juist jah.. niet meer aan gedacht tijdens het behangen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef WheeleE het volgende:
Okay, iedereen rustig. Geen paniek! Ik heb net door fervent blijven proberen toch een LL-ticket kunnen scoren*pwew*
ben ik nou de enigequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:38 schreef nectarientje het volgende:
Wij hebben ook allemaal een kaartje![]()
![]()
Mmz, ik had grootse plannen om te gaan hardlopen net in de tram maar gevoelstemperatuur is echt -20 volgens mij
heb er ook wel even behoefte aan.. hebben weer een beetje teveel langs elkaar heen geleefd de afgelopen tijd..quote:
Even wat quality time... altijd leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb er ook wel even behoefte aan.. hebben weer een beetje teveel langs elkaar heen geleefd de afgelopen tijd..
dan even naar R'dam en een hotelletje pakken is toch wel fijn ..
Ik kocht er afgelopen jaar eentje een week voor lowlands, voor de normale prijs. Have no fearquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Atreidez het volgende:
WeekendIk heb ook geen LL kaartje trouwens.. was vanzelfsprekend weer te laat gaan checken online..
Nix zwarts aan... gewoon mensen die zelf toch niet kunnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wou net zeggen, lang leve de zwarte markt.
Quality time , veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb er ook wel even behoefte aan.. hebben weer een beetje teveel langs elkaar heen geleefd de afgelopen tijd..
dan even naar R'dam en een hotelletje pakken is toch wel fijn ..
Kom je hier een bakkie doen rond die tijd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Atreidez het volgende:
WeekendIk heb ook geen LL kaartje trouwens.. was vanzelfsprekend weer te laat gaan checken online..
Nee, helaas niet. Had me wel leuk geleken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:41 schreef WheeleE het volgende:
Gaan er nog meer mensen hier naar Jurk in het Paard a.s. donderdag?
Not the mammaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Het sneeuwt!
En ff wat jeugdsentiment:
Nee. Wil niet opstarten, puur zwart beeld. Wel stroom/geluiden van de fan. Denken aan het moederbord??quote:
2,5 jaar....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Van laptops op zich heb ik weinig verstand maar het kan goed het mobo zijn ... Hoe oud is 'ie?
Dan stuur je hem toch fijn naar de fabrikant? Een apparaat moet een redelijke levensduur hebben en 2,5 jaar is te kort. Vaak zeggen ze dat je maar een jaar garantie hebt maar dat geldt lang niet altijd.quote:
Wettelijk is het 2 jaar, daar valt ie dus ook buiten, helaas. En ik heb heb keihard een computer/laptop nodig voor school.. Heb dit hele weekend vrijgemaakt voor studie, moet heel veel doen vóór dinsdag. (Flap hier dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan stuur je hem toch fijn naar de fabrikant? Een apparaat moet een redelijke levensduur hebben en 2,5 jaar is te kort. Vaak zeggen ze dat je maar een jaar garantie hebt maar dat geldt lang niet altijd.
Dat gaat natuurlijk nooit werken....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Das dan kut... in ieder geval weet je wel wat je voor kerst kunt halen
Of toch nog proberen:
http://www.goeievraag.nl/(...)ke-levensduur.104290
Niet geschoten altijd mis ....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit werken....
Ik ben van de snelle oplossingenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niet geschoten altijd mis ....
Gadver...dan stelt een kapot laptoppie ineens nix meer voor.....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef Lovechild het volgende:
Okeeeej, dat was best maf vanavond.
Gezin keek een film, ik keek in de slaapkamer The Voice Of Holland. Op een gegeven moment hoorde ik dermate veel sirenes voorbij komen dat ik me bedacht in de reclame even regio15 te checken. Dus ik loop naar binnen en zie al tussen de luxaflex door allemaal zwaailichten. Doe ik ze omhoog staan er gewoon 5 ambulances en minstens zoveel politie- én brandweerauto's voor de deur![]()
Koolmonoxidevergiftiging aan de overkant op de Goeverneurlaan.
Die van mij ging een paar jaar geleden kapot echt 1 maand na de garantieperiode van een jaar. Alsnog opgestuurd, bleek dus ook het moederbord en de CPU te zijn ofzo. Nee sorry doen we niets aan, je zal m wel hebben laten vallen. Stond dus echt al een jaar op mn bureau omdat het ding in combi met mn schoolboeken te zwaar werd om iedere dag mee naar A'dam te sjouwen. M.a.w ik koop dus never nooit meer een HP laptopquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan stuur je hem toch fijn naar de fabrikant? Een apparaat moet een redelijke levensduur hebben en 2,5 jaar is te kort. Vaak zeggen ze dat je maar een jaar garantie hebt maar dat geldt lang niet altijd.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LC weet je zeker dat het koolmonixde was en niet het optreden van Jennifer Ewbank?
Laat maar even nakijken jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Koolmonoxide is echt sluipmoordenaar. Ik heb wel gaskachel trouwens, maar co2 melder en een raampje open is toch wel standaard als je dat hebt.. Geiser wordt elk jaar nagekeken door dat verhuur bedrijf maar de kachel niet, misschien toch eens laten checken just in case.
Witte murenn, licht laminaat, en redelijk donkere meubels. Er is gewoon zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet zie. Plus dat de architect onmogelijke raamconstructies heeft bedacht waardoor een rolgordijn of luxaflex niet tegen het kozijn kan worden gemonteerd, maar 20 centimeter naar voren. En het zijn ook nog eens 2.85m brede raampartijen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Laat maar even nakijken jaWel zo veilig.
En WheeleE, gordijnen uitzoeken is idd een crime! Welke kleuren heb je in huis? En heb je een licht of een donker huis?
Je wilt geen hangende gordijnen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:15 schreef WheeleE het volgende:
Witte murenn, licht laminaat, en redelijk donkere meubels. Er is gewoon zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet zie. Plus dat de architect onmogelijke raamconstructies heeft bedacht waardoor een rolgordijn of luxaflex niet tegen het kozijn kan worden gemonteerd, maar 20 centimeter naar voren. En het zijn ook nog eens 2.85m brede raampartijen...
true maar de kleur is toch wel de basis vind ik. Met een extra laag erachter zijn ze altijd wel verduisterend te maken. En heb jij niet gewoon je ogen dicht als je slaapt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:31 schreef Atreidez het volgende:
Met gordijnen is kleur niet t enige trouwens he.. Ik heb zelf bv. echt op lichtdoorlaatbaarheid geselecteerd omdat ik geen zin heb gewekt te worden door een vroege ochtendzon of wakker te liggen van de sinds kort geplaatste lantaarnpalen in de straat
Hangend is nu wel de meest voor de hand liggende optie ja. Ik ben een beetje kleurencombinatiedoof overigens. Gisteren nog net niet uitgelachen dot mijn moeder omdat ik een blijkbaar behoorlijk vloekende kleurcombi van beddengoed en bedtafellmp koosquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je wilt geen hangende gordijnen?
Wat denk je van een mooie lichtgroen? Dan heb je iets een kleurtje, niet te aanwezig en niet paarsGa even een voorbeeldje zoeken.
zoiets? Even voor de kleur he, niet het printje.
ik ben een groot fan van paars dus ik vind het al heel wat dat ik iets anders voorstel
Volgens mij wel, maar Philips zal geen wakeup lights produceren als ze niet wetenschappelijk bewezen ook werken.. En wat is er erger als een niet instelbare wakeup lightquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:33 schreef nectarientje het volgende:
En heb jij niet gewoon je ogen dicht als je slaapt?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:52 schreef WheeleE het volgende:
Hangend is nu wel de meest voor de hand liggende optie ja. Ik ben een beetje kleurencombinatiedoof overigens. Gisteren nog net niet uitgelachen dot mijn moeder omdat ik een blijkbaar behoorlijk vloekende kleurcombi van beddengoed en bedtafellmp koos
Oh shit, je hebt de mijne dus ook gevondenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:05 schreef Lovechild het volgende:
Hihi, ik ben nog met die geboortekaartjes bezig en ik dacht 'Laat ik de mensen geboren tussen pakweg 1960 en 1990 eens Googlen'. Krijg je best een leuk kijkje op de mensen achter je geboortekaartjes.
Ik heb al een kunstenaar gevonden, een pabo-studente, een advocaat en nu dan een...oplichter
Lekker!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL
Ik ben kruidnootjes aan het bakken
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef Flappekz het volgende:
Wij hebben net de woonkamer weer eens omgegooid, en GotC is nu de keuken aan het herindelen met onze 2 nieuwe roltafels
Als dat zo was had ik je niet door Google gehaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh shit, je hebt de mijne dus ook gevonden
Nouja, omgegooid... bank langs de lange muur, tafel kwartslag gedraaid, stoel op de oude plek van de bank. Zoietsquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]omgegooid? Hoe staat het nu dan?
Daar groei je in hoor, als moeder zijndequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
Respect voor de moeders hier hoor.. Ik had maar 1 kindje onder me hoede voor een paar uurtjes, en ben nu uitgeteld
Ik denk niet dat At daarin zal gaan groeien, als moeder zijnde...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Daar groei je in hoor, als moeder zijnde
Niet? Owwwquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat At daarin zal gaan groeien, als moeder zijnde...
Zo ik ben ook thuis... alleen had ik er zes van tien tot twaalf die gelukkig allemaal hetzelfde als mijn neefje waren.... dus niemand luisterde en iedereen wou als eerste de spelletjes doen en vooral niet wachten op een ander, de moeders weten uiteraard wat ik bedoelquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
Respect voor de moeders hier hoor.. Ik had maar 1 kindje onder me hoede voor een paar uurtjes, en ben nu uitgeteld
Gebruiken voor een surprise.... of weggooien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
Goed.....ik heb hier dus een laptop met een kapot moederbord en een kapotte harde schijf. Wat zou ik er nog mee kunnen doen?
Volgens mij zijn er wel mensen die altijd interesse in kapotte zooi hebben....voor het scherm oidquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gebruiken voor een surprise.... of weggooien.
Op ebay/marktplaats zetten. Heb voor mijn dooie ding nog iets van 350 euro gekregen toentertijd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
Goed.....ik heb hier dus een laptop met een kapot moederbord en een kapotte harde schijf. Wat zou ik er nog mee kunnen doen?
ff gezocht, hier op Fok! is ook altijd wel animo voor een kapotte laptop zie ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Op ebay/marktplaats zetten. Heb voor mijn dooie ding nog iets van 350 euro gekregen toentertijd.
Je krijgt dan wel ook een hoop e-mails uit "Nigeria", die moet je er ff uitfilteren
Leuk! Veel plezier met de filmquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:18 schreef tuintegel het volgende:
Jeehh voor Atreidez en R_B dat ze goed op kinderen hebben gelet en leuke activiteiten hebben gedaan met ze.
Mini heeft een ballerina van fucking 40 cm groot gekregen vandaagalsof ik niet genoeg zooi had.. nee hoor het is echt heel leuk , maar eerst gaan we heerlijk een film : De hopeloze heks kijken
is flap mee in de zak en jij hebt een avond voor jezelfquote:
Dat mocht ze willenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
is flap mee in de zak en jij hebt een avond voor jezelf
dan had ze stiekem aan je mooie nieuwe laptop kunnen zittenquote:
Hij heeft overal neequote:Op zaterdag 27 november 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan had ze stiekem aan je mooie nieuwe laptop kunnen zitten. waarom hebben jullie nu overal nee staan op de datumprikker
Ik hoop het zo dat jullie ook meegaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij heeft overal neeEn ik doe daar automatisch aan mee tegenwoordig, we zijn namelijk 1 persoon
Maarre, ik kijk wel effe welke datum het wordt, en dan beslis ik/wij wel
Oh, dus ik ben niet belangrijk????????????quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik hoop het zo dat jullie ook meegaan, en anders hij hoeft niet mee! dan ga jij gezellig mee
Als je niet mee wil nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben niet belangrijk????????????
Scherp , maar als je niet kunt mag je wederhelft dan wel als zij kan en wil?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus je gaat er van uit dat het een kwestie van willen is?
Dat lijkt me logischquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Scherp , maar als je niet kunt mag je wederhelft dan wel als zij kan en wil?
Ik heb nog helemaal niks gehad van datumprikkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan had ze stiekem aan je mooie nieuwe laptop kunnen zitten. waarom hebben jullie nu overal nee staan op de datumprikker
ik heb de melding opnieuw laten versturen.. hopelijk is het nu wel gelukt???quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef tuintegel het volgende:
Je staat er anders wel tussen , misschien een typo in het mailadres
hihi..quote:Op zondag 28 november 2010 04:59 schreef nectarientje het volgende:
uhoh, ik ben nu net thuis.. Ik had een of twee drankjes na de toneelvoorstelling wel ingecalculeerd maar tot half vijf dansen in de Paap duidelijk niet. Tijd voor melk en een bed!
Yepquote:Op zondag 28 november 2010 10:55 schreef tuintegel het volgende:
Bar wat was je vroeg wakker!!! en Necta wat lag jij er laat in.
Weet iemand hoelaat de Bogaard open is? vanaf 12 uur zeker?
Ja, dat is het 'nadeel' bij kinderenquote:Op zondag 28 november 2010 11:22 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat mini een soort van groeispurt heeft... dus er moeten echt wat wintertruien komen. Ik heb wel een heel leuk vestje gezien , die kan dan over de wat dunnere truitjes die ze nog wel past aan . Broeken en rokken past ze vreemd genoeg nog wel ...
Die voeten groeien ook op de meest vreemde momenten ineens een maat. Maar goed , beetje aanvullen ivm de komende winter dus
.
Das een voordeel juist, dan is er een goed excuus om steeds te shoppenquote:Op zondag 28 november 2010 11:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, dat is het 'nadeel' bij kinderenMaar wel leuk, dingetjes voor dr kopen, toch?
Dit dacht ik op de schoolfoto al te zienquote:Op zondag 28 november 2010 11:22 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat mini een soort van groeispurt heeft..
ik ben wel een echte aanbiedingenshopper hoorquote:Op zondag 28 november 2010 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das een voordeel juist, dan is er een goed excuus om steeds te shoppen
Wat een superleuke foto!quote:Op zondag 28 november 2010 11:28 schreef tuintegel het volgende:
Absoluut het blijft leuk. Had je haar schoolfoto op facebook al gezien
. Ik ben zo trots op haar foto's dat ik ze het liefst met de hele wereld wil delen
.
Yepquote:Op zondag 28 november 2010 12:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Flap zit zeker al voor de tv?Go Ado!
Jazeker! Vandaag komen we in punten gelijk met Ajaxquote:Op zondag 28 november 2010 12:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Flap zit zeker al voor de tv?Go Ado!
Nou..denk dat het dan al uitverkocht isquote:Op zondag 28 november 2010 12:36 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Flap loopt iig niet op de snelwegZag weer borden staan van open verkoop tegen AZ, kan je dan gewoon op zondag een kaartje aan de poort halen?
Eens. Maar aan de andere kant, de burgemeester van R'dam had ook gewoon de supporters toe kunnen laten. Hoorde net naast me dat Ado+Feyenoord nooit problemen hebben aangezien ze dezelfde 'haat' delenquote:Op zondag 28 november 2010 12:40 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)-den-haag-supporters
Deze "fans" zouden ze gewoon moeten verbieden nog buiten te komen op een dag dat ADO speelt. Een beetje een snelweg stilleggen dat heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken.
Uuh de ME heeft de snelweg afgesloten hoor, niet de supporters...de ME wil iedere wagen controleren om supporters terug te sturenquote:Op zondag 28 november 2010 12:40 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)-den-haag-supporters
Deze "fans" zouden ze gewoon moeten verbieden nog buiten te komen op een dag dat ADO speelt. Een beetje een snelweg stilleggen dat heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uuh de ME heeft de snelweg afgesloten hoor, niet de supporters...de ME wil iedere wagen controleren om supporters terug te sturen
Ik dacht al, huh, zijn Ado en Feyenoord nu wel aan het vechten oid?quote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm, vergat te quoten
Slaat dus op de datumprikker
Protesteren prima maar dan toch niet midden op de snelweg stelletje sukkelsquote:Op zondag 28 november 2010 13:22 schreef Flappekz het volgende:
Het was een protestactie, meer niet...
Ach ja .... ik kan me er niet echt druk om maken geloof ikquote:Op zondag 28 november 2010 14:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Protesteren prima maar dan toch niet midden op de snelweg stelletje sukkels
Lekker warm dus!quote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh heb trouwens een nieuwe winterjas gescored en voor kleine pluis ook een winterjas besteld.
We zijn nu helemaal klaar voor die mega sneeuwstormen
Zit Flap niet al in een grote groep met andere hooligans dan?quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef GotC het volgende:
Oh, en Flap wil ook. Misschien kunnen jullie daten??
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 28 november 2010 14:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zit Flap niet al in een grote groep met andere hooligans dan?![]()
Zal m ff pm'n.
Mja, ik heb vandaag niet het beste humeur en ik vind dit soort acties echt onzinnig. Ga dan op een pleintje staan met z'n allen en verzin wat fraaie leuzenquote:Op zondag 28 november 2010 14:26 schreef Flappekz het volgende:
Ach ja .... ik kan me er niet echt druk om maken geloof ik
Dan heeft een protestactie geen zin, want niemand merkt er wat van.quote:Op zondag 28 november 2010 14:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, ik heb vandaag niet het beste humeur en ik vind dit soort acties echt onzinnig. Ga dan op een pleintje staan met z'n allen en verzin wat fraaie leuzen
Idd net even getest op het strand. Heerlijk warm! Moet alleen nog thermo ondergoed hebben, mn beentjes hadden het ernstig koud in alleen een spijkerbroekquote:
Goed geslaagd dusquote:Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben geslaagd voor uk , 2 vesten waarvan de een een jackmodel en de ander een blazer model , een paar warme truien en een spijkerbroek. Alleen geen schoenen of laarzen nog , wat is dat lastig , het juiste schoeisel vinden.
waar gaat dat over en is het leuk?quote:Op zondag 28 november 2010 19:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Vanavond laatste aflevering van The Tudors
Dat gaat over King Henry VIII in 1500 zoveel. Je moet het maar eens downloaden, denk dat je de serie ook wel kan waarderen. En die Jonathan Rhys Meyers is a. niet heel vervelend om naar te kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 19:05 schreef tuintegel het volgende:
[..]
waar gaat dat over en is het leuk?
Ja, de kostuums zijn ook erg mooi. Hou d'r ook altijd wel van, net zoals die engelse kostuumdrama's. Maar het is best wel een briljante serie, zo losjes gebasseerd op de feiten uit de geschiedenis uiteraard doorspekt met veel intriges etc.quote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga toch eens kijken dan Jill. Vind die jurken altijd wel heel erg mooi, soort van kleine meisjesdroom om daar nog eens in rond te lopen
oeh ga ik doen , ik heb ook een verhaal over koning Henry zoveel nogwat ook gezien in The Other Boleyn girl en die vond ik goed. Al zal dit vast afwijken ivm serie. Thanks !quote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat gaat over King Henry VIII in 1500 zoveel. Je moet het maar eens downloaden, denk dat je de serie ook wel kan waarderen. En die Jonathan Rhys Meyers is a. niet heel vervelend om naar te kijkenen b. gewoonweg briljant als king Henry. Zijn 4 seizoenen, en vanavond gaat King Henry dood
![]()
Hoe tof is dat!quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
Over mooie jurken gesproken..
ik heb vandaag DE jurk aangehad..
7 april mag ik em weer aan.. en dan in de juiste maat
Gaaaf!quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
Over mooie jurken gesproken..
ik heb vandaag DE jurk aangehad..
7 april mag ik em weer aan.. en dan in de juiste maat
Ach dat zal wel loslopen , het meeste is vaak al weggereden als ik naar werk vertrek.quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Trouwen zit er voor mij voorlopig ook nog niet in.
Weer een (heerlijk) weekend voorbij... nu opmaken voor een nieuwe week! Eentje die waarschijnlijk in het kader zal staan van de sneeuwval in ons landje
Ja vertel mij wat... ik haat de winter..alleen het beeld vanuit een warme kamer is leuk. Ik hou van de zomer! Zon, zee, strand... heerlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef tuintegel het volgende:
Mwah ik mis de zomer eigenlijk wel... Juist van het weekend besloten om volgend jaar met de auto naar Italie te gaanoh en in Mei een weekje Frankrijk
, dat trekt me veel meer als een week sneeuwval... Bluh
Werkelijk nog geen idee , we willen met een groepje gaan en dat bespreken we wel ergens in de komende maand. Vriendinnen zijn er al eerder heen geweest met de auto , dus dat loopt ook wel losquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat... ik haat de winter..alleen het beeld vanuit een warme kamer is leuk. Ik hou van de zomer! Zon, zee, strand... heerlijk.
Al enig idee waar in Italie je wilt gaan?
Wordt op zeker leukquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Werkelijk nog geen idee , we willen met een groepje gaan en dat bespreken we wel ergens in de komende maand. Vriendinnen zijn er al eerder heen geweest met de auto , dus dat loopt ook wel los.
Nog ongeveer zeven maandenquote:
heheh.. wij weten het al..quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nog ongeveer zeven maanden. Ok het is nog ver weg maar er staat ook nog geen precieze datum of wat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Klinkt goed, Bar!quote:Op maandag 29 november 2010 07:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. wij weten het al..
nouja de datum dan..gaat uitzoeken waarheen.. en ik laat me verrassen
en LC.. ben geslaagd bij Avenue in R'dam..
7 jurken aangehad, en er bleven er 3 over.. maar toen ik de eerste twee van die drie weer aan moest kon ik alleen maar aan de derde denken..die is het dus geworden...
Ben ik blij om.. want ik vind het maar een gedoe.. DE jurk vinden..
Ik kan niet echt een plaatje vinden online.. dus.. jullie zullen het tzt met de trouwfoto's moeten doen
2 dingen die niet samengaan...zomer en Eurodisney. Hou rekening met wachttijden van uren in in de hitte.... Eurodisney kun je volgens mij beter in het najaar gaan. Tenzij wachten in de hitte geen issue is.quote:Op maandag 29 november 2010 10:31 schreef Lovechild het volgende:
Voor ons wordt het kamperen in de buurt van Disneyland deze zomer. We krijgen volgende week een jaarkaart, dus we moeten er even goed gebruik van maken
We gaan 3 dagen en een jaarkaart aanschaffen is goedkoper dan tickets voor 3 dagenquote:
Ben vorig jaar ook in de zomer geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
2 dingen die niet samengaan...zomer en Eurodisney. Hou rekening met wachttijden van uren in in de hitte.... Eurodisney kun je volgens mij beter in het najaar gaan. Tenzij wachten in de hitte geen issue is.
Ik ben toen met mijn ouders in de zomer geweest... was het 35+ graden en overal minimaal 2 uur wachttijd. Ik weet niet hoe het de laatste jaren is want ik ben er al even niet geweest.
kuch..kuch..hoor ik daar een griepje aankomenquote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel te kiezen qua weggaan met leerplichtige kinderen en een fulltime werkende man he
Ja, ik denk het welquote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
kuch..kuch..hoor ik daar een griepje aankomen
Wat denk je dat de rest van ons moet vandaag??quote:Op maandag 29 november 2010 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Den Haag en omgeving op dit moment de koudste plek en ik moet straks gaan werken
De rest is vrij rond die tijd, ik moet van 1600 tot 0100 de hele tijd rijden en debiel verkeer ontwijken omdat ze schrikken van sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat denk je dat de rest van ons moet vandaag??
Oh das wel kut ja... dan ben ik idd vrijquote:Op maandag 29 november 2010 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De rest is vrij rond die tijd, ik moet van 1600 tot 0100 de hele tijd rijden en debiel verkeer ontwijken omdat ze schrikken van sneeuwwant vanaf 1700 gaat het sneeuwen
Bij de kwikfit gebracht?quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
auto ging " even " voor de APK..
nu moeten er nieuwe remschijven en blokken op, de draagarm voor moet opnieuw uitgelijnd worden, het spruitstuk van de uitlaat moet vervangen worden en 2 nieuwe banden voor..
kosten: 1957 EUR..
*gaat op zoek naar een goudmijn*
Dat wordt een sobere bruiloftquote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
nu moeten er nieuwe remschijven en blokken op, de draagarm voor moet opnieuw uitgelijnd worden, het spruitstuk van de uitlaat moet vervangen worden en 2 nieuwe banden voor..
nope.. de merk dealer..quote:
dat wordt zeker geen bruiloftsmeetquote:
Merkdealers zijn altijd te duur...quote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. de merk dealer..
[..]
dat wordt zeker geen bruiloftsmeet
mja.. weet je een goede garage die het iets goedkoper kan doen??quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Merkdealers zijn altijd te duur...
Ik ga in Naaldwijk ... Maar zo'n beetje iedere niet-dealer doet het goedkoper dan de merkdealerquote:Op maandag 29 november 2010 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. weet je een goede garage die het iets goedkoper kan doen??
Ik denk dat M er ook wel eentje weet. Hij is oorspronkelijk vrachtwagenmonteur, dus hij weet volgens mij de adresjes wel. Kan het hem vanavond voor je vragen...quote:Op maandag 29 november 2010 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. weet je een goede garage die het iets goedkoper kan doen??
mja als ie niet door de apk komt omdat DAT er allemaal aan moet gebeuren, dan weet ik niet of de auto nog iets waard isquote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lekker is dat Bar.... is de auto het nog waard of kun je net zo goed een andere kopen?? Overigens Valstar Auto![]()
maar dat komt omdat ik er gewerkt heb
.
@TT: watje
Dat wordt overuurtjes makenquote:Op maandag 29 november 2010 14:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja als ie niet door de apk komt omdat DAT er allemaal aan moet gebeuren, dan weet ik niet of de auto nog iets waard isqua inruil zal er ook niet echt wat overblijven.. dus als we een nieuwe moeten... *zucht*
heheh.. 1000 eur inruil waarde..quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Flappekz het volgende:
Zo, ik mag mezelf een flinke schop onder mn hol geven, want ik heb me zojuist ingeschreven voor de 10km bij de CPC in maart.
Ik heb nog nooit meer dan 5km gelopen!
Oh, en een ninja-editquote:16:13:02 29-11-10 Melding : Prio 1 DEN HAAG Paets Van Troostwijkstraat/De Genestetlaan HTM (Tram in brand: ja) 4150 4170 4130 7730 9090
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [1500523] Lichtkrant Kazerne Rijswijk
: [1500090] Officier van Dienst Noord Haaglanden
: [1500161] Kazernealarm Rijswijk
: [1500105] Bevelvoerder Den Haag - Loosduinen
: [1500505] Lichtkrant Kazerne Den Haag - Loosduinen
: [1500010] Monitorcode Regionale Alarm Centrale Brandweer Haaglanden
Politie auto heeft gewonnen!!quote:16:14:31 29-11-10 Melding : Aanrijding materieel Paets Van Troostwijkstraat/De Genes S Gravenhage politieauto contra tram, tram in brand
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Eenheden : [1530875] Persinformatie Politie Haaglanden
Ook lullig...die tram kan niet ff uitwijken ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Oh, en een ninja-edit
[..]
Politie auto heeft gewonnen!!![]()
Moet je maar niet in een achterstandswijk gaan wonen. Hier geen problemenquote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Marvelous het volgende:
Waarom is ziggo al een paar keer uitgevallen bij mij?
Pfff,quote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moet je maar niet in een achterstandswijk gaan wonen. Hier geen problemen
En ik ga fijntjes de 5 km lopen!quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Flappekz het volgende:
Zo, ik mag mezelf een flinke schop onder mn hol geven, want ik heb me zojuist ingeschreven voor de 10km bij de CPC in maart.
Ik heb nog nooit meer dan 5km gelopen!
Dat is wel ernstig aan de prijs. Was voor mn achterremmen 300 euro kwijt, uitlaat ook iets van 300 ofzo? Twee bandjes 200 euri ....en lijkt me sterk dat dat uitlijnen het duurste van het geheel is. Of rij je stiekem in een Roll Royce ofzo?quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
mweh.. de uitlaat kost dus zo'n 500 eur..quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig aan de prijs. Was voor mn achterremmen 300 euro kwijt, uitlaat ook iets van 300 ofzo? Twee bandjes 200 euri ....en lijkt me sterk dat dat uitlijnen het duurste van het geheel is. Of rij je stiekem in een Roll Royce ofzo?
Ik breng m altijd bij Haasnoot op de Treilerweg in Scheveningen. Goed en goedkoop. (En bij mn werk om de hoek, wat erg handig is als ik m weer eens gesloopt heb...kan ik m op weg naar mn werk gewoon dumpen)
ik zie alleen maar een groot zwart gat als ik naar buiten kijk...quote:
Ik ook, maar als ik dan ff voor het raam ga staan en naar beneden kijk zie ik hetquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een groot zwart gat als ik naar buiten kijk...
Kon het bij Valstar nog goedkoper of werd dat hem niet? Ik moet morgen ook even langs de garage....een van mijn voor lampen doet het niet. En ja, ik 'ken' niks dus ook geen bolletje vervangenquote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. de uitlaat kost dus zo'n 500 eur..
voorremmen 300 eur, achter remmen ( alleen rem blokken) 130
draag arm wordt vervangen, das 300 eur
en inderdaad 2 nieuwe banden 200 eur
dan nog de (standaard ) kosten voor de beurt : 200 eur
en de btw....![]()
et voila!
Had het even te druk om te bellen..quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kon het bij Valstar nog goedkoper of werd dat hem niet? Ik moet morgen ook even langs de garage....een van mijn voor lampen doet het niet. En ja, ik 'ken' niks dus ook geen bolletje vervangen![]()
TT: is het gelukt om naar beneden te komen??
quote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef tuintegel het volgende:
Ja ben de helling afgekomen , ging prima.
nou toen we vorig jaar tijdens die sneeuwval ineens van het parkeerdek afmoesten had ik wel even samengeknepen billenquote:Op maandag 29 november 2010 18:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu nog morgen omhoog
Nee hoor, als het goed is hoef je niet omhoog......
Heeft ie dat toevallig niet twee keer gezegd?quote:Op maandag 29 november 2010 18:55 schreef Lovechild het volgende:
Bar, Marco zegt dat hij het voor de helft kan doen
Dan lag het dus niet aan mij. Bij mij was Ziggo ook een beetje aan het wiebelen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Marvelous het volgende:
Waarom is ziggo al een paar keer uitgevallen bij mij?
quote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heeft ie dat toevallig niet twee keer gezegd?
Neuhquote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heeft ie dat toevallig niet twee keer gezegd?
hij doet het zelf???quote:Op maandag 29 november 2010 18:55 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar wie doet de andere helft dan?quote:Op maandag 29 november 2010 18:55 schreef Lovechild het volgende:
Flap zit fullscreen op z'n laptop te kijken, dus ik zeg t maar even voor m: Ja idd!quote:
Barretje zelfquote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar wie doet de andere helft dan?
ahhh , ik zag trouwens van de week een klein pluisje in de kleuren van een rottweiler en een pittig monster dat het was! Ik wil er ook zo 1 maar wel pas als mijn grote teddybeer niet meer leeft..quote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaaah kleine pluis is mishandelt door d'r grote pluis vriendje. Geen idee wat ze gedaan hebben, maar in ene was piepte ze en was ze helemaal pissed op grote pluis. Bij thuiskomst zagen we dat ze gewoon een hele bult op d'r neus heeft. Arm beestje.
mja.. dan krijg je echt zo'n barreltje..quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Barretje zelf
Als de inruilwaarde 1000 ongeveer is , en de reparatie 2000 . Kun je hem dan niet beter inruilen en een ander wagentje terugkopen voor niet al teveel geld erbij ?
Ja dat is ook weer zo moet je het wel hebben . Ik heb begin dit jaar mijn oude bakje ingeruild voor de huidige . Moet wel zeggen dat Ford voor mij een goede service geeft... mijn remmen zijn verleden week voor nop vervangen terwijl ik een half jaar garantie had (heb hem nu bijna acht maanden) .quote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. dan krijg je echt zo'n barreltje..
het karretje nu is tenminste nog een fatsoenlijk bakkie
en om nou meteen 8000 eur uit te geven voor een fatsoenlijke nieuwe auto..
niet dat we DAT hebben .. pffff...
Pinchertje ofzo? Ik zag laatst ook een kruising teckel/jack russel in black & tan. Helemaal verlieft....maar ik denk dat ik gillend gek wordt met klein druktemakertje én jaloerse pluis in een huisquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ahhh , ik zag trouwens van de week een klein pluisje in de kleuren van een rottweiler en een pittig monster dat het was! Ik wil er ook zo 1 maar wel pas als mijn grote teddybeer niet meer leeft..
Ik ook, full screen op mijn tv , en het mooie is ... het is gewoon sport 1 dus lekker alles in het NL !quote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Flap zit fullscreen op z'n laptop te kijken, dus ik zeg t maar even voor m: Ja idd!Nu al 1-0!
* GotC kijkt weer naar Grey's Anatomy
Drs. P.!quote:Op maandag 29 november 2010 21:36 schreef nectarientje het volgende:
Met dank aan een topic in CUL heb ik dit nu in m'n hoofd
Die stream kijk ik idd ookquote:Op maandag 29 november 2010 21:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook, full screen op mijn tv , en het mooie is ... het is gewoon sport 1 dus lekker alles in het NL !
Echt bizar idd...al denk ik dat de hel nog wel los gaat breken daar met overtredingen, opstootjes en rode kaartenquote:
Ik ga er weer ff heerlijk voor zitten. Ik hoop op nog wat opstootjesquote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt bizar idd...al denk ik dat de hel nog wel los gaat breken daar met overtredingen, opstootjes en rode kaarten
ik had het stiekem al gelezenquote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild komt nog even fluisteren dat ze nu in totaal 7,4 kilo is afgevallen
welke wedstrijd is het??quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ga er weer ff heerlijk voor zitten. Ik hoop op nog wat opstootjes
Hoelang ben je nu bezig , nog niet zo gek lang toch? Wel goed dat het zo hard gaat! Wat is je streven ook alweer?quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Lovechild het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Lovechild het volgende:
mweh.. een nieuwe auto kost iets meer ... en daar moeten we dan op dit moment een lening voor aangaan.. en daar zit ik ook niet echt op te wachten... Een nieuwe auto stond over een jaar pas in de planning.. en DAN hoeven we geen lening..quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:30 schreef GotC het volgende:
Altijd lastig BarMaar een auto laten maken voor 2000 euro, terwijl als je m inruilt je er 1000 voor krijgt.. Niet zo moeilijk imo
En goedemorgen.. zometeen lekker door de sneeuw naar werk rijden
Is idd lastigquote:Op dinsdag 30 november 2010 06:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. een nieuwe auto kost iets meer ... en daar moeten we dan op dit moment een lening voor aangaan.. en daar zit ik ook niet echt op te wachten... Een nieuwe auto stond over een jaar pas in de planning.. en DAN hoeven we geen lening..
lastig lastig!
zeker.. ik maak me ook niet teveel zorgen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Is idd lastig![]()
Mja, succes met de keuze vandaagKomt wel goed, welke keuze je ook maakt!
Dan kijken of je hem via via zoals de man van lovechild kan laten oplappen . Dat scheelt , dan is ie door de keuring en jij rijdt een jaar goed.quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. een nieuwe auto kost iets meer ... en daar moeten we dan op dit moment een lening voor aangaan.. en daar zit ik ook niet echt op te wachten... Een nieuwe auto stond over een jaar pas in de planning.. en DAN hoeven we geen lening..
lastig lastig!
Wat goedquote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben op 4 oktober gestart, ben nu dus een kleine twee maanden bezig. Inderdaad nog niet zo lang. Ik heb nu nog 35,8 kilo te gaan. Nu ik de vijf kilo voorbij ben, heb ik er ook wel vertrouwen in dat ik het kan en dat het gaat lukken.quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hoelang ben je nu bezig , nog niet zo gek lang toch? Wel goed dat het zo hard gaat! Wat is je streven ook alweer?
0,9 kilo!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat goed
Hoeveel was het afgelopen week?
R-E-S-P-E-T-Cquote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Lovechild het volgende:
quote:
Ik zou gaan maar heb mijn kaartje weggegeven , ik kan niet..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
Vandaag voor de 3e keer in een week sinterklaas en zwarte piet gezien. Deze keer op de crèche
Nu vrijdag nog en dan zaterdag en dan eindelijk sinterklaas voorbij
Op naar de kerst
Minimeet a.s. vrijdag in de Loco?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik zou gaan maar heb mijn kaartje weggegeven , ik kan niet..
Ik heb net mee zitten neuriën met Driving Home For Christmasquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
kerst![]()
kerstmuziek de hele dag![]()
![]()
mensen die zeggen dat je kerst geweldig moet vinden![]()
![]()
![]()
vrije dagen
Je zit al op 20%quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben op 4 oktober gestart, ben nu dus een kleine twee maanden bezig. Inderdaad nog niet zo lang. Ik heb nu nog 35,8 kilo te gaan. Nu ik de vijf kilo voorbij ben, heb ik er ook wel vertrouwen in dat ik het kan en dat het gaat lukken.
Wrom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb geen zin in school. 2 presentaties geven...bah...ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan
ohh.. ik heb ook een hekel aan presentaties geven hoor..quote:
Nee, in principe niet hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:52 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
kerst.. iets minder...
maar gezelig samen zijn is wel
Ik ga eind deze week de knoop doorhakken mbt de datum..
LC.. nemen jullie de kids mee??
Thanksquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef Atreidez het volgende:
Goed hoor LCSuper!
Ik zal ook wel wat afgevallen zijn, er heerst nl een naar virusje.. Nadat me nichtje van zaterdag op zondag niks meer kon binnenhouden was ik van zondag op maandag aan de beurt.. Maandag ochtend op me werk gezeten als een dood vogeltje, na een slok water naar de wc gerend en toen door chef naar huis gestuurd. Heb gister denk ik 18 uur geslapen over de hele dagVoelde me partij brak.. Vanmorgen nog hoofdpijn maar kan ook door vochttekort zijn geweest. Nu weer beetje opgeknapt en morgen maar weer aan de arbeid
GotC??quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zijn er hier nog mensen met HR kwaliteiten en op zoek naar een baan?
gaat goed bij jullie op de zaak..quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hahaha nee dat nieter wordt nog iemand gezocht.... maar die moet wel al een HR achtergrond hebben.
Mwa valt wel mee hoor. Het kan veel slechterquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gaat goed bij jullie op de zaak..
nu niet meer..quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee hoor. Het kan veel slechter
EDIT: je inbox is vol
Volgens mijn pc wel...quote:
jong... volgens mij nu een maand of 7. Nu begrijp ik dat het leuk is als ome RB thuiskomt maar om dan direct over me heen te pissen vind ik net té hahahaha (maar het is wel een schatje....)quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:43 schreef GotC het volgende:
Dat hondje is gewoon enthousiastAl iets ouder? Of juist heel jong?
Nog niet helemaal de blaas onder controle zo te horenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
jong... volgens mij nu een maand of 7. Nu begrijp ik dat het leuk is als ome RB thuiskomt maar om dan direct over me heen te pissen vind ik net té hahahaha (maar het is wel een schatje....)
Het is overigens ook pas nadat hij is gecastreerd...zou dat ermee te maken kunnen hebben???quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog niet helemaal de blaas onder controle zo te horen
Het hondje van Flap zn ouders heeft hetzelfde als je met dr gaat spelen..maar zij is al behoorlijk oud
Gadverdamme! Een baby is te klein om er zelf in te kruipen dus dat zal waarschijnlijk betekenen dat de ouders iets heel fouts hebben gedaan.quote:Dode baby in ondergrondse vuilcontainer
DEN HAAG - De politie heeft dinsdag in een ondergrondse vuilcontainer in Den Haag het stoffelijk overschot gevonden van een baby. Dat heeft een woordvoerder van de politie gemeld.
De politie kreeg van een getuige een melding binnen dat er een zuigeling in de ondergrondse vuilcontainer aan De Stede in de wijk Escamp zou liggen. Over de leeftijd van de baby, de ouders, en hoe het kindje in de vuilcontainer terecht is gekomen, is nog niks bekend.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)vuilcontainer__.html
[..]
Gadverdamme! Een baby is te klein om er zelf in te kruipen dus dat zal waarschijnlijk betekenen dat de ouders iets heel fouts hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |