juist jah.. niet meer aan gedacht tijdens het behangen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef WheeleE het volgende:
Okay, iedereen rustig. Geen paniek! Ik heb net door fervent blijven proberen toch een LL-ticket kunnen scoren*pwew*
ben ik nou de enigequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:38 schreef nectarientje het volgende:
Wij hebben ook allemaal een kaartje![]()
![]()
Mmz, ik had grootse plannen om te gaan hardlopen net in de tram maar gevoelstemperatuur is echt -20 volgens mij
heb er ook wel even behoefte aan.. hebben weer een beetje teveel langs elkaar heen geleefd de afgelopen tijd..quote:
Even wat quality time... altijd leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb er ook wel even behoefte aan.. hebben weer een beetje teveel langs elkaar heen geleefd de afgelopen tijd..
dan even naar R'dam en een hotelletje pakken is toch wel fijn ..
Ik kocht er afgelopen jaar eentje een week voor lowlands, voor de normale prijs. Have no fearquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Atreidez het volgende:
WeekendIk heb ook geen LL kaartje trouwens.. was vanzelfsprekend weer te laat gaan checken online..
Nix zwarts aan... gewoon mensen die zelf toch niet kunnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wou net zeggen, lang leve de zwarte markt.
Quality time , veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb er ook wel even behoefte aan.. hebben weer een beetje teveel langs elkaar heen geleefd de afgelopen tijd..
dan even naar R'dam en een hotelletje pakken is toch wel fijn ..
Kom je hier een bakkie doen rond die tijd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Atreidez het volgende:
WeekendIk heb ook geen LL kaartje trouwens.. was vanzelfsprekend weer te laat gaan checken online..
Nee, helaas niet. Had me wel leuk geleken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:41 schreef WheeleE het volgende:
Gaan er nog meer mensen hier naar Jurk in het Paard a.s. donderdag?
Not the mammaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Het sneeuwt!
En ff wat jeugdsentiment:
Nee. Wil niet opstarten, puur zwart beeld. Wel stroom/geluiden van de fan. Denken aan het moederbord??quote:
2,5 jaar....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Van laptops op zich heb ik weinig verstand maar het kan goed het mobo zijn ... Hoe oud is 'ie?
Dan stuur je hem toch fijn naar de fabrikant? Een apparaat moet een redelijke levensduur hebben en 2,5 jaar is te kort. Vaak zeggen ze dat je maar een jaar garantie hebt maar dat geldt lang niet altijd.quote:
Wettelijk is het 2 jaar, daar valt ie dus ook buiten, helaas. En ik heb heb keihard een computer/laptop nodig voor school.. Heb dit hele weekend vrijgemaakt voor studie, moet heel veel doen vóór dinsdag. (Flap hier dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan stuur je hem toch fijn naar de fabrikant? Een apparaat moet een redelijke levensduur hebben en 2,5 jaar is te kort. Vaak zeggen ze dat je maar een jaar garantie hebt maar dat geldt lang niet altijd.
Dat gaat natuurlijk nooit werken....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Das dan kut... in ieder geval weet je wel wat je voor kerst kunt halen
Of toch nog proberen:
http://www.goeievraag.nl/(...)ke-levensduur.104290
Niet geschoten altijd mis ....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit werken....
Ik ben van de snelle oplossingenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niet geschoten altijd mis ....
Gadver...dan stelt een kapot laptoppie ineens nix meer voor.....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef Lovechild het volgende:
Okeeeej, dat was best maf vanavond.
Gezin keek een film, ik keek in de slaapkamer The Voice Of Holland. Op een gegeven moment hoorde ik dermate veel sirenes voorbij komen dat ik me bedacht in de reclame even regio15 te checken. Dus ik loop naar binnen en zie al tussen de luxaflex door allemaal zwaailichten. Doe ik ze omhoog staan er gewoon 5 ambulances en minstens zoveel politie- én brandweerauto's voor de deur![]()
Koolmonoxidevergiftiging aan de overkant op de Goeverneurlaan.
Die van mij ging een paar jaar geleden kapot echt 1 maand na de garantieperiode van een jaar. Alsnog opgestuurd, bleek dus ook het moederbord en de CPU te zijn ofzo. Nee sorry doen we niets aan, je zal m wel hebben laten vallen. Stond dus echt al een jaar op mn bureau omdat het ding in combi met mn schoolboeken te zwaar werd om iedere dag mee naar A'dam te sjouwen. M.a.w ik koop dus never nooit meer een HP laptopquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan stuur je hem toch fijn naar de fabrikant? Een apparaat moet een redelijke levensduur hebben en 2,5 jaar is te kort. Vaak zeggen ze dat je maar een jaar garantie hebt maar dat geldt lang niet altijd.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LC weet je zeker dat het koolmonixde was en niet het optreden van Jennifer Ewbank?
Laat maar even nakijken jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Koolmonoxide is echt sluipmoordenaar. Ik heb wel gaskachel trouwens, maar co2 melder en een raampje open is toch wel standaard als je dat hebt.. Geiser wordt elk jaar nagekeken door dat verhuur bedrijf maar de kachel niet, misschien toch eens laten checken just in case.
Witte murenn, licht laminaat, en redelijk donkere meubels. Er is gewoon zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet zie. Plus dat de architect onmogelijke raamconstructies heeft bedacht waardoor een rolgordijn of luxaflex niet tegen het kozijn kan worden gemonteerd, maar 20 centimeter naar voren. En het zijn ook nog eens 2.85m brede raampartijen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Laat maar even nakijken jaWel zo veilig.
En WheeleE, gordijnen uitzoeken is idd een crime! Welke kleuren heb je in huis? En heb je een licht of een donker huis?
Je wilt geen hangende gordijnen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:15 schreef WheeleE het volgende:
Witte murenn, licht laminaat, en redelijk donkere meubels. Er is gewoon zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet zie. Plus dat de architect onmogelijke raamconstructies heeft bedacht waardoor een rolgordijn of luxaflex niet tegen het kozijn kan worden gemonteerd, maar 20 centimeter naar voren. En het zijn ook nog eens 2.85m brede raampartijen...
true maar de kleur is toch wel de basis vind ik. Met een extra laag erachter zijn ze altijd wel verduisterend te maken. En heb jij niet gewoon je ogen dicht als je slaapt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:31 schreef Atreidez het volgende:
Met gordijnen is kleur niet t enige trouwens he.. Ik heb zelf bv. echt op lichtdoorlaatbaarheid geselecteerd omdat ik geen zin heb gewekt te worden door een vroege ochtendzon of wakker te liggen van de sinds kort geplaatste lantaarnpalen in de straat
Hangend is nu wel de meest voor de hand liggende optie ja. Ik ben een beetje kleurencombinatiedoof overigens. Gisteren nog net niet uitgelachen dot mijn moeder omdat ik een blijkbaar behoorlijk vloekende kleurcombi van beddengoed en bedtafellmp koosquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je wilt geen hangende gordijnen?
Wat denk je van een mooie lichtgroen? Dan heb je iets een kleurtje, niet te aanwezig en niet paarsGa even een voorbeeldje zoeken.
zoiets? Even voor de kleur he, niet het printje.
ik ben een groot fan van paars dus ik vind het al heel wat dat ik iets anders voorstel
Volgens mij wel, maar Philips zal geen wakeup lights produceren als ze niet wetenschappelijk bewezen ook werken.. En wat is er erger als een niet instelbare wakeup lightquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:33 schreef nectarientje het volgende:
En heb jij niet gewoon je ogen dicht als je slaapt?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:52 schreef WheeleE het volgende:
Hangend is nu wel de meest voor de hand liggende optie ja. Ik ben een beetje kleurencombinatiedoof overigens. Gisteren nog net niet uitgelachen dot mijn moeder omdat ik een blijkbaar behoorlijk vloekende kleurcombi van beddengoed en bedtafellmp koos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |