quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga omkleden, opmaken en naar de wok.
fijne avond
Veel plezier!quote:
Marinade van Japanse sojasaus, wasabi, beetje honing en citroensap. Bestrijken met sesamolie en grillen in de grillpan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:16 schreef AnneX het volgende:
Hie maak je de tonijn japans dan, Golfer?
Drinken zul jequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat de een paar maanden geleden al geopende saké van Steer nu niet echt meer lekker zal zijn bij mijn Japanse Tonijnhap van straks.
Neem maar geen risico en spoel het restje wel door de gootsteen.
Klinkt goed ! eerder gedaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Marinade van Japanse sojasaus, wasabi, beetje honing en citroensap. Bestrijken met sesamolie en grillen in de grillpan.
Daarna nog bestrijken met geroosterde sesamzaadjes.
Te laat, te laat, het is al door de gootsteen.quote:
Het was nog maar een klein drupje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je die niet terugsturen naar de PABO?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog steeds een opwindmuis maken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je die niet terugsturen naar de PABO?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik had net mijn zus aan de telefoon, mijn zwager bracht de kinderen thuis van het kinderdagverblijf.
Vraagt mijn zus aan mijn neefje (die hard: hallo tante **" riep)
"wil je tante ** even aan de telefoon"
"nee"
"hoezo niet?"
Hoorbare zucht: "ik kom al uit school, waarom moet ik dan ook nog bellen?"
Hij is echt een jongetje ook, houdt niet zo van bellen en als je een probleem hebt, verzint hij een oplossing.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Groot gelijk, had werken hoor, communiceren met familie.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik had net mijn zus aan de telefoon, mijn zwager bracht de kinderen thuis van het kinderdagverblijf.
Vraagt mijn zus aan mijn neefje (die hard: hallo tante **" riep)
"wil je tante ** even aan de telefoon"
"nee"
"hoezo niet?"
Hoorbare zucht: "ik kom al uit school, waarom moet ik dan ook nog bellen?"
You gotta love thatquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:59 schreef DarkElf het volgende:
"Ze zijn bang in de auto en dan gaan ze heel hard huilen"
Denkt even na.
"Dan geef je ze toch een speen?"
Ja echt heel grappig om te zien dat dat er al in zit bij hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
You gotta love thatPragmatisch denken
Wat goed van Kromodiblowjob.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef borisz het volgende:
Ranomi Kromowidjojo
pakt goud op de 100m vrije slag
Nee.Maar wel gebaseerd op recepten die ik op Internet tegenkwam. Mijn eigen twist eran gegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |