Ja heeee....quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:26 schreef Vanyel het volgende:
Excuseer. Ik ontbeet met mijn geliefde. Moet soms ook gebeuren.
Ook alquote:Nu moet ik ff weg.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:35 schreef Brittie het volgende:
Epix!
D'r kont was nog even lekker als altijd. En er was echt een HELE LEKKERE danseres.
Ik wacht nog op de foto's.
Ja we waren nog ff aan het zuipen bij ons thuis. Was wel vetquote:
Voordeel van 37 zijn is, dat je die lessen al geleerd hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef Brittie het volgende:
HahaIk ben 24 hoor
. Maarre, ik ben nu niet zo blij meer hoor. Brein functioneert niet en ik heb ook de mrs. een beetje pissig gemaakt gisteravond dus er staat me wat te wachten
.
Ik zit gewoon weer op kantoor. 9 uur was ik er alweerquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik was natuurlijk vooral benieuwd waarom je zo vroeg weer op www na zo'n avond
Muha. Ik denk dat dat hem niet gaat worden. Ik denk dat ik met zwaar geschut moet komen. Alhoewel ze daar eigenlijk niet echt gevoelig voor is. Ik vrees dat ik me maar moet hullen in het boetekleed.quote:
Nee, Vanyel en ik. Lekker bij het entertainmentquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Muha. Ik denk dat dat hem niet gaat worden.
Ik ben nou toch wel benieuwd eigenlijk.quote:Ik denk dat ik met zwaar geschut moet komen. Alhoewel ze daar eigenlijk niet echt gevoelig voor is. Ik vrees dat ik me maar moet hullen in het boetekleed.
Mja, rond lopen sletten onder haar neus, was niet zo subtiel. Maar we hebben daar afspraken over, en ik dacht dat ik die aan het naleven was, maar kennelijk niet, dus toen vond ze me niet lief en ging ze op de bank slapen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, Vanyel en ik. Lekker bij het entertainment
[..]
Ik ben nou toch wel benieuwd eigenlijk.
Heb je het zo verkloot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |