Wij? Jij bedoel jequote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Elke keer likken we weer wat anders, soms aangenamer dan andere keren.
Je bent weer terug, lijkt me duidleijkquote:
ja vrijdag alquote:Op maandag 29 november 2010 12:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je bent weer terug, lijkt me duidleijk
strooiwagens doen ze hier niet aan... alleen op de doorgaande wegen.. en dat is die van ons niet.. Kortom het wordt lekker wit hierquote:De strooiwagen is hier al weer door de straat geweest trouwens.
ja die vlokken hadden we hier dus net ook... nu is het al minder... maar toch een subtiel wit laagje op de grondquote:Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef skunkasaur het volgende:
Hele grote dikke vlokken met een vrij grote dichtheid. Ben blij dat ik nog even binnen mag zitten.
MAAR IK KIJK ER NU AL NAAR UIT OM EEN SNEEUWPOP TE BOUWEN
Dat wel, maar met huizen aan beide kanten duurt het wat langer dan op t open veld.quote:Op maandag 29 november 2010 12:27 schreef lezzer het volgende:
Wordt de grond niet koud genoeg om het te laten liggen dan? Nooit?
Sneeuw is dan ook best koud.quote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Vanyel het volgende:
Ja hier nu ook. Echt warm word ik er nog niet van.
Dus het lag niet aan de sneeuw dat je bijna onderuit ging, maar aan de pokke-auto's.. En daarom heb je nu al eenquote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef Magenta het volgende:
Na alweer bijna onderuit gegaan te zijn (met dank aan al die pokke-auto's hier in het dorp)
is de conclusie nu al; sneeuw
Snoodquote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef Vanyel het volgende:
Mijn valse info had niets met jouw foute conclusies te maken
quote:
Ja, je bent lesbo toch? *inkoppertje*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |