Zou kunnen, maar ik heb geen idee hoe de meeste van jullie er uit zienquote:Op woensdag 1 december 2010 08:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af wat je in dit topic doet
Zijn het onze adembenemende looks?
Maar wel over het weer?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:34 schreef Avey het volgende:
Ik ga in ieder geval niet zeuren als een onderwerp me niet bevalt.
Als het zo koud blijft welquote:
Je valt anders ernstig in herhaling met zeuren over zeuren.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Als het zo koud blijft welMaar vooruit, omdat ik niet graag in herhaling val zal ik het weer niet meer als onderwerp gebruiken
Kan ik wat aan doen als je enigszins lichtgeraakt bentquote:Op woensdag 1 december 2010 08:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je valt anders ernstig in herhaling met zeuren over zeuren.
Wie?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je buiten gaat staan vriest hij er af.
Ahaquote:
quote:
Gezellie toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat met die sneeuwvlokken in de achtergrond?
Bovenin? Die zijn er al de hele week. Verder weet ik niet, fok mobiel vanmorgen.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat met die sneeuwvlokken in de achtergrond?
Als ze in Chrome ook fijn uitgelijnd zouden zijn wel jaquote:
Oeh lekker. Honger.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als ze in Chrome ook fijn uitgelijnd zouden zijn wel ja
Ik heb meteen de kleuren aangepast. Stemming donkerrood als achtergrond met de binnenachtergrond heel donkergrijs. Fijn winters, al zeg ik het zelf.
Opgebakken zuurkoolstamp als lunch FTW trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |