Ja en daarom heb ik geen kaartje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef fonsoy het volgende:
http://www.seatwave.nl/lo(...)tus-2011/perf/384169
Honden .... sommige mensen bieden zelfs 20 tickets aan
Dan is zo'n festival inderdaad wel snel uitverkocht.
Neem een camperticket, voor maar 100 euro kan je alles van een afstand volgen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef Luthien87 het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik geen kaartje.
Klopt, ik heb de mijne geruild voor 450 joints.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hippies doen toch niet aan geld?
Nee hoor, zou ikzelf ook kunnen doen. Ik hoor heel Nederland hier schande over spreken maar ondertussen verkopen die lui duizenden kaarten per week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Granmal het volgende:
Te gek voor woorden toch? Mensen die massaal inkopen en dan weer doorverkopen.
Er was laatst eens een verkiezingsbelofte waarin ze dit zouden verbieden. Ik ben aan het wachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nee hoor, zou ikzelf ook kunnen doen. Ik hoor heel Nederland hier schande over spreken maar ondertussen verkopen die lui duizenden kaarten per week.
Dit is de schuld van al die mensen die dure kaartjes kopen bij dat soort "bedrijfjes" en niemand anders.
Ja dat ben ik dus niet van plan. Principieel tegen. Ik ga wel ergens anders naartoe.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nee hoor, zou ikzelf ook kunnen doen. Ik hoor heel Nederland hier schande over spreken maar ondertussen verkopen die lui duizenden kaarten per week.
Dit is de schuld van al die mensen die dure kaartjes kopen bij dat soort "bedrijfjes" en niemand anders.
Ben zeer benieuwd hoe ze dit willen aanpakken. Of gaat er nu een wet komen waarbij ik iets wat ik koop niet met winst mag verkopen? Of worden festivals en concerten een uitzondering met allemaal speciale wetten die weer vol mazen zitten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Er was laatst eens een verkiezingsbelofte waarin ze dit zouden verbieden. Ik ben aan het wachten
Dit. Een kaart op naam laten zetten per digID zou prima werken. En als je dan onverhoopt niet wil gaan, kun je hem voor 100% van de prijs doorverkopen aan lowlands.nl, waarna ze weer via liveNation te koop zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:26 schreef Agiath het volgende:
Daarom maar 1 kaart per adres en liever per DigiD laten halen, ben je van het probleem af.
Iedereen die op zo'n achterbakse manier geld verdient mag van mij een hersentumor krijgen en daar zeer langzaam kapot aan gaan, kankerhufters.
Dus we geven al die bedrijven ook nog wat DigiD gegevens?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:26 schreef Agiath het volgende:
Daarom maar 1 kaart per adres en liever per DigiD laten halen, ben je van het probleem af.
Iedereen die op zo'n achterbakse manier geld verdient mag van mij een hersentumor krijgen en daar zeer langzaam kapot aan gaan, kankerhufters.
Als je een shitload aan cash hebt (of pappie en mammie) dan maakt je dat geen ruk uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef Chowi het volgende:
Blijkbaar zijn er altijd weer mensen die erin trappen. Anders zou het niet gedaan worden.
Ik krijg geen mogelijkheid om een Ferrari te kopen omdat ze zo duur zijn en zoveel verdien ik niet....quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee dat is gewoon misbruik maken van de situatie. een hoop mensen krijgen niet eens de kans om een kaartje te kopen omdat ze moeten werken of omdat ze er niet tussen kunnen komen. die mensen kopen meteen alle kaartjes op zodat mensen die geen mogelijkheid hadden op een kaartje te kopen aangewezen zijn op extreem dure kaartjes van de handelaren
En als iedereen dat zou doen dan zijn we morgen van het "probleem" af. Maar ja ondanks dat iedereen altijd zegt dat ze hiertegen zijn betalen de meesten gewoon grif het dubbele.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]als je er tegen bent moet je gewoon niet meer betalen dan dat ze oorspronkelijk kostten.
klopt wel inderdaad. Maar dan heb je meer kans als je veel via via contacten hebt die d'r heen gaan!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik krijg geen mogelijkheid om een Ferrari te kopen omdat ze zo duur zijn en zoveel verdien ik niet....
Ik snap je wel, maar als je er tegen bent moet je gewoon niet meer betalen dan dat ze oorspronkelijk kostten. Er zijn altijd nog genoeg mensen die ze voor de originele prijs verkopen als je er echt heen wil.
Marktwerking....daar is de VVD juist voor. En de gewone burger naar een festival? Nee zegt Rutte die zijn dadelijk alleen nog toegankelijk voor de elite.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Er was laatst eens een verkiezingsbelofte waarin ze dit zouden verbieden. Ik ben aan het wachten
Snap ik ook niet, zie ik mezelf niet snel doen... dan pak ik wel een ander feestjequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En als iedereen dat zou doen dan zijn we morgen van het "probleem" af. Maar ja ondanks dat iedereen altijd zegt dat ze hiertegen zijn betalen de meesten gewoon grif het dubbele.
165 origineel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef Hans_Clock het volgende:
Hoeveel kosten die kaarten dan oorspronkelijk en voor hoeveel worden ze aangeboden?
Dat heb ik ook gelezen, ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze langer hadden gewacht waren ze nog duurder door de btw verhoging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |