Jezus, wat achterlijk zeg. Ze snappen toch ook wel dat we de Stig willen beaten.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
potver, alleen hierom wil ik dit spel al hebben. Lachen man!
Eigenlijk dus een tvp en ik denk dat ik zo maar naar de winkel loop.
De controle, of het daadwerkelijk die auto betreft... Of neem je dat mee in die screenshot? Anyway, heb er nog geen warm gevoel bijquote:Op zondag 28 november 2010 10:33 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Arcade mode, test track, alleen assists mag je kiezen, rijd je beste tijd, foto naar mij ter bewijs, klaar.
Wat is er slecht uitgewerkt dan?
heb ik al voorgesteldquote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef delano.888 het volgende:
Mocht er een nieuwe auto keuze komen, zou wel vet zijn als het 1: premium is en 2: ook echt tussen de tijden staat:
http://en.wikipedia.org/w(...)rack_Power_Lap_Times
Is wel leuk vergelijken met de stig.
in de replay mode kan men ook het soort bandjes zien. doe dat ook maar.quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
De controle, of het daadwerkelijk die auto betreft... Of neem je dat mee in die screenshot? Anyway, heb er nog geen warm gevoel bij
Zie je bij de tijden. Zie foto die ik eerder postte van gamefreek.quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
De controle, of het daadwerkelijk die auto betreft... Of neem je dat mee in die screenshot? Anyway, heb er nog geen warm gevoel bij
dat jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:08 schreef RSHOW het volgende:
Is de bandenregel wel te controleren?
Want uitgaan van sportiviteit lijkt mij naief.
Het gaat om die reasonably priced car, dan kun je geen tonnen uitgeven aan tuningquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:07 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Maargoed, is er een nieuwe track en een nieuwe auto waar we het tegen elkaar op kunnen nemen?
Misschien handig om alleen de auto en de track vast te stellen en verder alles qua bandenkeuze, tuning en assists aan de spelers over te laten?
Ik zal vanavond even snel kijken.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Het gaat om die reasonably priced car, dan kun je geen tonnen uitgeven aan tuning![]()
Dat is ook het concept wat Top Gear hanteert: cheap ass auto, enkel een racestoel en gordel erin en gaan met dat ding. Dus gewoon een andere auto kiezen om over het Top Gear testcircuit te kruipen
Vanmiddag ben ik vroeg thuis om effe te GT-en. Ik zal een nieuwe bak kiezen, maar ik zit erg te denken aan de Swift Sport 07.....quote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef nero7 het volgende:
Inderdaad, dit is een beetje tijdverspilling... Kies gewoon een bak, boeiend..
Je moet de Top Gear uitdaging even doen bij Specials (staat onder het A-Spec kopje in je menu) En daarvoor hoef je geen busje te kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef RanTheMan het volgende:
beste mensen, ik wilde het ook proberen, maar heb die track niet.. Nu lees ik wel dat ik die busjes race moet winnen (das toch die in de races voor beginners) maar hoe kom ik in vredesnaam aan een busje? heb alles bijna alles goud en ben al level 9 maar kan nergens dat ding winnen of kopen.. Of doe ik gewoon vreselijk dom?
oke bedankt voor de tip, Maar die topgear special, is dat die remproef of zat dat in de licentie? ik weet t ff niet meerquote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet de Top Gear uitdaging even doen bij Specials (staat onder het A-Spec kopje in je menu) En daarvoor hoef je geen busje te kopen.
Je moet niet bij de licenties zoeken, gewoon bij het blokje "specials" onder het blokje "A-Spec". Daar heb je Top Gear Challenges en die moet je dan doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oke bedankt voor de tip, Maar die topgear special, is dat die remproef of zat dat in de licentie? ik weet t ff niet meerga ik dat eens proberen, maar dan even terug komen, hoe kom ik anders aan zo'n busje, niet t juiste topic maar wel in het verlengde van mijn vraag!
en die bus zit gewoon bij de specialquote:Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet niet bij de licenties zoeken, gewoon bij het blokje "specials" onder het blokje "A-Spec". Daar heb je Top Gear Challenges en die moet je dan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |