Nope, zijn juist meer de snelle jongens die een hele reeks weten te bemachtigen. En die kaartjes lopen de kans om ongeldig te worden gemaakt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef MhZero het volgende:
Altijd weer dat woonwagen tuig dat die kaartjes masaal inkoopt. Massaal executeren die hamsteraars.
Kaartjes zullen toch wel ongeldig worden gemaakt.
Zelf vind ik 165,- wel erg veel voor 1 ticket. 300 is gewoon waanzin. D'r zijn betere festivals anyway.
Het is gewoon kansloos om kaarten te kopen als je niet gaat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef oinkoink12 het volgende:
De supermarkt heeft ook zo'n 74% marge. BUUUUU
Dus het is ook kansloos om te beleggen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos om kaarten te kopen als je niet gaat.
Totaal kromme vergelijking, het heeft iets te maken met moraal. Het gaat hier om festival tickets. Ik wil je wel eens zien als je 300 euro mag neertellen voor een concert kaartje van je favo-artiest. Kijken of je het dan leuk vond dat de oorspronkelijke prijs 45 euro was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus het is ook kansloos om te beleggen?
Mensen die dit kansloos vinden zouden ook af moeten zien van welk financieel product dan ook. Alles draait om speculatie. Dit is gewoon op kleine schaal beleggen. Zij kopen gewoon "aandelen Lowlands" omdat ze onder de marktprijs op de markt gebracht worden. Dat is niet de fout van de snelle jongens maar van Lowlands.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef GeileKip het volgende:
das nou goede handel,
als ze dit willen voorkomen gwn een max stellen van bijv 5 kaarten.
is het iig minder. Of ieder voor zich per IP ofzo.
Marktwerking nog welquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom belachelijk? Marktwerking. Ergens is veel vraag en het aanbod is laag. Mensen die vervolgens 5 kaartjes kopen en daarvan 3 verkopen voor een hoge prijs zijn juist slim. Niet belachelijk. Als ik het geld had om in één keer zoveel kaarten te kopen zou ik het ook doen. Kwijt raken doe je ze toch wel.
Beperkt deel? Alleen nog kaarten voor sponsoren en er komen nog enkele ongeldige kaarten terug in de verkoop.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
Zoveel geld is lowlands ook niet waard imo. 300 euro dokken om lekker in de modder te rollen (ja, ja ik weet het).
Maargoed, punt is dat LL nog niet uitverkocht is. Volgend jaar kan je ook nog kaarten kopen, het is nu slechts een beperkt deel dat in de voorverkoop is gegaan.
niks speculeren, bij speculeren is er een kans dat het mis gaat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef MarioPeen het volgende:
[..]
Marktwerking nog welNee, het is gewoon zielig speculeren en mensen afzetten.
Hoewel ik er ook geen fan van ben, is het natuurlijk geen afzetten. De mensen die het kopen zijn zelf zo dom om dat bedrag er voor neer te leggen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef MarioPeen het volgende:
[..]
Marktwerking nog welNee, het is gewoon zielig speculeren en mensen afzetten.
Walgelijk. Echt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef hondebrok het volgende:
en ik ben al weer helemaal los
had er 10 kunnen bemachtigen, speciaal daarvoor op een snelle verbinding gezeten.
iedereen vroeg 300 euro of meer maar heb ze voor 275 euro ps verkocht.
uur geleden de laatste 2 verkocht.
heb nu 1000 euro winst, kom de kerst weer lekker door
(doe dit al tijden omdat het kuddevolk toch wel koopt).
en als de kaarten ongeldig worden ben ik ze al kwijt
Klopt, maar het is nog steeds afzetterij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoewel ik er ook geen fan van ben, is het natuurlijk geen afzetten. De mensen die het kopen zijn zelf zo dom om dat bedrag er voor neer te leggen.
omdat ik ik gebruik maak van basis marktwerking?quote:
Ik blijf erbij dat als mensen dit er niet voor over zouden hebben dit soort praktijken snel over zijn. Maar blijkbaar laten mensen zich graag 'afzetten'. Want waarom nu kaarten kopen voor 300 euro. Wacht een paar maanden en er zullen vast wel mensen zijn die voor een redelijke prijs van hun kaart af willen. Een week of 2 van te voren zijn er vaak nog tientallen zoniet honderden kaarten te vinden van mensen die op het laatste moment niet meer willen/kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef MarioPeen het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nog steeds afzetterij.
Eh nee, pas 30% van de particuliere kaarten zijn weg ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Beperkt deel? Alleen nog kaarten voor sponsoren en er komen nog enkele ongeldige kaarten terug in de verkoop.
Ehh, geef daar eens een bron van. LL:quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Eh nee, pas 30% van de particuliere kaarten zijn weg ofzo.
Dit lijkt me toch redelijk duidelijk.quote:A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |