Dat dus ja. Onze relatie is wel heilig, maar we vinden allebei dat zoenen wel prima is. En seks ook wel maar dat gebeurt eigenlijk nooit. Ik snap ook wel dat veel mensen met zoiets moeite hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:20 schreef Vanyel het volgende:
Zal vast meespelen.
Denk dat karakter, beeld van relaties en beeld van seks/ zoenen ook wel meetelt.
Ik vind zoenen met anderen wel leuk. Seks is echt een veel grotere stap, dan moet ik diegene wel echt heel interessant vinden en ZEKER weten dat ze verder niks van me wil. Maar eerdere ervaringen met casual seks (wat een kutterm is dat toch) met chica's waren niet zo goed, die werden toen verliefd en toen zat ik daar mee. Dus dat doe ik echt niet snel meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef lezzer het volgende:
Nou, afgezien van dat ik misschien wat behoudend ben in die dingen, kan ik me ook oprecht niet voorstellen dat ik series met iemand anders dan mijn vrouw iets van sex zou willen.
En dat begint bij tongzoenen voor mij.
Niet in die mate dat het in me op zou komen daar iets mee te doen nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer, kun je je ook sec het lichamelijke verlangen niet voorstellen?
Heb jij dat wel vaak dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef Vanyel het volgende:
Dat maakt het natuurlijk een stuk makkelijker om jow mening te hebben
Oh, dat doe ik ook al niet...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niet voor Vanyel spreken en ik ben nu vrijgezel, maar zeker zoenen kan ik ten alle tijde met iedereen willen doen als de wind goed staat. (Lees als er alcohol of iets anders geestverruimends in zit)
Ben je niet de enige hoor.... Ik hoef daar ook niet aan te denken.quote:
Nu helemaal niet, maar als ik niet zwanger ben overkomt het me wel eens hoor. Niet dat ik meteen iemand mijn bed in wil slepen, maar wel dat mijn lijf zegt 'hee, met jou wil ik wel eens wat leuks doen'.quote:
Aan het zoenen met anderen of aan de alcohol/geestverruimende middelen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben je niet de enige hoor.... Ik hoef daar ook niet aan te denken.
de geestverruimende middelen en het zoenen niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu helemaal niet, maar als ik niet zwanger ben overkomt het me wel eens hoor. Niet dat ik meteen iemand mijn bed in wil slepen, maar wel dat mijn lijf zegt 'hee, met jou wil ik wel eens wat leuks doen'.
Maar wij hebben daar andere afspraken over dan Brittie, dus...
[..]
Aan het zoenen met anderen of aan de alcohol/geestverruimende middelen?
Trio geen goed idee?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik vind zoenen met anderen wel leuk. Seks is echt een veel grotere stap, dan moet ik diegene wel echt heel interessant vinden en ZEKER weten dat ze verder niks van me wil. Maar eerdere ervaringen met casual seks (wat een kutterm is dat toch) met chica's waren niet zo goed, die werden toen verliefd en toen zat ik daar mee. Dus dat doe ik echt niet snel meer.
Ik denk er wel ernstig over. 't meisje van gister is ook ernstig geinteresseerd in mijn lief en vice versa, soquote:
Ga er voor zou ik zeggen. Ik heb er een goede ervaring meequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:58 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik denk er wel ernstig over. 't meisje van gister is ook ernstig geinteresseerd in mijn lief en vice versa, solijkt me wel yum ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |