Een stuk tekst, ja. Inhoudelijke argumenten waarom dit een goed idee is, nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:49 schreef WHFreedom het volgende:
Ik zet gvd een heel stuk tekst neer in m'n eerste post, heb je dat wel gelezen?![]()
Hebben we hier te maken met een kip zonder kop??
TS is allang blij dat die systemen als helikopters uit de lucht vallen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat geld gebaseerd is op vertrouwen ipv op iets hards is geen geheim, de goudstandaard is immers lang geleden los gelaten. Dat 't systeem ruk is is ook bekend.
Maar wat anarchie hier precies aan gaat oplossen?
Je zal raar staan te kijken als er 8 decemeber geen water meer uit de kraan komt, 't licht het niet meer doet en de supermarkten leeggeplunderd worden. Komt TS me dan redden?
Daar zorgt dit Economische Systeem inderdaad ook voor!!!!!!!!! daarom moet dit systeem ook Verdwijnen.......................quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, heb je al nagedacht hoeveel burgers door acties als deze in de goot moeten leven?
Heb je al een alternatief systeem waarin mensen nooit meer armoede hoeven te lijden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:32 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Daar zorgt dit Economische Systeem inderdaad ook voor!!!!!!!!! daarom moet dit systeem ook Verdwijnen.......................
Ik heb wel wat gevonden ja, op internet.. maar ik vrees dat dit heel moeilijk van de grond gaat komen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je al een alternatief systeem waarin mensen nooit meer armoede hoeven te lijden?
Een slecht systeem is beter dan geen systeem. Althans dat vindt de overgrote meerderheid, dus tot je met een constructief plan komt in plaats van dit loze geschreeuw, gaat je actie totaal geen effect hebben omdat niemand met je meedoet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:32 schreef WHFreedom het volgende:
Daar zorgt dit Economische Systeem inderdaad ook voor!!!!!!!!! daarom moet dit systeem ook Verdwijnen.......................
Ik heb zo'n filmpje hier al neergezet trouwens, maar neee jij wil dat weer niet zien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een slecht systeem is beter dan geen systeem. Althans dat vindt de overgrote meerderheid, dus tot je met een constructief plan komt in plaats van dit loze geschreeuw, gaat je actie totaal geen effect hebben omdat niemand met je meedoet.
Aha. Dus 8 miljoen mensen leven dan op straat terwijl er minimaal 4 miljoen woningen leegstaan. Dat vind jij een realistisch toekomstbeeld?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef WHFreedom het volgende:
Let op: Als dit systeem !niet! naar de grond gaat(totaal dus), staat half Nederland straks op straat, zonder huis. We komen in een Deflatie Vortex terecht.
Nee, want als je een nieuw systeem wil hier in Nederland dan zal het zo simpel moeten zijn dat je de gemiddelde nederlander kunt overtuigen door er gewoon over te vertellen. Anders krijg je het nooit geimplementeerd. Dus, vertel maar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef WHFreedom het volgende:
Ik heb zo'n filmpje hier al neergezet trouwens, maar neee jij wil dat weer niet zien.
Een systeem zonder geld, politiek, en slaverij. Wil je dat? nee? dan zijn we allemaal fucked.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, want als je een nieuw systeem wil hier in Nederland dan zal het zo simpel moeten zijn dat je de gemiddelde nederlander kunt overtuigen door er gewoon over te vertellen. Anders krijg je het nooit geimplementeerd. Dus, vertel maar.
De waarheid is hard. Dit klopt wel... vrees daarom ook het ergstequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Aha. Dus 8 miljoen mensen leven dan op straat terwijl er minimaal 4 miljoen woningen leegstaan. Dat vind jij een realistisch toekomstbeeld?
Gefeliciteerd, je bent fucked.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef WHFreedom het volgende:
Een systeem zonder geld, politiek, en slaverij. Wil je dat? nee? dan zijn we allemaal fucked.
Nee, want jij zit straks zonder werk en met een dikke schuld aan je reet. die je nooit meer terug kan betalen.quote:
Wil je dr ook nog een datum aanplakken, aan deze toekomstvoorspelling? Mooie symmetrische data doen het vaak goed bij jouw soort. 11 november 2011 is geloof ik nog niet bezet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef WHFreedom het volgende:
De waarheid is hard. Dit klopt wel... vrees daarom ook het ergste
Oh dus we zijn straks allemaal fucked, zoals je zelf zegt, alleen jij dan weer niet. Want? Ze komen jou halen in hun ruimteschip om je mee te nemen naar een betere wereld zonder al dat gemene geld?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:41 schreef WHFreedom het volgende:
Nee, want jij zit straks zonder werk en met een dikke schuld aan je reet. die je nooit meer terug kan betalen.
Binnen 2 jaar gaat er een hele hoop veranderen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wil je dr ook nog een datum aanplakken, aan deze toekomstvoorspelling? Mooie symmetrische data doen het vaak goed bij jouw soort. 11 november 2011 is geloof ik nog niet bezet.
Ja dan leef jij waarschijnlijk op straat. ik heb geen schuld.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dus we zijn straks allemaal fucked, zoals je zelf zegt, alleen jij dan weer niet. Want? Ze komen jou halen in hun ruimteschip om je mee te nemen naar een betere wereld zonder al dat gemene geld?
Ah, terugkrabbelen he! Gaat er een hoop veranderen, of zitten er voor 27 november 2012 minimaal 8 miljoen mensen dakloos op straat in Nederland?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef WHFreedom het volgende:
Binnen 2 jaar gaat er een hele hoop veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |