Welnee. Als je in normale toestand niet snoept krijg je er in ieder geval nog een slank en fit lijf voor terug; als je zwanger bent breekt hoe dan ook het moment aan dat je naar beneden kijkt en moet concluderen dat je je voeten niet meer ziet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:41 schreef DO2 het volgende:
Wanneer je snoept met schuldgevoel, is het veel leuker om niet te snoepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, wat er allemaal met jou is gebeurd...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef DO2 het volgende:
Ik snoep ook nog maar zelden.. En ik drink tegenwoordig vooral water ( uit de kraan ).
Ik ook, ik ook! Bij voorkeur van een lange knappe vent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef mane het volgende:
Ik heb soms een grote behoefte aan warme sterke mannenarmen.
Doodeng filmpje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Welja, lach er maar om!
't Is ook heel leuk, hoor, zwanger zijn.
Ja, zit wat in. Ik kwam erachter dat het veiliger was om te fietsen dan om te lopen.quote:
Dankquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:52 schreef krapula het volgende:
Graag wijs ik u op het volgende: http://cultuurgids.avro.n(...)3904c9522217522c13ed
Heb ik vorig jaar ook gedaan hoor, maar dan wel met mijn kekke schoentjes in een tas zodat ik die bij aankomst aan kon trekken. Zo hoef je er alleen op straat idioot uit te zien (ik zet een hoedje op om herkenning te vermijden).quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef ShadyLane het volgende:
Na drie weken glibberen op nette maar gladde laarzen vorig jaar heb ik dit jaar bij de eerste sneeuw direct besloten op m'n bergschoenen naar het werk te gaan. Da's het voordeel van werken in het onderwijs: er is altijd nog wel iemand slechter gekleed dan jij.
Shit. Vergeten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:52 schreef krapula het volgende:
Graag wijs ik u op het volgende: http://cultuurgids.avro.n(...)3904c9522217522c13ed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |