quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga omkleden, opmaken en naar de wok.
fijne avond
Veel plezier!quote:
Marinade van Japanse sojasaus, wasabi, beetje honing en citroensap. Bestrijken met sesamolie en grillen in de grillpan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:16 schreef AnneX het volgende:
Hie maak je de tonijn japans dan, Golfer?
Drinken zul jequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat de een paar maanden geleden al geopende saké van Steer nu niet echt meer lekker zal zijn bij mijn Japanse Tonijnhap van straks.
Neem maar geen risico en spoel het restje wel door de gootsteen.
Klinkt goed ! eerder gedaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Marinade van Japanse sojasaus, wasabi, beetje honing en citroensap. Bestrijken met sesamolie en grillen in de grillpan.
Daarna nog bestrijken met geroosterde sesamzaadjes.
Te laat, te laat, het is al door de gootsteen.quote:
Het was nog maar een klein drupje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je die niet terugsturen naar de PABO?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog steeds een opwindmuis maken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je die niet terugsturen naar de PABO?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik had net mijn zus aan de telefoon, mijn zwager bracht de kinderen thuis van het kinderdagverblijf.
Vraagt mijn zus aan mijn neefje (die hard: hallo tante **" riep)
"wil je tante ** even aan de telefoon"
"nee"
"hoezo niet?"
Hoorbare zucht: "ik kom al uit school, waarom moet ik dan ook nog bellen?"
Hij is echt een jongetje ook, houdt niet zo van bellen en als je een probleem hebt, verzint hij een oplossing.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Groot gelijk, had werken hoor, communiceren met familie.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik had net mijn zus aan de telefoon, mijn zwager bracht de kinderen thuis van het kinderdagverblijf.
Vraagt mijn zus aan mijn neefje (die hard: hallo tante **" riep)
"wil je tante ** even aan de telefoon"
"nee"
"hoezo niet?"
Hoorbare zucht: "ik kom al uit school, waarom moet ik dan ook nog bellen?"
You gotta love thatquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:59 schreef DarkElf het volgende:
"Ze zijn bang in de auto en dan gaan ze heel hard huilen"
Denkt even na.
"Dan geef je ze toch een speen?"
Ja echt heel grappig om te zien dat dat er al in zit bij hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
You gotta love thatPragmatisch denken
Wat goed van Kromodiblowjob.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef borisz het volgende:
Ranomi Kromowidjojo
pakt goud op de 100m vrije slag
Nee.Maar wel gebaseerd op recepten die ik op Internet tegenkwam. Mijn eigen twist eran gegeven.quote:
Da's niet goed Tezzquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
Poetsdag is goed verlopen hier, veel hulp van mijn mannetje! Vanmiddag was iets minder, ik heb weer ontzettende rugpijn. Mijn rechterbeen tintelt helemaal.... Pff. Veel wandelen maar dit weekend!
Helaas (her)ken ik het gevoel ook. En je bent heel snel geneigd om ingedoken te gaan zitten/lopen, maar dat is juist niet goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet goed TezzIk ken het gevoel. Goed rechtop lopen dan he
Nee dankje, die is net zo lelluk als Marleen Veldhuis.quote:
Jep, heb in 2007 een flinke hernia gehad. Maar niet dat ik nu in paniek ben hoor, ik krijg deze pijn wel vaker en dan zakt het vaak ook wel weer snel weg. Blijft gewoon een zwakke plek en 1 verkeerde beweging en het schiet weer fout.... Maar meestal even een paar daagjes op mijn tanden bijten en dan wordt het wel weer beter...quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:25 schreef DarkElf het volgende:
oh jeetje Tezz... heb je dat eerder gehad? (ja er staat mij iets van bij... was t een hernia?)
nou ja rustig aan dan maar en veel wandelen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jep, heb in 2007 een flinke hernia gehad. Maar niet dat ik nu in paniek ben hoor, ik krijg deze pijn wel vaker en dan zakt het vaak ook wel weer snel weg. Blijft gewoon een zwakke plek en 1 verkeerde beweging en het schiet weer fout.... Maar meestal even een paar daagjes op mijn tanden bijten en dan wordt het wel weer beter...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja rustig aan dan maar en veel wandelen!
heb net mijn grand d'italia pizza mozzarella in de oven geschoven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:42 schreef rijsttafel het volgende:
Wat een dagboekposts allemaal.. lijkt Twitter wel
Ja, maar ze zei dat ze suiker toch iets lekkerder vindt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
En toen heb je haar maar wat anders meegegeven?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei dat ze suiker toch iets lekkerder vindt.
Ja, lach maar. Heeft me wel mooi een Fruitjoy gekost.quote:
Zo'n ijslolly waar je lang aan moet sabbelen om al het sap er uit te zuigen???quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Heeft me wel mooi een Fruitjoy gekost.
could be worse....quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Heeft me wel mooi een Fruitjoy gekost.
Er zat toch niet zoveel tijd tussen m'n posts?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo'n ijslolly waar je lang aan moet sabbelen om al het sap er uit te zuigen???
Of een Magnumquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
could be worse....
(2 fruitjoys)
Levendig is een complimentquote:
Nee, maar ik weet uit ervaring dat een fruitjoy zo op kan zijn hoor!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Er zat toch niet zoveel tijd tussen m'n posts?
Nu is ie groen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet uit ervaring dat een fruitjoy zo op kan zijn hoor!
Als er een strijd was, neem ik m'n bazooka wel mee. (dubbelloops)quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dus je gooit je magnum.357 niet in de strijd?
BAZINGA!quote:
mocht satanklaas ook rondlopen doe hem de groetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Tezz het volgende:
Goed. Praten jullie even lekker verder over niets, ik ga Sinterklaas een handje geven.
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuippuhquote:
wat is er niet lekker met chocolade?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef Aphrodyte het volgende:
Hmm lekker chocoladerozijnen![]()
(In het kader van: het ging hier toch nergens over)
bah je kan hem niet embedded kijkenquote:
Ik vind heel veel dingen met chocolade niet lekker. Meer dan dat ik er lekker vind in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat is er niet lekker met chocolade?
kan me echt ziek eten aan dingen met chocolade.. chocokruidnoten, white chocolate cheesecake (zie recept in het bijbehorende topic).
damn... ik ben nog opzoek naar dat witte poeder wat jij bent gaan gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:08 schreef rijsttafel het volgende:
Waarom lees ik tegenwoordig altijd alles fout?
Ik las zojuist "Surinaamse Peren" in plaats van "Sinaasappelsap".
En van de week woensdag stond in de taakbalk van m'n computer "Wednesday" en las ik "Yesterday". Ik zo: HUH WTF...
En meer van dat soort dingen
De suiker is in ieder geval op dus schrap dat maar van je lijstje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
damn... ik ben nog opzoek naar dat witte poeder wat jij bent gaan gebruiken
Leesbrilletje kopen? Dyslexietest?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:08 schreef rijsttafel het volgende:
Waarom lees ik tegenwoordig altijd alles fout?
Ik las zojuist "Surinaamse Peren" in plaats van "Sinaasappelsap".
En van de week woensdag stond in de taakbalk van m'n computer "Wednesday" en las ik "Yesterday". Ik zo: HUH WTF...
En meer van dat soort dingen
He, wat voor test?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Leesbrilletje kopen? Dyslexietest?
zie je ook dingen dubbel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De suiker is in ieder geval op dus schrap dat maar van je lijstje.
Rustig maar. na 1 keer vragen snap ik het ook wel hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zie je ook dingen dubbel?
omnomnomnomquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:11 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zou wel een vriendin willen die geen bonbons lust.
Dan zo van: Hier een cadeautje voor je
- Ah wat lief dankjewel. *uitpakt* Ow ik lust geen bonbons, maar toch bedankt hoor.![]()
Dan ik zo: Ha! Geef dan maar hier!
En dan eet ik ze op.
En dat dan elke zondag.
alleen ik nu niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Rustig maar. na 1 keer vragen snap ik het ook wel hoor.
Dat zou ik na een tijdje toch doorkrijgen denk ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:11 schreef rijsttafel het volgende:
- Ah wat lief dankjewel. *uitpakt* Ow ik lust geen bonbons, maar toch bedankt hoor.![]()
En dan eet ik ze op.
En dat dan elke zondag.
En bonbons vind ik inderdaad een van de minst smakelijke dingen op deze planeet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:11 schreef rijsttafel het volgende:
En dan eet ik ze op.
En dat dan elke zondag.
Zelfgemaakt Steer?quote:
Ow dan kan je heel lang zoeken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:13 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat zou ik na een tijdje toch doorkrijgen denk ikEn dan gaat uitvinden wat jij niet lekker vind, en dat (te) vaak voor je neus neerzetten
Lief dagboekquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:42 schreef rijsttafel het volgende:
Wat een dagboekposts allemaal.. lijkt Twitter wel
Zijn die pizza's lekker Steer? Ik wantrouw ze daar altijd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bonuspunten voor Lein
sheldon is tofquote:
LOL, klinkt alsof jij je draai wel hebt gevonden in maastrichtquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Godsiemeine wat was dat lekker zeg. Nu weer terug naar de uni om de laatste scan af te sluiten, dan terug naar Maastricht.
Hooters had ziek afgebeldmaar kreeg smsje van L. dat ze zich verveelde en wilde dansen vanavond. Ook prima
Lieve Saarquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief dagboek
Ik heb braaf gesport en daarna lekker met een wijntje in bad gelegen
/einde dagboek
Loop 6 afleveringen achter, kwam ik achter. Achterquote:
ik ook. Zo'n 16 jarig snotaapje die de Pizza's in elkaar frummelt. Maar die steenoven is echt goed en derhalve de pizza ook. Zeer smakelijk, wel ietwat duur met 9 eurquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zijn die pizza's lekker Steer? Ik wantrouw ze daar altijd.
9 euro? das 20 guldenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik ook. Zo'n 16 jarig snotaapje die de Pizza's in elkaar frummelt. Maar die steenoven is echt goed en derhalve de pizza ook. Zeer smakelijk, wel ietwat duur met 9 eur
Gulden? Wat is een gulden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
9 euro? das 20 gulden
(jaja je mag niet omrekenen maar soms is t zo leuk!)
ken je die plekken waar monsters respawnen in Doom? Maastricht is dat voor vrouwen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
LOL, klinkt alsof jij je draai wel hebt gevonden in maastricht
wtfquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
9 euro? das 20 gulden
(jaja je mag niet omrekenen maar soms is t zo leuk!)
Ik zag eerst de vergelijking tussen monsters en vrouwen voordat ik de vergelijking waar het eigenlijk om ging zag..quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ken je die plekken waar monsters respawnen in Doom? Maastricht is dat voor vrouwen.
BFG, check, hebbie al een extra slaapbank staan hmmz, ben sort of geen single meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ken je die plekken waar monsters respawnen in Doom? Maastricht is dat voor vrouwen.
Ja, het is een dure tent voor wat je krijgt. Daarom kom ik er ook nooit, kan het zelf net zo goed voor dat geldquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wtf
maar alles was hier 8 of 9 eur, wokgerecht, hamburger, pizza, friet met spies of zalm...
eerst contractueel vastleggen, anders telt het niet meer single zijn nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
BFG, check, hebbie al een extra slaapbank staan hmmz, ben sort of geen single meer
Nee joh gek dagboekquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lieve Saar
Heel goed dat je hebt gesport. Erg braaf.
Nu lekker fokken en dan naar bed.
groetjes
dagboek
gewoon, dat vrouwen monsters zijn, what elsequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zag eerst de vergelijking tussen monsters en vrouwen voordat ik de vergelijking waar het eigenlijk om ging zag..
hey, zo snel ga ik ook weer niet heur. eerst maar eens "officieel" samen zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
eerst contractueel vastleggen, anders telt het niet meer single zijn niet
Je blijft toch een player hequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Godsiemeine wat was dat lekker zeg. Nu weer terug naar de uni om de laatste scan af te sluiten, dan terug naar Maastricht.
Hooters had ziek afgebeldmaar kreeg smsje van L. dat ze zich verveelde en wilde dansen vanavond. Ook prima
Wat is Officieel samen zijn?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hey, zo snel ga ik ook weer niet heur. eerst maar eens "officieel" samen zijn
Weer een talentenjachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef rijsttafel het volgende:
Wat is dat The Voice nu waar jullie het altijd over hebben? Klinkt als een slechte Amerikaanse soap.
Good for youquote:
Het begin van het eindequote:
Owja dat was jouw verhaal he....maar dat zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
niet meer geniepig hoeven doen enzo
ik heb hier nog een boel flesjes wijn liggen. Zit hier ook maar in mijn eentjequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Good for you
Begin trouwens wel een beetje sjaggie te worden dat iedereen gezellig afspreekt met zijn of haar vriend/vriendin vanavond
Troost je maar met het feit dat ik lekker alleen benquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Good for you
Begin trouwens wel een beetje sjaggie te worden dat iedereen gezellig afspreekt met zijn of haar vriend/vriendin vanavond
uhuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owja dat was jouw verhaal he....maar dat zou wel fijn zijn
Ahh gelukkigquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Troost je maar met het feit dat ik lekker alleen ben
actually, dat moet 'sowing the seeds of friendship' zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Good for you
ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt. Ik stuur er wel op, maar niet al te hard om haar niet weg te jagenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het ziet er wel naar uit dat dat snel gaat gebeuren?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh gelukkigdan is het allemaal weer goed
Is dat niet eigenlijk nog belangrijker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
actually, dat moet 'sowing the seeds of friendship' zijn
maar ik heb leuke vrienden
Hmm succes, hopelijk kunnen jullie samen onder de kerstboomquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt. Ik stuur er wel op, maar niet al te hard om haar niet weg te jagen
dat is wel mijn hoop ja, alhoewel ik wel backup plannen heb voor 2e kerstdag iigquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm succes, hopelijk kunnen jullie samen onder de kerstboom
Da's véél te lang voor twitter!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:45 schreef flying-dutchman het volgende:
om maar weer even twitter style door te gaan
Zit nu een docu te kijken op history over midget subs die japanners in de actie tegen pearl harbor hebben ingezet. Alleen de US vonden er al een voordat die een schot loste dus hebben eigenlijk de VS het eerste schot in de oorlog tegen japan gelost. (een uur voordat de vliegtuigen kwamen)
dan post ik het in 2 posts... maar als ik dat hier doe krijg ik mensen met een smurfig kleurtje achter mij aanquote:
Hey thats mequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klussmurfquote:
neppe avatar danquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
tenminste mijn avatar....ik draag geen bril
Staar er een announcement op Blackboard genaamd "Examn Results".quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef rijsttafel het volgende:
wat duurt dat toch weer lang man, die tentamens nakijken
humor hebben ze welquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Staar er een announcement op Blackboard genaamd "Examn Results".
Klik je erop, is de inhoud samengevat dat de cijfers er nog niet zijn en dat je alvast veel succes wordt gewenst bij de herkansing.![]()
![]()
Wij krijgen de cijfers via progress binnen, in de mail.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klik je erop, is de inhoud samengevat dat de cijfers er nog niet zijn en dat je alvast veel succes wordt gewenst bij de herkansing.![]()
![]()
Het erge is dat het gewoon gemeend is.quote:
fijn is dat... ik kreeg een dag voor de herkansing pas mijn cijfers terug en pas na de herkansing mocht ik het inkijken... beide natuurlijk keihard verneuktquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Progress ken ik niet, maar normaal krijgen we ze via het cijfersysteem (wat elk jaar verandert) alleen omdat het dan eerst nog door de administratie moet wat een paar dagen kost, zetten docenten de cijfers vaak al in een documentje op blackboard.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij krijgen de cijfers via progress binnen, in de mail.
Dat schiet al helemaal niet op, neequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
fijn is dat... ik kreeg een dag voor de herkansing pas mijn cijfers terug en pas na de herkansing mocht ik het inkijken... beide natuurlijk keihard verneukt
i2 = -1
wisselspanningen door transistoren.. niet mijn dingquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat schiet al helemaal niet op, nee![]()
Dat laatste kan het probleem toch niet geweest zijn?
Zo gaat het ook bij onsquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Progress ken ik niet, maar normaal krijgen we ze via het cijfersysteem (wat elk jaar verandert) alleen omdat het dan eerst nog door de administratie moet wat een paar dagen kost, zetten docenten de cijfers vaak al in een documentje op blackboard.
Wij krijgen een mailtje zodra de docent cijfers invoert. Vervolgens duurt het een paar dagen voordat het op de site progress te zien is, dat is de tijd die voor administratie nodig is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Progress ken ik niet, maar normaal krijgen we ze via het cijfersysteem (wat elk jaar verandert) alleen omdat het dan eerst nog door de administratie moet wat een paar dagen kost, zetten docenten de cijfers vaak al in een documentje op blackboard.
Boek kopen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wisselspanningen door transistoren.. niet mijn ding
hey krakquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Rijst, heb je al een Sint-gedicht voor de prijsvraag?
Avond!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Rijst, heb je al een Sint-gedicht voor de prijsvraag?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee heb het nog ergens, maar heb het ook niet meer nodig.
Wrom verwijderd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Avond!
Ik had er 1 ingestuurd, maar die was verwijderd
Ze hadden het voor vandaag ook alvoorspeld, ik geloof niet meer in het weerbericht. Ik kijk wel naar buiten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Sarabi het volgende:
hmmm mag morgen naar Leiden rijden.....laat die sneeuw nog maar even zitten please
Sommige delen hebben toch veel sneeuw gehad vandaagquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze hadden het voor vandaag ook alvoorspeld, ik geloof niet meer in het weerbericht. Ik kijk wel naar buiten.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sommige delen hebben toch veel sneeuw gehad vandaag
Oh, dat heb ik gemist dan. Hier heeft het niet eens geregend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sommige delen hebben toch veel sneeuw gehad vandaag
Hier ook niet volgens mij........heb veel in de kelder gegeten vandaagquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist dan. Hier heeft het niet eens geregend.
Nee hij was zoiets:quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wrom verwijderd?
Teveel zak en kak?
Jammer ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee hij was zoiets:
Lief FOK!
Een gedicht voor jou
Zoals je wou
Maar van Monopoly
Hou ik nie
Nee joh, ik hoef dat spel niet. Dat was het hele puntquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer ja.
Misschien een echte haiku proberen?
Bakken is het nieuwe breien!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Bak smurf is the bom!
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar ik wil winnen! Ik worstel trouwens nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee joh, ik hoef dat spel niet. Dat was het hele punt
Blokker of Hema haal ik die.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
Weet iemand trouwens waar je kerstlichtjes met minder dan 40 lampjes kan kopen? V&D ?
Hier is het allemaal 40 of meer.
knakenshop/euroland?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
Weet iemand trouwens waar je kerstlichtjes met minder dan 40 lampjes kan kopen? V&D ?
Blokker ja~!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij is de uitdrukking: aan een bruine trui breien en dat doe ik dagelijks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zolang je dan maar geen bruine trui gaat bakken
(nee hoor ben niet melig)
Ja, die zetten we hier ook op.quote:
ja maar bakken was toch het moderne breienquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij is de uitdrukking: aan een bruine trui breien en dat doe ik dagelijks.
Je kunt ze ook bruin bakken, dat is iets anders en dat doe ik bijna nooit.
Behalve de chocolade meringues laatst.
Da's fijn, die zitten in het dorp. Anders moet ik weer verder weg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blokker of Hema haal ik die.
Dat zou ik toch eerder kleien noemen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ja maar bakken was toch het moderne breien
ach ja dat kan ook, maar wat een schijtonderwerp eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat zou ik toch eerder kleien noemen.
Maar toch al een zorg minder!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
zusje heeft als nog een LL kaart bemachtigd, nu haar dinnetje nog
Ja, één kaart moet toch nog wel gaan lukken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar toch al een zorg minder!
In dit geval is over niet verkeerd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, één kaart moet toch nog wel gaan lukken.
En voor het zelfde geld hebben anderen ook al kaarten voor mijn dinnetje in Australie gekocht en hebben we zelfs overmaar dat hoor ik pas als ze terug zijn over 2 weken..
Die wil je niet kennen. Kutmuziekquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Wie is dart joch naast Dolf Jansen?
Lucky Fons ofzo?
Waar moeten we die van kennen?
Lange Frans misschien? wiens vrouw met een wapen rondliep?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Lucky Fons ofzo?
Hoi Pe!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond allemaalBen er weer
Ik stond in de binnenstad op 100 meter van de concertzaal ff een CD af te rekenen toen ik een SMS-je kreeg dat ik niet hoefde
Toen ben ik maar weer teruggekomen. Toch geen lol aan in de binnenstad in je uppie op koopavond zonder geld
Ik heb echt nog nooit van hem gehoord, maar wat een aanstellerig typetje is het.quote:
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Good for you
Ik ben geen miet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet hoor![]()
AFspreken met een vriendin is voor mietjes
![]()
Steer, steer, steer. Gaat het nog goed komen met je?quote:
Steer is even overdonderd door de mogelijkheden in M. Beetje losgeslagen, maar dat komt wel goed heur.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steer, steer, steer. Gaat het nog goed komen met je?
Of hij is opeens helemaal in de war dat mijn sig een mannetje is......quote:
Hoi Anne!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben er weer een gezellige SC van gemaakt in de afgelopen uurtjes.
Risotto met zijn dagboekmededelingen bracht mij wel van de wijs.
En FD kan sort of gefeliciteerd worden? Proficiat.
En ik vraag mij af hoe het met de vader van Annie is?
En DH hé: kookt-ie nou een scriptie ? Ik zie hem vaak zwaaien en verdwijnen.
Hebben wij wel eens menu of recept of result gezien uit Den Haag?
Leuk Golfer, de japanse twist aan de tonijn.
De kabeljauw vanavond opgeleukt met een lekker uitgevallen tomaten-ui- oregano prutje.
In een nieuwe braadpan zónder tefal : even wennen.
Vorst !
Ik vond het ook niks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die Jennifer echt vreselijk vind........of ben ik sowieso de enige die The Voice zit te kijken?
Ik kijk de voice iig niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die Jennifer echt vreselijk vind........of ben ik sowieso de enige die The Voice zit te kijken?
Ik kijk niet hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Sarabi het volgende:
Haagje is een beetje druk. Maar ik besta echt, en kook zelfs. Zoals sommigen hier wetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef AnneX het volgende:
En DH hé: kookt-ie nou een scriptie ? Ik zie hem vaak zwaaien en verdwijnen.
Hebben wij wel eens menu of recept of result gezien uit Den Haag?
Aurequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Aure het volgende:
Jennifer moet in een bos bij een waterval bosnimf gaan spelen.
Joan
Ik geloof het, maar ik kan me niet herinneren dat ik het gezien heb. No offence.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Haagje is een beetje druk. Maar ik besta echt, en kook zelfs. Zoals sommigen hier weten
Ik heb weinig met hem en zijn muziek, maar hij deugt wel op de een of andere manier. Dat hij zoveel wist verbaasd me ook niets.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit van hem gehoord, maar wat een aanstellerig typetje is het.
Over wie hebben we het?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb weinig met hem en zijn muziek, maar hij deugt wel op de een of andere manier. Dat hij zoveel wist verbaasd me ook niets.
WOT! Met zo'n schapevacht?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam ligt warempel een keer in zijn mand
ken hem en z'n muziek niet, maar voor een jong joch wist hij erg veel van relatief oude muziek.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb weinig met hem en zijn muziek, maar hij deugt wel op de een of andere manier. Dat hij zoveel wist verbaasd me ook niets.
Ja zeg, ik loop er wat vrolijker - een pietsie dan - vrolijker bij en ben wel opgelucht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi Anne!
Fijn dat het iets beter gaat en dat je een goede uitslag kreeg!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ken hem en z'n muziek niet, maar voor een jong joch wist hij erg veel van relatief oude muziek.
In ieder geval meer dan die stotterende doss naast Huub Stapel.
Die dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Lucky Fons ofzo?
die maakt ook niet voor niets kutmuziek...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan die stotterende doos naast Huub Stapel.
Ja Joanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Aure het volgende:
Jennifer moet in een bos bij een waterval bosnimf gaan spelen.
Joan
Dat is het lullige vaak, veel nare berichten bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja zeg, ik loop er wat vrolijker - een pietsie dan - vrolijker bij en ben wel opgelucht.
Dan neem ik de + 5 kilogram maar voor lief !
Want ik rekende al mijn hele leven op een lage bloeddruk en opeens is het 160 -170 !
Al die but berichten acher elkaar ondermijnden mijn vertrouwen.
Gelukkig is er de Cul SC voor de afleiding.
Hoe is het met de kunstzinnige studente?quote:
Paar keer wel wat gepost en op meet gekooktquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik geloof het, maar ik kan me niet herinneren dat ik het gezien heb. No offence.
Ik durf bijna niet te meeten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe is het met de kunstzinnige studente?
[..]
Paar keer wel wat gepost en op meet gekookt
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
Oh joh, maar dat valt best mee hoor!! Pak gewoon die liniaal of centimeter en hoppa! Gewoon doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te meeten.
heb jij gekookt op een meetquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
Ik zei: bijna. Ik ben bij FD's housewarming geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh joh, maar dat valt best mee hoor!! Pak gewoon die liniaal of centimeter en hoppa! Gewoon doen![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef AnneX het volgende:
Ligt-hangt-zit TAV weer helemaal zen op de bank?
na dat gek....t vandaag met tickets voor LL.
Je mag het best hardop zeggen tegenwoordig hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef AnneX het volgende:
Ligt-hangt-zit TAV weer helemaal zen op de bank?
na dat gek....t vandaag met tickets voor LL.
Over een uurtje is het daarvoor mijn starttijd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef TAV74 het volgende:
Ga zo maar eens een glaasje Whisky doen denk ik
Wij beginnen nu vastquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Over een uurtje is het daarvoor mijn starttijd.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef golfer het volgende:
Uit het ongevraagd toegezonden proefpakket iets ingeschonken dat Captain Morgan heet.
Rum-cola dus.
Oh ja, daar was nog iets voorgevallen met MeMo waar we nog steeds het fijne niet van weten?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zei: bijna. Ik ben bij FD's housewarming geweest.
Nee, dit was maar 1 van z'n housewarmingen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, daar was nog iets voorgevallen met MeMo waar we nog steeds het fijne niet van weten?
Al z'n 3 vrienden waren daar toen toch?
Het klinkt van geen kanten uit de mond van een haags meisje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mag het best hardop zeggen tegenwoordig hoor.
je hoeft geen but of ... meer te schrijven.Echt waar het mag: KUT, KUT, KUT!
Met Nynke een quichequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
heb jij gekookt op een meetVolgens mij was jij alleen wijn aan het inschenken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het klinkt van geen kanten uit de mond van een haags meisje.
Trouwens het is belachelijk dat alles "mag".
Daarom zitten wij ook met (voormalige) criminelen in de Kamer.
Trusten alvast!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga lekker offlineFilmpje afkijken en op tijd naar bedje!
Maar het mag hier wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het klinkt van geen kanten uit de mond van een haags meisje.
Trouwens het is belachelijk dat alles "mag".
Daarom zitten wij ook met (voormalige) criminelen in de Kamer.
ja gaat goed hoor! Ook heel druk met school enzo..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
Drollenvangers zijn zo 1930!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
Soave-broeken voor mannen.
Is dat de nieuwe mode? Die boys van Take That droegen ze.
jammer soms he. nog 2wk en dan ff een breakquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Aure het volgende:
[..]
ja gaat goed hoor! Ook heel druk met school enzo..
ja soms wel, maar ik heb het nu wel veel meer naar mn zin dan eerst en ik voel me eindelijk op mn plaatsquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jammer soms he. nog 2wk en dan ff een break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Gelukkig, dat is het belangrijkste. Vind de laatste loodjes van de studie zeer pittig maar ik vind het nog steeds geweldigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef Aure het volgende:
[..]
ja soms wel, maar ik heb het nu wel veel meer naar mn zin dan eerst en ik voel me eindelijk op mn plaats
Oh fijn Aure!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef Aure het volgende:
[..]
ja soms wel, maar ik heb het nu wel veel meer naar mn zin dan eerst en ik voel me eindelijk op mn plaats
Nee joh! Een beetje contrast doet wonderenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Jullie bank heeft dezelfde stof als die van ons.
En Sam kleurt daar niet goed bij.
ik zou hem inruilen voor een wat zwarter of grijzer exemplaat.
Je moet uiteindelijk wel strak aan de styling blijven denken.
Nou ja.. eigenlijk nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Enne Sun, heb je Sam van zijn vacht verjaagd?
Zuks een lekker deuntjequote:
Hele kast vol vinyl nog hier verderop, schat en we hebben ook nog een ouderwetse platenspeler, dus wat let je?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Zuks een lekker deuntje
En de krassen in die plaat aan het begin klinken zo heerlijk... heimwee naar vinyl
Had je gezegd, twas een garpje!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja.. eigenlijk niethij is uit zichzelf in zijn mand gaan liggen.
Nu ligt ie zelfs gewoon op de grond
Je hebt geen 78 toeren platen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Hele kast vol vinyl nog hier verderop, schat en we hebben ook nog een ouderwetse platenspeler, dus wat let je?
Ook nog eentje. Ouderwets bakkeliet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |