Hehe, dat deed ik in Darkshore. Niets wetende! Wel een achievement erbij! Maar toen ik met mijn bijrijder in STV dacht, eens zien of hier wat onder zit, tjah samen instant dead toen ik erin reed met de motor!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:22 schreef Migwi het volgende:
Nou, je kan dus niet in The Sundering springen in STV.
Oh, in Darkshore dan weer wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hehe, dat deed ik in Darkshore. Niets wetende! Wel een achievement erbij! Maar toen ik met mijn bijrijder in STV dacht, eens zien of hier wat onder zit, tjah samen instant dead toen ik erin reed met de motor!![]()
Kreeg er geen achievement voor hoor, maar was wel grappigquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hehe, dat deed ik in Darkshore. Niets wetende! Wel een achievement erbij! Maar toen ik met mijn bijrijder in STV dacht, eens zien of hier wat onder zit, tjah samen instant dead toen ik erin reed met de motor!![]()
Blijkbaar Night Elf - Draenei onlyquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:45 schreef Migwi het volgende:
[..]
Kreeg er geen achievement voor hoor, maar was wel grappig
Tis alliance only, en je moet die demon (dacht ik) bovenin de grot afmaken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:45 schreef Migwi het volgende:
Kreeg er geen achievement voor hoor, maar was wel grappig
Klopt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Tis alliance only, en je moet die demon (dacht ik) bovenin de grot afmaken.
Daar krijg je een questitem van, en die lever je dan in voor die achievement.
Volgens mij is de hele questflow verbeterd en dat werd tijd ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Klopt.Heb 'm net ook gedaan en toen ik naar beneden viel kreeg ik ook meteen de achievement 'Going Down?'
Leuke zone trouwens, dat Darkshore. Hele verbetering ten opzichte van voor de Shattering, toen was de questflow echt bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 28 november 2010 05:50 schreef Rikketik het volgende:
Vind ik anders een verdomd goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je gaat toch niet wachten tot ze weer op volle sterkte zijn? It's war damnit!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
nope, als je er eenmaal ingesprongen bent staat er een vijandige mob in. Als je die doodt en krijg je een item wat een quest begint. Die geeft je de achievementquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Blijkbaar Night Elf - Draenei only
quote:Op zondag 28 november 2010 05:50 schreef Rikketik het volgende:
Grappig, ik heb jarenlang Horde gespeeld maar nu de oorlog echt is uitgebroken merk ik dat ik steeds meer de zijde van de Alliance kies.
Reden:Tja, zo heb je van beide kanten wel een argument, zoals de Alliance die:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
!! In mijn guild is precies hetzelfde gebeurd met 1 persoon en die kreeg gewoon de achievement na een ticket!!quote:Op zondag 28 november 2010 07:00 schreef Silmarwen het volgende:
Yep het duurde 4 dagen maar dan heb je ook wat. Response gm ticket, geen achiement, hoerezooi.Goed volgende lockout period dan maar
Ligt blijkbaar aan de GM ofzo... de andere uit mijn guild krijgt het ook niet.quote:Op zondag 28 november 2010 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
!! In mijn guild is precies hetzelfde gebeurd met 1 persoon en die kreeg gewoon de achievement na een ticket!!
Dit hoor je echt heel vaakquote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ligt blijkbaar aan de GM ofzo... de andere uit mijn guild krijgt het ook niet.
Mensen moeten gewoon al die mages negeren en alleen om een mage vragen als ze ècht geen tijd hebben voor een korte reisquote:Op zondag 28 november 2010 12:00 schreef Twiitch het volgende:
Ik kan trouwens wel begrip opbrengen voor het feit dat ze portals verwijderd hebben maar TC is nu echt een nachtmerrie:
"Selling portals 25g!"
"Portals to all cities 20g!"
"Portals! super cheap! 11g!"
"Selling taxi to dalaran 20g!"
Erg vervelend
Of gewoon een lvl 80 mage als vriend zoekenquote:Op zondag 28 november 2010 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Mensen moeten gewoon al die mages negeren en alleen om een mage vragen als ze ècht geen tijd hebben voor een korte reis
quote:Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Of gewoon een lvl 80 mage als vriend zoeken
quote:Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, zo heb je van beide kanten wel een argument, zoals de Alliance die:Tja, wat zal ik er eens van zeggen? Dat zal de Tauren leren om hun levensstijl overboord te gooien en de Orcs te volgen in een oorlog waar ze eigenlijk helemaal niks mee van doen hebben en die ze toch niet kunnen winnen? Geen één Race aan de Alliance kant heeft ook maar ooit problemen gehad met de Tauren, en toch hebben de Tauren zoiets van, hé ja, laten we lekker oorlog voeren. Tja, dan kan je het krijgen ook natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar heeft Cairne toch niet zo'n goede opvoeding aan Baine gegeven. Cairne had nooit die oorlog gevoerd. Dat is iets van de Orcs en de Forsaken.
Of multiboxed, en dan minstens één Mage hebtquote:Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of gewoon een lvl 80 mage als vriend zoeken
Ja, dat viel mij dus ook al op.quote:Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef Twiitch het volgende:
Wat ik tot nu toe van de areas gezien heb is de Horde de oorlog dus wel aan het winnen
Waar?quote:Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik geef het op!Bijna 5 uur staan kamperen daar en nog geen Deathwing. Mijn collegewerk is ondertussen ook al af! Ik ga weer questen!
Heb hem gisteren gehaald, stond bij een van de torens in EPL, ging ik even AFK, kom ik terug ben ik dood, staat er "Deathwing's Molten Flame kills you instantly" in m'n combat logquote:Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik geef het op!Bijna 5 uur staan kamperen daar en nog geen Deathwing. Mijn collegewerk is ondertussen ook al af! Ik ga weer questen!
is bij ons op ED ook nu ga ik altijd de boel lopen te naaien door portals te verkopen voor een Rune of Teleporationquote:Op zondag 28 november 2010 12:00 schreef Twiitch het volgende:
Ik kan trouwens wel begrip opbrengen voor het feit dat ze portals verwijderd hebben maar TC is nu echt een nachtmerrie:
"Selling portals 25g!"
"Portals to all cities 20g!"
"Portals! super cheap! 11g!"
"Selling taxi to dalaran 20g!"
Erg vervelend
Ik doe net een random HC, Warrior Tank met goede gear... Rolled need op een Book of Glyph Mastery en iemand anders uit de groep vraagt of hij even zijn inscription kan linken...quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef hans1988 het volgende:
Net nog een stack vanishing powder verkocht voor 50gDat dat nu nog altijd werkt pffff
neequote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef Reuzelbek het volgende:
Weet iemand overigens of de 'kingslayer' titel nog verkrijgbaar is na de launch van cata?
quote:
je kan de titel toch niet meer halen in cata...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |