Kijk mij 20.000 euro hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef SuperFokker het volgende:
Ik heb al mijn geld (zo'n 20.000 euro) er al vanaf gehaald.
DIE BANKEN GAAN VALLEN NUUU!!!
'NU GAAN WE ERAANquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
IK HEB VANDAAG 3 EURO OPGENOMEN!!!1!! TAKE THAT!
Gelijk terugstorten. Of denk je soms dat de banken jouw 3 euro niet nodig hebben?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
IK HEB VANDAAG 3 EURO OPGENOMEN!!!1!! TAKE THAT!
Nothing happend, zoals verwacht. Maar ik geef het nog 2 jaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:43 schreef Scorpie het volgende:
Nou TS, kom er maar in, zijn de banken kapot?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Nothing happend, zoals verwacht. Maar ik geef het nog 2 jaar
Dat zien we dan wel weer...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:01 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Max. 2 jaar dat ze het zooitje overeind kunnen houden... en dan komt jij met
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:01 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Max. 2 jaar dat ze het zooitje overeind kunnen houden... en dan komt jij met
Ach ja, de een z'n dood is de ander z'n broodquote:
Pfff....eerst zit je dat "het hele systeem gaat instorten", en dan is het "zoals verwacht" dat er niets gebeurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Nothing happend, zoals verwacht. Maar ik geef het nog 2 jaar
Stond trouwens wel in de krant hier gisteren, over deze "bankrun" ( AD Den haag )
Dicken Failquote:Op woensdag 8 december 2010 00:39 schreef destrovel het volgende:
[..]
Pfff....eerst zit je dat "het hele systeem gaat instorten", en dan is het "zoals verwacht" dat er niets gebeurd.
Waar heb ik gezegd dat dat door deze 'bankrun' gaat komen dan huh? fuck zeg. Ik heb hier helemaal niks mee te maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:39 schreef destrovel het volgende:
[..]
Pfff....eerst zit je dat "het hele systeem gaat instorten", en dan is het "zoals verwacht" dat er niets gebeurd.
quote:Op woensdag 8 december 2010 05:38 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat dat door deze 'bankrun' gaat komen dan huh? fuck zeg. Ik heb hier helemaal niks mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |