Ja, bij die eerste drie plaatjes leek het eerder te gaan leiden tot 'n carriere als paaldanser, maar de tweede helft verraadt 'n grotere toekomst. En het is geen voetballersjuich op die laatste foto, dus we hoeven niet bang te zijn dat ie voetballer wordt.quote:Op zondag 28 november 2010 00:11 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik zie Ivan wel staatssecretaris worden in het eerste kabinet Wicher. Het is een kranige vent.
Voor de duidelijkheid; het ging over de afgelopen dag. Dus ik heb inderdaad pas 's ochtends bedacht wat ik eigenlijk aan zou moeten. De vraag was meer; wat zouden jullie doen?quote:Op zondag 28 november 2010 02:38 schreef ShadyLane het volgende:
Een man die eerder dan op de ochtend zelf nadenkt wat ie aan zal trekken. Daar gaat m'n wereldbeeld.
Staatssecretaris?quote:Op zondag 28 november 2010 00:11 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik zie Ivan wel staatssecretaris worden in het eerste kabinet Wicher. Het is een kranige vent.
quote:Op zondag 28 november 2010 08:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!.
Ik vermoed dat ik het sprookje van Roodkapje van de Efteling de afgelopen maanden zo'n tachtig keer gehoord heb.quote:Op zondag 28 november 2010 09:38 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik heb nooit gehuild van het Spookslot, want ik durfde er niet eens in de buurt te komen! Vooral vanwege de sprookjes van de Efteling die ik op. LP
. had.
Ik volg je over 2 weken.quote:Op zondag 28 november 2010 09:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
The big 3 0, het einde van het begin...
Maar toch bedankt voor de felicitaties
Ik was er ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:38 schreef NoCigar het volgende:
Morgen moet ik naar de Efteling. Mmm. Ik weet nog niet wat ik daarvan ga vinden.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Én een stapje, hč? Z'n highscore staat op 5.
Oh? Is het wat?quote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Heeft DaD al gezien dat er in de Folkingestraat een nieuwe kookwinkel is geopend?
Welke Samaritaan heeft dit mogelijk gemaakt? Ik wil ook!quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik was er ook.
En ik heb me kostelijk vermaakt.
Je kon vrijwel overal meteen in. ( Denk dat ik in 2 uur tijd 10 attracties heb gehad.)
En 't zag er prachtig uit.
En op vrijwel elke hoek stond wel een kraampje waar je wat te eten en/of drinken kon halen.
Prima verzorgd, dus.
Zou zo weer gaan.
Ik zag het in de krant, ja!quote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Heeft DaD al gezien dat er in de Folkingestraat een nieuwe kookwinkel is geopend?
Ook via ROCWB? Dus met gratis eten en drinken? Dat maakt zoiets wel leuker: de Gluhwein beviel goed!quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef DO2 het volgende:
De vriendin van m'n vader had blijkbaar nog wat van die kaartjes over.
Dus ik mocht ook mee,.
In dit geval de belastingbetaler, jullie dus, waarvoor dank. Beter dan een tv in de leaseauto van de baas zetten zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welke Samaritaan heeft dit mogelijk gemaakt? Ik wil ook!
Het doet me deugd dat te horen, DO2. Jungleland.quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef DO2 het volgende:
Ik luister de laatste tijd overigens ( ook ) erg veel naar Bruce, DaD
Vooral Born to Run en The River doen het erg goed, met deze koude dagen.
Vooralsnog is mijn oordeel positief. Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel, hoewel ik bij deze eerste bezichtiging nog niks heb gekocht.quote:
Ik ga morgen naar de stad om Sinterklaascadeautjes te kopen, dan ga ik daar ook even kijken! Lief dat je het zei, trouwens.quote:Op maandag 29 november 2010 07:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vooralsnog is mijn oordeel positief. Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel, hoewel ik bij deze eerste bezichtiging nog niks heb gekocht.
Nee joh, gewenning. Ik doe het veel beter in de kou dan in zomerse hitte.quote:Op maandag 29 november 2010 09:04 schreef Gellius het volgende:
Vaatvernauwing aan de linkerkant. Dat is niet best, Z..
En je bent vandaag jarig, of niet?quote:Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de stad om Sinterklaascadeautjes te kopen, dan ga ik daar ook even kijken! Lief dat je het zei, trouwens..
Oh, tof. En ik heb 'm ook al gekregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |