Waarom herinneren wij ons dan allemaal 26 novemberquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
oh, en:
[..]
December jongens, december
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom herinneren wij ons dan allemaal 26 november
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben 26 november terug in Nederland.
Ik beloof hierbij plechtig dat 27 november het eerste Zwarte Pieten Spel van start zal gaan met mij als SL...
We kunnen er wel voor zorgen dat hij ze nakomt, door nu te beginnenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
rave komt zijn beloftes niet naha, rave komt zijn beloftes niet naha
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef Rave_NL het volgende:
Algemene mededeling:
Op zondag 28 november zal het Zwarte Pieten Spel plaatsvinden in [MIS].
Sinterklaas en de Zwarte Pieten hebben dan precies 8 dagen om allle samenzweerders van boord te gooien, om op tijd voor pakjesavond in Nederland te zijn!
Ondergetekende zal zich opofferen als Spelleider, en zoekt nog een Spelleider (M/V) om de zooitje ongeregeld in goede banen te leiden!
Kwalificaties:
- bekend met het spel
- zieke geest
- los op rijm!
Want ja, zoals de plannen er nu voor staan zullen alle nachtelijke bezoekjes in gedichtvorm plaatsvinden!
Ik vertrek morgen voor 2 weken naar het buitenland, zal een weekje tussendoor weer terugkeren en ben daarna weer 3 weken weg, dus zal komende potjes niet meespelen, maar daarna zal het losgaan!
Dus voel jij je geroepen, laat het dan tijdig weten via de PM..
Einde Algemene Mededeling Anders wordt Timmmmm boos..
dan hebben we wel een SL nodig slimpiequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We kunnen er wel voor zorgen dat hij ze nakomt, door nu te beginnen
Ja zie edit, maar er was wel iemand die dat wilde doen geloof ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan hebben we wel een SL nodig slimpie
Rave zegt 27e, dat is vandaagquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Rave zegt morgen en er was iemand die samen met hem deze versie wilde doen, Als die nou vast de rollen verdeeld?
Kijk eens in die quote die ik net post?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rave zegt 27e, dat is vandaag![]()
En ja mee eens.
voordatquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:04 schreef StijnDa het volgende:
Dat zegt Rave nu of voordat hij wegging?
Aha.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit zei hij nadat hij had gezegd de 27ste te zullen beginnen.
ladiquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aha.
Maar wie was nou die mede-SL?
Naatje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aha.
Maar wie was nou die mede-SL?
jamaar, SLtage kandidaat is niet SL meneerquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naatje.
17. naatje Profiel | History | Fotoboek (als sintversie, dan SLtage kandidaat)
Dus hup naatje, verdelen die rollen!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Ik SL wel met je mee Rave, heb tegen die tijd wel tijd.
Check die rijm.
http://www.randompicker.com/ gebruik ik wel eens, dan kan het wel in 1 keer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
Of één Trouwe Piet meer en een complotpiet minder (omdat complotpieten al meelooppiet hebben...)
Het Grote Fok! Maffia Spel #32 Het dorp heeft gewonnen. - Nieuwe ronde
Edit: ik ben nu film kijken en kijk hier in de pauze's nog wel evenTegelijkertijd een vraagje, waar doe je ook alweer onpartijdig rollen verdelen? En hoe doe je dat daar? (ik dacht koffiemanager, maar die kiest er steeds maar 1 naam tussenuit
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |