abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89186006
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef fonsoy het volgende:
http://www.seatwave.nl/lo(...)tus-2011/perf/384169
Honden .... sommige mensen bieden zelfs 20 tickets aan :')
Dan is zo'n festival inderdaad wel snel uitverkocht.
Ja en daarom heb ik geen kaartje. :(
pi_89186132
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef Luthien87 het volgende:

[..]

Ja en daarom heb ik geen kaartje. :(
Neem een camperticket, voor maar 100 euro kan je alles van een afstand volgen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_89186147
Lowlands :')
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_89186402
Hippies doen toch niet aan geld?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_89186463
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hippies doen toch niet aan geld?
Klopt, ik heb de mijne geruild voor 450 joints.
pi_89187013
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Granmal het volgende:
Te gek voor woorden toch? Mensen die massaal inkopen en dan weer doorverkopen.
Nee hoor, zou ikzelf ook kunnen doen. Ik hoor heel Nederland hier schande over spreken maar ondertussen verkopen die lui duizenden kaarten per week.

Dit is de schuld van al die mensen die dure kaartjes kopen bij dat soort "bedrijfjes" en niemand anders.
pi_89187205
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Nee hoor, zou ikzelf ook kunnen doen. Ik hoor heel Nederland hier schande over spreken maar ondertussen verkopen die lui duizenden kaarten per week.

Dit is de schuld van al die mensen die dure kaartjes kopen bij dat soort "bedrijfjes" en niemand anders.
Er was laatst eens een verkiezingsbelofte waarin ze dit zouden verbieden. Ik ben aan het wachten :(
pi_89187382
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Ja dat ben ik dus niet van plan. Principieel tegen. Ik ga wel ergens anders naartoe.
Maar ik kan me voorstellen dat mensen die dolgraag naar Lowlands wilden en vandaag niet aan een kaartje hebben kunnen komen (omdat ze bijvoorbeeld, net als ik, moesten werken op een werkvloer waar geen computer te vinden is, en zich een beetje verkeken hadden op hoe snel het zou gaan) deze bronnen wel gaan aanwenden omdat ze koste wat kost een kaartje willen hebben. En ja, zo wordt die markt in stand gehouden. Maar het is nog steeds niet eerlijk.
pi_89187442
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Er was laatst eens een verkiezingsbelofte waarin ze dit zouden verbieden. Ik ben aan het wachten :(
Ben zeer benieuwd hoe ze dit willen aanpakken. Of gaat er nu een wet komen waarbij ik iets wat ik koop niet met winst mag verkopen? Of worden festivals en concerten een uitzondering met allemaal speciale wetten die weer vol mazen zitten.

We moeten gewoon weer terug naar vroeger, gewoon alleen verkoop bij de aloude bekende verkooppunten, wie het meest wil die komt er in en heeft soms ook nog een gezellige nacht gekampeerd. Zolang het digitaal gaat zullen ze dit probleem nooit kunnen beheersen.
pi_89187542
Daarom maar 1 kaart per adres en liever per DigiD laten halen, ben je van het probleem af.

Iedereen die op zo'n achterbakse manier geld verdient mag van mij een hersentumor krijgen en daar zeer langzaam kapot aan gaan, kankerhufters.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_89188423
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:26 schreef Agiath het volgende:
Daarom maar 1 kaart per adres en liever per DigiD laten halen, ben je van het probleem af.

Iedereen die op zo'n achterbakse manier geld verdient mag van mij een hersentumor krijgen en daar zeer langzaam kapot aan gaan, kankerhufters.
Dit. Een kaart op naam laten zetten per digID zou prima werken. En als je dan onverhoopt niet wil gaan, kun je hem voor 100% van de prijs doorverkopen aan lowlands.nl, waarna ze weer via liveNation te koop zijn.
pi_89188560
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:26 schreef Agiath het volgende:

Dus we geven al die bedrijven ook nog wat DigiD gegevens?

Ze moeten gewoon kappen met die online verkoop.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:59:31 #38
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89188760
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef Chowi het volgende:
Blijkbaar zijn er altijd weer mensen die erin trappen. Anders zou het niet gedaan worden.
Als je een shitload aan cash hebt (of pappie en mammie) dan maakt je dat geen ruk uit.

Neemt niet weg dat ik vind dat zulke mensen (de illegale verkopers) 2 knieschoten en elleboogschoten moeten krijgen, hun ouders hun keel moet worden doorgesneden en hun familie geraped moet worden.

Ja, zo erg zit het in mij :@ :@
pi_89188887
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Shispeed het volgende:

[..]

nee dat is gewoon misbruik maken van de situatie. een hoop mensen krijgen niet eens de kans om een kaartje te kopen omdat ze moeten werken of omdat ze er niet tussen kunnen komen. die mensen kopen meteen alle kaartjes op zodat mensen die geen mogelijkheid hadden op een kaartje te kopen aangewezen zijn op extreem dure kaartjes van de handelaren :(
Ik krijg geen mogelijkheid om een Ferrari te kopen omdat ze zo duur zijn en zoveel verdien ik niet....

Ik snap je wel, maar als je er tegen bent moet je gewoon niet meer betalen dan dat ze oorspronkelijk kostten. Er zijn altijd nog genoeg mensen die ze voor de originele prijs verkopen als je er echt heen wil.
pi_89194145
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]als je er tegen bent moet je gewoon niet meer betalen dan dat ze oorspronkelijk kostten.
En als iedereen dat zou doen dan zijn we morgen van het "probleem" af. Maar ja ondanks dat iedereen altijd zegt dat ze hiertegen zijn betalen de meesten gewoon grif het dubbele.
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:03:29 #41
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89194522
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik krijg geen mogelijkheid om een Ferrari te kopen omdat ze zo duur zijn en zoveel verdien ik niet....

Ik snap je wel, maar als je er tegen bent moet je gewoon niet meer betalen dan dat ze oorspronkelijk kostten. Er zijn altijd nog genoeg mensen die ze voor de originele prijs verkopen als je er echt heen wil.
klopt wel inderdaad. Maar dan heb je meer kans als je veel via via contacten hebt die d'r heen gaan!
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:07:02 #42
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89194762
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Marktwerking....daar is de VVD juist voor. En de gewone burger naar een festival? Nee zegt Rutte die zijn dadelijk alleen nog toegankelijk voor de elite.
pi_89194870
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

En als iedereen dat zou doen dan zijn we morgen van het "probleem" af. Maar ja ondanks dat iedereen altijd zegt dat ze hiertegen zijn betalen de meesten gewoon grif het dubbele.
Snap ik ook niet, zie ik mezelf niet snel doen... dan pak ik wel een ander feestje w/
pi_89195020
Hoeveel kosten die kaarten dan oorspronkelijk en voor hoeveel worden ze aangeboden?
pi_89195095
Ik zeg al die gasten mailen en hun echte naam aan de schandpaal. En dan lekker hyves en facebook baggeren.
It's you my love, you who are the stranger
pi_89195119
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef Hans_Clock het volgende:
Hoeveel kosten die kaarten dan oorspronkelijk en voor hoeveel worden ze aangeboden?
165 origineel.
300 nu.
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:13:22 #47
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_89195161
Klagen over slim ondernemerschap. :')

Wel eens gehoord van marktwerking?

Haten jullie supermarkten ook?

Stelletje communisten. :r
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:14:16 #48
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89195217
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

165 origineel.
300 nu.
Als ze langer hadden gewacht waren ze nog duurder door de btw verhoging.
pi_89195224
Blijkbaar is er genoeg vraag naar de tickets. Als ze té duur zouden zijn, gingen de prijzen wel omlaag. En anders had lowlands maar gewoon een beter systeem moeten ontwikkelen, OF de kaarten zelf voor 300 euro moeten verkopen. Dan was er niet zoveel vraag geweest en waren er nu nog kaarten beschikbaar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_89195286
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef betyar het volgende:

[..]

Als ze langer hadden gewacht waren ze nog duurder door de btw verhoging.
Dat heb ik ook gelezen, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')