voorbij gekomen? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef julian6 het volgende:
was deze al voorbij gekomen? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren er nog blijkbaar, want ik heb gelukkig nog een ticket weten te bemachtigenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
Zijn er nou nog CJP-kaarten verkrijgbaar? Ticketmaster lijkt aan te geven dat er echt niks meer te koop is nl.
je cjp code ophalen en als de sodemieter een ticket bestellen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef savale het volgende:
de hele dag op cursus, dus internetloos. net thuis: echt niet tof, heb nu wel n CJP pas, maar geen lowlands ticket.Als iemand deze arme stakker kan helpen
thnx
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef stbabylon het volgende:
En wat is er mis met De Heideroosjes
codes zijn blijkbaar net op, misschien heeft iemand nog een code die niet gebruikt is ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
je cjp code ophalen en als de sodemieter een ticket bestellen?
wat voor hulp had je verwacht?
codes zijn op? verklaar je naderquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef savale het volgende:
[..]
codes zijn blijkbaar net op, misschien heeft iemand nog een code die niet gebruikt is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |