Hangt er een beetje van af wat je wilt. Hoeft er alleen maar geluid uit te komen, dan is er voor 50 euro genoeg te krijgen. Wil je een echt goede koptelefoon, dan moet je eerder richting de 150 euro gaan denken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Loopstation verkocht! 135 euro.
Iemand nog tips voor een headphone voor 50 euro of is daar haast niks kwalitatiefs voor te krijgen.
Gewoon angst.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:36 schreef brother52 het volgende:
Is zo snel mogelijk aan festivalkaartjes komen een nieuwe sport aan het worden of zo?
Ja, ik denk het.quote:
Even doorsparen voor een senheiser HD 25 SP!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Loopstation verkocht! 135 euro.
Iemand nog tips voor een headphone voor 50 euro of is daar haast niks kwalitatiefs voor te krijgen.
Van hartequote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Maar ben je een toffe gitaar rijker
Dat dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goede afstelling doet heel veel. Veel plezier dude
Gefeliciteerd!quote:
Wit vooralquote:
Gefeliciteerdquote:
En wit is tofquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Lekker gitaar spelen!
[..]
Wit vooral
Klopt!quote:
Heiligschennis! Bespeel die bas maar eens stereo over 2 buizenamps, eentje clean, eentje lichte distortion.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:39 schreef Braddie het volgende:
hehe..
Mijn baas noemt zijn Rickenbacker 4001(met 2 jack outputs) een " Koekenstakker stereo pluk bas"
Vind hem wel komisch
Heb er laatst even opgespeeld..quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heiligschennis! Bespeel die bas maar eens stereo over 2 buizenamps, eentje clean, eentje lichte distortion.
Dan zullen er rokjes gebakken worden, geloof me!
Nee joh, een Rickenbacker is sowieso een een slap-ramp, daar leent een Jazzbass zich vele malen beter voor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb er laatst even opgespeeld..
Moet bekennen dat ik de Fender Jazzbass die m`n baas heeft uit`76 net even iets fijner vind klinken(al is de Rickenbacker beter voor slapping/popping/slides)
Wordt die van mij ook!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Klopt!
Ik heb mijn P-bas ook in het wit
Ik houd het simpel en ga gewoon naar toffere dingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik denk het.
En iedereen doet er helaas aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |